Skoči na vsebino

Sezona 3 [2011]


Recommended Posts

Res pa je,da se da peljati okrog 1 16 1xx po mojem mišlenju za aliene pa se mal nizje 1 15 9 pa upam,da se ne motim.Trening,trening pa spet trening pa pol spet trening,sluzba ah BREZVEZE-----TRENING OK itd. :P[ok]

Link to post
  • Odgovori 3,6k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Z dirko v Braziliji se je zaključila letošnja sezona Formule 1. Na zadnjem dejanju sezone, ki je odločalo tudi o naslovu prvaka med posamezniki, je slavil Andrej Trošt pred Vedranom Kraljem in moštven

Novo dirkališče v Indiji je prvič v zgodovini lige SloRacing gostilo dirkače Formule 1. Gregor Vodičar je tokrat vknjižil suvereno zmago, Andrej Trošt ter Vedran Kralj pa sta izkoristila darilo Janka

Vozniki prvenstva Formule 1 so se podali v drugo in odločilno polovico sezone. Dirkalniki so zahrumeli že enajstič v sezoni, šestnajst dirkačev pa se je pomerilo na izvrstni nemški stezi Nurburgring.

Posted Images

trenutno mam 1:17.2 po zaslugi setupa od nekoga drugega. Pri tem modu nisem pogruntal setupe razen Bahrajna, Malezije in Kitajske. Ostali so pa bili nekam povprečni. Se pa da 1:16.5 vsaj glede po prvih resnejših treningih. V 2 tednih pa mogoče celo pod 1:16, ampak bo res potrebno imeti sijajen setup, ker je Kanada svojevrstna proga.

Link to post

Kolikor se spomnem je bilo treba to spremeniti v cockpitinfo.ini datoteki. Najdeš jo v gamedata/vehicles/mod/All_Teams/Ekipa. Spremeniš pa potem, če se ne motim tole vrstico CockpitVibrationMag=0.005 - 0.002 ali 0.003 je mislim, da kar ok.

Link to post

Če bo še enkrat nekdo Neupravičeno kritizaral spremembe gum, ki jih sploh ni bilo bo dobil opozorilo! Spremenila se je zgolj obraba na 3x!!! Oziroma super soft imajo spredaj celo malo boljsi oprijem kot na zacetku.

Link to post

Kazni - VN Monaka 2011

Jani Šoster - Pribitek 25ih sekund h končnemu času. (Obrazložitev: večkratno nepravilno zadrževanje in izrivanje nasprotnika)

Rok Prosen - Pribitek 25ih sekund h končnemu času. (Obrazložitev: nepravilno pozno zaviranje, ki se je končalo z manjšim incidentom. Nepravilno prehitevanje.)

Andrej Mesarič - Uradni opomin. (Obrazložitev: nepravilno zadrževanje nasprotnika, ki se je končalo brez posledic)

Tomaž Oset - Pribitek desetih štartnih mest na naslednjih kvalifikacijah. (Obrazložitev: povzročitev trčenja. Nevarno spuščanje hitrejšega voznika za krog predse z manjšim trčenjem.)

Grega Bračič - Pribitek 15ih sekund h končnemu času in uradni opomin. (Obrazložitev: malce pozno zaviranje in izsiljevanje pozicije s tem, da je rahlo trčil v nasprotnika. V ogrevalnem krogu ni vozil v pravilnem vrstnem redu)

Nejc Kodrič - Pribitek 10ih sekund h končnemu času. (Obrazložitev: Prevozil belo črto v izhodu iz boksov). Kar se tiče njegovih ostalih incidentov smo mu sodniki pogledali skozi prste, ker je bila to njegova prva dirka v ligi in le ta se je odvijala na najtežjem možnem dirkališču. Zato kazni glede na incidente zanj ni. Bi pa radi opozorili na to, da se za naslednje dirke bolje pripravi kar pomeni več treninga s katerim pridejo tudi izkušnje.

