mrhar 102 Napisano July 15, 2011 Share Napisano July 15, 2011 (urejeno) Ja Domzek imas prav,ker tu pa po Bahrajnu res ni nobenega oprijema.TO se ne da tut z ledom primerjat. Seveda razen ,če se gremo umetnostno drsanje. :wink: Uredil July 15, 2011 - mrhar 1 Link to post
Marenator 32 Napisano July 15, 2011 Share Napisano July 15, 2011 Kaj te vem...men je pa proga prav všeč... Nekako mam rad da se ne peljem kot po tirnicah...več dela za volanom! Link to post
mrhar 102 Napisano July 15, 2011 Share Napisano July 15, 2011 Marko sej proga je odlična tudi delo z volanom je kul ampak F1 JE LE F1 in tam se avti drzijo k prilimani na stezo mi pa vozimo jaz osebno k drsalec OLEG VASILJEV . Link to post
reno 37 Napisano July 16, 2011 Share Napisano July 16, 2011 Danes dopoldne sm mal furov in na polnga postavil cas 1.37.1xx. Link to post
gregor vodicar 476 Napisano July 16, 2011 Avtor Share Napisano July 16, 2011 Nikjer ne piše da bo kšno glasovanje spet. . Smo pa imeli ja. Bilo je glasovanje, rezultati vemo kakšni so bili, tako da so kakršni koli pogovori v tej smeri za to sezono brezpredmetni. Link to post
Adri 622 Napisano July 16, 2011 Share Napisano July 16, 2011 Z dirko v Veliki Britaniji na znamenitem dirkališču v Silverstonu se je zaključila prva polovica letošnjega prvenstva Formule 1 v ligi SloRacing. Dirka, ki je potekala na prenovljeni različici steze je štela kar 39 peklenskih krogov, kljub temu pa bi lahko rekli, da je bila prekratka saj je bilo denimo pri vrhu vnovič zelo tesno, Vodičar in Trošt sta namreč bila bitko vse do zadnjih metrov velike nagrade Velike Britanije. Rezultati! Silverstone ima v Formuli 1 dolgo in pisano zgodovino, kljub temu pa bi leta 2010 skoraj izgubil dirko, saj mu je takrat Donington želel speljati dirko. To se na veliko veselje pristašev tega športa ni zgodilo, še več, v Silverstonu so zahrumeli stroji in obnova dirkališča se je lahko pričela. Tako smo še isto leto poleg znamenitih ovinkov kot so Copse, Stowe ter seveda vsem znani sklop zavojev, katerega sestavljajo Maggotts, Becketts in Chapel, dobili tehnični del na stezi imenovan Arena. Zaradi prepotrebne prenove kjer niso bili prenovljeni le zavoji ampak tudi zgradbe in poslopja, je iz računice izpadel del steze na katerem se (je) nahaja(l) fantastičen zavoj Bridge po katerem je sledil Priory. Vse te spremembe so tudi podaljšale čas kroga katerega je z 1.32.4 najhitreje odvozil Gregor Vodičar v Red Bull Renaultu. Po dolgem času je prva vrsta v celoti pripadla Avstrijskemu moštvu saj je z le desetinko zaostanka drugo mesto osvojil Jan Vodičar. Na kvalifikacijah sta se dobro odrezala tudi oba Ferrarija, med katera se je uvrstil Janovljak. Solidno šesto mesto je pripadlo Kuniču, solidno pa se je odrezal tudi Nose z devetim štartnim položajem. Trošt na drugi strani je bil z osmim mestom razočaran in nezadovoljen. Med 15 vozniki, ki so se udeležili dirke je bilo v prvih krogih zelo napeto, tokrat tudi z incidenti. Videli smo vrtečega se Virgina že na samem starti, Mrharju je odpovedala mašina, Rok Prosen je odfrčal v zaščitno ograjo, Bračič pa je bil preoptimističen v napadu na Noseta. Posledica je bilo trčenje v katerem je Anže naredil pravo pirueto v zraku. Izvedba le te je bila