treker 139 Napisano November 1, 2015 Share Napisano November 1, 2015 Tak drseč asfalt, kot je v Mehiki bi moral bit na vsaki progi. Res lepo vidt kako driftajo ven iz ovinkov. Zdej sam še čakam da se Raikonnen spet razbije kdor čaka, dočaka 1 Citiraj Link to post
Arne Dopudja 726 Napisano November 1, 2015 Share Napisano November 1, 2015 Samo dirkališče in razmere so pa specialne. Sliči na Trackmanio, which is the way to go. Citiraj Link to post
Robert_S 102 Napisano November 1, 2015 Share Napisano November 1, 2015 hahaha , Nigel Mansell legenda ,tip je isti k pred 30 leti , pomoje bi lahko se dirkal ,ce bi sel mal v fitnes 1 Citiraj Link to post
B_U_R_I 3 290 Napisano November 2, 2015 Share Napisano November 2, 2015 Prešaltam na dirko, vidim da po desetih krogih nekaterih zaostajajo že več kot minuto, ugasnem TV. Yay F1. 1 Citiraj Link to post
Tomaž Eržen 1 083 Napisano November 2, 2015 Share Napisano November 2, 2015 Če bi si vzel še minuto dve in odmislil Mercedesa spredaj, bi videl da je zadaj bilo kar zanimivo 1 Citiraj Link to post
silicijeva dolina 1 254 Napisano November 2, 2015 Share Napisano November 2, 2015 Zanimivo kaj F1 leta 2015? Neeee Hec na stran,ker drugače bo še kdo mislil,da se šalim Citiraj Link to post
Arne Dopudja 726 Napisano November 2, 2015 Share Napisano November 2, 2015 Seveda se šališ. V resnici F1 ni zanimiva že od 2005. 2 Citiraj Link to post
Tomaž Eržen 1 083 Napisano November 3, 2015 Share Napisano November 3, 2015 Seveda si mislil 2000 1 Citiraj Link to post
PEK 2 291 Napisano November 3, 2015 Share Napisano November 3, 2015 12.-13. stoletje 1 Citiraj Link to post
mancSLO 1 945 Napisano November 3, 2015 Share Napisano November 3, 2015 F1 ni zanimiva, od kar Alešič ne komentira. 1 Citiraj Link to post
skopusnik 1 374 Napisano November 3, 2015 Share Napisano November 3, 2015 Uuhuuuuuu Citiraj Link to post
Lojzze 196 Napisano November 3, 2015 Share Napisano November 3, 2015 UUUUUUUUUUUUU!!!! NA STEZI VIDIM KAPLJICO OLJAAAA! ALI TO POMENI KONEC DIRKE ZA FERRARRI!!!!!! Citiraj Link to post
terga 402 Napisano November 3, 2015 Share Napisano November 3, 2015 od takrat, ko se je upokojil Miha Heineken 1 Citiraj Link to post
57X 962 Napisano November 3, 2015 Share Napisano November 3, 2015 Ta fenomen me že nekaj časa bega.. Kaj je bilo včasih tako zanimivega, da lahko sedaj jokcamo nad moderno f1. Meni je napredna tehnologija še vedno dovolj zanimiva, da lahko označim dogodek ob koncu tedna za zanimiv. Pa imamo potem še Maldonadota, Kimija, Hamilton/Rosbega, komedijanta Vettla, mulci, ki prihajajo, obetajo. Mogoče bi se strinjal, da skrb za varnost, včasih naredi zadevo premalo adrenalinsko, venda le za nas. Za norce v cockpitu pa verjamem, da jim malce varnostnih ukrepov zelo paše. 1 Citiraj Link to post
Lojzze 196 Napisano November 3, 2015 Share Napisano November 3, 2015 (urejeno) Včasih so se iz nižjih serij v F1 prebili res samo najboljši in najbolj talentirani vozniki,danes je v kar nekaj primerih sponzorski denar tisto kar daje nekomu sedež v nekem moštvu in ravno iz tega razloga je recimo odletel nedolgo nazaj Kobayashi,ker pač ni imel sponzorskega zaledja čeprav je za moje pojme zelo dober voznik. Potem recimo dogajanje med treningi in dirko,danes je vse plastično,naučeno obnašanje pred novinarji,včasih se ga je pa Kimi konkretno nažgal,da ne govorimo še par let pred kimijem so ble pa itak stalno žurke :D. Asfaltirane izletne cone namesto peščenih pasti iz vidika varnosti ja in ne.Prej so vedeli da je tam pesek kateri pomeni skoraj zagotovo konec dirke,danes se mirno iz zavoja odpelje čez izletno cono brez kakršnih koli posledic.Je res, da ko leti naravnost ven iz ovinka lahko pač toliko dlje zavira in konkretno zmanjša hitrost,ampak spet ali bi šli tako globoko v ovinek punim če bi jih tam čakal pesek? Če bi bil zid pol metra od roba proge bi tudi imel učinek in bi se ga prekleto izogibali,če pa bi kdo priletel not pa bi to bilo pod kotom in bi se odbil. Prehitevanja danes vidiš več al mn samo pod DRS-om,kar ti da že po defoltu vedet da tle nekaj ni uredu.Zavorne poti so tako kratke,da prehitevanje na zaviranju praktično odpade,razen v dežju kjer volumen mošnje pride nekoliko bolj do izraza.Včasih je bilo taki prehitevanj ogromno,boji na nož krog za krogom ne pa zdaj ko se nekomu približaš,ga 2 kroga ne moreš stisnt pa ga morš pustit naprej,da ti v nasprotnem primeru ne raznese celotne kompozicije zaradi pregrevanja. Gume so spet poglavje zase.Pirrelli dela šrot od gum kar smo videli že večkrat,in ko guma kar naenkrat zgubi grip gredo sekunde hitro v tri pisane marjetice in namerno delat take gume samo zato da bo folk mogu it večkrat v boks je pač bedarija brez primere. Na koncu pa so še proge. Vse moderne umetnine virtuoza za risanje dirkalnih poligonov,gospoda Hermann-a Tilke-ja skupaj,ne ponujajo takšnih razpaljotk kot jih Spa.Svetla izjema je bila proga v Turčiji,a tam je na sceno stopil Ultimativni nadšef Bernie in te dirke ne bomo verjetno nikoli več videliZa pokušino eno najjačih prehitevanj spljoh iz 3 zornih kotov https://www.youtube.com/watch?v=tmzGHS4Ltx0 Uredil November 3, 2015 - Lojzze Citiraj Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.