Guest Anže Nose Napisano October 14, 2011 Share Napisano October 14, 2011 dva sva na serverju... še kdo pride? Link to post
mrhar 102 Napisano October 15, 2011 Share Napisano October 15, 2011 Kot sem opazil da bodo krilca na tej dirki nekoliko nizja kot sem mislil,kar je dokazal Anže odlicnimi cajti tako, da nisem vec pameten kaj je bolje. Link to post
denis 38 Napisano October 15, 2011 Share Napisano October 15, 2011 Pride kdo gor? Trenutno sva dva gor Link to post
sennas 1 040 Napisano October 15, 2011 Share Napisano October 15, 2011 Prva opažanja: Izjemno velika obraba pnevmatik (mogoče celo najbolj v sezoni) ter zavor takisto. Tehnično zahtevna proga, ampak ko se navadiš ena boljših Tilkejevih stvaritev, edino pač nečloveški vhod v bokse in butast izhod iz njih. Steza, kjer se zahteva dober ritem. Link to post
denis 38 Napisano October 15, 2011 Share Napisano October 15, 2011 Gume se obrablajo tok hitr da bo joj SS se segrejejo tm do 120stopin Link to post
SchumacherM 58 Napisano October 16, 2011 Share Napisano October 16, 2011 Medium sm zvozu do 15 krogov, neki je še blo v njih; poln tank in časi padali do 1.43.4, mediumke pa bodo držale 15-20 krogov po moje. Ampak to res lepe, čiste vožnje. Kasneje sm ponovil med+poln tank in takoj peljal nizkih 1.44, visokih 43, konstantno, torej predvidevam da tamočni vržejo srednje 1.42 ven z čistim krogom. Link to post
sennas 1 040 Napisano October 16, 2011 Share Napisano October 16, 2011 Nizkih 42, srednje čist krog. Link to post
reno 37 Napisano October 16, 2011 Share Napisano October 16, 2011 Jaz furam...a bo se kdo prsu? Link to post
reno 37 Napisano October 16, 2011 Share Napisano October 16, 2011 Trenutno polhnga furam nizkih 1.43 sam je pa spet katastrofa...tolk understeera v pocasnih ovinkih, da bi kr najraj ubolu. Prakticno se morm ustavt, da lahk sfuram en ovink. EDIT: Dons sm cist v elementu. Prazn 1.36.8xx, polhn 1.41.8xx Link to post
sennas 1 040 Napisano October 16, 2011 Share Napisano October 16, 2011 Kazni VN Japonske Tim Kavčič - prepoved nastopanja na preostalih dirkah letošnje F1 sezone (katastrofalna vožnja polna nesreč brez vsakršnega treninga) Silvo Kunčič - +10sec h končnemu času v Suzuki (rinjenje nasprotnika, nelegalno blokiranje v 37. krogu dirke) Dolžniki: Grega Bračič: Štart iz zadnjega mesta na naslednji dirki (v tem preimeru Yeongam) Stanje opominov: Anže Nose: 1 Vedran Kralj: 1 Denis Bašelj: 1 Andrej Mesarič: 1 Adrijan Rihter: 1 Mirko Novak: 2 (naslednji opomin je kazen) Nejc Janovljak: 0 (brisanje opominov zaradi kazni v singapurju) Silvo Kunčič: 1 Link to post
gregor vodicar 476 Napisano October 16, 2011 Avtor Share Napisano October 16, 2011 Kr tako naprej Mesarič Jest ostajam pri 1.48 Link to post
reno 37 Napisano October 16, 2011 Share Napisano October 16, 2011 Dej grem raj mal na sonce . Zdle sm odfurov 1.36.3xx . Dost bo za dons. Link to post
