mrhar 102 Napisano April 24, 2012 Share Napisano April 24, 2012 A je nova al una iz testiranj da ne vlecem se enkrat. Citiraj Link to post
sennas 1 040 Napisano April 24, 2012 Share Napisano April 24, 2012 Iz testiranj. Citiraj Link to post
sennas 1 040 Napisano April 24, 2012 Share Napisano April 24, 2012 Barcelona Datum dirke: 14.5.2012, 20:30 Dolžina kroga: 4.655 km Dolžina dirke: 228.095 km (49 krogov) Trening: 20:00-20:30 Kvalifikacije 1: 20:30-20:40 Kvalifikacije 2: 20:40-20:45 Ogrevanje: 20:45-20:55 Dirka: 20:55 Rezultati 2009! Rezultati 2010! Rezultati 2011! Rezultati 2012! Prenos proge! 2 Citiraj Link to post
Konami(MNE) 65 Napisano April 24, 2012 Share Napisano April 24, 2012 Najbolja dirka u F1 za mene. Q1: nekoliko sati prije qualif sam vozio svaki krug ispod 1.30 ali kad sam prisao na server i u qualif nisam mogao ispod 1.30,2 mjesto Q2: Opet isto kao i u q1 osim sto sam napravio samo jedan krug i ispalo je dobro i startu dirki sa 1 mjesta Race: Odlican start i uspijem odbraniti prvu poziciju od Vodicara,u prvom krugu napravim jedinu napaku u trci u sector 2 ali uspijem odbraniti poziciju i onda u nekoliko prvih krugova se uspijem odvojiti i sam voziti i povecavati prednost,taktika mi je bila prvi put dobra i u pravom krugu sam otisao u box. Odlican vikend za mene,Cestitke svim a narocito Denisu koji je bio odlican a narocito Marinu na odlicno 5 mjesto i prvim bodovima u f1. Vidimo se u Spaniji. 1 Citiraj Link to post
Guest Anže Nose Napisano April 24, 2012 Share Napisano April 24, 2012 BEMTI, spet nas je blo veliko na dirki! kar tak naprej! Q: naredil sem praktično nič krogov treninga s praznim, mislim da čas okoli 30.9, spet se mi je izmuznil drugi del Q, 11. mesto. R: ne najboljši start, sicer na zunanji strani steze, v najpočasnejšem ovinku pa se ravno pred mano naredi nek incident, tako da prehitim 3-4 bolide. Od tam naprej pa so sledile res neverjetne, čiste borbe. Bil sem v skupini od 7. do 10. mesta, borb pa res veliko, tako da je bila prava uživancija tale dirka. Imel sem res nekaj enkratnih borb, denimo z Borakom, Rihterjem, ki je bil za nekaj hitrejši od mene, me prehitel, potem spet jaz njega... Spomnim, da sem zasledoval skupinico 3, ki so se krvavo borili med sabo, tako da v zavoju št. 8 vsi naredijo manjšo napako in jaz po pregovoru (kjer se prepirajo trije, četrti dobiček ima) zletim mimo. hehe Torej dokaj pozno sem odšel v boks (taktika 1. postanka, hard/hard), vendar zgodi se da prekoračim omejitev XD. Ves pieced off se odpeljem na progo kjer bi se lahko spet boril za solidna mesta, vendar treba je odslužit kazen STOP/GO, tako da podarim sotekmovalcem okoli 20 sekund in lahko sem se poslovil od točk. Škoda res, zmankala je smetana na vrhu tortice, drugače pa ena najbolj pestrih dirk dosedaj, upam da do njih še pride Citiraj Link to post
play 502 Napisano April 25, 2012 Share Napisano April 25, 2012 Močno upam da naredim spodoben čas, pa si res želim z vami odpeljat Španijo, ker progo pa res dodobra poznam, nova šikana je pa čist huda. Citiraj Link to post
sennas 1 040 Napisano April 25, 2012 Share Napisano April 25, 2012 Časi iz zimakih testiranj na tejle (isti kot je zdaj) progi >>>> Povezava! (na vrhu ta prvo).......jaz mislim da bo pole globoko v 17 Citiraj Link to post
gojzer 126 Napisano April 25, 2012 Share Napisano April 25, 2012 A to je ista verzija proge kot zimska? Citiraj Link to post
