Skoči na vsebino

Sezona 3 [2011]


Recommended Posts

Mitja, drugič se ne ustavljaj sredi ravnine, če vidiš, da je nekdo uzadaj. V trenutku sem bil v tvojem zadku, polomil nos avta in obe obesi. Drugač pa zadovoljen, hard gume so mi zdržale 51 krogov, če nebi imel nesreče, bi bil se boril za stopničke.

a ti znaš brat????!!!!! no.. te si še enkrat preberi moj post.

  • Downvote 2
Link to post
  • Odgovori 3,6k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Z dirko v Braziliji se je zaključila letošnja sezona Formule 1. Na zadnjem dejanju sezone, ki je odločalo tudi o naslovu prvaka med posamezniki, je slavil Andrej Trošt pred Vedranom Kraljem in moštven

Novo dirkališče v Indiji je prvič v zgodovini lige SloRacing gostilo dirkače Formule 1. Gregor Vodičar je tokrat vknjižil suvereno zmago, Andrej Trošt ter Vedran Kralj pa sta izkoristila darilo Janka

Vozniki prvenstva Formule 1 so se podali v drugo in odločilno polovico sezone. Dirkalniki so zahrumeli že enajstič v sezoni, šestnajst dirkačev pa se je pomerilo na izvrstni nemški stezi Nurburgring.

Posted Images

Guest Anže Nose

Anže ne vem kaj ti z mašino delaš. Mi smo bili v prvi vrsti, pa se nobenmu tut pokadlo ni. Samo v ogrevalnem je treba vozit skoz v 6,7 prestavi in je. Ne pa nekaj na mestu turirat. Bomo pa verjetno malo dviglni tale nivo, ker mašina res takoj crkne. Če greš na pesek si praktično mrtev..

še res sem peljal v 5,6,7 v ogrevalnem, tak pod obrati, da bi mogu motor v realnosti še crknit :D, ja drugače sem imel rad. na 6, kar bi moglo bit nekako... ko sem miroval na štartu se je vse začelo... zelo mi je žal, ker se nisem mogle udeležiti dirke... bravo Gregorja, kar nekaj krogov sem vaju gledal, dokler Vodicar ni ven zletel...

Link to post

Ja anže, če drugim ni crknu pol tut tebi nebi smel. Bomo do dirke v Bahrainu to zrihtal, da ne bo crknu takoj k se mal ustaviš.

Kar se tiče učerajšnje dirke.. Na kvalifikacijah je šlo ok, čeprav sem za pb zaostal skoraj 1s ampak ok.

Dirka se je začela brez večjih pretresov in sem večinoma sledil Balažicu. Razlika med nama je bila vseskozi okoli 1s, vendar mimo njega nisem mogel, ker na stezi praktično ni bilo možnosti prehiteti enako hitrega dirkača, brez napake slednjega, ker so na stezi bolj kratke ravnine in se ni dalo dobro izkoristiti zavetrja. No ene 2x sem imel možnost, da bi prišel mimo, ampak je bila razlika v tistih trenutkih nekoliko prevelika.

No potem sem se v 15 krogu odločil za malo zgodnejši postanek (ostalo mi je še 30% medium gum), da bi potem mogoče z dvemmi tremi hitrimi krogi prišel pred Balažica (čeprav sem krog pred tem že prišel pred njega zaradi njegove napake). Potem sem pa malo prehitro zapeljal čez tisto ločnico med progo in uvozom, da me je vrglo v zrak in direkt na robnik, kjer sem nasedel. Slabo minuto sem se trudil izpeljati dol vendar mi je potem ugasnila mašina. [wall]

Trošt glede tvoje obrabe, me niti ne čudi, ker poznam tvoj način vožnje :) Enostavno preveč zavijaš v ovinke, kar te je teplo že v armaroliju.

Na serverju je že nastavljen Bahrain tako da kar trenirat, ker dirka je že čez 6 dni [ok]

Link to post

Tole z motorji mi ni cist nc vsec štirje taki ste, ki ste končali zaradi motorja. Najboljs je, da se take stvari pusti tako kot je v original modu za gume še nekako razumem ostalo pa ne.