Adri 622 Napisano October 16, 2011 Share Napisano October 16, 2011 Še pred nekaj dnevi so dirkači prvenstva Formule 1 tekmovali v japonski Suzuki, danes pa se že pripravljajo na naslednjo dirko, ki bo že čez nekaj dni v Južni Koreji. Kakorkoli že v Suzuki smo videli standardno dirko v režiji Andreja Trošta, Janka Glavača in Gregorja Vodičarja. Rezultati! Suzuka velja za fantastično stezo, ki je med vozniki zelo priljubljena. Znamenito dirkališče se lahko pohvali z vsemi potrebnimi vrlinami, ki naredijo dirkališče za dih jemajočega. Proga vsebuje številne hitre zavoje, ki so neverjetno zahtevni in kaznujejo vsako najmanjšo napako. Ovinki kot so 130R, Žlica, Hairpin, ter prvi sklop zavojev si zaslužijo prav poseben renome med zavoji v skupku stez, ki so na sporedu v cirkusu Formule 1. Seveda stezi ne primanjkujejo tudi daljše in krajše ravnine, ki se končajo z močnim zaviranjem. Dirkališče, ki vsako leto privabi številne gledalce in je pri dirkačih zelo priljubljeno, si vsekakor zasluži svoje mesto na koledarju dirk. Trošt vnovič blestel v kvalifikacijah. Tudi tokrat je v vožnji na čas blestel Andrej Trošt, ki je bil premočan tudi v kvalifikacijah za veliko nagrado Singapurja. Tokrat je z zajetno prednostjo osvojil oba dela hitrostne preizkušnje in še četrtič letos startal v dirko s prve pozicije. Z zaostankom večjim od pol sekunde se je na drugo mesto zavihtel Gregor Vodičar, sicer standardni član prve startne vrste. Odlično tretje kvalifikacijsko mesto je že na svoji drugi preizkušnji osvojil Luka Bedenik, medtem ko se je Glavač moral zadovoljiti s četrto pozicijo. Jan Vodičar je osvojil peto mesto, deseterico pa dopolnjujejo še Adrijan Rihter, oba voznika Force Indije, Andrej Mesarič, ter Nejc Janovljak, ki se je sicer časovno uvrstil na peto mesto, vendar pa se je zaradi kazni petih mest pribitka uvrstil na končno deseto mesto. Tudi tokrat je kar nekaj voznikov razočaralo s svojo predstavo na kvalifikacijah, predvsem rezultat Roka Prosena in Vedrana Kralja bode v oči. Odlična udeležba na dirki in težave s serverjem. Dirke na Japonskem se je udeležilo 19 od možnih 21 voznikov kar velja za zelo lepo številko, gledajoč da smo že v sklepnem delu sezone. To sezono smo sicer dobili kar nekaj novih sotekmovalcev, ki so se lepo vklopili v sistem ligaškega dirkanja, kot zadnji izmed njih se lahko pohvali Luka Bedenik. Trenutno so na voljo štiri prosta mesta, kar pomeni da je v tem trenutku v prvenstvo prijavljenih 20 voznikov. Prvič v sezoni pa se je zgodilo, da server ni deloval tako kot bi moral. Žal tudi tehnika ni večna in je potrebno razumeti, da ta ne deluje vedno 100% zanesljivo, sploh kadar faktor težave ni človeški. Server je namreč pingal kar pomeni, da so na trenutke dirkalniki vizualno poskakovali po stezi, to pa zna biti na zelo moteče in nevarno za dirkače. Kakorkoli že tudi na takšne stvari se je potrebno prilagoditi in jih vzeti v obzir, potrebno pa je priznati, da v celotni letošnji sezoni ni bilo nikakršnih težav s serverjem, ki je mimogrede dirkačem na voljo 24/7 in smo lahko zato prizanesljivi do teh težav. Morda pa smo postali preveč razvajeni in nas je višja sila želela na to opozoriti, kdo ve (smeh). Napeti uvodni metri dirke. Pri vodilnih je v začetku napredoval Glavač, ki se je kmalu zavihtel na drugo mesto in vozil tik za Troštom. Gregor Vodičar se je ustalil na tretjem mestu, medtem ko sta se za četrto mesto borila Bedenik in Janovljak, ki je hitro napredoval po lestvici navzgor. Jan Vodičar se je sprva držal solidnega petega mesta, bil celo v borbi za četrto, potem pa so se znova pojavile zanj že tipične težave, saj je vnovič izgubljal mesto za mestom, nazadoval je namreč na deseto pozicijo, še nekaj krogov pozneje pa na štirinajsto, potem ko se je zavrtel. Dirka je bila zanj tako izgubljena. S težavami so se v uvodu spopadali tudi preostali