Skoči na vsebino

Sezona 3 [2011]


Recommended Posts

  • Odgovori 3,6k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Z dirko v Braziliji se je zaključila letošnja sezona Formule 1. Na zadnjem dejanju sezone, ki je odločalo tudi o naslovu prvaka med posamezniki, je slavil Andrej Trošt pred Vedranom Kraljem in moštven

Novo dirkališče v Indiji je prvič v zgodovini lige SloRacing gostilo dirkače Formule 1. Gregor Vodičar je tokrat vknjižil suvereno zmago, Andrej Trošt ter Vedran Kralj pa sta izkoristila darilo Janka

Vozniki prvenstva Formule 1 so se podali v drugo in odločilno polovico sezone. Dirkalniki so zahrumeli že enajstič v sezoni, šestnajst dirkačev pa se je pomerilo na izvrstni nemški stezi Nurburgring.

Posted Images

Hej....rahlo offtopic tema... danes se odpravljam na dirko na Madžarsko, mojo prvo dirko v živo po 18 letih spremljanja f1!Verjetno je že keri od vas bil na dirki, me zanima kak dober nasvet, kje je najboljše spremljati dirko (imam karto stojišča), na katerem delu se največ vidi, kaj je dobro vzeti s sabo itd.

Link to post

Jaz sem bil na začetku zadnjega sektorja... Tako greš lahko peš vse do ciljne ravnine na hribu. Drugje okoli piste žal nisem bil, tako niti ne vem kje so ostala mesta in ali so boljša.

Link to post

Vozniki prvenstva Formule 1 so se podali v drugo in odločilno polovico sezone. Dirkalniki so zahrumeli že enajstič v sezoni, šestnajst dirkačev pa se je pomerilo na izvrstni nemški stezi Nurburgring.

Rezultati

1.jpg

Dirkališče, ki je nastalo ob znameniti stezi Nordschleife se vsako leto na koledarju izmenjuje z Hockenheimom, ki zadnja leta gosti kraljico motošporta vsako sodo, Nurburgring pa vsako liho leto. Steza velja za zelo razgibano, saj jo obdajajo v prvem sektorju kratki zavoji v katerih je pomemben mehanični oprijem, v drugem sektorju najdemo veliko število dolgih zavojev v katerih je potrebna dobra aerodinamika avtomobila, v zadnjem sektorju pa je podana razmeroma solidno dolga ravnina po kateri morajo dirkači močno zavirati, saj nato sledi kratka ter tesna šikana. Zadnji zavoj je nato znova eden izmed tistih daljših, zato je tam potrebna zelo natančna linija.

Kvalifikacije so nič presenetljivo romale v roke Gregorja Vodičarja, ki velja letos za pravega kralja kvalifikacij, nekako logično, če sklepamo po avtu katerega vozi. Letos je od enajstih možnih osvojil že osem najboljših štartnih položajev, dvakrat je štartal z drugega mesta, enkrat pa se je moral zadovoljiti z ''le'' tretjim mestom. Tokratno prvo mesto na hitrostni preizkušnji pa ima še dodaten draž v njegovi vitrini, saj je s tekmeci opravil za več kot pol sekunde. Še najbolj se mu je približal Vedran Kralj, ki nadaljuje z odličnimi predstavami na kvalifikacijah. Ker nekaterim najboljšim ni uspel prfekten krog je malce presenetljivo na tretje mesto prikorakal Janko Glavač kateremu družbo je v drugi štartni vrsti delal trenutno vodilni v skupnem seštevku svetovnega pokala Nejc Janovljak. Troštu krog ni najbolje uspel, zato je zasedel zanj skromno šesto mesto in se tako posadil v sendvič obeh Ferrarijev. Tudi Geiser je čutil, da lahko doseže boljši kvalifikacijski čas kot ga dejansko je, zato je zanj osmo mesto pomenilo razočaranje, zaradi pribitka treh štartnih mest pa je bil primoran štartati kot enajsti.

