Skoči na vsebino

Sezona 3 [2011]


Recommended Posts

  • Odgovori 3,6k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Z dirko v Braziliji se je zaključila letošnja sezona Formule 1. Na zadnjem dejanju sezone, ki je odločalo tudi o naslovu prvaka med posamezniki, je slavil Andrej Trošt pred Vedranom Kraljem in moštven

Novo dirkališče v Indiji je prvič v zgodovini lige SloRacing gostilo dirkače Formule 1. Gregor Vodičar je tokrat vknjižil suvereno zmago, Andrej Trošt ter Vedran Kralj pa sta izkoristila darilo Janka

Vozniki prvenstva Formule 1 so se podali v drugo in odločilno polovico sezone. Dirkalniki so zahrumeli že enajstič v sezoni, šestnajst dirkačev pa se je pomerilo na izvrstni nemški stezi Nurburgring.

Posted Images

V sredo je potekala že šesta dirka letošnjega prvenstva Formule 1 v ligi SloRacing. Dirkači so se pomerili na standardnem evropskem dirkališču v Barceloni. Kako je potekala izjemno zanimiva in nepredvidljiva dirka si preberite spodaj v prispevku.

Rezultati!

1.jpg

V sredo je potekala že šesta dirka letošnjega prvenstva Formule 1 v ligi SloRacing. Dirkači so se pomerili na standardnem evropskem dirkališču v Barceloni. To je steza na kateri se med zimskimi testiranji opravi največ testnih krogov, zato jo dirkači poznajo kot lastni žep. Proga slovi po številnih hitrih ter predvsem dolgih zavojih, katerim sledi zelo dolga ciljna ravnina. Prehitevati na stezi v Montmelu ni enostavno, najboljša možnost je predvsem po koncu štartno ciljne ravnine. Hitrostna preizkušnja je že četrtič letos šla v roke Gregorju Vodičarju, ki je za osem stotink ugnal Edvina Hekiča. Še dve desetinki sekunde več je zaostal Andrej Trošt, Andrej Mesarič ter Marko Geiser pa sta imela že več kot pol sekunde zaostanka.

2.jpg

Po štartu na najvišjih mestih ni prišlo do sprememb, je pa bilo zelo ''turbolentno'' predvsem na sredini kolone enaindvajsetih dirkačev, saj je v prvih zavojih dirke prišlo do kar velikega števila bližnjih srečanj med vozniki. V prvem zavoju na dirki je eno izmed nesreč zakrivil Jan Vodičar, ki je pozno zaviral, zapeljal malce levo v Force Indio Markota Geiserja, sledil je stik s travo in v tistem trenutku je postal samo še potnik v svojem vozilu. Trk z večimi dirkači je bil neizbežen. Poleg voznika Virgina sta v prvem zavoju Velike nagrade Španije veliko izgubila tudi Sandi Mrhar in Rok Prosen. Slednji zaradi že omenjene nesreče, dirkač Toro Rossa pa zaradi vrtenja, katero je bilo posledica dirkaške nesreče.

3.jpg

Dirkači na sliki imajo za sabo pravi ''crashday'', saj so bili vpleteni v več trkov in vrtenj. Balažic in Šoster sta med seboj trčila v drugem krogu in tako seveda nazadovala po lestvici navzdol. Kmalu za tem je Šoster na koncu kroga storil napako, saj je zapeljal preširoko čez robnik in posledica tega je bilo vrtenje, zaradi katerega ga je postavilo na sredino steze in mlajši izmed bratov Vodičar se mu ni mogel izogniti. Šoster je na koncu po številnih težavah na dirki odstopil, enako pa lahko rečemo tudi za Grego Balažica, ki je odstopil že sedemintrideset krogov pred ciljem. Vodičar je sicer uspel pripeljati do cilja, vendar pa z zaostanom štiriinpetdesetih sekund končal na skromnem enajstem mestu.

