sennas 1 040 Napisano February 10, 2011 Share Napisano February 10, 2011 JAz sem lani mel celo sezno praktično na low, ampak letos bom pa na off, be afraid Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano February 10, 2011 Share Napisano February 10, 2011 Takole je fantje.... kar se tiče mokre Kanade ki ste jo vozil pri meni sem pogledal kaj ste imeli vklopljeno... tko da ... Hvala Gregor, nisem vedel da se res vse to vidi In kaj so vozili? Link to post
mrhar 102 Napisano February 10, 2011 Share Napisano February 10, 2011 (urejeno) no se enkrat smo testiral pa je res možno da je bil tc low je pa res da tudi po suhem ni velikih razlik z tc low in medium ter brez tko ,da mi ni več nč jasno kva je zdej to.sam sem bil pa hitr kokrkoli je že blo. važn,da je pir na HIGH. Uredil February 10, 2011 - mrhar Link to post
mrhar 102 Napisano February 10, 2011 Share Napisano February 10, 2011 Takole je fantje.... kar se tiče mokre Kanade ki ste jo vozil pri meni sem pogledal kaj ste imeli vklopljeno... tko da ... Hvala Gregor, nisem vedel da se res vse to vidi kokor vem si imel samo dve opcije tc- of in tc-low tko da ne govorte o medium. :wink: Link to post
sennas 1 040 Napisano February 10, 2011 Share Napisano February 10, 2011 Lani smo do kanade meli low, potem smo pa zvečal na medium, k jih je malo končevalo dirke. Link to post
gregor vodicar 476 Napisano February 11, 2011 Avtor Share Napisano February 11, 2011 Ok da danes odgovorim obema Prosenoma, ki jima gre očitno uporaba TC najbolj v nos.. Sašo.. ja mogoče tc res pomeni večjo kvantiteto, in glede na naše "resurce" mormo tudi na to gledati, da se ne ponovi sredina lanske sezone. In meni osebno je recimo Mirko (ki je ves čas uporabljal tc low, kolikor je meni znano), ki je končal vseh 19 dirk v točkah.. neskončno mnogo bolj kvaliteten voznik, kot nekdo ki vozi s tcjem in konča 10% dirk, ki jih je končal. Če mi glede tega nasprotuješ je to tvoja stvar. Zgoraj opisano stališče je pač moje mnenje, ki ga ne bo noben spremenil. TC letos ostaja na Medium. Zakaj? Zato, ker si lahko pogledate lanske rezultate prvih dirk, in vam bo jasno koliko jih je odstopilo na prvih dirkah. Spreminjanje TC-ja.. hehe.. tudi sam se pomislil, da se bo kdo začel posluževati te opcije, vendar sem ob poskusu tako misel kmalu zavrgel, ker zgubiš več časa s tistimi gumbi in razmišljanjem kje imaš sedaj TC, namesto da bi se koncentriral na vožnjo. Rok, prav tako praviš, da je vožnja s tcjem veliko hitrejša. A si probal primerjati čase mogoče? Res me zanima kolikšna je ta razlika. Ko sem jaz vozil zadnje dni pri tamalmu, ki se šele uči z TC na med, nisem opazil bistvene razlike. Ja razlika je le v tem, da si z vožnjo brez tcja veliko manj skoncentriran, in na koncu izgubiš še več časa. Kar se tiče dežne dirke.. Dirka na dežju bo le v primeru, da tem "dežnim progam" dodamo nekaj več oprijema, ker ne vidim smisla da bi vozili, na ledu kot so nekateri poimenovali te proge. Res je, da je bilo ene parim to všeč, vendar te lahko preštejem na prste ene roke, pa verjetno bi mi še vedno kakšen ostal.. Ostalih 20 pa pač ni bilo ravno navdušenih, zato prosimo za razumevanje tistih treh, štirih,.. ki jim je bilo to všeč.. Torej naj počasi zaključim. TC bo ostal na medium, kar se je lansko sezono izkazalo za dobro potezo, saj so dirke postale veliko bolj zanimive. Še enkrat naj povem, da nikoli ne bo za vse prav. Tudi jaz sem se lansko leto "boril" da bi vozili brez tcja, vendar kmalu ugotovil, da nima smisla, ker je kvaliteta nekaterih dirkačev in tudi njihovih volanov še na malo prenizki ravno, za take podvige. Prosena, upam da sem vama odgovoril na vajina vprašanja, komentarje, provokacije ,... Vse kar hočemo narediti je, da bi bilo čimveč dirkačev čimbolj izenačenih, in s pomočjo kot je recimo TC lahko to možnost ponudimo tudi nekaterim, ki imajo slabše volane, saj nimajo vsi G25, kjer se zdi vožnja brez tcja otročje lahka, sploh pri temu modu.. Če se bo kdo spomnil zlorabljati TC z vklaplanjem in izklaplanjem, bo sankcioniran in za vsak primer bomo dodali tudi pravilo, da se lahko vrednost TCja spremeni lahko le 3x na dirko. (zakaj 3x? Zaradi štarta in mogoče kdaj zaradi nepravilno pritisnjene tipke) Lep pozdrav! Link to post
