sennas 1 040 Napisano May 10, 2011 Share Napisano May 10, 2011 Plugin TROŠT CTDP 1680x1050 Evo, to so moje nastavitve za plugin, za tole resolucijo (1680x1050), če želite odrarajte v Plugins mapo, in potem jasno nastavite svoje key bindingse, kot je že Gregor opisal. Upam da vam bo pomagalo. Lp 2 Link to post
Adri 622 Napisano May 10, 2011 Share Napisano May 10, 2011 S tem d3d9 dll filom je nekaj narobe. Ko sem ga zbrisal je delovalo, ko sem ga dal nazaj spet error. Link to post
sennas 1 040 Napisano May 10, 2011 Share Napisano May 10, 2011 Men tale dela (je tisti, ki je zraven plugina priložen). Probaj, nared varnostno kopijo svojga. d3d9.rar Link to post
denis 38 Napisano May 10, 2011 Share Napisano May 10, 2011 Že spet bom zaostal za 1 krog Že neki časa se zejbavam z setom pa negre in negre hitreje. Link to post
FBR18 112 Napisano May 10, 2011 Share Napisano May 10, 2011 Verjetno potem ni problem v setupu. Zdaj ne vem kakšno maš dirkaško predznanje, vendar osnova A je linija in ta mora bit perfektna, osnova B zaviralne točke. Brez dobre linije čez ovinke lahko še tako goniš pa ne boš nesel maksimalne hitrosti čez ovinke in imel dobre izhodne hitrosti, sploh če je za ovinkom dolga ravnina. Verjamem da včasih zgleda da greš hitro čez ovinek, vendar na koncu čas pokaže da ni. Ponavadi je tukaj problem da nekje ne zvoziš ovinka po pravi liniji. Mogoče je dobra pomoč da spremljaš nekoga drugega kako prevozi krog in potem pogruntaš kje sam delaš napake (pogled iz kokpita ali nad glavo, ne kkšn TV view). To edino ne velje za ovinke kjer je pač več možnih linij, ti pa sigurno vseeno da neko predstavo kako naj bi se tisti ovinek speljalo. Tisti drugi del "osnove", sploh online dirkanja, pa je žal nadrkavanje, po domače povedano. Pa ne neko brezvezno nadrkavanje pol kroga pa v boks, pa krog pa pol pa v boks, ampak sistematično učenje piste in bolida kako se na njej obnaša. Še najboljše je če naliješ malo več in najprej BREZ setupa voziš vsaj po 5, 10 krogov naenkrat in probaš prevozit to brez napak. Eni rabijo več eni manj, verjemi pa da vsak, ki hoče na dirki kolikor toliko odpeljati hitro in brez napak ne bo dovolj da odvozi samo 40 krogov. Za res odlične čase pa lahko kar dodamo še eno nulo in gor. (tudi v pravi F1 danes predrkajo simulator u eno, zato da pridejo na pisto pripravljeni). Nekateri fantje koknkretno trenirajo še poleg talenta in take žal ne ujameš z 100 krogi treninga. Na koncu pridemo do osebnosti/sposobnosti. Dejstvo je da imamo boljše/slabše voznike, in samo odvisno je potem kje je komu zgornja meja in v kolikšnem času jo doseže. Tukaj se tople vode ne da odkriti, ampak je spet najpombnejša želja/vztrajnost ---> trening s katerim se seveda dviguje zgronja meja "trenutne" sposobnosti. Rezultati so seveda tudi zelo odvisni od osebnosti. Nekdo ki je vztrajen in tekmovalen bo na vsak način hotel najti razliko do najhitrejših in bo magar cel dan presedel za volanom da jo najde, medtem ko se bo nekdo hitreje zadovoljil z "srednjim" rezultatom (in kasneje jamral kako setup ne dela). Še kar se setupa tiče, mislim da pri tem modu default setup ali pa nek relativno dober setup ni razlike več kot nekje 1-2sek (pa sem verjetno velik preveč rekel). Se pravi če imaš vsaj pravi downforce in nek uravnotežen bolid se da brez problema priti na sekundo in bližje, brez nekih posebnih detaljev na setupu. Mal sem se sicer razpisal, ampak upam da se nekje najdeš kaj ti manjka. Setup sigurno ne, če ne ti ga lahko jst še enkrat dam, pa ti ga magar popravim v še bolj lahkega za vozit. PS: Zadnja sekunda je že pregovorno najtežja za najti. Tukaj se gremo potem že čisti perfekcionizem. 5 Link to post
