Grega Balazic 295 Napisano July 2, 2011 Share Napisano July 2, 2011 jaz bom še en teden počakal, drugače me pred dirko vse mine Link to post
Adri 622 Napisano July 2, 2011 Share Napisano July 2, 2011 Vozniki prvenstva Formule 1 so se pomerili že devetič v tej sezoni. Tokrat je bila na sporedu dirka za veliko nagrado Evrope, ki je potekala na ulicah španske Valencije, dirkače pa je pričakalo triinštirideset peklenskih krogov. Rezultati! Tretje največje špansko mesto gosti dirkaški cirkus vse od leta 2008 dalje, torej gre za eno novejših prizorišč Formule 1. Kljub temu, da gre za ulično stezo pa njen pridih tega ne prikazuje v celoti, saj so izletne cone v primerjavi z uličnimi dirkališči nadpovprečno velike zato torej dobimo občutek neke mešanice med pravim dirkališčem in ulično stezo. Nekaj podobnega lahko trdimo tudi za progi v Montrealu ali Melbournu. Na kvalifikacijah je še enkrat več prevladoval Gregor Vodičar, ki je konkurente ugnal za več kot pol sekunde, kar je bila tudi največja razlika med prvim in drugim na kvalifikacijah v letošnji sezoni. Prvo štartno vrsto je z drugim mestom dopolnil znova odlični Vedran Kralj, ki je na zadnjih dveh dirkah ujel pravo kvalifikacijsko formo. Tretje in četrto štartno mesto sta osvojila prva konkurenta Gregorja Vodičarja v borbi za naslov, Janovljak pred Troštom. Sledita vse boljši Silvo Kunčič ter stari znanec in novinec v letošnji F1 sezoni Janko Glavač, v četrto štartno vrsto pa sta se posadila drugi voznik Red Bulla Jan Vodičar ter moštveni kolega Silvota pri Force Indiji Marko Geiser. Prvo deseterico dopolnjujeta najstarejši član prvenstva, voznik Mercedesa Mirko Novak in najmlajši član prvenstva ter novinec Domen Kunič, ki je zasedel mesto pri španskem moštvu HRT. V prvem krogu smo videli dvojno izmenjavo vodstva saj sta tako Gregor kot tudi Nejc bila na poziciji vodilnega. Štart je uspel obema podobno dobro, zato v tem trenutku ni prišlo do spremembe mest, je pa le ta sprememba prišla v drugem zavoju in prvem močnem zaviranju na dirki. Zaradi poznega zaviranja Vodičarja ga je Janovljak obšel. Na novega in starega vodilnega nismo čakali prav dolgo, le nekaj zavojev pozneje je voznik Toro Rossa storil povsem enako napako kot njegov predhodnik in poziciji sta bili še enkrat več zamenjani. Kot je to v navadi v prvem krogu vedno nekdo pridobi, spet drugi pa izgubi kakšno mesto ali dve. Pri Janu Vodičarju je bilo kar veliko mest saj je s sedmega štartnega mesta nazadoval v le nekaj zavojih vse do zadnjega mesta in še enkrat več je bil pred nalogo prebijanja se v ospredje kolone. Pri Janu sicer ni prišlo do večjih napak v tem krogu, so pa napake oziroma natančneje vrtenja uprizorili Novak, Šoster in Rihter, ki kar ne more končati tradicije izgubljanja mest v prvem in zadnjem krogu na dirki. Po vnovičnem odličnem delu na kvalifikacijah si je Vedran zagotovo prizadeval tokrat osvojiti lepo bero točk, ki bi bile lepa popotnica za nadaljevanje prvenstva. Načrti so mu na žalost vnovič spolzeli iz rok že takoj po štartu dirke kjer je imel tako kot v Kanadi tehnične težave katerim ni videti konca. Povsem identična zgodba kot na predhodni dirki, torej nazadovanje iz ospredja v ozadje ali bolje rečeno na zadnje mesto pred prvim zavojem. Seveda je Kralj poizkušal napredovati po lestvici navzgor kar mu je v Montrealu odlično uspevalo, tokrat pa se vse skupaj na stezi, ki ne dovoljuje veliko prostora za prehitevanje, ni izšlo. Odstopil je