Skoči na vsebino

Sezona 3 [2011]


Recommended Posts

  • Odgovori 3,6k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Z dirko v Braziliji se je zaključila letošnja sezona Formule 1. Na zadnjem dejanju sezone, ki je odločalo tudi o naslovu prvaka med posamezniki, je slavil Andrej Trošt pred Vedranom Kraljem in moštven

Novo dirkališče v Indiji je prvič v zgodovini lige SloRacing gostilo dirkače Formule 1. Gregor Vodičar je tokrat vknjižil suvereno zmago, Andrej Trošt ter Vedran Kralj pa sta izkoristila darilo Janka

Vozniki prvenstva Formule 1 so se podali v drugo in odločilno polovico sezone. Dirkalniki so zahrumeli že enajstič v sezoni, šestnajst dirkačev pa se je pomerilo na izvrstni nemški stezi Nurburgring.

Posted Images

Pa si plačal garažo?

Drgač ti dam TRR :)

Sem vidu en dan, greš ven pa noter ponavadi pomaga. :D

Sicer bomo menjali progo na rft 2010 (razen oglasov ob progi mislim da je povsem enaka).

Link to post

Vidim ja........

Tudi sam sem bil malo v dvomih kaj se bo zgodilo.

No.......odločitev sodnikov je bila pravična in poštena. Tu nimam kaj ugovarjat.

Vsaj tako se meni zdi!

Polovica kolesa je bilo na črti in tu je skoraj težko pričakovat ,da se izogneš kazni!

crta1.jpg

  • Upvote 1
Link to post

Saj to sploh ni važno z katerim dirkalnikom greš,ker prej sem bil parkrat na serverju pa je šlo.

Sedaj ko sem probal sem pa bil zaprt.

Preverit je treba kolk je odprtih garaž!

Link to post

Testiram......

gre za nek čuden bug, testiral sem z ai 24 avtomobilov, nekateri so kar v garažah med practice (in to na tej progi, na rft 2010, na rft 2009, na wcp 2009 - povsod enako). Iščem rešitev........

Zgleda da bo tale proga delovala: http://www.megaupload.com/?d=5FT4EU50

Počakajte na uradno objavo, če bomo menjali.

Uredil - sennas
  • Upvote 1
Link to post

Po treh tednih premora je znova napočil čas za dirko prvenstva Formule 1. Kako je potekala peta dirka sezone si preberite spodaj v foto reportaži ter video vrhuncih.

Rezultati!

1.jpg

Carigrajski park je bila tokratna postaja dirkačev prvenstva Formule 1. Steza je po mnenju mnogih najboljša izmed številnih dirkališč, ki jih je ustvaril Herman Tilke. Je tudi zelo priljubljena med dirkači, nekoliko manj pa med tamkajšnimi prebivalci, saj turki (še) niso preveč zagriženi v kraljico motošporta. Dirkališče je zelo razgibano, ima zahtevne zavoje med katerimi slovi predvsem ovinek številka osem, ki je dejansko sestavljen iz štirih levih zavojev. Kvalifikacije še nikoli niso bile bolj napete in izenačene. Tako v prvem kot tudi v drugem delu hitrostne preizkušnje so bile razlike le po nekaj stotink. Razlika med prvim in desetim je bila manj kot sekundo, razlika med prvim, drugim in tretjim pa le nekaj tisočink. Najsrečnejši je bil še drugič zapored Andrej Trošt kateremu je sledil Edvin Hekič, drugo štartno vrsto sta zasedla Gregor Vodičar in Adrijan Rihter, za njima pa sta se razvrstila Rok Prosen in tokrat zelo solidni Marko Geiser.

2.jpg

Prvi zavoji so minili brez večjih incidentvo, le v prvem zavoju je prišlo do stika med Nosetom in Novakom, k sreči brez posledic. Prvih pet dirkačev je obranilo svoje pozicije iz kvalifikacij, najboljši štart pa je uspel Janovljaku, ki se je iz enajstega štartnega položaja prebijal v ospredje.

3.jpg

V začetku drugega kroga je prišlo do zmede v prvem sektorju, ko se je najprej zavrtel Kunčič, Nose se mu ni uspel pravočasno izogniti in tako se je zavrtel še on. Voznika Hispanije ter voznik Williamsa Balažic, so ju obšli s pomočjo izletne cone, ki je v tistem delu dirkališča asvaltirana.