Denis Bašelj - Uradni opomin. (Obrazložitev: V ogrevalnem krogu ni vozil v pravilnem vrstnem redu)

Sandi Mrhar - Pribitek 10ih sekund h končnemu času. (Obrazložitev: Prevozil belo črto v izhodu iz boksov)

Matej Resman - Pribitek 10ih sekund h končnemu času. (Obrazložitev: Prevozil belo črto v izhodu iz boksov)

Marko Geiser - Pribitek 20ih sekund h končnemu času. (Obrazložitev: Dvakrat prevozil belo črto v izhodu iz boksov)

Sašo Prosen - Pribitek 10ih sekund h končnemu času. (Obrazložitev: Prevozil belo črto v izhodu iz boksov)

Andrej Trošt - Pribitek 20ih sekund h končnemu času. (Obrazložitev: Dvakrat prevozil belo črto v izhodu iz boksov)

Stanje z uradnimi opomini po dirki v Monaku:

Edvin Hekič: 1

Anže Nose: 1

Vedran Kralj: 1

Grega Bračič: 1

Denis Bašelj: 1

Andrej Mesarič: 1

Sodniki smo podebatirali tudi glede neupoštevanja vrstnega reda v ogrevalnem krogu. To se dogaja prepogosto in z dejstvom, da je letos bila tudi že kakšna večja nesreča v ogrevalnem krogu, smo sodniki dorekli, da se bodo od sedaj naprej dajale večje kazni za takšen prekršek in ne samo uradni opomini. Saj ni problem, če vozite npr. za par sekund pred tistim voznikom, problem pa je če to traja dalj časa - več kot tri ovinke ali en sektor (odv. od strukture steze), v primeru Monaka pri Bašlju in Bračiču je bilo to kar celotni krog. Torej v ogrevalnem krogu se vozi samo za tistim voznikom za katerim ste končali na kvalifikacijah. Seveda, če ta voznik odleti s steze (primer Trulli Avstralija 2009) mu pozicije ni potrebno vračati. Upam, da je to sedaj razumljivo.

Druga stvar, ki smo ji sodniki namenili nekaj argumentov je ta, da se uveljavi pravilo obveznega postanka na dirki. V Monaku so bili nekateri takšni primeri, ki so na trdih gumah vztrajali celotno dirko in proti koncu dirke so bile te že zelo obrabljene in niso dopuščale praktično nič oprijema. Ker je v takih okoliščinah voziti zelo težko se možnosti za napake in incidente močno povečajo tega pa ne želi noben. Kar se sodnikov tiče smo vsi štirje za, da se to pravilo omogoči nebi pa radi forsirali neke zadeve, ki ostalim nebi bila všeč. Zato podajte vaša mnenja - tako pozitivna kot negativna.

lp

Link to post

Čas teče, nič ne reče. Minil je že slab teden odkar so nazadnje zahrumeli dirkalniki Formule 1 v ligi SloRacing in čas je, da vam postrežemo s fotoreportažo.

Rezultati!

1.jpg

Na sporedu je bila najprestižnejša in najtežja dirka sezone, saj so se dirkači pomerili v monaškem Monte Carlu. To je bila prva izmed treh uličnih dirk sezone. Vsi vemo, da gre za stezo obdano z zidovi, neravninami, tunelom ter seveda s tesnimi zavoji, ki kaznujejo prav vsako napako dirkačev in prav zato je tu potrebna velika koncentracija, saj se trenutek nepazljivosti kaj kmalu lahko kaznuje s poljubom z ograjo. Mest za prehitevanje praktično ni zato je tu zelo pomemben dober štartni položaj. To dejstvo je najbolj ''resno'' vzel Gregor Vodičar, ki je vnovič le za malenkost dobil najboljši štartni položaj pred konkurenti. Za oseminšestdeset tisočink sekunde je na drugem mestu zaostal Nejc Janovljak, z zaostankom več kot pol sekunde pa je tretje mesto osvojil Andrej Trošt. Med mesti od tri do osem je bila razlika manj kot dve desetinki sekunde kar je blazno malo.

2.jpg

Začetek dirke je postregel z velikim številom incidentov. Že na štartu je Sašo Prosen preveč pohodil plin in tako odfrčal v Mesariča. Zanju je bila dirka v veliki meri že v tem trenutku izgubljena. V ovinku ''Casino'' je nato sledil incident med Troštom in Mirkotom. Ta je nastal potem, ko je Novaka odneslo v ograjo in ga odbilo ravno v Trošta. Za slednjega se je vse poslabšalo že na štartu, ko je sam štartal odlično, Vodičar pred njem pa je potegnil slabo in tako je moral Trošt naglo zavirati, da je preprečil trk. Tako je izgubil veliko mest že do prvega zavoja, kaj je pa sledilo po tem pa že veste. Vodičar na drugi strani s slabim štartom ni uspel ubraniti pozicije vodilnega, saj ga je v prvem zavoju ugnal Janovljak. Do trka je prišlo tudi v sredini kolone kjer je bilo zelo malo prostora med dirkači in prehitro zaviranje je Mrharja stalo, da je vanj trčil Bračič, ki je do bližnjega srečanja z ograjo, ''pomagal'' tudi Resmanu. Tako lahko mirne volje rečemo, da so bili to najbolj turbulentni uvodni krogi v sezoni. Upajmo, da jih bo v nadaljevanju manjše število.

