Skoči na vsebino

Sezona 3 [2011]


Recommended Posts

Guest Anže Nose

Q1: nepričakovano dobro/slabo, pa vseeno P3.?

Q2: sem že pozabil keri sm bil, mislim da 6. Sploh nisem peljal do limita, zdelo se mi je precej počasno, pa vseeno samo pol sekunde od PB.

R: Nekam dolgo mirovanje na štartu, tako se je pregreval motor in padla koncentracija in izguba 4. mest. V nadaljevanju borba z mnogimi, potem pa sem ob poskusu prehitevanja Jankota v umetni šikani, kjer ni bilo prostora za dva klonil in se zavrtel, čakati sem moral še kakih 5 dirkačev da sem lahko spet nadaljeval po progi. Potem pa kmalu zgodenj postankek, iz med na med. iz konteksta: "kaj za k. je to narobe da naj bi bil postanek le 3 sekunde, trajal je pa 8-9 sekund??? izklopil sem popravilo itd..." Nadaljevanje po stezi in zacela so se prehitevanja med mano in J. Vodičarjem, bila sva približno isto hitra, vendar se mi zdi da je bil Jan na drugačni taktiki. Naredil sem veliko napak, za vsaj pol minute izgube. Pred zadnjimi postanki sem bil torej na mediumkah, kar 12-13 krogov pred koncem pa sem že moral v bokse in obul soft. Spet je bil Jan pred mano kakih 10 sekund in seveda sem ga brez težav ujel, saj je bil na močno obrabljenih gumah. Po prehitevanju sem peljal kot po "jajcih" samo da sem uspešno pripeljaj do cilja, saj je bilo 6. mesto pač nedosegljivo.

Skratka, res lepa dirka, bil sem bolj konkurenčen kot na ostalih, če ne štejemo napak seveda. Tudi veliko prehitevanja, akcije, tako da ni bilo dolgčasa.

Link to post
  • Odgovori 3,6k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Z dirko v Braziliji se je zaključila letošnja sezona Formule 1. Na zadnjem dejanju sezone, ki je odločalo tudi o naslovu prvaka med posamezniki, je slavil Andrej Trošt pred Vedranom Kraljem in moštven

Novo dirkališče v Indiji je prvič v zgodovini lige SloRacing gostilo dirkače Formule 1. Gregor Vodičar je tokrat vknjižil suvereno zmago, Andrej Trošt ter Vedran Kralj pa sta izkoristila darilo Janka

Vozniki prvenstva Formule 1 so se podali v drugo in odločilno polovico sezone. Dirkalniki so zahrumeli že enajstič v sezoni, šestnajst dirkačev pa se je pomerilo na izvrstni nemški stezi Nurburgring.

Posted Images

Haha, malce prevec pjan prsu za volan za kak dober uspeh v Q in šele 9. mesto...

Pa sm si reku, ce hocem dirkat morm met drugačno taktiko, bom vsaj mal pomešal karte spredaj. Začel s HARD in jih obdrzal do 35. kroga.

Vmes nekako zaustavljal vodilne, očitno Troštu zjebal dirko (se opravicujem ... ), vse sem probal zadrzvat kolkor se po pravilih sme...

No, na koncu na SOFT lovil Kralja in mi zmanjka vse skup nič do 3. mesta. Škoda. Ampak sm mel vsaj zanimivo dirko.

Čestitke podium.

PS: Eni ste fural kot da T2 ne obstaja,... naravnost.

Link to post

Moja dirka pričakovan polom. :) Sicer pa lahko že sedaj povem, da je Marcelu Boraku (HRT) prepovedano nadaljne nastopanje v letošnji F1 sezoni. 3 povzorčitve nesreč (morda sem kako spustil) - tudi z več dirkalniki, večkratno neupoštevanje modrih zastav, bluzenje glede bencina pred quali (pa tut če si se zezal - not funny at all), pa tudi nasplošno katastrofalna vožnja (skus napake, vrtenja, trčenja v zid...), tako da to je žal to. Kar je preveč je enostavno preveč.

  • Upvote 3
Link to post

Denis tudi za Suzuko probaj naredit čimveč krogov, vidim da ti pomaga. Pred mojim odstopom, nekje na polovici dirke si bil sam kakih 15s za mano, ne pa recimo 1 ali 2 kroga kot je bilo to v Monzi. Tako, da samo tako naprej.

Link to post

Mah, nič presenetljivega, sploh nebom komentiral....Nekonkurenčen v vseh pogledih + 2 napaki sta bili dovolj, da sem predčasno odnehal. Ta proga mi je že od prvega dneva naprej smrdela ko pes! Da sem si ohladil živce in pridobil malce veselja, sem takoj po dirki šel odpeljat nekaj krogov po Suzuki in občutek je res neverjeten v primerjavi s Singapurjem... 1.34,xxx pa prvi uradni čas v suzuki!