sennas 1 040 Napisano April 25, 2012 Share Napisano April 25, 2012 Še enkrat, DA. Citiraj Link to post
sennas 1 040 Napisano April 25, 2012 Share Napisano April 25, 2012 Povezava za proge 2012! V tej mapi bodo vse letošnje proge, do Silverstona je več ali manj rešeno (vprašanje ostaja katero verzijo Monaka bomo vozili).....malo poskusite, pa napišite tukaj vaše vtise. Hvala. 2 Citiraj Link to post
mrhar 102 Napisano April 25, 2012 Share Napisano April 25, 2012 Sem za stari Monaco.Ker novi ni na nivoju realnosti steze kot bo vresnici tak da,,...................... Citiraj Link to post
gojzer 126 Napisano April 26, 2012 Share Napisano April 26, 2012 Tale novi Monaco je hud, samo požrešen. Običajnih 150 FPS padlo na 60-70! Citiraj Link to post
sennas 1 040 Napisano April 26, 2012 Share Napisano April 26, 2012 Zanimivo, jaz mam na novem enako . Sej oba sta v redu, tako da tisti ki vam bo boljše delal. Citiraj Link to post
Popular Post Adri 622 Napisano April 29, 2012 Popular Post Share Napisano April 29, 2012 Mineva že teden dni odkar so se nazadnje pomerili vozniki prvenstva Formule 1. Kljub temu, da se nekateri dirkači že zavzeto pripravljajo na nadaljevanje sezone se še enkrat ozrimo na dogodke v Manami. Na stopničkah, natančneje na prvih dveh mestih smo imeli tokrat dve novi imeni, namreč Vedran Kralj in Denis Perdigal sta bila prehitra tudi za tretjega Gregorja Vodičarja. Rezultati - Bahrajn 2012 Bahrajn vendarle tudi letos na sporedu. Veliko je bilo govora ali dirka bo ali ne, saj so razmere v tej majhni arabski državici zelo napete. Ker se liga SloRacing in z njo prvenstvo Formule 1 načeloma ravna in približuje realnemu dirkanju, je bila določena možnost, da bi tudi pri nas dirka odpadla. To se k sreči ni zgodilo, 21 dirkačev pa je kazalo mišice na tej 5.3 kilometra dolgi stezi. Dirkališče, ki je bilo v Formuli 1 prvič na sporedu leta 2004, velja za eno tistih, ki so nastala pod peresom Hermana Tilkeja in veljajo za najmodernejša. Vozniki so deljenega mnenja o priljubljenosti steze, je pa jasno, da je starejša različica precej boljša kot tista iz leta 2010. Tokrat je bila na sporedu verzija s krajšim ''layoutom'' proge. Ta vsebuje nekaj daljših ravnin, kjer prevladuje predvsem štartno ciljna, ter nekaj zanimivih ter zahtevnih zavojev kjer velja izpostaviti predvsem deseti zavoj. Slednji ne dopušča napak pri zaviranju, le malenkost prepozno ali premočno pritisnjena stopalka za zavoro lahko pomeni popolnoma uničen dober čas kroga. Dirkači se tukaj zelo hitro znajdejo v zanki, ko vedno znova želijo pridobiti tisto tisočinko ali dve, saj se tukaj naredi razlika v dobrem oziroma slabem času kroga. Nadaljujejo se napeti obračuni v kvalifikacijah. Vedran Kralj in Marin Čolak sta se za dirko v Sahirju nedvomno, odlično pripravila. Zato njuni tokratni visoki uvrstitvi nista nikakršno presenečanje, saj je bilo nenazadnje le vprašanje časa kdaj se bosta zavihtela na najvišja mesta. Kralju je to sicer v letošnji sezoni že uspevalo, vendar tega nikoli ni uspel unovčiti. Dirkač Ferrarija je tokrat le potrdil primat najhitrejšega voznika in osvojil prvi štartni položaj. Za neverjetnih 23 oziroma 26 tisočink sekunde sta se mu najbolj približala Vodičar starejši in Perdigal, četrto pozicijo pa je osvojil že omenjeni Čolak. Odličen peti je bil Marcel Borak, za njem pa sta se uvrstila oba dirkača Mclarna, Trošt in Rihter. Slednji je sicer zaradi kazni pribitka desetih štartnih mest dirko pričel kot 16., saj je bil kazni