3.jpg

Vodilna dva sta po nekaj krogih pobegnila na nekaj sekund prednosti ostalim voznikom in se bojevala za vsak kanček prostora na stezi. Vodičar bi lahko vozil hitreje vendar pa se Janovljak ni dal, saj je po velikem številu krogov na treningu, poznal prav vsako zanko na progi. En ob drugem sta vozila vse do devetnajstega kroga, ko nas je za velik dvoboj prikrajšala tehnika pri Red Bullovem dirkaču, odpovedal mu je namreč internet in zanj je bilo dirke v trenutku konec. Če smo malenkost hudomušni potem vemo, da je odstop Gregorja najbolj razveselil Trošta, ki je njegov glavni konkurent za skupno krono.

4.jpg

Za Lavriča v HRTju so tehnične težave z računalnikom preteklost, vse kar mu manjka je le nekaj več časa za trening, kajti kljub odličnemu tretjemu mestu v uvodu dirke je bilo jasno, da bo težko prišel do cilja brez incidentov. Na le te pa nismo dolgo čakali, saj je v četrtem krogu storil napako, prišel v stik z ograjo in posledično odšel na nenačrtovani postanek v boksih. Ker so bile razlike med dirkači v tistem trenutku še razmeroma majhne je Matej padel na začelje razpredelnice. Odstopil je v triindvajsetem krogu. Slika je nastala v uvodu dirke, ko sta bila za njem še uvrščena oba dirkača Mercedesa. Šoster pred Novakom.

5.jpg

Nejc in Rok sta bila na taktiki dveh postankov v boksih, Mirko je stavil na enega, Jani in Grega pa sta se odločila, da bosta dirko odvozila brez postanka pri mehanikih. Različne taktike med vodilnimi vozniki so prinesle hud boj za zmago, saj je bilo v sredini dirke kar pet dirkačev v boju za najvišjo stopničko. Jani in Grega sta na pozicijah ena in dva s že malo načetimi tršimi pnevmatikami zadrževala Roka in Nejca za seboj, Mirko pa je zaostajal nekaj sekund vendar z dejstvom, da je vozil na drugačni taktiki od ostalih. Od boja za zmago se je kot prvi poslovil dirkač Williamsa Balažic, ki je storil napako po šikani, ki je postavljena po izozu iz tunela. Na koncu je osvojil zadovoljivo peto mesto z malce grenkim priokusom, saj bi lahko ob boljši drugi polovici dirke pripeljal v cilj še kakšno mesto višje. Za monaško dirko velja omeniti tudi novosti med vozniki, saj je vnovič prišlo do nekaj sprememb. Vse se je pričelo z odstopom iz prvenstva Tima Godlarja, kateremu je žal primanjkovalo časa za dirkanje. Tako se je sprostilo mesto v ekipi Mclaren in Sašo Prosen je po kratki avanturi z moštvom Red Bull presedlal nazaj k Mclarnu. Našli ga boste s podobo Jensona Buttona. Ker se je s tem prestopom sprostilo mesto v moštvu energijske pijače je prazno vrzel zapolnil do tedaj dirkač Virgina Jan Vodičar. Tako bo sedaj v Red Bullu dirkal bratski dvojec s priimkom Vodičar. Kljub vsemu pa so mesta med vozniki zapolnjena saj je to vrzel dopolnil Nejc Kodrič, ki je postal voznik Virgina. Na dirki v Monaku je bilo sicer prisotnih enaindvajset konkurentov medtem, ko jih prvenstvo šteje štiriindvajset. Tako si lahko samo predstavljate kako malo je bilo prostora na cesti.

6.jpg

Sašo se s prihodom nazaj k Mclarnu ni proslovil, saj je naredil kopico napak in končal s tremi krogi zaostanka na skromnem trinajstem mestu s katerim zagotovo nemore biti zadovoljen. Zadovoljen pa je lahko Bračičev fantič, saj je Sauberju privozil sploh prve točke v sezoni. To je res neverjetno, saj v ekipi Sauber vozi tudi zelo kvaliteten voznik Vedran Kralj, ki pa ima letos obilico smole in tudi pomanjkanja časa.