2.jpg

Štart je med vodilnimi dirkači minil dokaj mirne narave, saj je Vodičar štartal odlično in z lahkoto ubranil prvo mesto pred drugim Kraljem, ki tokrat le ni imel tehničnih težav na štartu. Janovljak je s četrte pozicije prišel na tretjo pred Glavača, Trošt pa je nazadoval za eno mesto in obtičal za obema Ferrarijema. V ozadju je kot raketa potegnil Mrhar, ki je kmalu napredoval s štirinajstega na deseto mesto, vendar nato prepozno zaviral v prvi ovinek in nazadoval za mesto ali dve. Nekaj zmede v prvih zavojih, kjer sta največ mest izgubila Geiser in Kunič, sta dobro izkoristila Novak in Rihter in prišla v prvo deseterico. Do samih trčenj med dirkači ni prišlo, seveda pa je bil tu in tam prisoten tudi kakšen izlet s steze. Tu velja omeniti predvsem vrtenje Glavača, ki je s četrtega mesta nazadoval v začelje kolone dirkačev.

3.jpg

Grega Bračič in Sašo Prosen sta pred dirko pričakovala medsebojno bojevanje za boljšo pozicijo. Tega na žalost nismo videli, smo pa videli njuna odstopa, ki sta bila prva na dirki.

4.jpg

Po nekaterih izjemnih predstavah v prvenstvu, ki je potekalo pred sezono 2011, torej v prvenstvu Formula Armaroli, se je Mrhar nadejal dobrih rezultatov tudi v prvenstvu Formule 1. Do teh zaenkrat še ni prišlo, njegova najboljša uvrstitev letos pa je sedmo mesto v Avstraliji. Točke je osvojil še na prvi dirki sezone v Bahrajnu za deveto mesto, nato pa so sledile le ničle. Tako bi mu kakšen nasvet njegovega brata Nejca, ki vodi v skupnem seštevku med dirkači, prišel še kako prav.

5.jpg

V ospredju je med prvimi v bokse zapeljal prav vodilni Vodičar, ki je tako prišel za Trošta, ki v prvem delu dirke nikakor ni mogel mimo Mesariča. Gregor je bil posledično na manj obrabljenih gumah kot Andrej, zato je bil njegov tempo tudi bistveno hitrejši. A Trošt se ni dal prehiteti kar tako, nenazadnje sta oba med glavnimi konkurenti za naslov. Po nekaj krogih obleganja in že skoraj epskem dvoboju je Vodičarju le uspelo ugnati dirkača Mclarna, ki je nato tako kot nekateri vozniki pred njim zapeljal v bokse na svoj prvi postanek pri mehanikih. Tako je imel Vodičar prosto pot pred sabo in ker je bil Rok Prosen edini izmed prve peterice na taktiki enega postanka in načrtovano dolgega prvega stinta, je tako voznik Red Bulla vozil na drugem mestu in se podal v lov na Prosena. Slednjega je nato ujel in prehitel v dvajsetem krogu in znova prevzel vodstvo na dirki.

6.jpg

Po fantastičnih borbah v prvenstvu Formula Masters sta se Glavač in Kralj udarila tudi v prvenstvu Formule 1. Glavač sicer voznik Virgina še vedno ni uspel odpraviti težav z dirkalnikom, zato si je sposodil kar lanskega Renaulta s katerim bo verjetno tekmoval tudi v nadaljevanju sezone, osvojene točke pa bodo jasno odšle k moštvu Virgin s katerim je podpisal enoletno pogodbo. Ker je Janko v uvodu storil zanj neznačilno napako in se zavrtel, je nato bil primoran pokazati svoje prehitevalne sposobnosti. Te niso nikoli bile vprašljive, zato je iz začelja kmalu začel pridobivati mesta in napredovati po lestvici navzgor. Ustavil se je pri tretjem mestu in ker še ni opravil postanka v boksih je nato prišel navzkriž z dirkači iz ospredja, ki pa so za razliko od njega postanek že opravili in bili posledično na boljših in bolj svežih pnevmatikah. Tako sta si nenazadnje prišla, kot sem že omenil, navzkriž z Vedranom, ki je Jankota kljub pomanjkanju zaveterja uspel ugnati. Voznik Sauberja tokrat sicer ni imel tehničnih težav, dirko pa je v večini prevozil osamljen na tretjem mestu z nekaj sekundno prednostjo pred Janovljakom, ki prav tako ni imel ravno dinamične dirke.

