Skoči na vsebino

Sezona 3 [2011]


Recommended Posts

  • Odgovori 3,6k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Z dirko v Braziliji se je zaključila letošnja sezona Formule 1. Na zadnjem dejanju sezone, ki je odločalo tudi o naslovu prvaka med posamezniki, je slavil Andrej Trošt pred Vedranom Kraljem in moštven

Novo dirkališče v Indiji je prvič v zgodovini lige SloRacing gostilo dirkače Formule 1. Gregor Vodičar je tokrat vknjižil suvereno zmago, Andrej Trošt ter Vedran Kralj pa sta izkoristila darilo Janka

Vozniki prvenstva Formule 1 so se podali v drugo in odločilno polovico sezone. Dirkalniki so zahrumeli že enajstič v sezoni, šestnajst dirkačev pa se je pomerilo na izvrstni nemški stezi Nurburgring.

Posted Images

Moje skromno mnenje je da cist prevec komplicirate. Grem stavit da se v te debate spusca manj kot polovica udelezenih, ker se drugi polovici ne da ali pa ne razumejo o cem gre.

Delate si velik prevec dela s stvarmi, ki po mojem mnenju ne bodo toliko doprinesle h kvaliteti prvensta.

  • Upvote 2
  • Downvote 1
Link to post

Jest tut misim,da se preveč komplicira s temi gumami plus telemetrijo sem pa za to da se opravijo kvalifikacije v treh delih že zaradi gužve na stezi pol pa dirka s kerimi gumami kdor hoče.Moje mnenje je,da že FIA dost komplicira ne še tukaj prosim.

Link to post

Moje skromno mnenje je da cist prevec komplicirate. Grem stavit da se v te debate spusca manj kot polovica udelezenih, ker se drugi polovici ne da ali pa ne razumejo o cem gre.

Delate si velik prevec dela s stvarmi, ki po mojem mnenju ne bodo toliko doprinesle h kvaliteti prvensta.

Sorry... hotu sm ti dat plus pa sm misskliknu na minus :roll:

Strinjam se pa zaradi tega, ker vem kako ste kompliciral s sekanjem pri WTCC in na koncu človek res pogrunta da nima smisla. Na koncu je za vse enako.

Link to post

Evo brez kompliciranja - 10 min je prvi del, v naslednjega se uvrsti 10 dirkacev.

- Drugi del traja 5 min - v katerih se 10 dirkacev spopade, s tem dosezemo da najbolsim spodleti mogoce kaksen hitri krog!

S tem da ni parcfarmeja! Da obrabo gum ne preneses na dirko, ampak samo zberes za dirko gume in gas!

Link to post

Za trackapack bom recimo čez vikend probu čimveč skup nabrat, vsako progo potegnt dol pa jo na brzino stestirat, pa da nardim paket. Se mi zdi da bom ta vikend dost hitr rok, boste lah takoj začel nadrkavat.. :P

Samo povejte mi katere naj uporabim, pa da sestavim..

Link to post

Za trackapack bom recimo čez vikend probu čimveč skup nabrat, vsako progo potegnt dol pa jo na brzino stestirat, pa da nardim paket. Se mi zdi da bom ta vikend dost hitr rok, boste lah takoj začel nadrkavat.. :P

Samo povejte mi katere naj uporabim, pa da sestavim..

Ne na brzino! Dobr! Prosim!

Bahrain ctdp 2.0 (rfactorcentral), večina prog nej bo iz megauploada, edino kakšn spa bi lahko dal lanski.. Ostale proge pa mislim, da so kr iz tam dobre. Vsaj tiste, ki smo jih že vozili (Avstralija, Kanada, Turčija, Monako, Silverstone,.. ) Najdt moreš pa še Indijo če je kej slučajno. Če boš kej najdu nej bo ta dobra, kakšnih bednih ne rabiš dajat notri, ker je bolš d pol kej druzga vozmo..

Dej pa Malezijo od WCPja, ker je tm še mokra verzija zravn, pa še eno mokro progo najd (predlagam Interlagos ).

Kar se tiče novih prog, tukaj mislim predvsem Korejo in Indijo se lahko tudi še spremeni tekom leta, če bojo pršle bolše različice vn, ker so proge še relativno nove oz. jih sploh še ni.

Torej.. glavnina iz megauploada, Bahrain nej bo od ctdpja, 2 mokri,...

Link to post

3/4 bo iz Megauploada, Bahrain bo CTDP, Malezija bo WCP+wet, še Interlagos bi dal WCP+wet ( majo zlo dobr urejen ), Koreja se mi zdi da je od SSH dobra, Indija pa tele bomo pa sproti čekirali rFcentral.

Velja? Pa bom dobro stestiral...samo tej bo kake par dni kasneje ;):D

  • Upvote 1
Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...