4.jpg

HRTja sta razočarala, saj sta imela obilico težav. Pri Bašlju je to posledica pomanjkanja izkušenj, pri Lavriču pa pomanjkanja treninga. Vseeno pa lahko pri španskem moštvu pozitivno zrejo v nadaljevanje sezone, saj je Matej kot kaže odpravil težave z računalnikom in bo tako še zelo nevaren vodilnim dirkačem. Silvo Kunčič je v sredo dirkal s solidno hitrostjo in uspel priti do dveh točk, kljub težavam v prvih krogih. Zelo razočarana pa z dirke v Turčiji odhajata oba dirkača Williamsa, ki sta imela vnovič obilico težav, ki so bile posledica lastnih napak in napačnih odločitev. Rihter je po solidnih kvalifikacijah že pred samo dirko zapravil vse možnosti za dobro uvrstitev, saj je tik pred zdajci uporabil napačen setup s katerim ni bil dovolj konkurenčen. Balažic na drugi strani je imel malo možnosti za dobro uvrstitev že po kvalifikacijah, vse pa je zapravil po zaspalem štartu. V uvodnih krogih je šlo potem vse samo še na slabše in na koncu je ostal celo brez točk. Ni kaj pri Williamsu imajo še veliko za postoriti, da bodo prišli boljši rezultati.

5.jpg

To je bila tretja dirka za veliko nagrado Turčije v ligi SloRacing. Glavno vlogo so igrali Hekič, Vodičar (sicer zmagovalca prvih dveh VN Turčije) in Trošt. Večino časa je na poziciji prvega preživel slednji, ki se je skozi celotno dirko v razmaku sekunde ali dveh (včasih tudi manj) branil pred Gregorjem in Edvinom. Tako je bilo jasno, da če nebo prišlo do incidentov bodo tako kot na kvalifikacijah odločale tisočinke.

6.jpg

Na sliki izstopata Rok Prosen in Nejc Janovljak. Prosen je v uvodu dirke imel nekaj težav, saj se je tudi zavrtel, vseeno pa je uspel priti do solidnega petega mesta in desetih točk. Voznik Toro Rossa je dirkal dobro in konstantno in po slabih kvalifikacijah odpeljal zelo solidno dirko na kateri je privozil šesto mesto. Ob tej priložnosti bi obema bratoma, Nejcu in Sandiju, čestital za njun praznik, saj prvi praznuje prav danes dvaindvajset let, drugi pa je pred dnevi vstopil v svoje četrto desetletje. VSE NAJBOLJŠE!!! [champ][smoke][dance]

7.jpg

Fantastično dirko je imel Jan Vodičar v dirkalniku Virgina. Zaradi kazni je bil primoran štartati z zadnjega štartnega mesta iz katerega pa se je s pametno vožnjo in taktiko brez postanka v boksih prebil vse do fantastičnega četrtega mesta, ki ga je ubranil pred Geiserjem. Ta je na koncu zaradi prevožene bele črte v izhodu iz boksov moral prepustiti peto mesto Roku, vseeno pa je osvojil sicer zelo solidno šesto mesto. Pravi pristop na treningih se je kot kaže obrestoval in Marko bo še kako nevaren v nadaljevanju prvenstva.

8.jpg

Sveta trojica kot bi lahko rekli je kot sem že omenil imela svojo dirko. Vsi trije so imeli enako taktiko, dveh postankov v boksih. Glede na to, da so skozi celotno dirko vozili na minimalni razliki so verjetno zašvicali full (požigalec...), če želeli vseh 43 krogov prevoziti brez napake. To jim je tudi uspelo.

9.jpg

Bolj, ko je šla dirka proti koncu bolj je bilo napeto. Prvi, ki je izgubil boj za zmago je bil Vodičar, ki je bil proti koncu dirke na preveč obrabljenih gumah, da bi lahko sledil Hekiču in Troštu. Renaultov voznik je kot zadnji izmed trojice odšel na svoj zadnji postanek, zato je bil v zadnjem delu dirke na najbolj svežih pnevmatikah. Trošt se je sicer v tem delu dirke le uspel malce oddaljit zasledovalcema, vendar pa ga je Hekič na manj obrabljenih gumah lovil in ga v zadnjem krogu tudi ulovil. Tako so za zmago odločali milimetri, kot lahko vidite tudi na sliki pa je Mclarnov voznik Andrej Trošt le uspel zadržati za seboj Edvina in v tistem trenutku slavil še drugo zaporedno zmago.

10.jpg

Po dirki pa so rokave zavihali sodniki in ugotovili, da Geiser ni bil edini, ki je prevozil belo črto v izhodu iz boksov, saj se jo je dotaknil tudi Trošt, kar pa avtomatsko pomeni pribitek desetih sekund h končnemu času na dirki. Tako je Andrej Trošt po sicer fantastični vožnji zasedel ''le'' tretje mesto, Gregor Vodičar je pridobil eno mesto in končal kot drugi, veliki zmagovalec pa je postal Edvin Hekič, ki je lep pokazatelj, da se z veliko treninga da biti tudi zelo konkurenčen in uspešen. Po slabem začetku sezone se ekipa Renault prebuja, predvsem po zaslugi odličnega Hekiča! [champ][smoke][dance]

Ostale fotoreportaže!

Video vrhunci - Turčija 11.5.2011:

  • Upvote 7
Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...