Skoči na vsebino

Sezona 3 [2011]


Recommended Posts

  • Odgovori 3,6k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Z dirko v Braziliji se je zaključila letošnja sezona Formule 1. Na zadnjem dejanju sezone, ki je odločalo tudi o naslovu prvaka med posamezniki, je slavil Andrej Trošt pred Vedranom Kraljem in moštven

Novo dirkališče v Indiji je prvič v zgodovini lige SloRacing gostilo dirkače Formule 1. Gregor Vodičar je tokrat vknjižil suvereno zmago, Andrej Trošt ter Vedran Kralj pa sta izkoristila darilo Janka

Vozniki prvenstva Formule 1 so se podali v drugo in odločilno polovico sezone. Dirkalniki so zahrumeli že enajstič v sezoni, šestnajst dirkačev pa se je pomerilo na izvrstni nemški stezi Nurburgring.

Posted Images

Isto je, samo da ni unih dveh vlkih stavb, asvalt se ne blešči tako čudno in fps je normalen oz. v primerjavi s prejšno verzijo bistveno večji. Sama proga pa je identična če se ne motim.

Link to post

Gremo na zmago na tej dirki,ker je proga odlicna ,mi je bolj vsec kot Koreja zato se hvala Andreju ,da je to skupi spravu.vidim ,da so casi ze kar primerni 1 27 3x do polnih 1 32 2x seveda vesoljcev Luke in Janka G. tako ,da bo zanimivo.

Uredil - mrhar
Link to post

Po le tednu dni premora so v prvenstvu Formule 1 vnovič zahrumeli motorji, tokrat v Južni Koreji na dirkališču Jeongam. Tudi tokrat so odšle stopničke v roke standardni trojici, Janovljak je nadaljeval z uvrstitvami pod stopničkami, doživeli pa smo tudi povratek Grege Balažica.

Rezultati Yeongam 2011!

Steza presenetljivo navdušila.

Dirkališče, ki je letos prvič v zgodovini gostilo dirkače prvenstva Formule 1 sprva ni obetalo veliko. Po nekaj učinkovitih testih pa več ni bilo voznika, ki mu steza nebi bila všeč. Zato torej lahko sklepamo, da Jeongam spada med Tilkejeve boljše kreacije. Proga velja sicer za zelo raznovrstno, saj na njej najdemo izjemno dolge ravnine, hitre - tehnično zahtevne ovinke, ne primanjkujejo pa tudi počasni zavoji, kjer je potreben odličen mehanski oprijem. Možnosti za prehitevanje je več, najboljša opcija za pridobitev pozicije pa se vseeno zdi v tretjem zavoju, ki je na vrsti po rekordno dolgi ravnini. Pozitivna stvar je tudi ta, da si ravnine sledijo v prvem sektorju ena za drugo in tako, če dirkač denimo pridobi pozicijo v prvem zavoju, se prehitevanemu ponudi priložnost za pridobitev mesta nazaj, na naslednjih dveh ravninah. še najslabša točka steze so boksi, ki so nerazumljivo postavljeni na desni strani in je zato tako vhod kot izhod zapleten in predvsem nevaren, tukaj gospoda Tilkeja skupaj z možmi iz svetovne avtomobilistične organizacije imenovane FIA, čaka še nekaj dela v prihodnjih letih.

Glavač prešel v kvalifikacijske čevlje Trošta.

Zadnji dve preizkušnji na kvalifikacijah pred to dirko, je krepko osvojil Andrej Trošt. Tokrat je njegovo vlogo prevzel Janko Glavač v Williamsu, ki je za več kot pol sekunde ugnal odličnega Vedrana Kralja. Ta je letos že kar nekajkrat pokazal odlično kvalifikacijsko formo, nenazadnje je na Madžarskem osvojil prvi startni položaj, zato je bilo le vprašanje časa kdaj se bo edini tujec v ligi vnovič kvalificiral povsem pri vrhu. Z drugo štartno vrsto sta se morala zadovoljiti sicer standardna člana prve vrste, Gregor Vodičar in Andrej Trošt. Dobro delo sta opravila tudi Adrijan Rihter in povratnik Grega Balažic, s petim oziroma šestim mestom. Silvo Kunčič in Anže Nose, ki sledita, sta za novopečenim voznikom Virgina zaostala le za nekaj tisočink sekunde, Jan Vodičar pa je na devetem mestu le za drobec sekunde pustil zadaj Andreja Mesariča. Med šestnajstimi dirkači, trije niso postavili časa. Grega Bračič je bil primoran odslužiti svojo kazen zadnjega startnega položaja, ostala dva dirkača pa sta tudi edina preostala konkurenta za naslov prvaka, Rok Prosen in Nejc Janovljak. Prvi je nadaljeval v ritmu nekaj zadnjih dirk, ko mu nič ne gre po načrtih, predvsem zaradi pomanjkanja časa za kakovosten trening, slednji pa je imel tokrat prometno nesrečo in še sreča, da je prišel na dirko pravočasno ter v enem kosu. Tudi Mirku Novaku in Sandiju Mrharju tokrat ni uspelo doseči koraka in se uvrstiti med prvih deset, medtem ko je bilo to za sicer vse boljšega Denisa Bašlja to nekako pričakovano.