7.jpg

Geiser v Force Indiji si je po treningih kjer je nizal zelo dobre čase obetal, da bo tudi tokrat vozil povsem pri vrhu in mešal štrene vodilnim dirkačem v prvenstvu. To se nažalost ni zgodilo, saj je na kvalifikacijah povsem odpovedal. Na le te je prišel tik pred zdajci in kot je sam povedal je bil preveč zdelan, da bi uspel narediti čas, ki bi vodil med deset najboljših. Na dirki je nato vozil odlično in se s časom prebil vse do solidnega osmega mesta. Z boljšimi gumami in boljšim tempom se je povsem približal Rihterju v napadu na sedmo mesto. Slednji se ni dal in po napaki Markota uspel obraniti pozicijo. Dirkač Force Indije je nato sem ter tja storil še kakšno napako, se zavrtel in končal na končnem desetem mestu. Tudi ena točka bo vseeno boljša kot denimo nobena. Rihter je večino dirke vozil na trših gumah in tako le branil svojo pozicijo pred napadalci. V cilj je še petič zapored privozil kot osmi, po kazni desetih sekund Resmana pa si lahko obeta sedmo mesto.

8.jpg

Hud boj sta skozi dirko bila Matej Resman in Jan Vodičar. Matej je tokrat dirkal odlično, prikazal svojo najboljšo predstavo sezone in dostojno vozil kot edini voznik Renaulta na dirki, saj je Hekič prisotnost na dirki v knježevini Monako odpovedal. Na koncu je Jan s taktiko brez postanka v boksih le stežka držal Resmana (bil je na taktiki dveh postankov v boksih) za seboj, vendar uspel in privozil končno šesto mesto. Resman je po že omenjeni kazni, ki jo je dobil zaradi prevožene črte v izhodu iz boksov, privozil na osmo mesto in osvojil prve točke v sezoni na ravno najtežji dirki sezone.

9.jpg

Sreča spremlja hrabre in Janovljak je po dolgotrajni vožnji na tretjem mestu zaradi že omenjene različne taktike voznikov v le pol kroga prišel iz tretjega na prvo mesto. Prvo je v štiriinštiridesetem krogu storil napako Rok Prosen in se zavrtel, le nekaj zavojev kasneje pa se je na podoben način zavrtel tudi Šoster. Tako je Janovljak imel prosto pot do zmage, Šoster, Prosen in Novak pa so se udarili za mesta od dva do štiri. Predvsem med Šosterjem in Prosenom je prišlo do veliko neljubih dogodkov, saj vedno, ko sta bila en ob drugem ni želel nihče popustiti. Na koncu je po vseh incidentih med njima uspel Prosen končati kot drugi, Novak kot tretji, Šoster pa kot četrti. Zaradi vseh incidentov sta bila po dirki tako Prosen kot Šoster pod drobnogledom pri komisarjih, ki so obema določili petindvajset sekund pribitka h končnemu času na dirki. Tako je iz vsega tega veliko pridobil Novak, ki je osvojil končno drugo mesto. Prosenu je bilo dodeljeno tretje mesto, Šoster pa je končal na četrtem. Za vse to lahko izrečemo znani pregovor, ki pravi: kjer se prepirata dva, tretji dobiček ima.

10.jpg

Najbolj srečen je bil po dirki zagotovo Nejc Janovljak sicer voznik Tora Rossa, saj je osvojil svojo prvo zmago v ligi SloRacing in to na kakšen način! Na najprestižnejši in najtežji dirki sezone je sprva že po štartu ugnal starejšega Vodičarja, ga uspešno zadrževal za seboj, se izognil vseh težav v koloni vozil, prikazal lepo mero potrpežljivosti pri bojih za boljšo pozicijo in po obilici treninga bil nagrajen z zmago. Prvim stopničkam je tako sledila še prva zmaga in sedaj je Nejc kot strela z jasnega postal zelo nevaren tudi v boju za naslov prvaka, saj ima Gregor le še zmago prednosti pred Nejcom. Med njiju je uvrščen še Andrej Trošt, ki ima sicer dve točki več od Janovljaka. V boju za naslov pravtako ne smemo pozabiti na Roka Prosena, ostali pa bodo storili vse, da jim to delo čimbolj utežijo. Čestitke zmagovalcem!!! [champ] [champ] [champ]

sponzor.jpg

  • Upvote 7
Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...