gojzer 126 Napisano October 17, 2011 Share Napisano October 17, 2011 Kitajska me zaradi službe verjetno ne bo videla , tako da v primeru sprememb pridem, drugače pa je žal to opravičilo! Link to post
Guest Anže Nose Napisano October 17, 2011 Share Napisano October 17, 2011 Danes smo odpelali kar ene par dirkic, "nekaj" restartov je blo potrebnih da smo dobili sploh ritem Se vidi kako se še ne ujamemo, vse je letelo po zraku, tak da se to lahko pričakuje tudi v sredo, če ne bomo kej bolj ekspertno potrenirali kot sicer...Ker kakor vem smo vis na tej progi prvič. GO GO GO! Link to post
Adri 622 Napisano October 17, 2011 Share Napisano October 17, 2011 Je pa bilo zanimivo na trenutke, ko smo bili 3je ob boku, pa 3 v en ovink, ko se je spredaj en vrtel in je bila štala, pa na desni konkurent za pozicijo na levi pa vrteči bagri, pa v zavoju tri na levi prehitim enega, naslednji zavoj se mi na desni pojavi povsem tret vesolc (kubica button weber valencija 10 style). uglavnm blo kr zanimivo, kljub številnim napakam. Link to post
Guest Anže Nose Napisano October 18, 2011 Share Napisano October 18, 2011 Ja, res, borbe so ble spektakularne do kraja. zelo zanimivo je blo, ko nas je slo 3 in vec v ovinek vzporedno. pa v ovinku 11 se mi zdi, mi je uspel vsecen manever, obsel sem 3 bolide po zunanji. ko bi bla taka tut dirka... Link to post
gregor vodicar 476 Napisano October 18, 2011 Avtor Share Napisano October 18, 2011 ja sej gre kaksen krog, samo d bi bla pa cela dirka taka sm pa zihr d bi mogoce samo 2 koncala dirko Link to post
Kunčič 43 Napisano October 18, 2011 Share Napisano October 18, 2011 Koreje žal ne bom mogel vozit. Link to post
sennas 1 040 Napisano October 18, 2011 Share Napisano October 18, 2011 Teden je kaj hitro naokoli in sloracing f1 dirkači se pripravljajo na 17. dirko sezone v Južni Koreji, natančneje v bližini mesta Yeongam. Voznike bo ta pestra steza pričakala premierno v sloracing prvenstvu, dizajniral pa jo je kdo drug kot gospod Tilke, ki pa je tokrat v nasprotju z pričakovanji naredil dirkačem všečno progo. Dirkališče vsebuje 3 dobre ravnine, ki se končajo z ostrimi ovinki, kar je seveda ugodno za prehitevalne manevre. Prav tako ne manjka počasnih odsekov in pa hitrih zavojev, tako da bo dirkaška zbranost na veliki prezkušnji, potrebno bo uloviti dober ritem za krmarjenje med zavoji. Udeleženci že nestrpno pričakujejo prvo veliko nagrado Koreje, lani steza še ni bila dokončana in je namesto nje vskočil nam dobro poznani sosednji A1-ring. Kaj torej čaka dirkače na 17. dirki? Grob asfalt z veliko obrabo gum, pod velikim stresom so tudi zavore. Tekmovalci na treningih so se pritoževali predvsem nad veliko obrabo prednje desne gume, ki bo na dirki poskrbela za obilo preglavic in sivih las strategov v moštvih, saj bo na sporedu 41 krogov. Vreme je že čez celotne treninge lepo ter sončno in to se ne kani spremeniti niti na dan dirke, torej bo velika vročina še dodaten izziv za dirkalnike in dirkače. Veliko je bilo tudi govora o kontroverznem vhodu in izhodu iz boksov, na obeh bo potrebno biti zelo previden! V svetovnem prvenstvu se trenutno zdi da dvoboj za naslov bijeta Gregor Vodičar in Andrej Trošt, ki ju štiri dirke pred koncem loči le 5 točk. Zgodi se lahko marsikaj in ob njuni napaki bi se