deležen tudi Anže Nose, ki je namesto s 15. pričel dirko z 20. mesta. Pri ekstremno nizkih razlikah, ko je prvo deseterico v prvem delu kvalifikacij ločevalo le nekaj več kot pol sekunde, so se vanjo uvrstili še osmi Grega Bračič, deveti Nejc Janovljak in deseti Silvo Kunčič. Voznik Lotusa tokrat ni imel pomoči svojega moštvenega kolega Jankota Glavača, saj je bi le ta odsoten. Poleg dirkača s številko devet na svojem bolidu sta manjkala le še Mirko Novak, ki se v evropskem delu sezone vrača med formulaško elito, ter mlajši izmed bratov Vodičar, Jan Vodičar, sicer dirkač Red Bull Renaulta. V letošnjem prvenstvu je bilo sicer do sedaj na štirih dirkah v povprečju prisotnih 20.25 dirkača, kar je v primerjavi z lanskih 17.3 (celotna sezona) odličen napredek. V prvenstvu sta trenutno prosti še dve mesti, saj je letošnja sezona sestavljena iz trinajstih in ne dvanajstih moštev. Kralj kraljevsko v prvi ovinek, glavnina v ozadju prikazala številna vrtenja. Vozniku Ferrarija s številko pet je štart uspel zelo dobro, edina prava nevarnost mu je bil Vodičar, katerega pa je prvi le zadržal za seboj. Tretje mesto je držal Perdigal, ki je v uvodu storil tudi eno napako zaradi katere je za trenutek izgubil pozicijo proti Čolaku, katerega je kmalu za tem nazaj ugnal. Sledil jima je Trošt, še nekoliko več zaostanka pa je na šestem mestu imel v uvodu dirke Nejc Janovljak. Za njim pa je bilo veliko število dirkačev, ki so v želji za čim boljšo uvrstitev storili kakšno napako ali dve. Kot prvi se je zavrtel že na štartu Luka Zajc, ki je imel težave pri speljevanju, nato je bil v sredini prvega kroga v vrtenje udeležen še Kunčič, le temu pa je na koncu prvega kroga sledil še Kunič. Vrtiljak so nadaljevali Bračič, Podboj, Borak, Bedenik, Mrhar in še kdo, ki sem ga morda nehote izpustil. Da se malce pošalimo, če bi se podeljevale točke za vrtenja na stezi bi titulo po vsej verjetnosti dobil Silvo Kunčič, ki je imel zares veliko smole na dirki v Bahrajnu. Velik dvoboj za drugo mesto. Za mesto, ki velja za drugega najboljšega sta se potegovala Vodičar in Perdigal. Skozi celotni uvod dirke sta vozila na minimalnem razmaku nekaj desetink sekunde, v desetem krogu pa se tudi udarila za pozicijo. Po odličen boju, kjer so vedno znova odločali milimetri, sta kar nekajkrat izmenjala pozicije, zmagovalec tega trilerja pa je bil dirkač Mercedesa Perdigal. Težka dirka je terjala davek tudi v nadaljevanju, med dirkače z vsaj enim vrtenjem na dirki sta se vpisala še Rihter in Čolak. Prehitevanja, prehitevanja in še enkrat prehitevanja. Izdelovalec filmskih vrhuncov te dirke, ki še niso uvideli luči, bo imel kar veliko dela, saj je bilo na dirki znova veliko število prehitevanj. Število bojev na stezi je enostavno tolikšno, da nima nikakršnega smisla to opisovati, saj bi nastal lahko celotni roman. Dirko je sicer končalo kar osemnajst dirkačev, kar je zagotovo ena izmed dirk z najmanj odstopi. Kot zadnji izmed tistih, ki so končali dirko je v cilj privozil Marko Geiser, ki bo čimprej skušal pozabiti to dirko, saj je zaostal tudi za dirkačema Hispanije. Rihter pokazal kako napredovati z vztrajnostjo. Dirkač Mclarna je bil vedno hiter v Sahirju, le spomnimo se njegove lanske dirke kjer šele v zadnjem krogu izgubil tretje mesto. Tokrat je zaradi kazni pribitka desetih štartnih mest dirko začel iz ozadja. Po začetni zadržanosti, ko je prvi ovinek prevozil šele kot predzadnji je nato postopoma napredoval po