Skoči na vsebino

Sezona 3 [2011]


Recommended Posts

  • Odgovori 3,6k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Z dirko v Braziliji se je zaključila letošnja sezona Formule 1. Na zadnjem dejanju sezone, ki je odločalo tudi o naslovu prvaka med posamezniki, je slavil Andrej Trošt pred Vedranom Kraljem in moštven

Novo dirkališče v Indiji je prvič v zgodovini lige SloRacing gostilo dirkače Formule 1. Gregor Vodičar je tokrat vknjižil suvereno zmago, Andrej Trošt ter Vedran Kralj pa sta izkoristila darilo Janka

Vozniki prvenstva Formule 1 so se podali v drugo in odločilno polovico sezone. Dirkalniki so zahrumeli že enajstič v sezoni, šestnajst dirkačev pa se je pomerilo na izvrstni nemški stezi Nurburgring.

Posted Images

Prepričan sem, da vas je tukaj kar nekaj, ki se sprašujete kaj to je diferencial, kako deluje in zakaj ga potrebujemo? Kot navdušenec nad formulo 1 sem se sam vedno spraševal kaj to je predvsem zaradi tega, ker lahko nastavljaš diferencial v nastavitvah za avto. Zato sem se odločil, da se malo pozanimam in našel filmček na youtube in toplo priporočam, da si ga ogledate:

Danes sem se zato lotil resnega testiranja diferenciala, preizkušal različne nastavitve in ugotovil, da ima diferencial zelo velik vpliv na vožnjo bolj kot sem si mislil. Za začetek si o diferencialu preberite v vodiču od Mateja Fekonje oziroma nekaterim bolj znan po vzdevku maf.

Torej kako sem se lotil preizkušanja? Vedno sem vozil na istih nastavitvah s polnim tankom torej 225l goriva in pa medium pnevmatike. Spreminjal sem samo diferencial! Najprej sem nastavil pump 100%, power in coast pa 50% zato, da sem dobil bolj nevtralno nastavitev, ker me je predvsem na začetku zanimalo kakšen vpliv ima na vožnjo nastavitev pump. Vozil sem po tri kroge in vsakič, ko sem šel ponovno na stezo sem zmanjšal pump za 10%, power in pa coast pa sem imel vedno nastavljen na 50%. Ugotovil sem, da pri višjih procentih nad 80% avto sicer deluje mirno vendar preveč podkrmarjenja predvsem v vstopih v ovinek. Najboljši čas, ki sem ga postavil na višjih procentih pumpa je bil 1:42:922. Časi so bili zaradi velikega podkrmarjenja zelo nekonstantni. Najslabši čas je bil 1:43:8xx in to brez vidnih napak. Z nižanjem pumpa je podkrmarjenje predvsem pri vstopih v ovinek počasi izginjal. Voziti je bilo lažje postavil pa sem tudi malenkost hitrejši čas 1:42:833. Vsi trije časi so bili v razmaku 3 desetink kar je veliko bolje kot na višjih procentih pumpa. Ko sem prišel do 20% je bila razlika neverjetna v primerjavi s prvimi krogi. Najboljši čas, ki sem ga postavil na 20% je bil 1:42:3xx!! Torej 6 desetink hitreje kot pri višjih procentih in to z veliko manj truda vsi časi so bili pod 1:42:5xx!. Pri nižjih procentih sem opazil predvsem to, da se v hitrih ovinkih pojavi veliko manj podkrmarjenja kot pa pri srednjih ali višjih procentih. Pri 0% pa se zadeva poslabša predvsem v najpočasnejših ovinkih. Avto je postal nemiren. Še vedno sem vozil hitreje kot na višjih procentih nad 80 vendar pa že počasneje kot na 20%. Odločil sem se, da bom pump pustil na 20% in malo spreminjal še power in pa coast. In kaj sem ugotovil? Da power in coast nimata tako ogromnega vpliva. Večina dela opravi pump medtem, ko imata power in coast minimalen vpliv in predstavlja bolj neko fino nastavitev. Vendar, če pravilno nastaviš potem se lahko voziš kot po tračnicah in to mi je tudi uspelo. Neverjetno kako sem z lahkoto pospeševal iz ovinkov nič več spodrsavanja koles, nič več podkrmarjenja neverjetno! Priporočam vam, da kdaj probate še sami vendar ni vam potrebno zniževati po 10%, če znižujete po 15 ali 20% bo vredu.

  • Upvote 5
Link to post

In to je ena izmed for. Pač sem se potrudil in setup ter dif nastavil direkt pisan na moj stil in tako mi pač ni panike peljat konstantno hiter. Če pa še mal pretiravaš pa gre čas še toliko bolj dol :D Drugače pa lep pozvetek.

Link to post

Jutri je na sporedu že 4. preizkušnja za letošnje F1 prvenstvo. Karavana se tokrat seli na Kitajsko, kjer dirkače čaka zelo naporna dirka, saj je asfalt izredno gladek, in ne dopušča nobenih napak.

Pri red bullu si glede na trenutne rezultate seveda obetajo vnovično zmago, čeprav jim po prvih treninigih ni šlo vse po načrtih. Pri ekipi je več kot očitno prišlo tudi do nekaterih notranjih nesoglasij, saj je drugi dirkač ekipe Andrej Trošt, že nekaj časa namigoval, da pri ekipi favorizirajo lanskega prvaka, in da nimajo enakih pogojev za delo. Andrej nam je tudi zaupal, da je v stalnih pogovorih z ekipo Mclaren, vendar nihče noče dati uradne izjave, tako da bomo morali več kot očitno počakati na jutrišnjo dirko.

Očitno so se po hudih besedah predsednika Ferrarija, pri ekipi prebudili, saj so na prvih testiranjih praktično neulovljivi. Če bojo tako formo prenesli tudi na jutrišnje kvalifikacije in dirko se jim prav gotovo napoveduje dober rezultat! Kot rečeno pri ekipi Red Bull nekako ne gre vse po načtih. Dirkača pravita, da imata veliko težav s prekrmarjenjem dirkalnika in da nikakor ne morejo rešiti te težave. Pri ekipi celo dvomijo, da se bosta oba dirkača sploh kvalificirala v drugi del kvalifikacij. Kot rečeno se je ferrari nekoliko oddaljil od konkurence, vendar je tukaj kar nekaj ekip, ki so izredno skupaj. To so Torro Rosso, ter predvsem Williams, ki je na zadnji dirki dosegel lep moštveni uspeh, vendar so pri ekipi že zaupali, da bojo na tej dirki lovili prvo zmago. Vsekakor ne smemo odpisati niti Mclarna, in Mercedesa, ki imata izjemno močni ekipi. No potem pa je tukaj še Virgin, ki je presenetil s 3. mestom na kvalifikacijah v Maleziji.

Vse bo znano jutri, danes pa so na sporedu še zadnja testiranja pred jutrišnjo dirko za VN Kitajske.

a000b314c28ccfb3dc5f9c8a.jpg

CHI.gif Shanghai

Datum dirke: 20.4.2011, 20:50

Dolžina kroga: 5.451 km (42 krogov)

Dolžina dirke: 228.942 km

Trening: 20:00-20:50

Kvalifikacije 1: 20:50-21:00

Kvalifikacije 2: 21:00-21:05

Ogrevanje: 21:05-21:15

Dirka: 21:15

sponzor.jpg

  • Upvote 2
Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...