za čisto desetico. Mclarnov dirkač Andrej Trošt je po slabih kvalifikacijah vedel, da potrebuje odličen štart v dirko. Ta mu je tudi uspel in kaj kmalu je napredoval na četrto mesto. Janovljak je pridobil eno mesto in ogrožal dirkaški dvojec v vodstvu z imenom Vodičar. V prvenstvu imamo 3 bratske pare, ti pa se le redko znajdejo v dvojnem vodstvu zato je bilo dvojno vodstvo bratov Vodičar prava zanimivost, ni pa bilo to neko presenečanje, prej pričakovanje. Vedno se zgodi, da se po odličnih kvalifikacijah nekdo slabše odreže potem na dirki. Mnogokrat je razlog tudi smola, ta pa je tokrat spremljala oba dirkača iz Maranella. Mesarič denimo je nekaj časa vozil okoli sedmega mesta in po večih napakah nato odstopil še četrtič letos. Tudi za Geiserja v Force Indiji se dirka ni končala nič kaj dobro. Ko je vozil na solidnem petem mestu je storil napako po ovinku Copse katerega je vzel preširoko, posledično zapeljal previsoko na robniki in močne zadel v ograjo. Sicer je poizkušal nadaljevati vendar pa je bil njegov avtomobil enostavno preveč poškodovan, da bi lahko nadaljeval z vožnjo. Za preostala voznika na sliki se je dirka končala veliko boljše. Tukaj velja omeniti prve točke Kuniča v ligi, te pa je osvojil že na svoji drugi dirki, kjer je po začnem napadanju na Mesariča in končnemu branjenju pozicije proti solidnemu Nosetu, osvojil sedmo mesto. Že omenjeni Prosen je po uvodnih težavah nato vozil svojo dirko in ravno v zaključku dirke še uspel uloviti Gorenca Resmana. Za nameček si je tik pred ciljem privoščil še pirueto in pošteno zakadil ciljno ravnino. Pri vsem tem bi Rok skoraj izgubil mesto proti Mateju, ločilo ju je le nekaj desetink. V letošnji sezoni kar nekako ne gre brez novincev, vedno se pojavi nekdo, ki je nov. Tokrat je bil to novopečeni voznik Virgina Matej Groznik, ki pa se s prvo dirko v SloRacing ligi ni proslavil. Ob tej priložnosti lahko napovem tudi spremembo v dirkaškem sedlu Williamsa, saj bo pokeraša Balažica nasledil nekdanji voznik Hispanije Denis Bašelj. Po pričakovanjih je za nameščanje windowsa porabil nekaj dni in ne mesecev kot je sam pričakoval. Ko je v 11 krogu prišlo do incidenta med Troštom in Janom Vodičarjem je slednji potegnil kratko in izgubil kar veliko dragocenih sekund. Tako so svojo dirko in borbo za zmago nadaljevali le še Nejc, Andrej in Gregor. Slednji je tokrat storil kar nekaj manjših napakic, zaradi ene izmed teh je tudi izgubil vodstvo proti Janovljaku, ki je le v enem dobrem krogu prišel iz tretjega mesta na prvo, lahko bi rekli podobno kot v Monaku. Izmed trojice je v bokse kot prvi zapeljal takrat tretji Trošt. To je storil v 14. Krogu in naslednjih nekaj krogov je nato minilo v ospredju v relativno mirnem ozračju. Vodičar, ki je bil na taktiki enega postanka mu je sledil nekaj krogov pozneje, Janovljak pa se je na obisk k mehanikom odpravil kot zadnji in ravno to ga je morda stalo izgubljenega vodstva po postankih. Sicer je zaradi drugačne taktike uspel uloviti Vodičarja ne pa ga tudi ugnati. Dolgotrajna vožnja v zaveterju mu pravtako ni bila v korist, saj so trpele sicer zelo občutljive mehke gume, ki so mu odpovedali veliko prej kot je sam verjetno načrtoval in tako je moral na še en postanek s katerim je