sennas 1 040 Napisano May 16, 2011 Share Napisano May 16, 2011 A se mi po sploh splača kvalifikacije vozit, najboljš da kr počakam pa je? Ti kar lepo samo za dirko treniraj naslednjo ko boš nastopil. Link to post
sennas 1 040 Napisano May 16, 2011 Share Napisano May 16, 2011 Pa si plačal garažo? Drgač ti dam TRR Sem vidu en dan, greš ven pa noter ponavadi pomaga. Sicer bomo menjali progo na rft 2010 (razen oglasov ob progi mislim da je povsem enaka). Link to post
Yelo 36 Napisano May 16, 2011 Share Napisano May 16, 2011 Vidim ja........ Tudi sam sem bil malo v dvomih kaj se bo zgodilo. No.......odločitev sodnikov je bila pravična in poštena. Tu nimam kaj ugovarjat. Vsaj tako se meni zdi! Polovica kolesa je bilo na črti in tu je skoraj težko pričakovat ,da se izogneš kazni! 1 Link to post
sennas 1 040 Napisano May 16, 2011 Share Napisano May 16, 2011 hehe, obremenilni dokazi, ni kaj Link to post
Yelo 36 Napisano May 16, 2011 Share Napisano May 16, 2011 Sem probal ven pa not kot pri ................... pa ni pomagalo! Samo avto sem uničil! Link to post
Yelo 36 Napisano May 16, 2011 Share Napisano May 16, 2011 To je bilo za primer pritožbe,ki pa tako ali tako ne bi bila veljavna! :wink: Link to post
sennas 1 040 Napisano May 16, 2011 Share Napisano May 16, 2011 No zdej pa dosti okol tega Link to post
sennas 1 040 Napisano May 16, 2011 Share Napisano May 16, 2011 Bom preveru stanje s tvojim avtom na rft progi. Link to post
Yelo 36 Napisano May 16, 2011 Share Napisano May 16, 2011 Saj to sploh ni važno z katerim dirkalnikom greš,ker prej sem bil parkrat na serverju pa je šlo. Sedaj ko sem probal sem pa bil zaprt. Preverit je treba kolk je odprtih garaž! Link to post
Guest Anže Nose Napisano May 16, 2011 Share Napisano May 16, 2011 zakaj potem menjamo progo na RFT? zaradi tega bug-a? Link to post
sennas 1 040 Napisano May 16, 2011 Share Napisano May 16, 2011 (urejeno) Testiram...... gre za nek čuden bug, testiral sem z ai 24 avtomobilov, nekateri so kar v garažah med practice (in to na tej progi, na rft 2010, na rft 2009, na wcp 2009 - povsod enako). Iščem rešitev........ Zgleda da bo tale proga delovala: http://www.megaupload.com/?d=5FT4EU50 Počakajte na uradno objavo, če bomo menjali. Uredil May 16, 2011 - sennas 1 Link to post
sennas 1 040 Napisano May 16, 2011 Share Napisano May 16, 2011 Na serverju je naložena nova proga, zaradi težav prejšnje z garažami: NOVA PROGA BARCELONA! (odrarajte v vaš rf direktorijj\GameData) na serverju od danes 16.5 dalje Torej je struktura nekako takole: \rFactor\GameData\Locations\_F1RS2011_ Hvala za razumevanje! 1 Link to post
Adri 622 Napisano May 16, 2011 Share Napisano May 16, 2011 Po treh tednih premora je znova napočil čas za dirko prvenstva Formule 1. Kako je potekala peta dirka sezone si preberite spodaj v foto reportaži ter video vrhuncih. Rezultati! Carigrajski park je bila tokratna postaja dirkačev prvenstva Formule 1. Steza je po mnenju mnogih najboljša izmed številnih dirkališč, ki jih je ustvaril Herman Tilke. Je tudi zelo priljubljena med dirkači, nekoliko manj pa med tamkajšnimi prebivalci, saj turki (še) niso preveč zagriženi v kraljico motošporta. Dirkališče je zelo razgibano, ima zahtevne zavoje med katerimi slovi predvsem ovinek številka osem, ki je dejansko sestavljen iz štirih levih zavojev. Kvalifikacije še nikoli niso bile bolj napete in izenačene. Tako v prvem kot tudi v drugem delu hitrostne preizkušnje so bile razlike le po nekaj stotink. Razlika med prvim in desetim je bila manj kot sekundo, razlika med prvim, drugim in tretjim pa le nekaj tisočink. Najsrečnejši je bil še drugič zapored Andrej Trošt kateremu je sledil Edvin Hekič, drugo štartno vrsto sta zasedla Gregor Vodičar in Adrijan Rihter, za njima pa sta se razvrstila Rok Prosen in tokrat zelo solidni Marko Geiser. Prvi zavoji so minili brez večjih incidentvo, le v prvem zavoju je prišlo do stika med Nosetom in Novakom, k sreči brez posledic. Prvih pet dirkačev je obranilo svoje pozicije iz kvalifikacij, najboljši štart pa je uspel Janovljaku, ki se je iz enajstega štartnega položaja prebijal v ospredje. V začetku drugega kroga je prišlo do zmede v prvem sektorju, ko se je najprej zavrtel Kunčič, Nose se mu ni uspel pravočasno izogniti in tako se je zavrtel še on. Voznika Hispanije ter voznik Williamsa Balažic, so ju obšli s pomočjo izletne cone, ki je v tistem delu dirkališča asvaltirana. HRTja