Skoči na vsebino

Sezona 3 [2011]


Recommended Posts

Kaj se obveznega postanka tiče je meni osebno vseeno. Brez postanka se dirka tako ali tako odpelje na rizik.

Po drugi strani pa je v realni F1 obvezen. Tako da bi bilo najbolje,da se vseeno uvede ta obvezen postanek.

Link to post
  • Odgovori 3,6k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Z dirko v Braziliji se je zaključila letošnja sezona Formule 1. Na zadnjem dejanju sezone, ki je odločalo tudi o naslovu prvaka med posamezniki, je slavil Andrej Trošt pred Vedranom Kraljem in moštven

Novo dirkališče v Indiji je prvič v zgodovini lige SloRacing gostilo dirkače Formule 1. Gregor Vodičar je tokrat vknjižil suvereno zmago, Andrej Trošt ter Vedran Kralj pa sta izkoristila darilo Janka

Vozniki prvenstva Formule 1 so se podali v drugo in odločilno polovico sezone. Dirkalniki so zahrumeli že enajstič v sezoni, šestnajst dirkačev pa se je pomerilo na izvrstni nemški stezi Nurburgring.

Posted Images

Zgleda da bi blo mogoče glasovanje najbolš, kot za vse ostale take medsezonske spremembe, ker če ne ni nič.

Po eni strani bi že na začetku moral met to pravilo. Po drugi pa tako kot si rekel, itak je potem povleci-potegni kako prideš do konca na hard, seveda odvisno od dirke. Treba pa je doreči da se potem ve kako in kaj.

Link to post

Jest bi predlagal, da za take spremembe pravil, ki se tičejo kakšnih sprememb formata ali pa postankov in ne vplivajo neposredno na vožnjo odločajo sodniki in to je to, ker mislim da so vsi izkušeni in bojo delovali v "javno dobro" :P . Brezveze neka glasovanja dela. Glasovanja naj bojo le za velike spremembe (mod ipd.).

Link to post

Kaj se obveznega postanka tiče je meni osebno vseeno. Brez postanka se dirka tako ali tako odpelje na rizik.

Po drugi strani pa je v realni F1 obvezen. Tako da bi bilo najbolje,da se vseeno uvede ta obvezen postanek.

Zaradi mene naj ostane tako kot je, ker FIA je itak salabajzarska in uvaja samo neumna pravila. Tako kot imamo mi je bolje, ker je tako več taktičnih igric in zato tudi bolj zanimivo.

Link to post

No včeraj sem začel malo bolj resno delat na nastavitvah za Q in po dobrem segrevanju se mi je na koncu vsralo 1:16:500.

Je pa res,da rabiš obilo koncentracije in obilo sreče,da ti vse ovinke rata solidno odpeljat.

Razlike so ogromne,če samo za malenkost sfališ pravo linijo. Manjša napaka te takoj stane 3 desetinke.

Po pregledu časov sem ugotovil ,da je še nekaj malega rezerve..........kakšne 3 desetinke ampak,če mi še te rata osvojit na kvali pol grem takoj loto listek napisat.:oops:

Link to post

Imam en "tehnični problem", in ker tehnika ni glih moja stroka... :oops: ...Opazil sem, da mi volan oz. pedala ne delajo vredu, torej ves čas malenkost pritisnjeno bremzo...Torej pod controls je ves čas vsaj milimeter rdečega, kot da ralho držim bremzo. Sem malo spihal s kompresorjem, če bi slučajno bil vzrok prah...pa ni nič boljše...

Link to post

Poglej katera os je tvoja zavora. To najlažje ugotoviš tako da greš v igro in se postaviš v meni controls in potem tja kjer imaš sensitivity.. Drži bremzo nekje na polovici in začni spreminjat sensitivity in potem boš videl katera os je. Nato tej osi dodaj malenkost dead zona. Isto je delalo pri meni in sem si naštimal mislim da 3 ali 4 "stopinje" deadzona na pedalu za zavoro.

Link to post
Guest Anže Nose

... oz. najprej še enkrat vklopi v računalnik, šele potem štelaj nastavitve... meni je to na prejšnem volanu nagajalo, rešitev je bila ta, da sem samo še enkrat potegnil kabel in nazaj uklopil...

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...