Guest Anže Nose Napisano April 23, 2011 Share Napisano April 23, 2011 jaz sem učeraj probal malo stezo, uporablil set iz kitajske, prišel do časa 1.29.xx, je pa še ogromno rezerv... Link to post
SchumacherM 58 Napisano April 23, 2011 Share Napisano April 23, 2011 ja! rfactor sem danes naložil bratrancu, in smo šli pač nek race weekend... nakar čakamo več kot minuto, računalnik pa dejansko zelo zmogljiv... nakar mi gre na k. in parkrat pritisnem enter, in po istem ritmu se lepo zloada vse... hehe p.s. kakšni so kaj vaši časi, da imam primerjavo? Zadi vrže vn par errorjev glede proge v takem malem okenčku, ki ne pride v ospredje. Edini knof na okenčkih je OK tak da z enter tisto potrdiš. Ponavadi če se pista še vseen naloži, error ni pomemben, le kaki detalji proge ne delajo. Link to post
FBR18 112 Napisano April 23, 2011 Share Napisano April 23, 2011 Zadi vrže vn par errorjev glede proge v takem malem okenčku, ki ne pride v ospredje. Edini knof na okenčkih je OK tak da z enter tisto potrdiš. Ponavadi če se pista še vseen naloži, error ni pomemben, le kaki detalji proge ne delajo. Zanimalo me je ravno to zadnje... tisto z error messagom vem Tenx. Link to post
Adri 622 Napisano April 23, 2011 Share Napisano April 23, 2011 No pa dajmo malce prekiniti Turčijo za ta teden. Testirajte 2 Link to post
mrhar 102 Napisano April 23, 2011 Share Napisano April 23, 2011 (urejeno) Kul Adri bom probal progo ampak zdele moram it žegnat un mislim zraven cerkve,pol pa do brata Koklna na coca-colo pol pa trening.A JA ŠE ŽENA JE VMES. [it]Evo plus zate,k men ga itak noben ne da hehe. Uredil April 23, 2011 - mrhar 3 Link to post
Adri 622 Napisano April 23, 2011 Share Napisano April 23, 2011 V sredo je v kitajskem Šanghaju potekala četrta dirka za SloRacing F1 2011 prvenstvo. Vas zanima kako je dirka potekala? Kdo je prvi v sezoni ugnal Gregorja Vodičarja? Kdo je presenetil? Vse odgovore na vprašanja si lahko preberete v fotoreportaži. Rezultati! Dirkači prvenstva Formule 1 so se tokrat pomerili v kitajskem Šanghaju, ki je veljal za četrto prizorišče v letošnji sezoni. Prav na vsaki dirki v letošnji sezoni smo izkusili kadrovske spremembe med vozniki. Tako smo na prvi dirki v Bahrajnu videli prvič nastopati tri novince, ki slišijo na ime Jan Vodičar, Denis Bašelj in Anže Nose. Na drugi dirki v Avstraliji se nam je pridružil v moštvu HRT stari maček Matej Lavrič, na tretji dirki sezone v Maleziji sta se vrnila stara znanca lige SloRacing, Edvin Hekič ter Tim Godlar, tokrat pa sta pa svoji vlogi zamenjala Andrej Trošt in Sašo Prosen. Prvi se je preselil iz Red Bulla k Mclarnu, kjer bo vozil z rumeno čelado, drugi pa se je posledično pridružil moštvu Red Bull, kjer bo moštveni kolega z Gregorjem Vodičarjem in bo vozil s čelado v barvah Avstralije. Po treningih sodeč smo tokrat lahko pričakovali še večji boj za zmago, kot na prejšnjih dirkah, kjer je z manjšo prednostjo kraljeval prav Vodičar. Andrej Trošt in Rok Prosen sta namreč kazala neverjetno hitrost nad katero je bil navdušen tudi Gregor. Naši sumi so se kaj kmalu izkazali za pravilne, saj je na kvalifikacijah svoj prvi ''pole position'' v sezoni osvojil Andrej Trošt. Z minimalnim zaostankom, slabe desetinke je drugo mesto osvojil dobitnik kvalifikacij na prvih treh dirkah sezone, že omenjeni Gregor Vodičar, s tretjim mestom pa je pozitivno presenetil voznik Force Indije, Silvo Kunčič. Odličen četrti je bil na hitrostni preizkušnji Nejc Janovljak, njemu pa je sledil malce razočarani Rok Prosen. Že pred samim štartom dirke je v ogrevalnem krogu obilico smole izkusil Grega Balažic, saj ga je nepazljivi Jan Vodičar, kot bi v žargonu rekel Miran Ališič, ''naskočil''. Štart dirke ni minil nič drugače, saj je bilo med