gregor vodicar 476 Napisano May 10, 2011 Avtor Share Napisano May 10, 2011 Lepo napisano, bi pa vseeno nekaj dodal.. Ponavadi ko imamo treninge redno spremljam kroge posameznikov (desni klik na dirkača v oknu s časi) in velikokrat je pri nekaterih razpredelnica časov taka.. 10krogov brez časa, pa en krog, pa spet 10 krogov brez časa.. Na koncu nekdo reče, da je prevozil 300 krogov, realno jih je mogoče zvozil pa celo manj kot 50. Kar hočem povedati je to kar je najprej omenil Rok. Prvo je treba dobro poznati progo oziroma njene pasti, da med dirko točno veš kje moraš biti še posebej previden, ne pa da se zapodiš na dirko ko zec u kupus. Treba je vozit tudi z glavo, ker brez konstantnosti se nikamor ne pride.. Za to so seveda potrebne tudi izkušnje kar dokazuje tudi naš Mirko, ki je vedno v točkah in je lansko leto prišel tudi do skupnega 3. mesta.. Ko boš enkrat odpeljal dirko brez vrtenj ali ostalih napak, ti garantiram, da boš končal dirko v istem krogu kot zmagovalec. Kar se pa hotlapiranja tiče.. Setupi so pomembni ampak ne spet toliko. Konec koncev itak vsi pošiljamo svoje setupe okol, tko da jih ima na koncu večina iste. Mogoče samo namig za ta mod.. Ko si na vhodu v ovinek, ene 2x 3x čisto nežno za trenutek pohodi plin, ker ko ga spustiš ti zadnji konec malo premakne v smeri ovinka. Seveda je za to potreben občutek in kar nekaj vaje.. 1 Link to post
Adri 622 Napisano May 10, 2011 Share Napisano May 10, 2011 Dobro je, če sprva treniraš s slabim setupom, se nadrkaš, potem pa greš vozit s top setupom. Se pozna. Link to post
denis 38 Napisano May 10, 2011 Share Napisano May 10, 2011 Hvala usem za razlago se bom probal na naslednji dirki bolj potrudil 1 Link to post
mrhar 102 Napisano May 10, 2011 Share Napisano May 10, 2011 (urejeno) Plus zate Denis ti sam treniri pa boš kmal med TOP 5 k nisi slab sam treninggggggggggg Uredil May 10, 2011 - mrhar Link to post
mrhar 102 Napisano May 10, 2011 Share Napisano May 10, 2011 (urejeno) Še bližje si lahko to dirko k me nebo.Ti želim vse naj ,da osvojiš te F...NG točke, če jih že jaz ne morem.Veliko uspeha na jutrišnji dirki VAS BOM POGREŠAL ampak naj zmaga NAJBOLJŠI. SLORACING pozdrav F1 SANDI---40 Upam pa tudi prve pike za GO. RESMANA GO GO RESMAN. Uredil May 10, 2011 - mrhar Link to post
edgeslo 1 162 Napisano May 10, 2011 Share Napisano May 10, 2011 Tole bo tema že vidim Hehe sem čist v iRacingu in me zdej zeza ker se tole čist drugače pelje...drsa... po cesti Sam upanje pa itaq umre zadnje... Link to post
gregor vodicar 476 Napisano May 11, 2011 Avtor Share Napisano May 11, 2011 uf dons bo tezka.. Racunam na dobre kvalifikacije, sama hitros med dirko pa je napram najbolsim precej slaba, tako da stopnicke bojo zgolj ob napakah najhitrejsih. Upejmo na najbolse. Saso ti pa tut pike nabirej, drgac naju bojo kmal ujel v konstrutorskem sestevku Link to post
sennas 1 040 Napisano May 11, 2011 Share Napisano May 11, 2011 Jaz pa se bolj bojim kvalifikacij, saj bo zelo pomembno kdo je prvi v prvem ovinku, da imaš prosto pot. Lahko se zgodi karkoli, je pa res da sem glede dirkalne hitrosti optimističen. Bomo videli. McLaren rabi še dosti točk. :wink: Link to post
Kunčič 43 Napisano May 11, 2011 Share Napisano May 11, 2011 Mene tudi skrbijo kvalifikacije, tam nisem najbolj hiter, kar se tiče same dirke pa sem dosti bolj optimističen. Link to post
edgeslo 1 162 Napisano May 11, 2011 Share Napisano May 11, 2011 uf dons bo tezka.. Racunam na dobre kvalifikacije, sama hitros med dirko pa je napram najbolsim precej slaba, tako da stopnicke bojo zgolj ob napakah najhitrejsih. Upejmo na najbolse. Saso ti pa tut pike nabirej, drgac naju bojo kmal ujel v konstrutorskem sestevku Jaz upam, da bo kaj pik, čeprav iskreno povedano dvomim da bo kaj ratal.Enostavno sem premalo treniral. Link to post
Recommended Posts