Skoči na vsebino

Sezona 3 [2011]


Recommended Posts

  • Odgovori 3,6k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Z dirko v Braziliji se je zaključila letošnja sezona Formule 1. Na zadnjem dejanju sezone, ki je odločalo tudi o naslovu prvaka med posamezniki, je slavil Andrej Trošt pred Vedranom Kraljem in moštven

Novo dirkališče v Indiji je prvič v zgodovini lige SloRacing gostilo dirkače Formule 1. Gregor Vodičar je tokrat vknjižil suvereno zmago, Andrej Trošt ter Vedran Kralj pa sta izkoristila darilo Janka

Vozniki prvenstva Formule 1 so se podali v drugo in odločilno polovico sezone. Dirkalniki so zahrumeli že enajstič v sezoni, šestnajst dirkačev pa se je pomerilo na izvrstni nemški stezi Nurburgring.

Posted Images

Hvala lepa, namest 12 me postavi na 19, pol se pa lah je'em. Ko bi blo pa res hudo ponovno začet, sm dost jasno pred startom napisu da je narobe štartno. [wall] In js japek se celo dirko matram, na začetku me še Mesarič nasadi, da mam ja še več veselja. Na koncu pa leva spredna pokne in se sam guzim 1 krog do 13. mesta.

Jah jaz se ti opravičujem za to napako. Sicer sem večkrat pogledal posnetek in dejansko je bila deloma tudi tvoja napaka, ker si v točki zaviranja skočil pred mano. Ti bi moral lepo ostati na notranji strani sicer pa, če boš napisal kazen se bodo s tem sodniki ukvarjali.

Link to post

Danes je prišlo do tehničnih težav s serverjem oz z razdelitvijo štartnih položajev. Kolikor je meni znano je bil edini oškodovan Bračič in se mu za to opravičujemo! V prihodnje se take stvari ne bojo več dogajale, je pa možno, da se bo podaljšal Warm up za kakšno minuto, da bomo vsakih kreirali štartno vrsto na "novo".

Lep pozdrav!

Link to post

Bračič jaz se opravičujem za napačno štartno mesto, bomo upoštevali pri morebitnih kaznih, če se bo kdo pritožu čez tebe. Kaj dosti se ni dalo naredit, sem pa videl da si napisal, bom naslednjič gledal štartna mesta, bo pa zato warmp up 10 min ker morem it na drug komp to poštimat.

Hvala za razumevanje.

Vsem ki vam mogoče nagaja grafika: dajte detajle nasprotnikov na medium, ne pomaga če mate super ninja computer ker je bug v modelih, tako da MEDIUM (other cars).

Link to post

Mesarič, sj vidš da ni pritožbe, sam tm res bil že od štarta čist naspidiran, sm te v mrtvem kotu zgubu. Bremzu sm pa točno tam prvo polovico dirke, avto je biu težk. Tk da nimava midva nč za glihat, večina je itak moje krivde. :)

Opravičilo že ok, samo mislim da si lahko predstavljate da mi po dirki bore malo pomaga. Točke bi zagotovo lepe dobu, ampak me je tolk iz tira vrglo na začetku da sm pol vse skup zavozu. Aja, pa medium gume k zgubijo vse črtice..poknejo. Dobesedno. Tak da se ne špilat tk kot sm se js. Avto je bil tak kot da bi obeso zlomu.

Link to post

Ja bračič vemo, da poknejo :D Tko k men lansko leto v Abu Dhabiju, k sm ostal 100m pred ciljem :P¨

Pa še moj komentar k včerajšnji dirki..

Q1: P2 s časom 1.25.1 če se ne motim.. Presenetil me je Vedran s časom 1.25.0 :o

Q2: Uspela sta mi dva povprečna časa z nizkim 1.25. Kar me je najbolj presenetilo je bilo to, da sem se cca 30s pred koncem tega dela uzrl v tabelo s časi in videl, da niti Lavrič niti Vedran še nimata časa. Ja teh 5min res hitro mine :P

R: Štart mi je uspel dobro in že po prvem ovinku sem si priboril lepo prednost, ki je do konca 1. kroga znašala že debele 4s :S . No Vedran je kasneje hitro ujel ritem in prednost je kasneje naraščala precej počasneje.