dirkači kar nekaj prerivanja, pa tudi kakšen izlet s steze v zelo spolzkem in tehnično zahtevnem prvem zavoju, ni manjkal. V ospredju je že v prvem ovinku dirke prišlo do zamenjave v vodstvu, saj je Trošta ugnal Vodičar, fantastičen preboj v ospredje pa je po še enih slabih kvalifikacijah uspel Novaku, ki je kot kaže tega že navajen. Priča pa smo bili tudi trčenju, ki ga je povzročil Bračič, osmoljenec le tega pa je bil Jani Šoster, kateremu v Šanghaju ni šlo prav nič po načrtih. Sicer pa je bilo na dirki tudi veliko število vrtenj, ki so bila posledica zelo spolzke steze in lastnih napak voznikov. Na dirki je bilo prisotnih enaindvajset dirkačev, če Lavrič nebi tik pred zdajci odpovedal nastop na dirki zaradi tehničnih težav, bi na dirki tekmovalo kar dvaindvajset voznikov, kar je v virtualnih dirkaških F1 prvenstvih v ostalih ligah zelo redko, ponekod tudi utopija. Pot med slavo in ponižanjem je zelo kratka, to je nenazadnje v Maleziji izkusil Jan Vodičar. Njegovo vlogo s prejšnje dirke je tokrat žal prevzel Silvo Kunčič, ki je na kvalifikacijah osvojil enako pozicijo kot Jan – tretje mesto, nato pa po lastnih napakah in tudi vrtenju že v uvodu dirke odstopil. Je pa nakazal, da je lahko zelo hiter in bo še trd oreh v letošnji sezoni vodilnim v prvenstvu. Če se malo pošalim – le kaj je človek jedel, da je kar naenkrat postal tako zelo hiter? Silvo zaupaj nam recept. Trošt je po izgubljenem prvem mestu na štartu nato storil še napako v uvodu dirke in se za trenutek tudi zavrtel, kar je Rok Prosen s svojim Ferrarijem tudi izkoristil. Vendar bolj ko smo se bližali polovici dirke za Veliko Nagrado Kitajske, bolj zanimivo je postajalo pri vrhu. Janovljak, ki je imel ekstremno taktiko – odvoziti celotno dirki brez postanka v boksih je po prvih postankih Vodičarja, Trošta in Prosena, prešel v vodstvo. Zaradi zelo različnih taktik med vozniki – Trošt in Vodičar sta odšla na 3 postanke in vsakič vzela mehke pnevmatike, zato sta tudi kaj kmalu ujela Janovljaka in troboj za vodstvo se je lahko pričel. Sprva je v osemnajstem krogu Trošt uspel ugnati Vodičarja, že v naslednjem krogu pa ni odlašal s prehitevanjem za vodstvo, saj je kaj kmalu napadel tudi Nejca in ga tudi ugnal. Rok je vse skupaj spremljal na razdalji dveh ali treh sekund. Dolgčas pa ni bilo niti v ozadju, kjer so se dirkači bojevali za točko ali dve. Sašo je na svoji prvi dirki za avstrijsko moštvo Red Bull Renault uspel osvojiti eno točko za deseto mesto. Dirka z njegovega vidika sicer ni bila pretirano zanimiva, saj je večino časa vozil osamljen. Da se z malo več treninga da napredovati je pokazal Resman, ki se je kar nekaj časa boril za njegove prve točke v sezoni, vendar pa bodo le te morale še počakati vsaj do dirke v Turčiji, saj mu je na koncu za kaj več kot štirinajsto mesto zmanjkalo hitrosti. Geiser v Force Indiji znova ni uspel potešiti svojih apetitov in po še eni slabši dirki končal na mestu številka trinajst. Podobnih občutkov na tritedenski premor odhaja tudi Mrhar, ki je še drugič zaporedoma ostal tik pot dobitniki točk, torej na enajstem mestu. Tomaž Eržen je ekipi Team Lotus privozil prvi točki v sezoni za osvojeno deveto mesto, mlajši izmed bratov Vodičar pa je tudi tokrat storil preveč napak in končal na zdaj zanj že skromnem dvanajstem mestu. Dirkača Williamsa sta tudi tokrat imela veliko mero smole, ki se pojavlja prav na vsaki dirki in to praktično pri obeh dirkačih. Njun glavni problem je hitrost na kvalifikacijah, kjer v navadi zasedata pozicije okoli desetega mesta. Posledično padeta v prvem krogu v veliko gužvo iz katere pa vsaj zaenkrat ne izpadeta kot dobitnika mest. Rihter je pričakoval slabo dirko, saj mu ta steza nikakor ne odgovarja in zato le enajsto mesto