Skoči na vsebino

Formula 1


bremzy

Recommended Posts

  • Odgovori 2,5k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Williams Martini Racing uradno    

Posted Images

Ja sem bom mogu malo v jezik ugriznit.. Sem pogledal štart in pol kar nisem več mogu nehat gledat. Včeraj je bila ena res hudo zanimiva dirka. Svaka čast mercedesu, da pusti dirkačema dirkat tako kot sta dirkala včeraj. Malo mi je edino škoda, ker ima mercedes letos očitno res tolikšno premoč, da je joj.. Tole bo najhujša dominacija zadnjih let, da bo joj. Drugače pa res huda dirka...

 

Aja pa še ena cvetka od Alešiča... Perez, ki je bil včeraj tretji naj bi prestopil v FI iz Saubra.. No saj na nek način je.. samo vseeno je lani vozil še Mclarna.. 

Link to post

Pa dobr,zadela sta s kolesi in je Sauberja katapultiralo v zrak. Kolikokrat se je že zgodilo da zadanejo s kolesi...danes se je pač končalo tako kot se je... paniko zganjate kot da je nevem kaj naredu.

 

Miha, tuki si pa ti mal v temo brcnu. Ne gre sam za to, da sta zadela s kolesi ampak zakaj in kako je prišlo sploh do tega, da sta zadela...

Če je normalno, da pripelješ iz boksov in se že na 1. ovinku zarineš dirkaču v bok, pol pa res ne vem...

Link to post

Maldonado ni nič kriv:

 

"We will need to have a look again at what happened as Esteban seemed to be off his line coming into turn one - maybe he missed his braking point, I don't know - and by then I was in the corner with nowhere to go,"
 

Link to post

Miha, tuki si pa ti mal v temo brcnu. Ne gre sam za to, da sta zadela s kolesi ampak zakaj in kako je prišlo sploh do tega, da sta zadela...

Če je normalno, da pripelješ iz boksov in se že na 1. ovinku zarineš dirkaču v bok, pol pa res ne vem...

 

Ja, ampak zaletela sta se povsem na notranji strani ovinka, ne bi rekel da bi bil Gutierrez že tako povsem na zunanji pa bi se potem še Maldonado zaletel.

Link to post

http://www.f1fanatic.co.uk/2013/09/16/fia-to-guard-against-extreme-engines-in-2014/

 

"The FIA’s plan for freezing development of the engines calls for 8% of power unit components by weight to be frozen in development by 2015. That will rise to 23% in 2016, 35% in 2018 and 95% the year after that."

 

Za sam motor nisem prepričan, vendar po tej izjavi bo leta 2015 8% manj komponent, ki jih bodo lahko spreminjali na pogonskem sklopu, leta 2016 23% manj komponent itd. do leta 2019, ko ne bo več dovoljeno razvijati in spreminjati skoraj nobenih komponent celotnega pogonskega sklopa. Verjetno pa zaradi homologacije letos ne bodo smeli spreminjati položaja kompresorja, to bi tudi pomenilo v končni fazi poseganje v sam motor, kar pa nisem prepričan če je dovoljeno, tako da bo za vse ostale nezvezde v tem primeru zelo težko.

Link to post

Popravki so vedno možni, če je razlog zanesljivost motorja. To je bilo tudi do letošnjega leta vsako leto utečena praksa. Tako so se 2 leti nazaj pričele špekulacije, da je Mercedes naredil par preskokov v moči, na račun "izboljšav zanesljivosti" seveda.

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...