V 12 krogu sem šel prvič v bokse in upal da pridem na 3 mesto pred Oxy, ki je imel v tistem trenutku okoli 21s zaostanka. No to mi je uspelo in nato se je začel lov za Rokom, ki sem ga hitro ujel. Sledila je borba, ki to niti nebi bila, če nebi ubistvu zaj***l, in zaviral prepozno, tako da sem prišel pred Roka. Rok mislim, da je bilo fer, je pa sigurno, da bi s kakšnim drugiom dirkačem verjetno počilo, ti pa si useeno pustil dovolj prostora. No v naslednjem S mislim, da je Roka malo zmedlo podkrmarjenje zaradi zavetrja in je na žalost poletel v zid :S

Nato se je začel lov na Vedrana, ki je imel v tistem trenutku (15 krog) okoli 5s prednosti. DO njegovega prvega in edinega postanka sem ga ravno ujel, vendar je bil nato na svežih pnevmatikah precej hitrejši od mene in razlika med nama pred mojim 2. postankom je bila le 10s v mojo korist.

Po mojem postanku sem prišel 5s za vedrana, ki sem ga sicer hitro ujel, vendar prehitel na račun njegove napake. Pri tem mislim, da sva 2x celo rahlo trčila ampak mislim da je bilo vse v pravičnem duhu dirkanja.

Za naslednjo dirko pričakujte nekaj manjših sprememb s terminom in samim potekom dirkaškega vikenda.

Link to post

Zaradi težav s štartnimi mesti! Sedaj bomo v izogib podobnim težavam, kot so bile včeraj vsako štartno vrsto "vnesli ročno", to pa terja nekaj časa. Da se nebi vse skupaj preveč zavleklo, ker je že sedaj kar dolgo, smo premaknili Q1 za 10min na 20:50. 10 minut ogrevanja vam lahko koristi tudi kot nekaj pavze pred naporno dirko, da se malo pretegnete, osvežite, nakadite, kar koli vam pač paše :wink:

LP!

  • Upvote 1
Link to post

Včeraj pač ni bil moj dan in sem vedel da ne bom videl cilja.

Začelo se je s tekmo Krke ki se je končala 10min do kvalifikacij, pred tem par dni nisem nič vozil, itd itd...

Q: Sekundo in pol slabše od PB... ok bo že.

R: Dober štart potem pa sem lovil vedrana. Žal sem spet prišel v njegovo zavetrje v ovinku tako da sem naredil napako in ostal potem dlje za njim. Zadaj je že prišel blizu mislim da Lavrič, ki pa je zgleda enako naredil napako in se tako nekoliko odaljil.

Kmalu zatem je za mano prišel Gregor s postanka, zato sem vedel da bo prej ali slej mimo. Žal se je to zgodilo zaradi njegove napake, kot pravi, ker dejansko je samo kar na enkrat priletel mimo, fer ne fer je stvar debate, dejansko si zaradi tega malenkost posekal šikano, prej ali slej bi prišel mimo, bi te pa dejansko stalo malo večjega boja in izgube časa kot takole. Za naslednji ovinek sem vedel da ne smem biti blizu, tako sem prvi ovink še speljal, drugi pa je žal šlo na tist k. zunanji robnik, ki je standard za končat dirko. Za naslednje leto bi lahko našli pisto z normalnim robnikom kot je v resnici. Tako sem odletel v steno in zaklučil dirko.

Škoda tudi zaradi taktike, namreč štartal sem na hard, ker sem z njimi na treningih vozil najbolje; konstantnih visokih 30/ nizkih 31, vendar se po 10-15 krogih toliko obrabijo, da ni več dobrega oprijema kljub lažjemu bolidu. Tako je vprašanje kako bi se mi vse skupaj izšlo na koncu. Verjetno pa bi bilo še vedno dovolj za top 10.

Čestitke vsem ki ste končali. Se vidimo v Maleziji. [champ]

Link to post

No sedaj mi itak ne boš verjel ampak sem te skušal spustiti mimo, takoj na izhodu, ko si se mi potem skoraj v rit zaletel. Zato sem tudi zapeljal malo bolj na okroglo, ti pa kr za mano [Jel2] Skozi celo ravnino, si mi vozil na zadku in se nisem upal spustiti gasa, ker vem da bi počilo. Če bi skozi naslednji ovinek prišel cel, bi te spustil naprej.

Kar se tiče proge je pa tako, da taka pač je.. tudi v realnosti je tisti robnik precej zoprn. Če si pripeljal tja čez si moral samo spustit gas in probat malo ulovit in je šlo lepo čez. Je pa ta robnik tudi na ostalih progah isti, ker so vsi Melbourni za rF izpeljanke iz GP4 če se ne motim..

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...