Pobegli Glavač, dvoboj med Vodičarjem in Troštom, ter izjemen uvod dirke za Janovljaka.

Janko Glavač je na startu zanesljivo ubranil prvo mesto in si kaj kmalu nabral kakšno sekundo ali dve prednosti pred zasledovalci. Kot na nekaj zadnjih dirkah pa v uvodu nič ni šlo po načrtih Vedranu Kralju, ki je v zavojih številka štiri in sedem storil napaki in tako sta ga obšla sprva Trošt nato pa še starejši izmed bratov Vodičar. V uvodnih metrih je bilo sicer izjemno napeto in nervozno, številni dirkači so se bojevali en ob drugemu. Janovljak velja za odličnega štarterja in tudi tokrat mu je uvod v dirko uspel odlično. S petnajstega mesta se je že v enem samem krogu prebil vse do pete pozicije, kljub temu, da do trkov ni prišlo, izjema je le vrtajoči se Rihter, ki je zaradi bizarnih okoliščin odstopil že v drugem krogu. Nejcu je v četrtem krogu uspelo ugnati še voznika Sauberja z zeleno čelado in tako sta preživela en ob drugemu celotni uvod dirke. Kasneje sta sicer znova zamenjala pozicije potem, ko so Nejcu počasi odpovedovale pnevmatike, kar je Vedran s pridobim izkoristil. Tudi v borbi za drugo mesto je bila slika zelo podobna, saj sta se borila Vodičar in Trošt, ki sta v četrtem krogu tudi izmenjala poziciji, potem ko je Gregor uspel ugnati v ovinku številka štiri, Andreja. Na odličnem šestem mestu se je držal Anže Nose, vse do napake, ki se mu je pripetila v desetem krogu, saj se je narahlo zavrtel in mimo je švignil Andrej Mesarič v svojem Ferrariju. Pozneje se je med njim in Janom Vodičarjem vnel pravi boj za sedmo mesto. V uvodnem delu dirke pa ni šlo vsaj v prvih nekaj krogih, Gregi Balažicu, ki se je po daljšem premoru vrnil v letošnje prvenstvo Formule 1. Po nazadovanju s šeste na trinajsto pozicijo je pozneje napredoval do devetega mesta. V tem delu dirke ne smemo pozabiti niti na Denisa Bašlja, ki se je vozil na osmem mestu, potem pa se zavrtel in izgubil dve poziciji, v tem krogu je tudi odšel med prvimi v bokse.

Nesreča Kralja, Novak le še bleda senca dirkača, ki je navduševal predvsem na polovici sezone.

Po dobrem dirkanju v nadaljevanju 41 krogov dolge dirke, ko je Vedran vozil zaradi drugačne taktike celo na drugem mestu, je v borbi z Nosetom prišlo do kontakta pri katerem je Kralj izgubil oblast nad svojim dirkalnikom in odletel v ograjo. Trk je bil tako močan, da je izgubil prednje krilce in tako je bilo zanj možnosti za uvrstitev pri vrhu konec, saj ga je čakal nenačrtovan postanek pri mehanikih, ter težko kontroliran dirkalnik v nadaljevanju dirke.

Vozniku Mercedesa Mirkotu Novaku zadnje dirke ne gre najbolje. Potem, ko je svoj vrhunec sezone doživel na ulični stezi v Monaku z odličnim drugim mestom, na zadnjih dirkah Mirko ne blesti. Tudi tokrat je prikazal dokaj bledo predstavo, bil sicer deveti in osvojil dve točki, vendar skrbi predvsem velik zaostanek in kar nekaj manjših napakic, ki zanj niso ravno značilne. Trenutno ima Novak v skupnem seštevku na šestem mestu, trinajst točk prednosti pred najbližjim zasledovalcem, ki sliši na ime Jan Vodičar, zato bo boj med njima še zelo napet.

Klavrne predstave Ferrarija se nadaljujejo.

Rok Prosen se je s še tretjo zaporedno ničlo dokončno poslovil od boja za naslov prvaka med posamezniki. V tem boju sedaj ostajajo le še Janovljak, Trošt in Vodičar. Tudi Mesarič je končal dirko z odstopom, tudi tokrat pa je temu botrovala prehitra vožnja v boksih in posledično kazen. Podobna zadeva se mu je pripetila že na Japonskem. Trenutno se zdi svetla točka Ferrarija prav optimizem Mesariča, ki je ponovno našel lepo mero veselja do dirkanja, prav tako pa se rdeči potegujejo za naslov podprvaka med konstruktorji, zato se Rok in Andrej ne bosta kar tako vdala v usodo. V podobnih škripcih je Mercedes pri katerem sem že opisal težave Novaka. Pri Kuniču je potrebno vedeti, da je imel sedaj dvakrat v vrsti nepričakovane težave in je tako zabeležil dvakratno zaporedno odsotnost. Tukaj prednjači predvsem težava z internetom. Ko bo ta težava odpravljena bomo na stezi videli tudi dirkača v sivo - rdeči opremi.

