Skoči na vsebino

Sezona 3 [2011]


Recommended Posts

Jaz se skos vrtim v tistem 6. ovinku.... mal zapeljem na robnik se zavrtim, probam stran od robnika se zavrtim.... Kaj sprement na setupu, da me ne obrne zmer, ko dam z 2. v 3. pod gasom?

Ja, drugače pa Vodičar je zmešan in bo na Q več kot pol sekunde pred vsemi, na dirki pa tut vsaj tolk na krog.

Tut mene ta zavetrje moti, ker v parih ovinkih izgubiš cisto ves grip, ampak tko ste izglasovali. :P Vi ste krivi, posebej Trošt. [krniki]

Upam da bo cajt dans spet kakšn krog odvozit.

Link to post
  • Odgovori 3,6k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Z dirko v Braziliji se je zaključila letošnja sezona Formule 1. Na zadnjem dejanju sezone, ki je odločalo tudi o naslovu prvaka med posamezniki, je slavil Andrej Trošt pred Vedranom Kraljem in moštven

Novo dirkališče v Indiji je prvič v zgodovini lige SloRacing gostilo dirkače Formule 1. Gregor Vodičar je tokrat vknjižil suvereno zmago, Andrej Trošt ter Vedran Kralj pa sta izkoristila darilo Janka

Vozniki prvenstva Formule 1 so se podali v drugo in odločilno polovico sezone. Dirkalniki so zahrumeli že enajstič v sezoni, šestnajst dirkačev pa se je pomerilo na izvrstni nemški stezi Nurburgring.

Posted Images

Ja meni pa začuda ta proga očitno kar sede, čeprav načeloma mi te neke razgibane (beri puklaste) proge ne pašejo najbolj. PEK, tisti ovinek moraš biti enostavno bolj previden in v trenutku prestavljanja malo popustiti gas, oziroma že prej dati v 3. prestavo. Mogoče bi lahko kaj rešil z diferencialom (tukaj je Mesarič strokovnjak), drugače pa ne vem kaj bi lahko še spremenil..

Ja kar se tiče zavetrja.. Res smo imeli glasovanje in bilo je izglasovano, da se tega naj nebi spreminjalo, ampak vidim, da se ubistvu vsi (razen Mesariča) pritožujejo nad tem. Mesarič ti praviš, da se počasnejši nima možnosti boriti ampak se ne bi strijal s tabo, ker recimo tukaj moraš biti res min. 2s hitrejši če hočeš priti mimo. Recimo včeraj jaz nisem imel nobenih šans, da bi prišel pred Domna, ker sem v tistem hitrem S na izhod prišel z vsaj 1s zaostankom, do šikane sem se mu ravno približal, skozi zadnji ovinek pa zopet izgubil ravno toliko, da na ciljnji zavetrje še ni prijelo. Saj če bi imel sveže gume bi verjetno prišel mimo, ampak z istimi pa res ni nobene variante. Saj čez počasne ovinke se lepo pelje zadaj, samo v hitrih je pa no way!

  • Upvote 1
Link to post

Jutri bo na sporedu že 11. dirka letošnjega F1 prvenstva. Dirkači se tokrat selijo na legendarni Nurburgring, ki je bil v preteklosti večkrat spremenjen in tudi skrajšan iz prvotne dolžine 21km. Še vedno pa je steza obdržala svoj šarm, saj je steza precej ozka glede na novodobne F1 steze, krasijo jo številne neravnine in veliko dvigov oziroma spustov. Dirkače jutri čaka kar 45 krogov na izjemno zahtevni stezi, ki zahteva popolno zbranost in se že najmanjša napaka hudo kaznuje in pozna na končnem času. Priložnosti za prehitevanja na tej stezi ni ravno veliko. Najboljša priložnost se ponuja pri zaviranju v 1. ovinek in pri zaviranju v zadnjo šikano na stezi, ki pa je zelo ozka in preveč pogumni, bi se lahko kaj hitro zapletli v kakšen incident.

a000b314c28ccfb3dc5f9c8a.jpg

Po prvih treningih zelo dobro kaže ekipi Red Bull, ki so očitno odpravili svoje tehnične težave, ki so jih stale veliko izgubljenih točk na prejšnjih dirkah. Dobro kaže tudi Troštu, kar pa ne moremo trditi za Nejca, ki mu očitno ta steza ne paše, vendar kot smo že večkrat videli se njega nikoli ne sme odpisati, saj venomer preseneča z odličnimi vožnjami brez napak, ki so ga pripeljale do prvega mesta v skupni razvrstitvi. Močan izgleda tudi ferrari, ki se bori za 1. mesto v razvrstitvi konstruktorjev. Odpisati pa ne smemo tudi vedno nevarnega Glavača, Kralja. Zelo dobro formo so prikazali tudi pri ekipi Force India, ki pa bo morala svojo formo prenesti tudi na jutrišnjo dirko, kar jim je do sedaj predstavljalo kar nekaj težav. Danes je na vrsti še zadnji trening pred jutrišnjo dirko, ko bo šlo zares.

GER.gif Nurburgring

Datum dirke: 27.7.2011, 20:00

Dolžina kroga: 5.148 km (45 krogov)

Dolžina dirke: 231.660 km

Trening: 20:00-20:50

Kvalifikacije 1: 20:50-21:00

Kvalifikacije 2: 21:00-21:05

Dirka: 21:15

nurburgring.jpg

sponzor.jpg

  • Upvote 1
Link to post

Po Madžarski dirki se karavana formule 1 odpravlja na štiri tedenski dopust in s tem pridobimo nekaj maneverskega prostora. Zato bi predlagal, da dirko za veliko nagrado Madžarske prestavimo za en teden, ker mislim, da nas je kar nekaj, ki bomo naslednji teden odsotni. Nima smisla, da jih dirka samo 10. Meni je kar malo žal, ker ne bom mogel voziti na madžarskem, ker mi je res zakon proga.

EDIT: tisti, ki se s tem strinjate dajte PLUS, da vidimo koliko je takih.

  • Upvote 5
  • Downvote 3
Link to post

Jaz tud mislim da če bi vsaj za 1/3 zavetrje čez ovinke zmanjšal ne bi blo nič narobe... edino ne vem če potem to vpliva tudi na ravninah, ker tam pa že sedaj ni nekega hudga zavetrja.

Link to post

Ker se z radiatorjem motorja 1 na q kadi, JE OBVEZNO UPORABLJATI RADIATOR MOTORJA 2. Komur se bo na kvalifikacijah kadilo (je izjemno moteče) bo kaznovan +5mest na naslednjem štartu!

Posnetka obeh kvalifikacij bosta pregledana.

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...