Skoči na vsebino

Sezona 3 [2011]


Recommended Posts

  • Odgovori 3,6k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Z dirko v Braziliji se je zaključila letošnja sezona Formule 1. Na zadnjem dejanju sezone, ki je odločalo tudi o naslovu prvaka med posamezniki, je slavil Andrej Trošt pred Vedranom Kraljem in moštven

Novo dirkališče v Indiji je prvič v zgodovini lige SloRacing gostilo dirkače Formule 1. Gregor Vodičar je tokrat vknjižil suvereno zmago, Andrej Trošt ter Vedran Kralj pa sta izkoristila darilo Janka

Vozniki prvenstva Formule 1 so se podali v drugo in odločilno polovico sezone. Dirkalniki so zahrumeli že enajstič v sezoni, šestnajst dirkačev pa se je pomerilo na izvrstni nemški stezi Nurburgring.

Posted Images

Kar se tega tiče bodo vedno polemike, moram pa rečt, da ne bo pomote, ta polemika ni zaradi tega ker bi bil nekdo načrtno in nepravično oškodovan, ampak zaradi tega ker dosledno upoštevamo pravila za vse brez izjem. Enkrat se nekdo najde, ki polemizira da nekateri guljufajo in da ni pošteno, drugič ni prav, da je nekdo kaznovan povsem enako kot vsi ostali,... Normalno da bi bilo veliko boljše če bi se kazni služile takoj na dirki, pa žal nekatere piste ne upoštevajo niti prve boks črte očitno, kaj šele meje piste. V RF-ju je pač to zelo slabo poštimano in predvidevam, da je to največja kritika.

Mislim da je prav, da se ne spreminja načina dela, ker potem to totalno ni pošteno do tistih, ki so bili za isto stvar že na začetku prvenstva kaznovani. Če so oni dobivali pribitke in s tem zgubljali mesta je pošteno da jih vsi. V bistvu pa gre za res take malenkosti, pa ne da bi jih mi lahko zato spregledali, vozniki bi se jih lahko preprosto držali... in večina se jih večinokrat drži. Torej ni problem v pravilu.

Si pa ne predstavljam kako bi bilo, če bi lahko vsak iz boksov direkt zavil na sredo ceste, mislim da bi bilo nesreč veliko več. Res pa je, da se potem na ta račun lovi picajzlasto tiste malenkosti, je čez črto ali ni, je šel prehitro v boks ali ni...itd. Črta meje mora nekje potekat, in vedno se bo našel nekdo, ki bi jo rad premaknil vsaj za mm če ne več. Zato pa je nekdo na drugi strani, ki nepristransko pove kje je ta črta. Mislim da več kot to od sodnikov ne morete pričakovat. Pravila so bila jasno napisana pred sezono in vsi vemo v kakšno prvenstvo smo vstopili... jaz mislim da v eno resnejših v regiji, tudi na podlagi strogih pravil in visokega nivoja obnašanja na in izven pist.

  • Upvote 5
Link to post

No da še jaz napišem svoje mnenje..

Pravilno je da dobim kazen, ker sem že takoj vedel, da sem prehitro priletel čez črto in sem bil ob izhodu kar malo presenečen, da nisem dobil kakšne stop&go kazni. Pač napaka istega tipa kot je bila napaka trošta v Turčiji, kjer je izgubil še več kot bom sedaj jaz (predvidevam). Res je da bi bilo idealno, da bi imeli sodnike, ki so prisotni na dirki (live) in med samo dirko dajali kazni za kakšne incidente, ampak to pač enostavno ni možno zaradi pomankanja časa, kadra... Mislim, da je pravilnik dober čeprav se včasih zdi butasto dati kazni, ki so nekako nične (primer trošt v turčiji ali jaz tukaj) ko se praktično nič ne pridobi. Če pa tega pravila nebi bilo bi recimo lahko v kanadi 2x fajn počilo ko se je prosen vračal na progo in smo bili že tako 3 vzporedno itd.

Enostavno je potrebno nekje potegniti mejo. V lahko napišete svoje predloge za izboljšavo pravilnika, moda, karkoli.. Potem se bo to obravnavalo in se podalo odločitev če je predlog sprejet/zavrnjen in kdaj stopi v veljavo ali pač ne..

Lp!

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to post

Tudi jas sem začel kar hitro s treningi, prazen 1.32,8.... poln visokih 1.37! Sam ne verjamem, da bodo šli časi pod 1.31... Čeprav je kar nekaj maniakov tukaj... :D Drugače pa sem se odločil, da to progo res natreniram tak kot se sposobi pa da vidim kam me malo več treninga pripelje. Neke stopničke bodo morale padit! :P

Link to post
Guest Anže Nose

Jaz sem za to, da nekaj spremenimo v zvezi z zavetrjem. Namreč, prevečkrat sem se že znašel v situaciji, pa tudi ostali verjetno, ko sem vozil za nekom, denimo v realnosti 20, 30 metrov. Ko je nastopil ovinek sem bil tako vedno "prikrajšan" za nek soliden podtlak, oz. ga sploh ni bilo in znašel sem se zunaj proge... Torej, ni nobenega podtlaka, pa tudi premalo hitrosti pridobivaš ko voziš nekomu za bolidom. Zdaj ali spremenite eno ali drugo, se pravi da zmanjšate izgubo podtlaka ali pa povečate moč zavetrja. Meni je ljubše, da bi vsaj nekaj s podtlakom spremenili, da se lahko vsaj približaš nekomu in izkoristiš zavetrje, ker če se mu ne moreš približat, tudi zavetrja ne moreš izkoriščat. To bi šlo na roko še posebej hitrim dirkačem, ki imajo nemalokrat težave z nekom pred njimi, pa čeprav so na krog veliko hitrejši in se počasnejšemu težko približajo in ga prehitijo. Vem, da naj bi bilo pravilo, da se med tekočo sezono nič ne spreminja, ampak mislim, da bi glede tega lahko nekaj majhnega naredili... Mislim, da noben ne mora reci, da mu je zdajšni podtlak in zavetrje všeč. Upam, da je še kdo za to.

To je samo predlog.

  • Upvote 2
Link to post

1.33.6xx

Slabo mi kaže, in sem ubistvu popolnoma obupal nad progo :S

Sicer pa nevem, ali mam samo js občutek , da na progi ni nobenega oprijema ?? Js peljem kot na drsališču :oops:

  • Upvote 1
Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...