FBR18 112 Napisano February 11, 2011 Share Napisano February 11, 2011 Najprej praviš da je potrata iskat tipko TC, potem pa bo dovoljena 3 kratna uporaba, če se zmotiš (verjetno 3x zaradi taktiziranja) Potem mi je bolj logično da se pove v prijavi s čim se vozi in se tako vozi cela sezona (in tudi obtežitev je konstatna; kar vsaj delno izniči takzitiranja!!!)... to taktiziranje mi ni čisto nič všeč. Če voziš brez naj se vozi brez če z pa z. Ne pa da se štarta s TC-jem in potem še trikrat izklopi in vklopi (načeloma lahko tudi za celo dirko)... To da bo medium ostal niti ne dvomim. Definitivno pa sem spremenil mnenje o ligi. Jaz sem misli da vozim z sebi enakimi po težavnosti, ne pa da bo tam vidim 3/4 ljudi vozilo s TC-jem in jaz se bom potem s takimi kosal... Meni je to smešno. Kot pravim, 30kg pa tega ne odtehta, sploh če lahko vmes izklapljaš in vklapljaš... Da bi pa sam vozil z mediumom mi je pa smešno... kje je potem že point vozit F1? Nesreče so praktično izovzete že če imaš na low TC in si vsaj nekaj treniral... pri medium bi jaz lahko hodil samo na dan dirke na server.... Verjamem da sem komu že tečen, ampak tako je moje mnenje, in ne mislim ga ravno držati zase, očitno Link to post
gregor vodicar 476 Napisano February 11, 2011 Avtor Share Napisano February 11, 2011 Rok, nekako ne razumem tvojega mnenja.. 3x sprememba za časa 1urne dirke ni skoraj nič, sploh če vemo da se ena od teh "možnosti" porabi na štartu. Če si daš tc za celotno dirko ne vidim problema, ker si itak s tem pridobiš +30kg (recimo) za celotno dirko.. 30kg~45l goriva. Sedaj pa preračunaj koliko večja je obraba gum in ostalih stvari ter koliko dodatnega časa se tukaj izgubi.. Rok, si pa lahko mirne vesti, da velika večina najhitrejših vozi s tc off. Mislim, da so to med lanskimi prvimi 10 le oba letošnja voznika Mercedesa. Če se motim naj me popravita. Kar se tiče kvalitete lige.. Mislim, da je vsem jasno, da ta liga ni top of the top, vendar se kvaliteta počasi izboljšuje.. In mislim, da je tako tudi prav, da se stvari lotimo postopoma in se ne trudimo iti z glavo skozi zid, ker ne gre (razn če je enojni knauf ) Sploh pa ne razumem zakaj ti gre to toliko v nos.. Pritisni tipko f8 in uola... Še ti boš imel tc in nas boš vse prehitel za 2 kroga, ter poleposition zmagal za nekaj sekund.. Lej Rok, nočem se kregat.. dejstvo je da imamo čisto vsi enake možnosti in ne vidim smisla karkoli debatirati na to temo.. Link to post
Kunčič 43 Napisano February 11, 2011 Share Napisano February 11, 2011 Naj še jaz povem svoje mnenje. Lani sem se prvič pridružil F1 ligi in v 14 dirkah, kolikor sem sodeloval, končal dirko samo dvakrat. Zakaj? Ker sem se na treningih stalno sam s sabo kregal ali pomoči na low, ali na med, ali pa brez. Letos bom zagotovo bom vozil z low in to vsaj nekaj dirk na začetku, potem pa bom videl kako naprej. Ne vidim nobenga razloga, zakaj bi to nekdo ukinil in da mu to gre to tako v nos. Tako kot je rekel Gregor, nimamo vsi vrhunskih volanov, da bi si to lahko privoščili. Pri armaroliju sem vozil in še vozim popolnoma brez pomoči in sam pri sebi vidim, da bo potrebno tudi kaj vklopit, če hočem, da končam kako dirko. Nismo vsi popolni vozniki in zato bi sam tudi organizatorje zaprosil, da pustijo tako kot je bilo. Link to post
MirO 67 Napisano February 11, 2011 Share Napisano February 11, 2011 Ja pa še nekaj je kar večina pozablja,z uporabo TC (ni važn 1,2,3)je vožnja v kritičnih situacijah veliko bolj obvljadljiva,ker kr nekaj voznikov ima probrebleme že sam z seboj, kaj šele ko je v gužvi,pol pa razni sorry ,pa nisem zanalašč ,itd. Tko da podpiram,da naj ostanejo pogoji takšni kot so bili v lanski sezoni. Link to post