Link to post

Mislim da je čisto odvisno kak voziš.. Glede motorja mislim.. Jaz sem cel ogrevalni krog mel motor na 96°(to je tista normalna temperatura, ko se ne pregreva), ko sem pa čakal na štartu se je pa temperatura dvignila na 110°(kritična meja je tam okoli 120° +).

Link to post

Vodičar je že bistvo dirke povzel. Vse do njegovega odstopa sem samo še križaril. Na trenutke mi je koncentracija padla in sem že mislil da počakam Trošta da bi imela nekaj "fightov", ker sem se dobesedno dolgčasil. :lol: Nisem ravno prijazen do gum in hkrati tudi ne preveč obrabljam, ali moram odpraviti to blokiranje pred zavojem, saj je bil takšen moj način vožnje v prejšnih modih, v letošnjem pa bom moral pazljiveje zavirati. Sicer pa dobra popotnica za naslenje dirke.

Link to post

Da še jaz malo pokomentiram včerajšnjo dirko.

Q: Nisem odpeljal dosti krogov, praktično nič pred polurnim treningom. Potem mi je nekako kar šlo in prilezel sem že do 1:10:3xx, a sem potem v zadnjem delu kvalifikacij naredil napako, tako da sem štartal 8. Te 5 minutne q bodo kar zanimive letos, 2x nardiš napakco in se znajdeš precej odzadaj.

R: Ker nisem odpeljal niti 1 kroga s polnim tankom, sem bil zadovoljen z uvodnim tempom, ko sem vozil sicer nekoliko počasneje od Vodičarja in Balažica a mi vseeno nista preveč ušla. Rad bi delil z vami moje nastavitve hlajenja (prosim če si izmenjamo izkušnej in tudi vi napišete kako ste imeli), imel sem precej konzervativno radiator motorja 7, boost 3 in hlajenje zavor 4 ali 5. To me je teplo pri časih krogov in potem sem se 2x povsem zaril v pesek v zadnjem ovinku in sem komaj prišel ven (2x po skoraj 30 sec) a mi je uspelo obdržati motor pri življenju.

Moj slog vožnje ne ustreza letošnjim pnevmatikam, saj vse preveč obremenim prednje gume, tako da sem imel levo sprednjo povsem izrabljeno po 16 krogih (medium). Potem sem nekoliko prilagodil stil vožnje, ampak vseeno bo treba še malo delati na tem, saj sem moral 3x v boks (2x medium in še 1x sem mogu it 10 krogov pred koncem po soft pnevmatike, ki so tudi ravno da zdržale :)

Sicer se mi pnevmatike zdijo zelo zanimive, bodo pa morda res nekaj profitirali tisti s čistim slogom vožnje (jaz sem čisto prevelik agresivc, kot Hamilton recimo hehe :), se pa da z nekoliko višjo obrabo peljati nekaj hitreje, vsaj taki so moji prvi vtisi.

Takole so izgledale zadeve po koncu dirke (radiator 7, boost 3, zavore 4 ali 5)

post-419-0-20210300-1299750264_thumb.jpg

Opomba: Plugin pravi, da je obraba zavor morda prikazana napačno, tako da ta podatek je nezanesljiv.

Povejte malo tudi ostali, kako ste imeli hlajenje kaj nastavljeno.

Pa v ogrevalnem krogu je dat pametno boost na 4, do tik pred štarta, pa ne nabijat gasa brezveze. Tudi ogrevanje pnevmatik, kar nekateri delate, je pretirano. Tako da boost bo pametno kar na volanu met tipke (kot neke vrste primitvni kers hahah) :)

Zaenkrat to z moje strani.

Lp

Link to post

Ulala, dame in gospodje!!!!!!!!!!

Dobrodošli v novi sezoni formule 1 na Slo-racingu. Obeta se nam izjemno napeta in dolga sezona!

(uporabite glas Mirana Ališiča).

Link to post

Pri zavorah je tako, da ti odpovejo, ko ti pridejo številke na ctdp plugino do -10%.. pri -5% se že pozna, da zavira slabše, pri -10% pa povsem odpovejo. Sam sem imel radiator za motor 4, boost2 pa med vožnjo ni panike.. Samo ko stojiš na mestu, se zadeva začne zelo hitro segrevati.

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...