dirkači, Kralj in Kunčič sta se vrtela že po prvem zavoju, Prosen pa je nepričakovano ostal v ozadju. Tudi za Janovljaka ni bilo vse prfektno saj se je v enajstem krogu zavrtel in izgubil štiri pozicije, tako je bil pred misijo vnovičnega napredka po lestvici navzgor saj Nejc potrebuje vsako točko, ki je na razpolago, glede na to, da se bori za naslov prvaka. Huda borba za vodstvo. Med Glavačem in Troštom je bilo že vse od samega starta zelo napeto. Ves čas sta vozila na razmaku nekaj desetink sekunde, nato pa je Glavač le napadel in uspel z manevrom v prvem delu kroga. Vodilna sta nadaljevala na zamenjanih mestih sicer z isto medsebojno časovno razliko kot sta jo imela še pred bojem. Vztrajni in pametni nagrajeni. Janovljaku je načrt napredovanja po lestvici navzgor uspel, saj je napredoval vse do zanesljivega petega mesta, na katerem je bil tudi pred vrtenjem. Tudi Nose je odpeljal odlično dirko in se pred ciljem ubranil Rihterja v Mclarnu. Anže je končal kot izvrsten šesti in po singapurskem sedmem mestu še za eno pozicijo izboljšal svoje najboljše končno mesto v prvenstvu Formule 1. Moštveni uspeh Team Lotusa je dopolnil Tomaž Eržen, ki se je po daljši odsotnosti, ki je nastala predvsem zaradi seljenja, vrnil z solidnim devetim mestom. Voznik Lotusa je bil tudi najboljši ''plezalec'' po lestvici navzgor saj je pridobil sedem pozicij v primerjavi s kvalifikacijami. Kunčič se je po smoli, ki se je dogodila že v prvem krogu, na koncu končal kot osmi, zadnja točka pa je odšla v roke Mateja Resmana. Dirko je sicer končalo enajst dirkačev, od tega jih je sedem končalo v istem krogu. Game over za Roka Prosena in Tima Kavčiča. Za Roka je konec s sanjami o naslovu prvaka, saj po dveh zaporednih ničlah praktično več nima realnih možnosti za osvojitev krone. Strogi sodniki so na drugi strani kaznovali Tima s prepovedjo nastopanja na uradnih dirkah v letošnji sezoni Formule 1, saj so uvideli, da zdaj že nekdanji voznik Virgina potrebuje še veliko treninga in izkušenj za vožnjo v ligi. Z dirke na Japonskem razočarani odhajajo tudi Vedran Kralj, kateremu je le nekaj krogov pred ciljem zmanjkalo bencina, odstopili pa so tudi nekateri drugi dirkači, ki se sicer redno uvrščajo med dobitnike točk. Milimetri ločili Trošta in Glavača. Prva trojica je bila na različni taktiki, saj je tretji Vodičar imel načrtovano taktiko enega postanka, torej mešanica med zelo trdimi in trdimi pnevmatikami. Trošt je bil na taktiki dveh postankov, dvakrat trda različica gum in za zadnji stint potem mehka sorta zato je bilo jasno, da bo proti koncu Andrej vnovič izjemno hiter. V Singapurju se mu taka taktika ni izšla, zmanjkal mu je kakšen krog, tokrat pa je vendarle uspel in to v samih izdihljajih dirke potem, ko je po fantastični borbi ugnal Glavača. Oba sta imela med dirko še opravka z Vodičarjem, zaradi že omenjene različne taktike, na koncu pa se je vse izšlo v prid Trošta, ki je končal le kakšne pol sekunde pred Glavačem. Borba za naslov prvaka se sedaj seli v Yeongam, ki bo na sporedu že to sredo, steza pa bo prvič pričakala dirkače v ligi SloRacing, zato te dirke enostavno ne smete zamuditi. Janko Glavač – Williams - #12 - Q&A Ste zelo izkušen in hiter voznik, kjerkoli tekmujete tam se borite za najvišja mesta. Povejte nam kaj voznika naredi tako dobrega in konkurenčnega? Po mojem so razlog za to dolgoletne izkušnje