FBR18 112 Napisano February 11, 2011 Share Napisano February 11, 2011 Sem že rekel, sam ne mislim vozit s TCjem, ker potem lahko enako vozim Minije in ne F1. Jaz vozim F1 ker je teško, ne ker je lahko... s TC na medium ni nobene težave več... razen če je tudi točkko zaviranja teško zadet, potem pa najbolje da vklopimo še ABS. 45litrov v tem modu pomeni bore malo. Sam sem probal v Kanadi polen avto in medium gume in čas je bil komaj 3 sec slabši... če odštejemo cca 1sek za gume dobimo 2 sekunde razlike za 180l razlike... torej je 45litrov enako 0,5sek v najboljšem primeru (raje manj). To je seveda za medium... kaj pa low? 20litrov? torej komaj 2 desetinke na krog?!?... kar na dirki pomeni bore bore malo oz. raje nič. Če si 2 desetinke na krog hitrejši od nekoga ga ne boš prehitel (pravzaprav ga ne boš niti dohitel verjetno) brez njegove napake ali pa na silo. Tudi ,5sek na krog se sliši veliko, vendar ne če gledaš da on vozi praktično brez napak, medtem ko se jaz trudim da sploh speljem iz ovinka s 1 ali 2. prestavo. Saj nima smisla da se tukaj razpaljujem, vendar naj se ve, kakšna je realna slika tekmovanja. Jaz pač ne morem vzeti za enakopravnega nekoga ki vozi z Medium TC, kot jaz ki vozim vedno brez... to je celotna poanta... 3x menjava pa samo še zakomplicira zadeve. Torej načeloma bo enako hitr kot jaz če bo hotel (brez kil), če bo pa npr. vodil dirko bo pa pač vklopil TC in bo lepo brez napak finiširal na cilj... wtf.... Kdor vozi z naj vozi z kdor brez naj brez. Vsaj to bi bilo logično... ne pa da se šverca na štartih in podobno. Sem končal . Nimam več kaj dodati. Link to post
gregor vodicar 476 Napisano February 11, 2011 Avtor Share Napisano February 11, 2011 Lej Rok.. cela poanta TCja je, da tudi malo slabšim ponudimo užitek dirkanja z vsemi. Itak praktično vsi najhitrejši vozimo brez TCja in ne vem kaj te tako moti. Jaz osebno nisem nikoli vklopil TCja tudi če sem bil prvi z veliko prednostjo pred zasledovalcem. Mislim, da je tako naredila večina, če ne vsi ki so bili kdaj v taki poziciji. Tako, da mogoče delaš iz muhe sršena. Ok, upam da smo zaključili debato o tej temi. TC ostaja medium. LP! Link to post
Grega Balazic 295 Napisano February 11, 2011 Share Napisano February 11, 2011 Mene ne zanima če kdo uporablja TC off ali low ali medium, želim le da je na štartu za vse enako, ali vsi štartamo z brez ali z low oziroma medium, ker bi znalo do prve ovinke nagužvali, ko iz ozadja bliskovito eni napredujejo na štartu. Link to post
Marenator 32 Napisano February 11, 2011 Share Napisano February 11, 2011 Nevem zakaj je sedaj taka panika okol tega TCja. Za vse je enaka, če kdo želi taktizirat, naj taktizira. Treba gledati tudi na vse ostale ne samo na svojo rit!Izmed 27 dirkačev treba pač nek kompromis nared, da bodo vsi več ali majn zadovoljni. Večina nas tukaj vozi, da uživamo v vožnji in borbah na stezi. Nebi imelo smisla, če katerem ne gre na TC off, da se obračajo po stezi in nimajo od same vožnje nič. Tudi jas sem lani začel z ligo na zadnjih 4 dirkah, in sem vozil na low. Ker pač na off nisem odpeljal niti kroga brez napake. In sem se na 2,3 dirkah boril za top 3,4!Letos preklopim na off, ker je enostavno bolj zabavno, bolj primerljivo z realnostjo. Tako bo tudi večina, ki bo letos vozila na low ali medium, sčasoma preklopila na off, ko bodo dovolj izkušeni za to in bodo lahko uživali v lovljenju zadka. In ko se bo ta korak neprej zgodil pri večini od udeležencev, bomo pač takrat omejili TC na off. Link to post
FBR18 112 Napisano February 11, 2011 Share Napisano February 11, 2011 Jah to Gregor V. ni čist res če si sam rekel da ste lani štartal vedno z... torej si uporabljal kadar ti je pasalo... tudi letos na treningih... Grega B. Merenator: Ne gre se za to da ne bi drugim privoščil... ni pa potem prvenstvo ravno reflektivno na dejansko kakovst dirkačev...Realnost je pa verjetno ravno nasprotno od TC-ja... V bistvu je celotna poanta, da sem sam živel v zmoti da vsi vozite Off in da se gremo neko čimbližjo realnost po težini za vozit... Tako sem zdaj pogruntal da sem verjetno eden redkih ki vozimo VEDNO vse na OFF. 1 Link to post
Recommended Posts