v triintridesetem krogu dirke. Mirkotu je štart uspel zelo solidno, prebil se je z devetega na šesto mesto in bil v borbi za peto pozicijo. Ravno v napadu na petega Kunčiča je zaviral prepozno in že v uvodu dirke izničil ves trud, ki ga je vložil v prvem krogu dirke. Tudi on je nazadoval v ozadje kjer se je nato srečal z voznikom Sauberja ter voznikom zelenega Lotusa Anžeta Noseta, ki tudi tokrat ni prikazal predstave, ki bi mu prinesla točke. Z vrtenjem in izgubo krilca je bilo že v sedmem krogu konec vseh upanj za ta dosežek. Vztrajnost, trma in taktika se zdijo glavna orožja Novaka v letošnji sezoni, saj je že ničkolikokrat iz zelo nelagodnega položaja napredoval v ospredje k temu pa pripomore tudi dejstvo, da ga je zelo težko prehiteti. Na dirki v Valenciji je prikazal vse te vrline in po nekaj lepih bojih z Rihterjem, Janom Vodičarjem in še kom prilezel na šesto mesto katerega lastnik je bil ravno ob tisti napaki v drugem krogu dirke. Kot sem že nakazal v uvodu te reportaže smo tudi tokrat dobili novinca v prvenstvu Formule 1. Natančneje dva novinca, ki sta se izkazala za zelo hitra in konkurenčna. Eden izmed dveh novincev je seveda Domen Kunič, ki je s kvalifikacijami opravil solidno saj je že v prvem poizkusu okusil slast drugega dela kvalifikacij. Dirko je začel dobro in do sedmega kroga je bilo vse v najlepšem redu, nato pa so se začele tehnične težave z računalnikom zaradi katerih je sprva trčil v voznika Ferrarija Roka Prosena, le krog pozneje pa se je še bližnje srečal z zaščitno ograjo, kjer je tako kot denimo Nose izgubil prednje krilce. Temu je sledil odstop katerega si roko na srce Domen ni obetal po veliki količini treninga. Sašo Prosen počasi napreduje, tokrat je opravil solidno delo. Če le nebi bilo napake pri postanku kjer so mu mehaniki namestili napačne pnevmatike in napak zaradi katerih se je tudi zavrtel bi zagotovo končal višje kot je bilo končno deveto mesto. Le tega je osvojil sedaj drugič zapored kar je dobra popotnica za nadaljevanje prvenstva. Troštu valencijska steza ni ravno po godu kar pa se ni poznalo na rezultatu. Na štartu je napredoval s četrtega na tretje mesto nato pa zelo dolgo časa napadal drugouvrščenega Janovljaka kateremu je Vodičar s številko ena na nosu dirkalnika v uvodu dirke pobegnil. Po postanku je Andrej prišel za zadek dirkalnika Roka Prosena katerega je po dobrem boju na svežih pnevmatikah obšel in se podal v lov za vodilnimi. Slaba kvalifikacijska forma je trenutno slaba točka Prosena, ki jo bo moral kmalu popraviti saj zaradi prebijanja se v ospredje izgubi preveč dragocenih sekund. Končno četrto mesto lahko smatramo kot solidno uvrstitev. Standardna dirka za oba voznika na sliki. Jan Vodičar se je po slabem uvodnem delu dirke nato prebijal v ospredje in končal na zelo solidnem petem mestu katerega je osvojil tudi v Kanadi. Vse bližje se zdijo tudi prve stopničke v karieri. Voznik Williamsa je po še eni dirki težav (vrtenje, počena guma v zadnjem krogu …) osvojil zanj tipično osmo mesto. Počasi se bližamo polovici sezone, obdobje kjer kot kaže rade nastopajo tehnične težave. Že tretjič v vrsti je Gregorju Vodičarju odpovedala tehnika zaradi katere je sledil odstop. To ga je vsakič stalo vsaj boja za zmago zato Gregor trenutno ne preživlja najboljših časov. Dirkača Force Indije sta letos že mnogokrat nakazala zelo dobro dirkanje v Valenciji pa je kot kaže to doseglo vrhunec saj sta bila nekje na polovici dirke v celo