Link to post

Samo zgleda imam en problem

Na treningu grem vozit z polnim vozim fenomenalno

Ko pride na vrsto ta prava dirka mi pa ne rata

Tudi jaz imam enak problem, pa verjetno še marsikdo in verjemi vse je v glavi ter filingu, ko se gre o vožnji v gužvi.

Link to post

Ja, Force Indija je spet še enkrat več razočarala. Napaka se kar naprej ponavljajo kljub veliko prevoženih krogov in kilometrov. Kar se mi je včeraj zgodilo je pa že višek smeha. Štartam dobro. Po nekaj ovinkih na rahlo zadenem Mirkota, (Mirko oprosti), potem spravim prvo krilce v pokoj. Ok, ni hude krvi, ko se peljem proti boksom namestim hard gume pa do konca. In ni hudič še pritisnem DO NOT REPAR BODY, jaz pa brez sprednjega krilca, Po dveh ovinkih sem opazil, da nekaj manjka na avtomobilu. Sem raje končal, spil pivo in odjadral k ženkici spat.

Link to post

Jaz tudi skoz slab filing že med qualifikacijami. Očitno utrujenost naredila svoje (bedel od 04.00 pa šiht). Nikak nisem mel občutka na zaviranju. Na začetku zgrešena taktika "soft", se mislo da bodo vzdržale vsaj 12 krogov, pa so bile po 7 krogih hin. Pol v box po medium s katerimi sem potem moral naredit okoli 17 krogov da sem obdržal dva postanka, so pa ble nakoncu čistooo hin (sory mrhar in mislim da janovljak če me je nevarno odnašalo). Po postanku nekak srednje dober tempo, prehitel noseta in stiskal da pridem blizu mrharja (verjetno brez njegove napake ga nebi videl) pa naenkrat "TEMA", pet krogov pred koncev zmanjka elektrike......jaaaaaoooooooo.

Za prvič do izpada elektrike zadovoljen. Če bi bil spočit bi verjetno jadral okoli petega mesta.

Link to post

Glava se je ohladila, zato lahko napišem kaj konkretnega. :)

Q1: Po načrtih, celo super krog 41.9xx, prvi.

Q2: Najprej nekoliko rezerviranih 42.5xx, potem še en krog zelo solidnih 42.2xx kar je bilo dovolj za tretji pol position v sezoni. Zadovoljen s prednostjo nad konkurenti. Upam da je s tem odpravljen nekakšen kvalifikacijski krč, s katerim sem vozil zadnjih nekaj dirk.

R: V ogrevalnem nekaj bluzim in gledam display, taknem ograjo, a nič kritičnega. Štart soliden, uspem zadržati prednost pred Vettlom :). Vodim do prvih postankov, do 17.kroga, si naberem mislim da enih 10-12 sec prednosti, normalen postanek. Pridem za nebodigatreba Glavača, ki se nikakor ne da ugnati, za njim zgubljam tudi po 2s na krog, vendar prepričan v svojo superiornost in nepremagljivost vztrajam na stezi (kids don't do it!) in ga naposled prehitim, izgubim ogromno časa, sam ga prehitim, kar je najbolj važno. :). Gregor v tem času pridobiva, naju mislim da celo prehiti, ko se dajeva na žive in mrtve. Stvari vseeno ne izgledajo slabo ko se odlepim od Glavača, letim po stezi, zadnji postanek, nataknem soft. Na moje začudenje ima Gregor 13 sec prednosti, močno upam da ga čaka še en postanek, nakar z grozo v očeh ugotovim da v 40. krogu verjetno ne bo šel več v bokse. Dirkam kolikor hitro lahko, zmanjšam na 4 sec predzadnji krog, Gregor pametno popusti in se varno pripelje do cilja z 0.6 sec prednosti. Jezen kot ris napičim avtomobil 400 v zid, stisnem esc in exit game :). Drama. Konec sveta. Zdaj mi je sicer jasno da dirke ne zmagujejo samo najhitrejši ampak tudi najpametnejši. Športne čestitke Gregorju, ki je bil v taktiki za razred boljši. Čestitke tudi Vedranu za odlično 3. mesto.

Grenak priokus vsekakor ostaja, ker ni bilo prvič da sem tako izgubil dirko proti alfi in omegi (mislim da že ene 5tič neka banalna razlika). Vsekakor se bom poskušal maščevati v Suzuki, ali pa še raje na koncu prvenstva (čeprav so možnosti majhne, bom vsekakor napadel kot npr. Nemčija Poljsko :). Upam da se mi sreča vrne enkrat :)

Lp

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...