lahko na prvem mestu hitro znašel Nejc Janovljak, ki za Gregorjem zaostaja 19 točk. Tudi ostalih ne gre odpisati, a je njihov zaostanek že precej velik. Poglejmo, kaj se dogaja v moštvenih garažah: Red Bull: Ekipa, ki še ni pokazala vsega kar zna, Gregor je bil na treningih zadržan, Jan ostaja uganka. Zelo nevarni! McLaren: Trošt v vzponu, zdi se da bo to dirko močan in prav lahko se zgodi da bo prvič v sezoni prevzel vodstvo v prvenstvu. Dobro gre tudi Rihterju, ki je dobil nov volanski mehanizem s katerim se na progi počuti dosti bolje in upa na veliko bero točk. Ferrari: V zadnjem delu sezone se ubadajo s tehničnimi težavami, a Mesarič se je na treningih zelo izkazal in verjetno upa na stopničke. Prosen je zaposlen in njegova forma ostaja uganka za celotno karavano. Mercedes GP: Moštvo, ki je v zadnjem delu kar nekoliko popustilo, čeprav si gospod konstantni Novak prizadeva, Kunič pa še ni povsem pripravljen. Lahko bi presenetili v boju za boljše točke. Lotus Renult: Ob odsotnosti Bedenika ekipa polaga vse upe v Resmana, ki pa je znan po svojem divjem stilu in reducirani količini treninga. Renault ne ve, kaj naj si obeta. Williams: Hitri in konstantni Glavač za volanom nažene strah v kosti vsem, tudi najboljšim. Bašelj se zelo trudi, a še ni uspel priti na nivo vrhunskih voznikov. Morda pa tokrat? Force India: Odsotnost vedno boljšega Kunčiča bi za ekipo lahko predstavljala problem, saj Geiser na tej progi še ni veliko testiral aerodinamičnih posodobitev. Njihov cilj so verjetno točke. Sauber: Hitri Kralj in nepredvidljivi Bračič, ki bo moral štartati iz zadnjega mesta. Pri njih je mogoče vse, od zmage, do dveh odstopov. Torro Rosso: Neustrašni Janovljak upa na vsaj še eno zmago letos, na treninigih je bil zelo hiter in tokrat celo nima kazni. Mrhar upa na nadaljevanje dobrih voženj zadnjih nekaj dirk, če mu bo to uspelo brez napak, bi lahko bil visoko, saj ima dobro končno hitrost. Team Lotus: Nose v izjemni formi kaže hitrost in morda boj za prve stopničke. Eržen z obilo tehničnimi težavami prihaja tik pred zdajci, a bi lahko s pametno vožnjo osvojil nekaj točk. Virgin: šušlja se, da se vrača stari znanec Balažic, ki bi lahko poskrbel za atraktivno dirko. Moštvo nas bo o udeležbi na dirki obvestilo pred kvalifikacijami. Vse to in še več se bo odvilo to sredo, 19.10.2011. Srečno! Yeongam Datum dirke: 19.10.2011, 20:00 Dolžina kroga: 5.621 km (41 krogov) Dolžina dirke: 230.461 km Trening: 20:00-20:50 Kvalifikacije 1: 20:50-21:00 Kvalifikacije 2: 21:00-21:05 Dirka: 21:15 P.S.: Če imate težave z grafiko ali vam računalnik nagaja je sedaj morda pravi čas za obisk našega sponzorja! 8 Link to post
Adri 622 Napisano October 18, 2011 Share Napisano October 18, 2011 Uff tole je pa top napisano! 1 Link to post
Adri 622 Napisano October 18, 2011 Share Napisano October 18, 2011 No pa da vidimo kakšna bo danes moja hitrost, potem ko sem se po treh tednih obril in sem posledično za kakšen gram lažji. Link to post
sennas 1 040 Napisano October 18, 2011 Share Napisano October 18, 2011 Pomembno obvestilo: V t1 in predzadnjem ovinku je DOVOLJENO iti prek meja široko, torej na asfalt. Se ne bo štelo kot sekanje. V q je obvezna uporaba radiatorja 2 (da se ne kadi), za dirko pa priporočam 4. Link to post
Recommended Posts