vrtenja računalniških volanov in veselje do vožnje. Odkar pomnim, sem večinoma igral le dirkaške igre, nenazadnje sem z volanom vozil še v prejšnjem tisočletju. Tu so prednjačile igre kot so recimo Viper Racing, GPL, itd. Z internetnim dirkanjem sem se prvič soočil v GTR2002 modu in bil v trenutku zasvojen. Po toliko letih virtualnega dirkanja dobiš ogromno izkušenj, občutka, veš kaj se sme početi v določenih situacijah in kaj ne, prav tako pa se ''rodi'' tisti instinkt, ko točno veš kaj se dogaja z dirkalnikom in dirkači okoli tebe. V letošnje prvenstvo Formule 1 ste se pridružili šele z dirko v Valenciji zato kljub fantastičnim rezultatom letos več nimate možnosti za slavje v skupnem seštevku. Boste to titulo napadli v prihodnjem letu? Na začetku sem imel občutek, da bodo razlike v Formuli 1 med dirkači prevelike in naj bi posledično bilo pomanjkanje zanimivosti. Kasneje se je to mnenje izkazalo povsem napačno. Prav tako sem imel občutek, da bom potreboval preveč treninga za konkurenčno dirkanje, saj sem se vsa ta leta ukvarjal s počasnejšimi serijami. Potem pa sem na letošnjem pikniku opazil, da sem lahko tudi v Formuli 1 konkurenčen brez, da bi potreboval po več sto krogov treninga in tako sem se z veseljem pridružil prvenstvu Formule 1, potem ko se je odprlo prosto mesto. Mislim, da se bom naslednje leto udeležil dirk že v samem začetku sezone in se tako potegoval tudi za naslov prvaka. Vrnimo se k letošnjem prvenstvu. Kako se bo po vašem mnenju razpletla sezona 2011 v ligi SloRacing? Do konca sezona nas čaka še zanimiv boj za osvojitev prvenstva. Trošt je vse hitrejši in zelo blizu Vodičarju, za katerega pa vsi vemo, da je glede na zgodovino najboljši voznik Formule 1 v ligi SloRacing. Med njima bo do konca prvenstva potekal še trd boj za vsako točko, to pa sta zame realno gledano še edina voznika, ki lahko posežeta po skupnem prvem mestu. Kolikor nam je znano še nekaj časa nazaj niste bili ravno velik privrženec Formule 1. Se je sedaj tekom sezone to mnenje kaj spremenilo? Morda že stiskate pesti za katerega izmed dirkačev? Vedno sem bil privrženec Formule 1, sploh v letih ko je kraljeval Šumi. Zadnjih nekaj sezon mi je šlo na živce predvsem preštevilno spreminjanje pravil, ki so naredila dirkanje nekoliko umetno. Moti(lo) me tudi dejstvo, da so praktično vsako mokro dirko zadnja leta, ko je bila steza mokra že pred startom, pričeli dirko za varnostnim avtom, kot da so vozniki kakšne "babe". Kar se pa tiče navijanja, trenutno navijam nekako po pravilu, da se stiska pesti za šibkejšega od tistih, ki se borijo za naslov in pa seveda še vedno za Schumacherja. Kaj menite o stezi v Yeongamu, ki bo že to sredo doživela premiero tudi v ligi SloRacing? Steza je zares odlična. Dovoljuje prehitevanja na večih mestih in je vsaj meni zanimiva v prav vsakem delu. Trenutno je ne pozna še nihče, tako da prav velike prednosti tisti, ki se ze več let ukvarjamo z virtualnim dirkanjem, nimamo, zato mislim, da lahko v sredo pride tudi do kakšnega večjega presenečanja, tako na kvalifikacijah kot tudi na dirki. Vsekakor dirka na katero komaj čakam in zagotovo ne bo dolgočasna. Spisal in uredil: Adrijan Rihter Fotografije: Janko Glavač 5 Link to post
Guest Anže Nose Napisano October 16, 2011 Share Napisano October 16, 2011 Team Lotus: skupno pridobljenih 13 mest na dirki... 2 Link to post
Recommended Posts