lestvici navzgor. Poleg nekaj lepih prehitevalnih manevrov se tudi on ni moral zadržati tandema vrtenj na tej dirki, kljub temu pa je po 43 krogih v cilj privozil na visokem šestem mestu. Kljub po njegovih besedah dokaj slabemu tempu na dirki in začetku dirke z začelja je uspel privoziti solidno število točk in to je dober pokazatelj da se z vztrajnostjo in solidnim dirkanjem da napredovati tudi v nadaljevanju dirke. Šesto mesto je bilo sicer dalj časa zanesljivo v rokah Luke Bedenika, ki pa je v predzadnjem zavoju na dirki storil napako in tako nazadoval na sedmo pozicijo. Dirkač Caterhama tudi tokrat nemore biti zadovoljen s svojo uvrstitvijo, saj dobro ve da je sposoben še boljših rezultatov. Če se ozremo še nekoliko bolj v dirko bi šestega mesta moral biti deležen Janovljak, ki pa se je uštel pri postankih v boksih. Trošt tokrat prepočasen za najboljše, Čolaku uvrstitev kariere. Dirkaški dan v Sahirju ni bil po notah voznika z znano rumeno čelado, saj s pomanjkanjem treninga, na stezi ki mu ne ustreza najbolj enostavno ni bil dovolj hiter. Po dvoboju s Čolakom, kjer je bilo tudi nekaj trenja med dirkalnikoma je uspel privoziti končno četrto mesto. Z rezultatom je lahko zadovoljen, saj kot vemo prvenstva prinaša konstantnost. Voznik s Hrvaške, Čolak si bo dirko prav gotovo vtisnil v spomin, po solidni predstavi je zabeležil svojo najboljšo uvrstitev v prvenstvu Formule 1. Konkurentje bodo sedaj tudi nanj gledali z enim očesom, saj je pokazal, da obvlada tudi vožnjo z dirkalniki kraljice motošporta. Kralj na prestolu od štarta do cilja! Vedran Kralj je svojo zadnjo in tudi edino zmago v Formuli 1 dosegel lani na prestižni dirki v Abu Dabiju. Letos je bil vselej konkurenčen vendar pa hitrosti ni uspel pretvoriti v dober rezultat, vse do sedaj, ko je v Bahrajnu dobesedno zmlel konkurenco in prikazal svojo najboljšo vožnjo v prvenstvu Formule 1 do sedaj. Več kot zaslužena zmaga, saj ni storil niti ene napake z odlično taktiko in tempom pa mu konkurentje niso mogli priti blizu. S predstavo v stilu Michaela Schumacherja izpred let se je Kralj zavihtel na tretje mesto v skupnem seštevku svetovnega pokala. Potem, ko sta Perdigal in Vodičar bila bitko že v uvodu dirke, je bilo tudi nadaljevanje temu enako le da si nista prišla povsem blizu v smislu dvobojevanja, končni rezultat pa je bil enak. Prvemu se je nekoliko bolj mudilo v cilj in z malenkost boljšo taktiko je uspel pustiti Vodičarja za seboj. Slednji je bil sicer edini, ki je vozil kakšen krog ali dva na dirki v vodstvu, poleg Vedrana Kralja, ki je kot smo že omenili vodil praktično celotno dirko. Pred nami evropski začetek sezone. Uvodne štiri dirke so za nami in zdi se, da je po pričakovanjih prvi konkurent za naslov prvaka med posamezniki Gregor Vodičar. Temu bo očitno prva ovira do tega cilja vnovič Andrej Trošt, najvišjih mest pa so sposobni tudi Vedran Kralj, Janko Glavač in Denis Perdigal. Trenutno se torej zdi, da lahko dirke osvaja kar pet dirkačev, pri vrhu pa so se zaenkrat kazali tudi Adrijan Rihter, Luka Bedenik in Nejc Janovljak, medtem ko je na seznamu vsaj pol ducata voznikov, ki so tega sposobni pa jim zaenkrat le to še ni uspelo. Sezona bo še dolga, pred nami je namreč še kar 16 dirk, začenši s špansko Barcelono, zato bo za vsakega dirkača dovolj časa, da dobi svojih pet minut slave. Spisal in uredil: Adrijan Rihter Fotografije: Adrijan Rihter 15 Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.