Skoči na vsebino

Sezona 3 [2011]


Recommended Posts

  • Odgovori 3,6k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Z dirko v Braziliji se je zaključila letošnja sezona Formule 1. Na zadnjem dejanju sezone, ki je odločalo tudi o naslovu prvaka med posamezniki, je slavil Andrej Trošt pred Vedranom Kraljem in moštven

Novo dirkališče v Indiji je prvič v zgodovini lige SloRacing gostilo dirkače Formule 1. Gregor Vodičar je tokrat vknjižil suvereno zmago, Andrej Trošt ter Vedran Kralj pa sta izkoristila darilo Janka

Vozniki prvenstva Formule 1 so se podali v drugo in odločilno polovico sezone. Dirkalniki so zahrumeli že enajstič v sezoni, šestnajst dirkačev pa se je pomerilo na izvrstni nemški stezi Nurburgring.

Posted Images

Mah sej jaz sm zato, da raj kr ostanemo pr rft2010, ker mamo ze vse nastudiran pa ni nobenih problemov. Bolj sem zato, da se ze pred sezono poisce tiste najboljse proge, da ni cudnih robnikov ka ti zafrknejo celo dirko itd...

Link to post

Proge, ne bojo vezane na noben trackpack. Pred vsako dirko se bo progo stestiralo če dela uredu, in nato boste download link dobili na prvi strani teme, takratne dirke. Za prvo dirko lahko že povem, da bomo uporabljali CTDP verzijo Bahrain, Avstralija bo pa iz rft trackapka ali WCP verzija. Odločitev bo padla, ko se preveri robnike na omenjenih progah in FPS performance.

Link to post

Predlog:

Zanimivo bi bilo, če bi kvalifikacije razdelili na več delov, tako kot je to v resnici v zadnjih sezonah. Sicer bi bilo bolj smiselno imeti 2 dela in ne 3, saj je kljub velikemu zanimanju in lepi številki udeležencev v prvenstvu, verjetno nesmiselno pričakovati, da nas bo na vsaki dirki 20+ voznikov. Vsak del Q bi bil dolgi recimo po 10 minut (morda prvi 15min). Po prvem delu bi se server resetiral, ker mislim, da se v rfactorju ne da nastavit na več delov kvalifikacije, resetiral bi se pa zato, da bi se časi pobrisali in bi tisti, ki bi napredovali v drugi del znova začeli iz ničle, tako kot je to v resnici. V drugi del bi napredovalo najhitrejših 10 voznikov, neglede na udeležbo, torej, če nas bo na dirki naprimer 18, jih počasnejših 8 odpade, oziroma, če nas bo na dirki npr. 23 voznikov, jih počasnejših 13 odpade. Razvrstijo pa se jasno po doseženih časih. Mislim, da bi bil tak sistem prava popestritev kvalifikacij, je pa slabost tega, da bi se morda vse skupaj podaljšalo za 5 ali 10 minut in pa malce bolj ''zatežen'' sistem, ampak mislim, da ga bo vsak štekal, nenazadnje tisti, ki gleda F1 že pozna zadevo. :D

Link to post

Ja Adri, dober predlog, samo ne vem če je to pametno. V eni drugi ligi smo imeli tak sistem in se ni obneslo. Mi smo imeli sicer 3 dele, tako da so bile Q1 ubistvu P3, Q2 je bil P4 in Q3 je bil Q v igri. Fora je bila pa potem v temu, da se je včasih malo zmešal vrstni red. Ta način bi bil smiseln le če bi se nekdo po kvalifikacijah povezal na server in uredil štartno vrsto..

Jaz sem razmišljal o eni drugi zadevi.. Obtežitev najhitrejših na kvalifikacijah :) Z gorivom seveda, ker to se da preverjati. Bi bli mogoče za?

Link to post

Aha... Glede utežitve je po mojem mnenju to preveč nefer, ker pač, če si hiter si pač hiter in se naj drugi pač še bolj potrudijo, da te prehitijo. To ''umetno'' upočasnevanje hitrejših meni ni všeč. :wink:

Link to post

Ja sej verjetno bi bila izenačenost še večja, ampak sam osebno bi rad zmagal dirke oziroma premagoval nasprotnike pod enakimi pogoji. :D Lahko bi pa dali sistem kvalifikacij takšen kot je bil pred 5-6 leti, ko je imel vsak dirkač en krog na voljo. :) Bi bila štartna vrsta čisto premešana pomojem.

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...