dvojnem vodstvu. Na koncu sta sicer z dirke zbrala le šest točk Kunčiča, realna uvrstitev pa bi morala biti četrto in peto mesto, ki pa sta ju izgubila, ko so nekaj krogov pred ciljem Geiserju odpovedale zavore in ravno zaradi te težave je trčil v svojega moštvenega kolega, ki je moral na nenačrtovani postanek, Marko pa je odstopil. Smola se jima je prikazala v njeni popolni veličini. Priča smo bili tudi hudi borbi za vodstvo, ko se je za ta položaj borilo več dirkačev. Trošt, Kunčič, Glavač in Janovljak so bili ti dirkači. V zadnjem delu dirke so bili v borbi za zmago še trije dirkači. Prvi je odpadel Trošt, ki je bil na najbolj izrabljenih gumah, zato je končna borba za petindvajset točk potekala med Janovljakom in Glavačem. Slednji je sicer novinec v prvenstvu Formule 1 vendar pa to ne pomeni, da ga javnost na SloRacingu ne pozna. Prav nasprotno. Janko je v ligi že dobival zmage in tudi prvenstva, Formula 1 pa je zanj zaenkrat še neosvoljiva trdnjava katero je odločen osvojiti. Glavač je sicer ''podpisal'' za moštvo Virgin Racing, ki pa mu v Valenciji ni uspelo pripraviti avta zato so mu možje pri Lotus Renaultu ponudili prosti sedež za to dirko saj je manjkal Hekič. Na dosedanjih dveh dirkah v tem prvenstvu je bil Glavač že dvakrat blizu zmage saj je obakrat končal na drugem mestu tudi tokrat pa temu ni bilo nič drugače. Janovljak ga je uspel ugnati v začetku zadnjega kroga in tako podaljšal niz zmag na tri! Še ena dirka kjer smo zmagovalca dobili povsem v zaključku dirke s pravim trilerjem. Nejc ima sedaj v skupnem seštevku zmago prednosti pred Troštom in še deset točk več od Gregorja Vodičarja. Karavana Formule 1 se sedaj seli na tradicionalna dirkališča, kot prvo izmed teh pa se bo predstavilo izjemno dirkališče v Silverstonu. Besedilo: Adrijan Rihter Slike: Janko Glavač 7 Link to post
Guest Anže Nose Napisano July 2, 2011 Share Napisano July 2, 2011 Res je, odlične slike! Link to post
denis 38 Napisano July 2, 2011 Share Napisano July 2, 2011 Žal moram sporočiti odstop iz prvenstva Tako da Hrt ima še en sedež prost. Razlog je pa to da dokler ne pošlihtam kompa itak nebo nič (v sredo se je totalno sesu komp) Tako da odstopam iz prvenstva pridem pa drugo sezono nazaj. Hvala za vse odlične dirka in use Uživajte še naprej Link to post
PEK 2 291 Napisano July 2, 2011 Share Napisano July 2, 2011 ti bi mogu bit plačan za tele povzetke Link to post
sennas 1 040 Napisano July 2, 2011 Share Napisano July 2, 2011 Slike so res super, nikakor pa se ne sme pozabit na fenomenalen tekst, tako da kot celota je zdaj preseglo več standardov. Link to post
Guest Anže Nose Napisano July 2, 2011 Share Napisano July 2, 2011 čisto zarad ferbca sem šel probat race weekend, pa sem dal nasprotnike na optimalne nastavitve... na Q so peljali 1.30.0xx... takoj me je minilo Link to post
Guest Anže Nose Napisano July 2, 2011 Share Napisano July 2, 2011 1:32.865! upam da je to končno dovolj za top10... ta proga mi res paše... Link to post
Guest Anže Nose Napisano July 3, 2011 Share Napisano July 3, 2011 Slike so res super, nikakor pa se ne sme pozabit na fenomenalen tekst, tako da kot celota je zdaj preseglo več standardov. da je tekst odličen je tako al tako samoumevno Link to post
Domzek 49 Napisano July 3, 2011 Share Napisano July 3, 2011 Bravo, res si talentiran :wink: Tudi ko še nisem vozil v ligi, sem vedno prebral tvojo reportažo, ker je res HUDO narejeno !! Link to post
Recommended Posts