Skoči na vsebino

Sezona 3 [2011]


Recommended Posts

  • Odgovori 3,6k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Z dirko v Braziliji se je zaključila letošnja sezona Formule 1. Na zadnjem dejanju sezone, ki je odločalo tudi o naslovu prvaka med posamezniki, je slavil Andrej Trošt pred Vedranom Kraljem in moštven

Novo dirkališče v Indiji je prvič v zgodovini lige SloRacing gostilo dirkače Formule 1. Gregor Vodičar je tokrat vknjižil suvereno zmago, Andrej Trošt ter Vedran Kralj pa sta izkoristila darilo Janka

Vozniki prvenstva Formule 1 so se podali v drugo in odločilno polovico sezone. Dirkalniki so zahrumeli že enajstič v sezoni, šestnajst dirkačev pa se je pomerilo na izvrstni nemški stezi Nurburgring.

Posted Images

Če se obrnem na mod ,ki je bil na začetku sem jaz osebno peljal 1 36 134 s tem,da si bil ti Gregor nekaj stotink hitrejši,ko sem progo probal danes pa dve sekundi počasnejši,ampak vseeno pričakujem čase okoli 1 36 0,al pa še kaj nižje.Pa upam,da bom med njimi . [ok]

Link to post

Mislim, da so bili časi visokih 1.37.. Ker če bi bil čas po tvojem, bi bil mod praktično enako hiter kot lanski (1s počasnejši) vendar je v primerjavi z lanskim počasnejši za okoli 3s na krog.. Tako da po mojem mennju 1.35 ni realno prčakvat.. Ali pa tudi, če se komu spele :D

Link to post

Jest sm 99%, da 1.35 ne bom peljal. Včeraj sem odvozil nekaj krogov z nastavitvami iz Malezije in mislim da mi je uspel kar dober krog, čas je bil pa 1.37.2 se mi zdi, tako da 1.36 ja 1.35 pa skor nemogoče zame..

Kar se tiče proge.. Jest je tudi ful ne maram, čeprav so nekateri ovinki odlični. Predvsem pospešvanja so zelo "adrenalinska", ker zadnji konec skozi sili iz ovinka in je res užitek popravljati smer vožnje, da te ne zavrti. Sem pa probal tudi s polno posodo in se pelje veliko bolj tekoče, ker je zadnji konec obtežen in ne spodrsava toliko pri pospeševanju.

Link to post

V sredo je v Maleziji potekala tretja dirka za SloRacing F1 2011 prvenstvo. Še tretjič zapored je slavil Gregor Vodičar, ki si je tako v prvenstvu pred zasledovalci nabral že kar lepo prednost. Kako je potekala dirka pa si lahko pogledate v naslednji fotoreportaži, ki jo je pripravil uporabnik Adri.

Rezultati!

a000b314c28ccfb3dc5f9c8a.jpg

Tretja dirka letošnjega prvenstva Formule 1 je potekala v tropskem Sepangu. Kvalifikacije je z malo prednostjo še tretjič zapored dobil Gregor Vodičar, za ovratnik mu je dihal Mesarič, odlično tretje mesto pa osvojil mlajši izmed bratov Vodičar, torej Jan, ki že kaže lepo mero potenciala.

med_gallery_917_7_282498.jpg

Prvi zavoj je minil brez trčenj, je pa bilo v sklopu ozkih zavojev zelo tesno. Veliki osmoljenec štarta dirke je bil Jan Vodičar, ki je izgubljal mesta kot po tekočem traku in tako že v uvodu dirke močno zmanjšal svoje možnosti za dober uspeh. Drugi osmoljenec začetka dirke pa je bil Rihter, ki je po dobrem štartu, v boju za četrto mesto, storil napako pri pospeševanju iz zavoja in se zavrtel. Padel je skoraj na začelje kolone 19 vozil.

med_gallery_917_7_213187.jpg

Že po dveh dirkah je bilo jasno, da ekipa Mclaren potrebuje svež veter v svoji ekipi. Tako je prepogosto neprisotnega Kmetca zamenjal stari znanec SloRacinga Tim Godlar. Gre za odličnega voznika, ki je bil že mnogokrat uvrščen na zmagovalni oder. Tim je na koncu osvojil dvanajsto mesto s katerim nemore biti preveč zadovoljen. Njegov moštveni kolega Sašo Prosen po Bahrainu vnovič ni imel dobre dirke, verjetno je temu pripomogla tudi slaba taktika, saj se je uštel pri izbiri pnevmatik. Dirkača indijske ekipe Force India odhajata na dirko na Kitajskem z mešanimi občutki. Kunčič je bil tokrat malce presenetljivo hitrejši od Geiserja, nanizal pa je tudi nekaj zelo hitrih krogov in končal kot deseti. Geiser je bil eden redkih, ki na omenjeni dirki niso imeli veliko dela z nasprotnimi vozniki, saj je večino časa vozil sam s sabo, na koncu pa odstopil.

med_gallery_917_7_38394.jpg

Na sliki Eržen v ekipi Team Lotus in Bašelj s svojo Hispanijo. Oba sta dirkala v ozadju in po medsebojnem dvoboju končala kot 14. oziroma 15. Eržen, ki je končal kot 14., je kljub temu pripeljal v cilj z manj kot krogom zaostanka. Torej kar štirinajst dirkačev je končalo dirko v istem krogu, kar pomeni veliko izenačenost med vozniki.