na kvalifikacijah ni bilo nobeno presenečanje. Po gneči in številnimi vrtenji pred njegovim nosom pa je sicer po solidnem štartu nazadoval povsem na začelje kolone iz koder se je nato prebijal v ospredje. Steza v Šanghaju pa ni po godu tudi vozniku Ferrarija Andreju Mesariču, ki je bil na kvalifikacijah še slabši od Adrijana. Dirka različnih taktik – videli smo prav vse možne, je prinesla, da sta se omenjena voznika udarila prav v zaključku dirke. Borila sta se za sedmo mesto in le tega je po boju in izvrstnem manevru, kjer je lepo ukanil Rihterja pri zaviranju, osvojil Mesarič. Dirkač Williamsa je po lastnih neumnostih v zadnjem krogu, na vseh treh dirkah na katerih je nastopil v letošnji sezoni, vrgel proč kar devet točk, kar je prava mala katastrofa zanj. Po izgubljenem vodstvu je nato Gregorju šlo le še na slabše, saj se je ob koncu dirke boril za zanj le peto mesto. Tega mu je vse do konca odžiral Balažic, ki se je po smoli v ogrevalnem krogu in zgodnjem nenačrtovanem postanku zaradi poškodbe vozila, kmalu pobral in z dobrim tempom in malce tvegano taktiko počasi napredoval po lestvici navzgor. Zadnjih deset, petnajst krogov sta si tako prišla navzkriž z Gregorjem, ki je bil na drugačni taktiki od Grege in posledično na boljših pnevmatikah. Kljub temu pa se voznik Williamsa vse do zadnjih dveh zavojev ni dal ugnati, po hudem boju pa in odličnemu branjenju pozicije, moral priznati premoč Gregorju tik pred koncem in tako kot njegov moštveni kolega Rihter, izgubil le dva zavoja pred ciljem boljšo pozicijo. Gregor bo to peto mesto kljub vsemu prišlo še kako prav v boju za naslov prvaka, saj je vsaka točka zelo pomembna. Kot sem omenil že v uvodu je Novak znova veliko pridobil v prvih krogih s pametno vožnjo. Prišel je tik pod oder za zmagovalce. Vsi vemo, da je Mirko eden izmed tistih, ki ga je zelo težko prehiteti, no tokrat tudi on zaradi različne taktike v primeru s Prosenom v tem boju za tretje mesto, ni imel pretiranih možnosti za uspeh. Rok se je tako dokopal do petnajstih točk in si privozil še druge stopničke v sezoni. Dirka različnih taktik je pripeljala tudi do večkratnega boja za zmago med odličnim Janovljakom in še boljšim Troštom, kateremu je tokrat povsem zasluženo v roke romala prva zmaga v sezoni! V dirkaškem vikendu je dosegel nekakšen dirkaški hattrick, saj je bil najhitrejši na kvalifikacijah, privozil je najhitrejši krog na dirki in tudi zmagal. Kot kaže mu je zamenjava sedeža dala novo svežino, Mclaren pa je končno tam kjer mu je tudi mesto – na vrhu. Karavana Formule 1 se sedaj seli na tritedenski premor, naslednja postaja pa bo turški Carigrad, ki bo na sporedu enajstega maja. Čestitke torej zmagovalcu Andreju Troštu, drugo uvrščenemu Nejcu Janovljaku in tretjemu Roku Prosenu. Pozitivne želje gredo tudi ostalim voznikom. [champ] Ostale fotoreportaže! 1 Link to post
gregor vodicar 476 Napisano April 23, 2011 Avtor Share Napisano April 23, 2011 spet super fotoreportaza! Link to post
mrhar 102 Napisano April 23, 2011 Share Napisano April 23, 2011 Gregor se ti pridruzujem Link to post
MirO 67 Napisano April 23, 2011 Share Napisano April 23, 2011 Z eno besedo "sedi-čista DESETKA". Link to post
gregor vodicar 476 Napisano April 23, 2011 Avtor Share Napisano April 23, 2011 To so 3 besede Link to post
MirO 67 Napisano April 23, 2011 Share Napisano April 23, 2011 Naj ti bo, Gregor Reportaža pa vseno za +10(hehe) Link to post
gregor vodicar 476 Napisano April 23, 2011 Avtor Share Napisano April 23, 2011 Imam eno vprašanje povezani z Windows 7 OS. Hočem namreč spremniti cocpitinfo.ini datoteko, da mi ne bo treslo iz kokpit pogleda, vendar ko hočem shranit mi napiše access denied. Kaj lahko nardim? Link to post
Recommended Posts