Skoči na vsebino

Sezona 3 [2011]


Recommended Posts

sponzor.jpg

JAP.gifSuzuka

Datum dirke: 12.10.2011, 20:00

Dolžina kroga: 5.807 km (40 krogov)

Dolžina dirke: 232.280 km

Trening: 20:00-20:50

Kvalifikacije 1: 20:50-21:00

Kvalifikacije 2: 21:00-21:05

Dirka: 21:15

Rezultati 2010!

Statistika Suzuka 2011!

PRENOS PROGE! (Odrarajte v Gamedata\Locations)

Prenos datotek Locations! (v primeru da vam proga ne deluje, verjetno nimate teh datotek v locations mapi. Odrarajte direktno pod GameData\Locations.......verjetno če imate rfactor lite ali pa *****verzije)

Če vam še zmeraj ne deluje: V igri SETTINGS > DISPLAY > TEXTURE DETAIL - HIGH (ali pa FULL), sicer ne bo delalo.

4da-proga.jpg

Link to post
  • Odgovori 3,6k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Z dirko v Braziliji se je zaključila letošnja sezona Formule 1. Na zadnjem dejanju sezone, ki je odločalo tudi o naslovu prvaka med posamezniki, je slavil Andrej Trošt pred Vedranom Kraljem in moštven

Novo dirkališče v Indiji je prvič v zgodovini lige SloRacing gostilo dirkače Formule 1. Gregor Vodičar je tokrat vknjižil suvereno zmago, Andrej Trošt ter Vedran Kralj pa sta izkoristila darilo Janka

Vozniki prvenstva Formule 1 so se podali v drugo in odločilno polovico sezone. Dirkalniki so zahrumeli že enajstič v sezoni, šestnajst dirkačev pa se je pomerilo na izvrstni nemški stezi Nurburgring.

Posted Images

Mogoče ste kaj brisali datoteke iz mape locations (tiste ki so brez map), to je mel Nejc tud probleme. Bom dal gor te datoteke. Bi moglo delat vse brez problemov. Struktura je taka: Gamedata\Locations\F1WCP\2009\Japan in tukaj noter je vse. Ne čarat po svoje z mapami.

Prenos datotek Locations! (v primeru da vam proga ne deluje, verjetno nimate teh datotek v locations mapi. Odrarajte direktno pod GameData\Locations.......verjetno če imate rfactor lite ali pa *****verzije)

Link to post

Q: Presenetljivo P2, čeprav sem s tem časom pričakoval okoli 5. mesto.

R: Štart mi je uspel dobro in skoraj sem prehitel trošta v prvi ovinek, ampak me je tesno zaprl, tako da nisem imel nekih realnih šans. Nato se je začel počasi oddaljevati, nakar storim napako in pristanem za kraljem in janovljakom. Ker nisem mogel mimo, sem se odločil za malo zgodnješi postanek na soft gume. Po prazni stezi drvim tudi po 3s hitreje od nasprotnikov, hitro ujamem Trošta, ki je prav tako po postanku ostal ujet za Nejcem in Glavačem. Hitro naredim še en postanek, ker sem vedel, da bojo dirkači pred mano itak šli še enkrat v boks. V tistih nekaj krogih si privozim še nekaj dodatne prednosti in z 10 krogov bolj svežimi gumami začnem loviti trošta in se mu približam na cca 7s zaostanka. Okoli 10 krogov pred koncem gre v boks in pride ven z okoli 12s zaostankom. Nekaj sekund mu je zopet uzel počasni glavač na zrabljenih hard gumah. Ko ga je prehitel, je proti meni pridobival med 1s-2s na krog, čeprav sem ga tiščal kolikor se je dalo. Za zadnji krog mi je ostalo še cca 3s prednosti, ki sem jih poizkusil kar se da pametno "pokoristiti" in na koncu mi je uspelo.

Torej.. Uspele so mi dobre taktične odločitve, ki so pokopale na stezi veliko hitrejšega Trošta. Tukaj si bil res brez konkurence, ampak na našo žalost, nam nihče ne govori kateri krog je treba iti v bokse. Je treba malo računati in gledati zaostanke za seboj. [jezik12]

Komaj čakam suzuko, ki mi je najljubša steza na koledarju.

  • Upvote 1
Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...