7.jpg

Geiser je bil po kvalifikacijah razočaran, podobnega razpoloženja pa je bil tudi po dirki, saj je končal na osmem mestu. Že nekaj dirk zapovrstjo bi lahko Marko posegel tudi po najvišjih mestih, vendar mu to nekako ne uspe in ne uspe. Tokrat se mu že omenjeno niso poklopile kvalifikacije, slab je bil tudi štart, v gneči prvega kroga in zdrsu s steze pa je nazadoval še nižje po lestvici navzdol. Sledil je dober preboj v ospredje in med dobitnike točk, ki pa bi jih osvojil še več, če bi uspel ugnati Kuniča, ki mu je delal preglavice skozi celotno dirko.

Domen po ničli na svoji prvi dirki v ligi sedaj lepo napreduje, še drugič zapored pa je končal na solidnem sedmem mestu.

8.jpg

Zaradi že večkrat omenjene napake je Glavač nato spremenil taktiko na samo en postanek v boksih. Zaradi tega je bil v zaključku dirke v slabšem položaju kot nekateri ostali dirkači. Tako ga je Mesarič napadal več krogov, vse skupaj pa je izkoristil Trošt, ki tokrat sicer ni imel najboljše dirke. Ker Andreju v Ferrariju ni uspelo ugnati Jankota v Renaultu, je Andrej v Mclarnu ugnal Andreja v Ferrariju in kmalu za tem opravil še z dirkačem Virgina v barvah lanskega Renaulta. Tako se je Trošt po ne najboljši dirki zadovoljil s petim mestom, Mesarič pa tudi v nadaljevanju ni uspel priti mimo na cesti širokega Glavača. Za nameček je v zadnjem krogu storil še napako, se zaletel v zaščitno ograjo in ironično ravno v zadnjem zavoju izgubil dve mesti in končal kot deveti. Kar je pridobil proti Rihterju v zadnjem krogu na Kitajskem in Barceloni, je tokrat izgubil proti Kuniču in Geiserju.

9.jpg

Prosen v barvah Ferrarija in Vodičar v barvah Red Bull Renaulta sta tokrat bila svojo bitko. Na sliki sicer drugi prehitevalni manever Gregorja nad Rokom, manever ki je dal …

10.jpg

…zmagovalca Gregorja Vodičarja. Ta je po vseh tehničnih težavah na zadnjih nekaj dirkah le privozil do cilja in napovedal hud boj za vsako točko in vsakršen milimeter na stezi do konca sezone! Ker sta Nejc Janovljak in Andrej Trošt končala ''šele'' kot četrti oziroma peti, pred njiju sta se uvrstila še Rok Prosen in Vedran Kralj, je Gregor nadoknadil kar lepo število točk proti glavnim konkurentom za naslov prvaka, le ta pa bo, če se bo tako nadaljevalo, osvojen s strani enega dirkača šele na zadnji dirki sezone v Interlagosu. Pred štiritedenskim premorom nas čaka le še dirka na Hungaroringu, ki bo na sporedu že to sredo, zato z dirkaškim oddihom še počakajte kakšen dan ali dva.

Spisal in uredil: Adrijan Rihter

Fotografije: Adrijan Rihter

sponzor.jpg

  • Upvote 9
Link to post

Kazni - VN Nemčije 2011

BREZ KAZNI!