sta razočarala, saj sta imela obilico težav. Pri Bašlju je to posledica pomanjkanja izkušenj, pri Lavriču pa pomanjkanja treninga. Vseeno pa lahko pri španskem moštvu pozitivno zrejo v nadaljevanje sezone, saj je Matej kot kaže odpravil težave z računalnikom in bo tako še zelo nevaren vodilnim dirkačem. Silvo Kunčič je v sredo dirkal s solidno hitrostjo in uspel priti do dveh točk, kljub težavam v prvih krogih. Zelo razočarana pa z dirke v Turčiji odhajata oba dirkača Williamsa, ki sta imela vnovič obilico težav, ki so bile posledica lastnih napak in napačnih odločitev. Rihter je po solidnih kvalifikacijah že pred samo dirko zapravil vse možnosti za dobro uvrstitev, saj je tik pred zdajci uporabil napačen setup s katerim ni bil dovolj konkurenčen. Balažic na drugi strani je imel malo možnosti za dobro uvrstitev že po kvalifikacijah, vse pa je zapravil po zaspalem štartu. V uvodnih krogih je šlo potem vse samo še na slabše in na koncu je ostal celo brez točk. Ni kaj pri Williamsu imajo še veliko za postoriti, da bodo prišli boljši rezultati. To je bila tretja dirka za veliko nagrado Turčije v ligi SloRacing. Glavno vlogo so igrali Hekič, Vodičar (sicer zmagovalca prvih dveh VN Turčije) in Trošt. Večino časa je na poziciji prvega preživel slednji, ki se je skozi celotno dirko v razmaku sekunde ali dveh (včasih tudi manj) branil pred Gregorjem in Edvinom. Tako je bilo jasno, da če nebo prišlo do incidentov bodo tako kot na kvalifikacijah odločale tisočinke. Na sliki izstopata Rok Prosen in Nejc Janovljak. Prosen je v uvodu dirke imel nekaj težav, saj se je tudi zavrtel, vseeno pa je uspel priti do solidnega petega mesta in desetih točk. Voznik Toro Rossa je dirkal dobro in konstantno in po slabih kvalifikacijah odpeljal zelo solidno dirko na kateri je privozil šesto mesto. Ob tej priložnosti bi obema bratoma, Nejcu in Sandiju, čestital za njun praznik, saj prvi praznuje prav danes dvaindvajset let, drugi pa je pred dnevi vstopil v svoje četrto desetletje. VSE NAJBOLJŠE!!! Fantastično dirko je imel Jan Vodičar v dirkalniku Virgina. Zaradi kazni je bil primoran štartati z zadnjega štartnega mesta iz katerega pa se je s pametno vožnjo in taktiko brez postanka v boksih prebil vse do fantastičnega četrtega mesta, ki ga je ubranil pred Geiserjem. Ta je na koncu zaradi prevožene bele črte v izhodu iz boksov moral prepustiti peto mesto Roku, vseeno pa je osvojil sicer zelo solidno šesto mesto. Pravi pristop na treningih se je kot kaže obrestoval in Marko bo še kako nevaren v nadaljevanju prvenstva. Sveta trojica kot bi lahko rekli je kot sem že omenil imela svojo dirko. Vsi trije so imeli enako taktiko, dveh postankov v boksih. Glede na to, da so skozi celotno dirko vozili na minimalni razliki so verjetno zašvicali full (požigalec...), če želeli vseh 43 krogov prevoziti brez napake. To jim je tudi uspelo. Bolj, ko je šla dirka proti koncu bolj je bilo napeto. Prvi, ki je izgubil boj za zmago je bil Vodičar, ki je bil proti koncu dirke na preveč obrabljenih gumah, da bi lahko sledil Hekiču in Troštu. Renaultov voznik je kot zadnji izmed trojice odšel na svoj zadnji postanek, zato je bil v zadnjem delu dirke na najbolj svežih pnevmatikah. Trošt se je sicer v tem delu dirke le uspel malce oddaljit zasledovalcema, vendar pa ga je Hekič na manj obrabljenih gumah lovil in ga v zadnjem krogu tudi ulovil. Tako so za zmago odločali milimetri, kot lahko vidite tudi na sliki pa je Mclarnov voznik Andrej Trošt le uspel zadržati za seboj Edvina in v tistem trenutku slavil še drugo zaporedno zmago. Po dirki pa so rokave zavihali sodniki in ugotovili, da Geiser ni bil edini, ki je prevozil belo črto v izhodu iz boksov, saj se jo je dotaknil tudi Trošt, kar pa avtomatsko pomeni pribitek desetih sekund h končnemu času na dirki. Tako je Andrej Trošt po sicer fantastični vožnji zasedel ''le'' tretje mesto, Gregor Vodičar je pridobil eno mesto in končal kot drugi, veliki zmagovalec pa je postal Edvin Hekič, ki je lep pokazatelj, da se z veliko treninga da biti tudi zelo konkurenčen in uspešen. Po slabem začetku sezone se ekipa Renault prebuja, predvsem po zaslugi odličnega Hekiča! Ostale fotoreportaže! Video vrhunci - Turčija 11.5.2011: 7 Link to post
denis 38 Napisano May 17, 2011 Share Napisano May 17, 2011 Js bom pa to dirko zelo slabo peljal zaradi prepovedi racunalnika tako da bom vozil šele mal pred dirko Link to post
Recommended Posts