Skoči na vsebino

Sezona 3 [2011]


Recommended Posts

  • Odgovori 3,6k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Z dirko v Braziliji se je zaključila letošnja sezona Formule 1. Na zadnjem dejanju sezone, ki je odločalo tudi o naslovu prvaka med posamezniki, je slavil Andrej Trošt pred Vedranom Kraljem in moštven

Novo dirkališče v Indiji je prvič v zgodovini lige SloRacing gostilo dirkače Formule 1. Gregor Vodičar je tokrat vknjižil suvereno zmago, Andrej Trošt ter Vedran Kralj pa sta izkoristila darilo Janka

Vozniki prvenstva Formule 1 so se podali v drugo in odločilno polovico sezone. Dirkalniki so zahrumeli že enajstič v sezoni, šestnajst dirkačev pa se je pomerilo na izvrstni nemški stezi Nurburgring.

Posted Images

Hehehe.. Čudi me nekaj komentarjev nekaterih uporabnikov. Tako zaverovano trdijo, da je bil lanski mod neznosno drseč, podkrmarjen, bla bla bla.. Če bi pogledali na primer lanskoletni čas v avstraliji in čas s tem modom, bi presenečeni ugotovili, da so bili lanski časi cca. 3s hitrejši kot bi bili sedaj z ORL modom. Ne vem sedaj s koga se norca delate, iz nas ali iz sebe :|

Kar se tiče moda. Kot ste mogoče nekateri opazili, je nekaj stvari drugačnih kot pri rft oz fsone modu. Boost je obraten in sicer je boost 1 najmočnejši, 4 pa najšibkejši. Naj že v naprej opozorim, da je motor mnogo bolj občutljiv kot pri lanskem modu in vam ob vožnji z boost=1 raznese mašino v parih krogih, ne glede na to kako veliko zračenje imate. Torej.. Potrebno bo paziti na motorje.. Gum se ne bo spreminjalo, se bo pa dalo obrabo gum na 2x, ker na normal, se gume obrabljajo zelo malo in bi bilo možno odpeljati z enim samim postankom celotno dirko na SS gumah.

Glede na našo dolžino dirk, bi morali dirko začeti s cca 160l goriva, kar je pribložno 50-60l goriva manj kot je to v realnosti oziroma v lanskem letu. Ali hočete, da se to pusti ali se naj porabo malenkost poveča, da bo za dirko potrebno cca 200-220l goriva?

Imam še eno idejo in sicer.. Ali ste za da bi imeli tudi mi pravilo 8motorjev na sezono? Torej, prvo dirko začnemo vsi z 1. ter predpostavimo da 1 motor drži 3 dirke. Se pravi da ste po 15 dirkah brez okvar porabili 5 motorjev (15:3=5) Iz tega sledi, da ima vsak možnost dirkati z 7 motorji in ima 1 rezervnega če se mu okvari. Če se mu okvarita dva bo imel na eni dirki +10 mest na štartu, tako kot imajo zares. Torej, ste za? ali je preveč komplicirano?:)

Kar se pa tiče performancov gum.. Če gledamo razlike glede na Soft gume zgelda nekako takole (Testiral v Malziji)

SS: -0.3s

S: 0,0s

M: +0,5s

H: +1,0s

Link to post

Na 1 ali pa 4 motor jaz ne vidim razlike v performansah...

Z obrabo gum na 2x se strinjam, pri motorjih pa sem za neomejeno št motorjev. Sploh če ni razlik v tunanju potem tud folk ne bo kuril motorje. Za gorivo mi je vseeno ali je 160 ali pa 200l

Link to post

Evo vse sem porihtal... Edino v UserData mi ni naredil Tim Godlar.PLR fajla tako, da ne morem nastavit ogledal v kokpitu. Je pa zanimivo, setupe mi shrani v igri ali nevem kako, ker ko dam iskanje po rač. isto ime od setupa mi nikjer ne najde. Ne vem kako je to možno. Če ima kdo kako idejo bi prosil na ZS, da ne bomo zašli s teme.

Lp, Tim

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...