Opozoril bi le na manever Mesariča v predzadnjem krogu, pred šikano (to velja tudi za ostale v bodoče). Vem, da si bil frustriran in brez prednjega krilca, ampak to še ne pomeni, da lahko potem kar mirne volje celi šus sekaš šikano. Sankcij jasno nebo (to opozorilo se niti ne šteje pod uradne opomine) ker si bil: prvič brez krilca, drugič: s tem nisi pridobil nič (kvečjemu izgubil zaradi izleta na pesek) in tretjič: okoli tebe ni bilo nobenega voznika, ki bi ga s tem manevrom orgožal. Vendar pa prosim, da se takih manevrom izogibate tudi, če vozite na zadnjem mestu z desetimi krogi zaostanka, ker so ali nevarni ali pa nefer (če sekanje uspe). :wink:

Sicer pa, da smo na ''svežem'' - stanje z uradnimi opomini po dirki v Nemčiji:

Edvin Hekič: 1

Anže Nose: 1

Vedran Kralj: 1

Grega Bračič: 1

Denis Bašelj: 1

Andrej Mesarič: 1

Link to post

Do štiritedenskega premora dirkače Formule 1 loči le še dirka na Hungaroringu, ki bo na sporedu z jutrišnjim dnem. Stezo, ki je nam Slovencem zelo blizu, saj se nahaja v sosednji Madžarski, bodo dirkači obkrožili kar 52krat, zato bo dirka zelo naporna in dolga. Proga je ena najbolj razgibanih v koledarju Formule 1, ponuja nekaj zelo zanimivih hitrih zavojev kjer bi izpostavil predvsem levi zavoj takoj po koncu prvega sektorja, primankuje pa ji le kakšna daljša ravnina, saj ciljna kljub temu, da so jo v preteklosti že podaljševali, še vedno ne omogoča enostavnejšega prehitevanja. Torej taktika bo igrala ključno vlogo in kdo bo to vrlino z še nekaterimi ostalimi najbolje sestavil bo zagotovo uvrščen visoko.

a000b314c28ccfb3dc5f9c8a.jpg

Ker gre za tako imenovano ''stop and go'' stezo lahko vseeno pričakujemo zelo zanimivo dirko v kateri bi lahko presenetil tudi kakšen izmed dirkačev, ki v navadi ne posega po najvišjih rezultatih, saj sta kar dva izmed štirih konkurentov za naslov odpovedala svojo udeležbo na dirki. Skoraj zagotovo lahko rečemo, da bo to edina dirka v sezoni na kateri bosta manjkala tako počitnikar Vodičar, kot tudi poškodovani Trošt. To bodo na vsak način želeli izkoristiti preostali dirkači in osvojiti kar se da boljšo uvrstitev. Tukaj pridejo v poštev predvsem imena kot so Janko Glavač, Vedran Kralj, ter seveda preostala glavna konkurenta za naslov - Nejc Janovljak in Rok Prosen. Pozabiti ne smemo tudi na ostale voznike kot so - vedno zanesljivi Mirko Novak, vse bolj konkurenčni, vendar zadnje čase tudi nekonstantni Marko Geiser, Jan Vodičar bo z vsem srcem branil čast prve ekipe prvenstva, če se bosta prikazala na dirki pa moramo računati tudi na Šosterja in Hekiča. Kdo ve, morda pa preseneti nekdo drug, ki ga tokrat nisem omenil. Bomo videli je rekel slepi gluhemu.

HUN.gif Hungary

Datum dirke: 3.8.2011, 20:00

Dolžina kroga: 4.384 km (52 krogov)

Dolžina dirke: 227.968 km

Trening: 20:00-20:50

Kvalifikacije 1: 20:50-21:00

Kvalifikacije 2: 21:00-21:05

Dirka: 21:15

9su-f1.jpg

sponzor.jpg

  • Upvote 3
Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...