Bilo i prošlo za Noseta in Balažica.

Anže Nose voznik Lotusa je v vse boljši formi, tokrat je bil na taktiki trdih in mehkih pnevmatik in bil v zadnjem delu v borbi za fantastično četrto mesto katerega je takrat držal Nejc Janovljak. Žal se mu je ta načrt svižil potem, ko je po neumnosti odfrčal v ograjo in uničil prednje krilce. Posledično je končal na ''le'' osmem mestu. Podobno taktiko je imel Balažic, ki pa se je prevečkrat zavrtel, da bi lahko dirko končal na četrtem ali petem mestu. Kljub temu lahko šesto mesto štejemo kot uspešen povratek v sezono. Pred Grego je končal Jan Vodičar, ki bo s svojim tretjim petim mestom v sezoni zadovoljen.

Vodičar ukanil Glavača.

Taktika trdih in srednje trdih gum se je še enkrat več obrestovala Gregorju Vodičarju, ki je tako s postankom manj uspel ugnati Janka Glavača, pa čeprav za manj kot eno sekundo. še ena dirka torej, ko smo videli razliko med prvima dvema v manj kot eni sekundi. To je v letošnji sezoni na nek način že stalnica, predvsem zaradi velike konkurenčnosti, ter tudi različnih taktik med dirkači in moštvi. Trojica Trošt, Vodičar in Glavač se že nekaj zadnjih dirk izmenjuje na prvih treh mestih, neverjetno a na zadnjih treh je bila razlika med prvima kot sem že omenil manj kot sekundo in to vedno v različnih postavitvah. Namreč v Singapurju je Vodičar ukanil Trošta, na Japonskem Trošt Glavača, tokrat pa v Južni Koreji Vodičar Glavača. Trošt na tretjem mestu tokrat vendarle ni uspel slediti tempu prvih dveh, Janovljak pa nobenemu izmed trojice. Do konca sezone nas ločijo le še tri dirke, v boju za prvaka pa ostajajo trije dirkači. Obeta se nam zelo razburljiv zaključek sezone, katerega ne smete zamuditi.

Grega Balažic - Marussia Virgin - #24 - Q&A

Od letošnje sezone ste si obetali veliko, kljub velikim pričakovanjem, ko ste bili eden izmed tihih favoritov za naslov prvaka, vam ni šlo prav nič od rok. Kaj točno bi lahko bil razlog za nekoliko slabše predstave v Williamsu?

Od testne dirke v Petroliji sem se pravzaprav izgubil, saj sem začel delati vse preveč napak na kvalifikacijah in v uvodnih delih dirke. To je botrovalo, da sem se le stežka prebijal po lestvici navzgor in ko sem se sredi dirke našel, je bilo že prepozno.

Po dobrih štirih mesecih odsotnosti vam je uspel uspešen povratek z dirko v Južni Koreji. Kaj pričakujete na preostalih treh dirkah sezone?

Upam na vsaj ene stopničke, da bom dobil večjo motivacijo. V skupnem seštevku ciljam med deset najboljših, morda tudi kakšno mesto višje. Vsekakor mislim, da je deveto mesto še dosegljivo. Ampak Adrijan je sila neugoden nasprotnik, pri njemu nikoli ne veš kje bo pristal. Bo pa vsekakor težko.

Prihodnje leto bo prav gotovo konkurenca še večja, v boju za naslov prvaka pa še več dirkačev. Vas lahko štejemo med te dirkače?

Upam, da me boste lahko šteli zraven. Ampak glede na trenutno formo tega ne moremo reči. Želim si, da bi v roke dobil v osnovi nekoliko prekrmarjen dirkalnik.

Zaupajte nam kateri mod vam je nasplošno najbolj všeč v igri rFactor in kateri vas je najbolj navdušil med tistimi, ki vsebujejo dirkalnike Formule 1?

Splošno gledano vsekakor Fsone09 mod s širokimi prednjimi gumami. Trenutno pa me najbolj navdušuje RFT2011 mod, saj je praktično prvič v zgodovini rFactorja možno uporabljati premični aerodinamični del, katerega je sicer potrebno še dodelati, ampak ne dvomim v izdelovalce moda.

Po premieri v Jeongamu sledi premiera v New Delhiju. Stezo ste verjetno že preizkusili, kaj menite o njej?

Da, že sem jo preizkusil. Steza je zelo atraktivna, kar nisem pričakoval. Problem trenutno vidim le v drugem ovinku, saj ne vidim razloga za tako ostri zavoj. Zelo so mi všeč slepi ovinki, ko je videti, da si prezgodaj vstopil noter in imaš tisti majhen občutek nezaupljivosti.

korea3-1.jpg

korea1.jpg

korea2.jpg

korea8-1.jpg

korea5.jpg

korea9.jpg

korea11.jpg

korea6.jpg

korea10.jpg

korea7.jpg

Spisal in uredil: Adrijan Rihter

Fotografije: Andrej Trošt

sponzor.jpg

  • Upvote 7
Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...