med_gallery_917_7_92441.jpg

Fantastično predstavo pa je prikazal Mirko Novak v Mercedesu. Po katastrofalnih kvalifikacijah se je pobral, tvegal s taktiko in zadel v polno. Že v osmem krogu je namreč odšel na svoj prvi postanek, preostalih 34 krogov pa je odpeljal na le enem setu gum. Tako je moral veliko časa braniti svoj položaj pred številnimi vozniki, ki so uporabili drugačno zmes gum. To mu je tako kot v Bahrajnu odlično uspevalo, med drugim pa je tudi še katerega dirkača tudi prehitel. Končal je na izjemnem petem mestu na katerega se je prebil iz petnajste štartne pozicije. Med povratnike v prvenstvo lahko štejemo tudi Edvina Hekiča, ki se je po nekaj mesečnem premoru uspešno vrnil in z ekipo Lotus Renault GP na svoji prvi dirki letos prišel do solidnega šestega mesta. V igri je bilo tudi peto mesto, vendar pa mu Novaka ni uspelo ogroziti resneje.

med_gallery_917_7_219633.jpg

Po napaki v prvem krogu se je Rihter prebijal iz ozadja v ospredje. Zagotovo lahko rečemo, da ni imel dolgočasne dirke, saj je v prvem delu napadal in prehiteval, v drugem delu pa zaradi drugačne in malce zgrešene taktike branil takratno sedmo mesto. Tega mu je po hudem boju v zadnjem zavoju na dirki odvzel znova zelo solidni Nejc Janovljak v Toro Rossu. Slednji je sedaj v skupnem seštevku na odličnem četrtem mestu, kar gre zagotovo pripisati konstantnim uvrstitvam med dobitnike točk.

med_gallery_917_7_125491.jpg

Po fantastičnih kvalifikacijah je Jan nakazal, da se razvija v odličnega voznika, vendar pa mu manjka še določena mera izkušenj. Katastrofalen prvi krog na dirki in nekaj manjših napak, ga je stalo boljše uvrstitve od devetega mesta. Ekipa Virgin bo slej ko prej presenetila, tudi Oset je nakazal dobro formo v Maleziji. Boril se je za točke, ki pa jih je izgubil, ko je storil napako in odvihral s steze, nekje na polovici dirke. V Kuala Lumpurju smo bili navzoči tudi številnim različnim taktikam, ki so še dodatno popestrile spektakel. Če so šli Novak, Hekič, Bašelj in oba Virgina na le en postanek v boksih, pa sta oba dirkača Red Bulla odšla na taktiko treh postankov, pri katerih sta uporabila mehke prenvmatike. Trošt je imel tokrat solidno dirko katero je začel na petem mestu, končal pa jo je mesto višje. Bil je v igri za stopničke, vendar pa je v dvoboju ob koncu dirke storil napako in se moral zadovoljiti s četrtim mestom.

med_gallery_917_7_152513.jpg

Po še enih slabih kvalifikacijah se tudi tokrat Williamsu in predvsem Balažicu ni obetalo nič dobrega. Kljub temu pa se je Grega tokrat dobro znašel v koloni vozil in po nekaj bojih privozil z desetega na odlično tretje mesto, katerega je uspel zadržati pred Troštom. Poleg Novaka in zmagovalca Sepanga ga lahko štejemo kot dirkača dirke.

med_gallery_917_7_243560.jpg

Za zmago pa sta se tokrat potegovala Ferrarijev voznik Andrej Mesarič in zmagovalec prvih dveh velikih nagrad, Gregor Vodičar. Gregor je večino časa lepo kontroliral potek dirke, zaradi različnih taktik pa sta si navzkriž prišla z Mesaričem. Tega je Red Bullov voznik ugnal, k temu pa so pripomogle tudi bolj sveže gume. Po dobljenem dvoboju je znova le še kontroliral potek dirke in z majhno prednostjo končal pred drugim Mesaričem, ki pa je s stopničkami vseeno zelo zadovoljen.

med_gallery_917_7_119348.jpg

Torej ''hattrick'' za starejšega Vodičarja, ki ima tako po treh dirkah že lep zalogaj prednosti pred svojim moštvenim kolegom Troštom in Ferrarijevim voznikom Mesaričem. V konstruktorjih prav tako prednjači Red Bull Renault pred Ferrarijem in Williamsom. Torej za nami so tri dirke od dvajsetih letošnjih dirk prvenstav Formule 1, zato bodo konkurenti naredili vse, da na preostalih sedemnajstih dirkah preprečijo vladavino Gregorja Vodičarja. Čestitke torej vsem udeležencem in zmagovalcem dirke v Maleziji, že prihodnji teden pa bo na sporedu dirka v Šanghaju, katere enostavno nesmete izpustiti.

med_gallery_917_7_213397.jpg

  • Upvote 2
Link to post

Mene so lepo zajebal. Zgleda da je GVO rihtal centralo na Otočcu in so lepo 5 hiš s tem odklopil. Bog ne daj da bi prej preverili kaj so naredili, ah ja, kar mal pocersko pošlataš in to je to. Boli te ku*** če si dobr naredu al ne. Jaz nej pa čakam če bo še ta teden kaj ali ne... vsaj to da je pred vikendom blo zrihtano...

Škoda ker sem se res nadrkal to pisto. Q mi je šlo že 31.5 race bi pa verjetno peljal na medium u izi 37.x čase... tako da sem preklel vse kar je blo in tist dan potem odpeljal 2 dirke iz jeze s kompom.... nima pojma :D

Nič se vidimo v sredo na Kitajskem

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...