gregor vodicar 476 Napisano June 20, 2011 Avtor Share Napisano June 20, 2011 V kratkem lahko pričakujemo popravljene 3D modele za ORL 2011 mod. 2 Link to post
sennas 1 040 Napisano June 21, 2011 Share Napisano June 21, 2011 Niti pod 1:40 ne morem, po par krogih. Men take počasne progce ne ustrezajo . Bomo vidli.... Link to post
mrhar 102 Napisano June 21, 2011 Share Napisano June 21, 2011 (urejeno) Ja ni kej, ce gledam Vettla je isto k ce bi gledu Vo...arja G. isto pa tut cajt je podoben.Tako,da fantje treba bo pljunit v roke .Seveda ne pozabite na hudo hudo formo NEJCA J. TORO ROSSO CHAMPION Uredil June 21, 2011 - mrhar Link to post
Marenator 32 Napisano June 22, 2011 Share Napisano June 22, 2011 Končno mi je ratal neki soliden čas odpeljat (1.38,1) pa kljub temu še kar nekaj rezerv. Sploh zadni sektor izgubim debele pol sekunde, pa ne najdem razloga... Link to post
Marenator 32 Napisano June 22, 2011 Share Napisano June 22, 2011 Vozim brez pomoči...mogoče bi pa z mogo probat oz. sem odpeljal nekaj krogov, pa ni bilo razlike, kvečjemu 0,1 sec slabše... Link to post
Adri 622 Napisano June 22, 2011 Share Napisano June 22, 2011 Natanko pred tednom dni je potekala osma letošnja dirka prvenstva Formule 1. Dirkači so se pomerili na otočku Notre Dame v Montrealu kjer leži dirkališče imenovano po neustrašnem kanadskem vozniku Gillesu Villeneuvu. Rezultati! Steza v Montrealu je zelo zahtevna, saj jo obdajajo dolge ravnine, ki se večinoma končajo s šikanami v katere je potrebno zelo močno zavirati. Zavoji so obdani z visokimi robniki, predvsem tisti v zadnji šikani dirkačem niso ravno v pomoč, saj najmanjša napaka pomeni bližnje srečanje z vsem znanim zidom prvakov. Na kvalifikacijah smo bili priča kar nekaj presenečanjem, predvsem sta s svojo kvalifikacijsko formo navdušila Vedran Kralj in Adrijan Rihter. Vedran je postavil najboljši čas, Adrijan pa tretjega. Kot lahko vidite na sliki, voznik Sauberja vendarle ni štartal kot prvi, saj je na svojo pobudo želel štart s tretjega mesta, tej odločitvi pa je zagotovo pripomoglo dejstvo, da bi imel Vedran težave z vidljivostjo, če bi dirko začel iz prve štartne vrste. Tako je s prvega štartnega položaja dirko pričel stari znanec te pozicije Gregor Vodičar, kateremu je sledil Rihter, zaradi že omenjenega čudnega problema pa je Kralj štartal kot tretji. Zelo mešano štartno vrsto so dopolnjevali Mesarič, Trošt, Hekič, Novak, Kunčič, Janovljak in Vodičar mlajši, ki je tako zaokrožil prvo deseterico. Prvih devet dirkačev je kvalifikacije končalo v razmaku dobre pol sekunde. Kako mala je razlika med zmagoslavjem in porazom sta na svoji koži občutila prav Kralj in Rihter. Vedranu je po težavah z vidljivostjo zaradi katerih je bil primoran štartati kot tretji, odpovedal za nekaj trenutkov še internet in to ravno povsem na začetku dirke, ko so ugasnile luči. Tako se je v dirko namesto kot prvi podal kot zadnji, saj so v času, ko se mu je internetna povezava omogočila nazaj, že vsi ostali vozniki bili v prvem zavoju. Če je imel Kralj tehnične težave pa je Rihter za svoje težave poskrbel kar sam. Prvo napako je storil pri zaviranju v prvi ovinek kjer se je tudi zavrtel. Na drugo napako nismo čakali prav dolgo, le kakšen zavoj ali dva, ko je znova storil napako na zaviranju, malo oplazil Resmana in odfrčal v ograjo. Rezultat tega je bil nenaden konec dirke zanj. Razen vragolij Adrijana, Edvina ter trka med Mrharjem in Erženom, ostalih incidentov v uvodu dirke ni bilo. Vodstvo je zadržal Vodičar starejši, sledil mu je Novak, z izvrstnim štartom pa je Janovljak kmalu napredoval na tretje mesto. Tako so bile razvrščene prve tri pozicije vse do prvih postankov. Mesarič je po težavah konkurentov, na štartu napredoval do drugega mesta, katerega pa je kmalu prepustil Mirkotu in Nejcu. Sledilo je krčevito branjenje četrtega mesta, saj sta mu za ovratnik dihala Andrej Trošt in moštveni kolega Rok Prosen. Tudi Kunčič ni zaostajal prav veliko tako, da je vsaka napaka pomenila izgubo večih mest. Vodičar in Novak sta odšla na postanek med prvimi in tako se je v vodstvu znašel Janovljak. Vodičar ga je nato s svežimi pnevmatikami lovil in naposled tudi olovil. Prehitel ga je pred zavojem ''Wall of the Champions''. Gregor je nato povečeval svojo prednost in ko se je že zdelo, da bo počasi pričel kontrolirati potek dirke je storil zanj neznačilno napako, saj se je zavrtel in trčil v