4.jpg

Ko je bil Rok Prosen v prvem zavoju na dirki udeležen v incident in potisjen povsem v ozadje kolone je že kazalo, da je zanj dirka izgubljena, vendar pa se Ferrarijev dirkač ni predal in vztrajal ter tako počasi lezel po lestvici navzgor. Že v drugem krogu je privozil na kar trinajsto mesto (tudi v zahvalo številnih napak dirkačev pred njim) nato pa obstal za Geiserjem in Nosetom. Oba je uspel ugnati v petnajstem krogu, ko je Markota pri napadu na Anžeta odneslo na travo, Anže pa je nato imel slab vhod na ravnino pred njim in Rok je to lepo izkoristil. Dirko v Kataloniji je uspelo zaključiti dvanajst dirkačev in prav vsi so zaključili predstavo v istem krogu, kot zadnji dvanajsti prav Anže Nose v dirkalniku ekipe Team Lotus z zaostankom minute in petnajstih sekund.

5.jpg

Seveda kot je to že v navadi ni bilo dolgčas niti v ospredju saj je že v uvodu dirke takole Hekič uspel prelisičiti Vodičarja starejšega. Obema je z zelo majhnim zaostankom sledil Trošt v Mclaren Mercedesu in čakal na morebitne napake vodilne dvojice. Vrstni red Hekič, Vodičar, Trošt je ostal vse do šestajstega kroga, ko je bil čas za prve postanke v boksih.

6.jpg

Zelo zanimivo in že kar neverjetno je bilo to, da sta imela prav vodilna dirkača težave v boksih. Hekič je pozabil izklopiti popravilo dirkalnika, saj je bil dirkalnik v povsem dobrem stanju in popravilo ni bilo potrebno. Tako je izgubil kar nekaj dragocenih sekund. Smolo je imel tudi Gregor, ki je odšel v boks ravno takrat, ko je bil na postanku tudi Edvin in ironija je želela, da sta si omenjena dirkača delila garažo v boksih. Tako je voznik Red Bulla moral več sekund čakati, da je prišel na vrsto za menjavo pnevmatik. Dragocene sekunde so šle po zlu. Po postankih sta nato prišla za oba dirkača Force Indije, Vodičar tudi za zadek Mesariča.

7.jpg

Znova so prevladovale različne strategije saj je recimo Trošt opravil kar tri postanke v boksih, Janovljak pa le enega. To je bil glavni razlog, da sta prišla ne za drugega in vozila več deset krogov en za drugim. Trošt je bil sicer bistveno hitrejši zaradi mehkih pnevmatik, vendar pa kot sem že omenil je tu prehitevanje zelo težko, sploh če želimo prehiteti dirkača, ki zna dobro braniti pozicijo.

8.jpg

Ista dirkača, ista situacija, druga steza, isti zaključek. Mesarič in Rihter sta si tako kot pred tedni na Kitajskem tudi v Španiji prišla navzkriž prav v zadnjem krogu in le nekaj zavojev pred ciljem je Andrej uspel prelisičiti Adrijana, kateremu je prav pri prehitevalnem manevru voznika Ferrarija, počila guma. Ta očitno ni vzdržala močnega zaviranja pred zavojem ''La Calixa''. Mesarič končal kot sedmi, Rihter kot osmi.

9.jpg

Se še spomnete petnajstega kroga in velikanskega zaostanka Roka Prosena za vodilnimi? Če se, potem imate verjetno pomisleke zakaj sem v objektiv slike dodal tudi dirkača iz Maranella, saj ste zagotovo mnenja, da bo vsak trenutek zaostal za krog in je v tem primeru nepomemben glede na dogajanje na dirki. Ampak to predvidevanje bi bilo napačno, zelo napačno, saj je slika vzeta iz zadnjega kroga na dirki, Prosenova vloga pa je vodstvo! Ja prav ste prebrali, Rok je z izvrstnim tempom in s spremenjeno taktiko, ki se je izkazala za pravilno, uspel tudi zaradi težav vodilnih, nadoknaditi gromozanski zaostanek in potem, ko je Janovljak odšel na svoj edini postanek v boksih, privoziti na mesto vodilnega. Pet dirkačev je v zadnjem krogu ločevalo vsega tri sekunde. Hekiču na petem mestu je po vseh težavah, ko je obstal tudi za dirkačema Force Indije, zmanjkalo časa za odmevnejši rezultat. Vodičarju so v zadnjih krogih odpovedale pnevmatike in tako ni imel možnosti proti Troštu in Janovljaku, ki sta bila na svežih gumah. Prosen, ki je opravil svoj postanek ravno na polovici dirke je bil pravtako na že zelo načetih pnevmatikah in tako sta mu vse do konca dihala za ovratnik, tako Trošt kot tudi Janovljak.