izgubil preveč časa, da bi lahko v zaključku dirke pariral za zmago. Odlično sta svoje delo v Silverstonu, ki za večino moštev velja za domačo dirko, opravila Novak in Bračič. Oba sta imela dokaj mirno dirko z razburljivim zaključkom, v katerem se jima je pridružil tudi osmoljenec Jan. Za Mirkota je bila to standardna dirka z enim načrtovanim postankom in odličnim branjenjem svoje pozicije. To je pred napadalcema v zaključku tudi obranil in končal še četrtič letos kot četrti. Bračič je na dirki pridobil največ pozicij in s 14 napredoval na 5, J. Vodičar pa je z druge štartne po vsej smoli in incidentih končal na šesti. Ko je Janovljak odpadel z računice je bilo le še vprašanje ali bo Andrej na boljših pnevmatikah uspel uloviti Gregorja. To mu je uspelo ravno v zadnjih zavojih dirke, vendar pa Vodičarja ni uspel resneje napasti, črta ki pomeni cilj je nastopila malenkost prezgodaj. Če bi bil cilj pri drugi črti bi se morda zadeva končala drugače. Verjetno ste zaradi zgornjega komentarja presenečeni, da je na zadnji deseti sliki, ki prikazuje zmagovalca prikazan dirkalnik Trošta. Razlog za to je 10 sekundna kazen za Vodičarja, ki je storil napako v boksih in bil zato neumnost kaznovan! Zanimivo je tudi to, da je s tem pridobil ravno Trošt, ki je na identičen način izgubil zmago v Turčiji. Še enkrat je prišel v veljavo pregovor, ki pravi ''vse se vrača, vse se plača''. Gregor je imel sedaj že četrtič zapored smolo, bo v nemškem Nurburgringu drugače? Besedilo: Adrijan Rihter Slike: Adrijan Rihter 5 Link to post
Domzek 49 Napisano July 17, 2011 Share Napisano July 17, 2011 Lepo narejeno, kot vedno :wink: Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano July 17, 2011 Share Napisano July 17, 2011 Adrijan zelo lep povzetek, se vidi, da premore Slo-racing zelo kvalitetne reporterje Najbolj pa zmaga tale izjava: "... Po pričakovanjih je za nameščanje windowsa porabil nekaj dni in ne mesecev kot je sam pričakoval." Link to post
Domzek 49 Napisano July 17, 2011 Share Napisano July 17, 2011 Ja neki bi res morali nardit glede tega zaveterja Link to post
Domzek 49 Napisano July 17, 2011 Share Napisano July 17, 2011 (urejeno) Eto, prvič sem naredu svoj setup Sicer nevem ali je dober ali ne (ker sem začetnik pri izdelavi setupa) , ampak sem pozitivnega mnenja, saj sem z njim prilezel do 1.32.9xx (nekaj še je rezerve) ... Proga mi nažalost ne diši najbolj, zdej pa samo čakam vesolce , da peljejo pod 1.31 pa bom znoru Polnega je šlo pa najmanj 1.37.5xx , pomojem bi se še ene pou sekunde dalo nižje (pri meni) Uredil July 17, 2011 - Domzek Link to post
Marenator 32 Napisano July 17, 2011 Share Napisano July 17, 2011 Dajte še malo ostali čase povedat, da vemo približno kje smo...če moramo še dost nadoknadit al ne Link to post
sennas 1 040 Napisano July 17, 2011 Share Napisano July 17, 2011 Do torka ne bo f1 serverja ker je formula masters. Dejte si mal oddahnit . Ne more bit oboje hkrati na istem serverju, ker potem je cela štala z laganjem itd...... Link to post
reno 37 Napisano July 17, 2011 Share Napisano July 17, 2011 Dajte še malo ostali čase povedat, da vemo približno kje smo...če moramo še dost nadoknadit al ne Poln: 1.37.1xx Prazen: 1.32.2xx Link to post
Recommended Posts