ograjo. Trk je bil tako močan, da mu je odpadlo krilce in tako je bil primoran oditi na nenačrtovani postanek v boksih kjer je spremenil taktiko in dirko nadaljeval s trdimi pnevmatikami. Jasno je bilo, da bo dirka od tistega trenutka zanj zelo težka, saj trde gume na dirkališču v Montrealu ne nudijo veliko oprijema, predvsem zaradi zelo spolzkega in ponekod tudi načetega asvalta. Tomaž Eržen zadnje čase le redko osvaja toče. Dirka v Montrealu mu je prinesla eno. To je bila zanj verjetno zelo dolgočasna dirka, saj je večino časa vozil osamljen na repu osvojiteljev točk. Storil je tudi kakšno napako ali dve, izgubil prednje krilce, vendar pa mu je potrebno priznati vstrajnost katero je poplačalo deseto mesto. Tudi dirkačema na sliki zadnjih nekaj dirk ne gre vse po načrtih. Za Sašota velja podobno kot za Eržena, medtem ko bi Hekič lahko posegal po najvišjih mestih nenazadnje je letos osvojil tudi že eno zmago in sicer za veliko nagrado Turčije. Tokrat je svoje možnosti zapravil že v drugem krogu, ko je pri pospeševanje preveč stopil na stopalko za plin, saj ga je nato zavrtelo, nadaljevanje zgodbe pa je vsem znano - bližnje srečanje z ograjo, izguba prednjega krilca, nenačrtovan postanek v boksih in padec na začelje kolone sedemnajstih dirkačev oziroma šestnajstih kolikor jih je v tistem trenutku še vozilo. Ko se je nato prebil vse do mest, ki prinašajo točko ali dve pa mu je odpovedala še tehnika ali bolje rečeno internet. Ni kaj, tokrat server ni deloval brezhibno, vendar pa je jasno, da vsaka stvar nemore delovati brezhibno ves čas. Kot ima človek slabe trenutke ima pravtako tehnika občasne težave. Voznik Sauberja Vedran Kralj je bil v Kanadi na vseh možnih pozicijah. Z najboljšim kvalifikacijskim časom je bil uvrščen na prvo mesto, štartal je kot tretji, nadaljeval uvod dirke z zadnjega mesta in nato počasi napredoval po lestvici navzgor. Ustavil se je pri številki šest in osvojil šele prve točke v letošnji sezoni prvenstva Formule 1. Jan Vodičar kot je že v navadi pozicijo na dirki v primerjavi s kvalifikacijami močno izboljša in tudi tokrat ni bilo nič drugače, saj je z desetega štartnega mesta napredoval do petega. Po odlični predstavi v Monaku Resman tokrat ni blestel in je z dvema krogoma zaostanka končal na enajstem mestu in brez točk. Na sliki sicer tik pred vodilno trojico kjer je bilo v zaključku dirke kot je to že v navadi zelo tesno. Janovljak je opravil postanek več od dirkačev pred in za njem, zato je bilo vprašanje, če bo dovolj hiter, da jih ulovi. Po nekaj krogih je bilo vendarle jasno, da bo dovolj hiter in Janovljak je kaj kmalu opravil z obema voznikoma in se odpravil zmagi naproti, saj Vodičarja že dolgo ni bilo v dirki. Razlog za njegov odstop je bil takšen kot pri Hekiču, torej težave z internetno povezavo. Za mesta na stopničkah so se povsem pri koncu udarili Novak, Prosen in Trošt. Mirko je le uspel vse skupaj držati na zdravi razdalji, Andrej pa je oblegal Roka vse do konca in ravno v zadnjem krogu na ravnici pred zadnjim zavojem na stezi, ko sta z Andrejem vozila en ob drugemu je Ferrarijevemu dirkaču za trenutek odpovedala povezava in tretje mesto je bilo zanj izgubljeno. Tako so v cilj pripeljali Novak kot drugi, Trošt kot tretji in Prosen kot četrti. Sodniki sicer še pregledujejo incidente na dirki in drugouvrščeni Novak naj bi prevozil belo črto v izhodu iz boksov kar pomeni pribitek desetih sekund h končnemu času. Zato je njegovo drugo mesto postavljeno pod vprašaj, če bo kazen sprejeta bo nazadoval na četrto mesto. In znova je vse ugnal Nejc Janovljak. Druga zmaga zapored pomeni, da se je sedaj že izenačil v skupnem seštevku med dirkači z Gregorjem Vodičarjem, ki bo moral okrepati in odpraviti težave z internetno povezavo, saj je zaradi nje zabeležil še drugo zaporedno ničlo. Tudi, če Gregor odpravi internetne težave pa mu bo še vedno ostala velika težava katere ni moč odstraniti. Govorim seveda o hudi konkurenci med vozniki pri vrhu, saj je v boju za naslov prvaka realno gledano vsaj pet dirkačev. Čestitke vsem udeležencem in zmagovalcem, prvemu v vrsti vozniku Toro Rossa Nejcu Janovljaku!!! [champ] 8 Link to post
MirO 67 Napisano June 23, 2011 Share Napisano June 23, 2011 Zgleda,da imamo pravega novinarja med nami in to dopisnika z odliko res vse pohvale za takšen komentar tako v preteklosti kakor v bodočnosti. Hvala ti ADRI. Link to post
Recommended Posts