10.jpg

Rok ju je le uspel zadržati za seboj in tako v polnem sijaju prikazal epski povratek! V prvem krogu zadnji, v zadnjem krogu prvi, kaj takega še Franci na balanci ni videl. [champ] Dirka se je končala z izjemno majhnimi razlikami, prvih pet so ločile le tri sekunde, tudi ostali pa niso zaostali preveč. Zmagovalna trojica je bila bržkone zelo prešerne volje, saj je Rok osvojil prvo F1 zmago v ligi SloRacing, Trošt je zmanjšal prednost Vodičarja v skupnem seštevku točkovanja, Janovljak pa je izpolnil in morda malenkost presegel pričakovanja na dirki. Congrats [champ] [champ] [champ]

Ostale Fotoreportaže!

  • Upvote 5
Link to post

Smo mal potreniral 1 15 8x samo steza je res prava drsalnica in se popolnoma strinjam z Bračičem,tako da pričakujem na dirki kar velik osip,pa upam,da se motim. :oops:

Link to post

V Barceloni smo sodniki opazili en primer, ki bi ga radi sedaj razčistili, da se bo vedelo za naprej. Nevem ravno, če je podan v pravilniku lige, vem pa, da bi se ga moralo upoštevati. Gre pa takole: če dirkač zaradi nekega incidenta spusti in prepusti dirkaču, ki je bil oškodovan svojo pozicijo ga lahko nazaj napade in prehiti po šele DVEH zavojih in ne kar takoj. Primer: Janez je sekal ovinek v napadu na Lojzeta in mu odvzel pozicijo. Ker je to nepravilno prehitevanje mu mora nemudoma nazaj prepustiti svoje mesto. Mesto mu je prepustil recimo da na ciljni ravnini, to pa pomeni, da Janez pred in v prvem zavoju kroga še NESME prehitevati Lojza. Prehiti ga lahko šele PO drugem zavoju na stezi oz. pred tretjim zavojem. To pravilo velja v real f1 vse od incidenta Raikkonen Hamilton SPA 08 in mislim, da bi ga morali upoštevati tudi v ligi.

Link to post

Kazni - VN Španije 2011

Kralj: Kazen treh (3) mest pribitka na naslednjih kvalifikacijah (Obrazložitev: Na štartni proceduri zadel in poškodoval avto pred seboj)

J. Vodičar: Štart z zadnjega mesta na naslednji dirki (Obrazložitev: Povzročitev nesreče v prvem zavoju dirke)

Šoster-Balažic (Prvi krog): Dirkaška nesreča (Obrazložitev: Oba voznika bi lahko preprečila nesrečo vendar jo nista. Linija prehitevajočega avta je bila napačna za dotični zavoj)

Opozorila:

Hekič: Zadnje opozorilo (Obrazložitev: Žaljivo ali sovražno obnašanje do tekmovalcev je strogo prepovedano)

Nose, Kralj: Opozorilo (Obrazložitev: Izhod iz boksov v Q2, ko nista bila med top 10).

Link to post
Guest Anže Nose

ja, ni bilo namerno, samo površnost, malo sem zamešal urnik :(

Ta opozorila se nekako seštevajo in si ob nekem določenem številu lahko izklučen? Seveda razumem, dobil sem ga iz principa, mislim da nisem nobenega oviral, šlo je za ogrevalni krog...

Ker teža tega opozorila se mi ne zdi primerjliva z drugimi, tistimi, ki so posledica kakšnih namernih dejanj s strani igralcev.

lp

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...