KOKL 223 Napisano December 22, 2010 Share Napisano December 22, 2010 Odlicen predlog! Samo med top 10 je nekaj takih ki niso redno vozili =) od 11 naprej je pa nekaj takih, ko so prišli v ligo so skoz vozili. Kaj pa predlog da gremo VSI! na predtekmovanje in potem zbiramo po vrstnem redu kakrsn je bil izid tekmovanja . Drugace se pa tudi jaz strinjam s tem kar je napisal Balazic Link to post
gregor vodicar 476 Napisano December 23, 2010 Avtor Share Napisano December 23, 2010 Sistem kot ga je napisal Balažic je načeloma dober, vendar je problem, da nikoli ne bo vseh na tej "preizkušnji". Zaenkrat naj se vpiše prvih 10 iz lanske sezone. To se pravi da se jih 8 lahko vpiše, ker Tim je odpovedal svoj nastop, Matic Metelko trenutno ni donator in se še ne more prijaviti. Ko si bojo vsi izbrali svoje dirkalnike se boste prijavili ostali. Točno po kakšnem sistemu še ne vem, ampak glede na to da praktično vsi vozijo tudi formulo armaroli, se bo verjetno vrstni red povezoval z uspešnostjo v tisti seriji. Naj povdarim, da ne bo šlo samo za pike, ampak bomo pike interno izračunali po formuli, kjer bo vštet tudi obisk na dirkah formule armaroli (vsak obisk +10 točk). Ker se bo Formula armaroli zaključila dokaj pozno, se bo vzelo rezultate in udeležbo na prvih petih dirkah, da bo potem še nekaj časa za usklajevanje. Torej, najprej naj se vpiše prvih 10 dirkačev iz lanske f1 sezone, ostali se boste lahko vpisali v začetku februarja 2011, glede na dosežke in predvsem udeležbo na formula armaroli dirkah. Naj mi pa vsi zainteresirani napišejo ZS, da bi radi vozili v 2011 sezoni, da se naredi nek spisek in da se sproti sešteva pike. 1. Gregor Vodičar - RedBull (Vettel) 2. Andrej Trošt - RedBull (Webber) 3. Mirko Novak 4. Jani Šoster - Mercedes (Schumacher)? 5. Andrej Mesarič - Ferrari (Massa)? 6. Rok Prosen - Ferrari (Alonso) ? 7. Grega Bračič 8. Matic Metelko - (Še nima statusa donator) 9. Boštjan Dolinar Če ima kdo kakšen predlog glede kakšnih pravil, naj ga pove. LP! Link to post
sennas 1 040 Napisano December 23, 2010 Share Napisano December 23, 2010 Podpiram tak sistem, tako da zaenkrat prvih 10 iz lanske f1, ostali pa pridno vozite armarolije. Še nekaj bi predlagal, Gregor, da se zraven vsakega imena in priimka napiše še NICK na forumu, da bo bolj pregledno. In prošnja vsem da majo nekje na forumu v podpisu svoje ime in priimek (če že nimajo v samem nicku), ker bo to olajšalo delo. Hvala. Lp Link to post
Grega Balazic 295 Napisano December 23, 2010 Share Napisano December 23, 2010 Kaj pa če bi imeli 2 termina testa, na prvi pridejo tisti ki lahko, na drugi pa pridejo samo tisti, ki na prvem testu niso bili. Link to post
sennas 1 040 Napisano December 23, 2010 Share Napisano December 23, 2010 Za prvih 10 lani sigurno ne, za ostale je pa boljše kot je predlagal Gregor. Tako skoraj vsi sodelujejo v Armaroliju, ne vem če so 3je, ki ne.... Link to post
Odisej 5 Napisano December 23, 2010 Share Napisano December 23, 2010 Prosil bi vas, če lahko popravite seznam....Jaz naslednjo sezono ne bom mogel vozit, ker je premalo časa za treninge. Če je možnost me dajte med rezerve (Boštjan Dolinar) in pridem na kakšno dirko, če bo prostor. OK? Mogoče bi morali imeti nek polurni trening za vse in potem se na driko uvrsti prvih 20 dirkačev.... Aja, ob tem pa se lahko ponudim za rednega sodnika ali pa recimo pomoč pri novicah in teh forah...kar na ZS Link to post
PEK 2 291 Napisano December 23, 2010 Share Napisano December 23, 2010 Kaj ste tok zaposleni... Treninga se rab 10 krogov, če progo prvič vidiš pa 15. Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano December 23, 2010 Share Napisano December 23, 2010 Zopet ena izmed izjav vesoljcev Link to post
reno 37 Napisano December 23, 2010 Share Napisano December 23, 2010 Jaz rabim najprej 30 krogov, da sploh pogruntam zaviralne tocke in pa linijo potem pa še dodatnih 100 krogov, da izpilim vse skupaj. Pač nisem alien . Link to post
sennas 1 040 Napisano December 23, 2010 Share Napisano December 23, 2010 Jaz tud tm nekje ja Link to post
PEK 2 291 Napisano December 23, 2010 Share Napisano December 23, 2010 100 Bi blo verjetno velik boljše na dirkah, če bi 100 krogov naredu... Ampak enostavn ne najdem volje za tok krogov puščavse vožnje. Pa tut zdi se mi da je krog po 15ih krogoh že skor tak, kot bi ga mel pri 100ih. Za pol sekunde ostalih 85 krogov furat mi pa tut ni. Zadne cajte raj furam navadne avte za rf (toyota supra) na H šifter in heel-toe, ker je res fajn. mal sm(o) offtopic Link to post
gregor vodicar 476 Napisano December 23, 2010 Avtor Share Napisano December 23, 2010 Ja sej je res, pr men je podobno. Po ene desetih krogih se peljem že kar lepo, kar je več, je le še pridobivanje na konstantonsti med dirko in da se naučiš pri kerih ovinkih je treba pazit da ne odletiš ven, in mogoče max 1s boljše če nardiš še dodatnih 100 krogov. Dolinar, sedaj si izbrisan iz seznama, glede pisanja novic in teh zadev se bomo še slišali :wink: Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano December 23, 2010 Share Napisano December 23, 2010 Ko maš dost izkušenj, je dovolj 10-15 krogov, da naštudiraš progo Za nas začetnike je pa treba mal več. Js tut rabim za WTCC ene 20 krogov, da sem dost samozavesten za dirko, vem pa da sem na začetku (2 leti nazaj) fural tudi po 100-150 krogov pa še nism bil najbolj konkurenčen Link to post
gregor vodicar 476 Napisano December 23, 2010 Avtor Share Napisano December 23, 2010 Ma ja, vse je v izkušnjah. Živi dokaz za to je recimo Miro, ki mogoče letos ni bil vedno med najhitrejšimi, ampak ni delal napak in dosegel točke na prav vsaki dirki. Kapo dol za tak dosežek. Kam te pripelje redno dobivanje točk smo pa videli.. na stopničke. Link to post
Oxy 11 Napisano December 24, 2010 Share Napisano December 24, 2010 1. Gregor Vodičar - RedBull (Vettel) 2. Andrej Trošt - RedBull (Webber) 3. Mirko Novak - Mercedes (Rosberg) 4. Jani Šoster - Mercedes (Schumacher) Link to post
Recommended Posts