Skoči na vsebino

Formula 1


bremzy

Recommended Posts

  • Odgovori 2,5k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Williams Martini Racing uradno    

Posted Images

Ste slišali, kaj želijo organizatorji Melburneske dirke?

Keš nazaj, ker je direktor (in mnogi drugi) nezadovoljen z zvokom V6 turbo motorjev. Čudn ne??

 

FIA Starci - brez besed!

 

 

Slike so cool, samo se prevč ponavljajo, samo iz (skoraj) enega ovinka so slikane.

Link to post

Ja edino pravilno.. Naj dajo nazaj V10 mašine, z 20.000rpm in bomo vsi zadovoljni.. Sej zvok mi ni grd, samo volumen je nekajkrat prenizek.. Kako se lahko sliši gume med vožnjo.. ma daaaj.. to je res brezveze. Pa miljon enih omejitev. Žal koncept moto športa ni namenjen šparanju.. prej obratno.. 

 

Dirka pa včeraj totalno brezvezna.. Edino Botas, da se je malo prehiteval, ostali pa .. Brez besed!

Link to post

Vračaj pareeeee [opa]

 

Raj ko da šparajo na motorjih. Vsaka ekipa naj se okol vozi z enim šleparjem za avte, enim za podporo in avtobusom, ki je lahko tudi motorhome. In vsi mehaniki imajo da po Evropi potujejo s tem avtobusom. Evo ti špar program! 

 

Pa namest da se preseravajo z nevam kakšnimi kosili in meniji med vikendom, naj bodo na testeninah in sendvičih  :twisted:

Link to post

8 brzin imajo, Melburn npr. ni videl 8. prestave, Monza, itd pa seveda bodo P

PS: Enkrat letos lahko spremenijo razmerje, če bi slučajno res čist zajebal.

 

Kar se tiče forumule, zvok je res neprimeren formuli 1, se pa strinjam da je treba uvest nove tehnologije in ne vozit na 70 let stari.

Link to post

Ja ok pa naj dajo lanski kers mal ojačan, pa lepo turbinco notr pa pustijo V8 in obrate pri miru. Pa magar malo manjšo prostornino in počasnejšo turbino, da ne bojo preveč moči imel.. Čeprav za moje pojme je sedanjih 600- kar mal malo. Nej imajo enih 700-750 samo z bencinskim motorjem, nato pa še kakšnih 100 s kersom.

Link to post

Zvok bi komot zrihtal samo s kakšnim "nastavkom" v izpušnem sistemu pa bi blo.

Drugač pa Mercedes naj bi imel 900 konjev skupaj z vsemi sistemi, čeprav verjetno bolj realno jih ima okoli 800, vprašanje pa koliko bodo še stinili ven vsi, nekaj sigurno. 

Link to post

Moči je baje cca.600 konjev + 160 z ERS, ki pa ni neomejen in tudi ni več na gumb, ampak vse deluje avtomatsko. Ravno zato sem pričakoval več prehitevanj, ker lani je npr. tisti spredaj šparal kers za takrat, ko je un za njim palil DRS, pa se je to mal pokompenziralo.. Ampak ni blo videt da bi blo kej na tem. Bwo...

Link to post

Res ni tako hudo kot vsi jamrate. Lani so imeli veliko več podtlaka in precej enakomerno moč motorja, zato Alonso v zgornjem videu lahko tudi naenkrat stopi na tričetrt gasa, počaka sekundo in na polno iz ovinka kot po tirih(precej pomaga "blown diffusor" ki deluje pod dodajanjem plina).

 

Bolidi v 2014 so res počasnejši ampak tudi težji za vozit, Lewis dobro razloži razliko(2:00 min):

 

Link to post

Itak so letošnji dirkalniki "boljši" od vseh prejšnih vse tja do leta 2006 nazaj, sploh pa od tistih, pri katerih so se začeli pojavljati razni pihalni difuzorji, ki so dejansko kar ubijali pomen talenta, saj so bolidi bili praktično prisesani na stezo. V8 pa je bil absolutno preslab, poddimenzioniran za ves ta downforce, ki ga je s pomočjo pihalnih difuzorjev ustvarjala sodobna aerodinamika. Ukinitev teh difuzorjev in turbo motorji so nekaj najboljšega kar se je zgodilo v zadnjih letih v smislu dirkanja in vloge dirkaškega talenta. Aerodinamika je vsaj zaenkrat izgubila precejšno vlogo in razmerje med njo in močjo motorja je sedaj veliko bolj uravnoteženo. Dirkači se večkrat zabremzajo, takšnega poplesavanja dirkalnikov v hitrih ovinkih nismo videli že vse od dobe V10, v ovinke ne gredo več tako, kot da bi šli na počitnice ampak so ves čas na preži da korigirajo in lovijo zadek, Ko premočeni stopijo iz bolidov to pove vse koliko bolj intenzivna je vožnja trenutnih bolidov. Seveda se strinjam, da za vse to ne bi bilo treba žrtvovati zvoka in končne hitrosti, ampak govoriti, da F1 ni več F1 zaradi zvoka, je malo mimo. Sedaj prvič po dolgih leti znova nekoliko bolj v ospredje prihaja dirkaški talent, če odmislimo Mercedes. Kolikor se je dalo v živo videt, so gledalci brez problemov uživali tudi na dirki z trenutnimi bolidi(čeprav je k temu pripomogla tudi uvrstitev njihovega varovanca) in ni bilo opazit nekega razočaranja. Osebno verjamem da ljudje vendarle ne gledajo samo na zvok in cenijo tudi tiste stvari, ki bi naj predstavljale bistvo dirkanja, čeprav so na koncu znova vse ........... z temi nesmiselnimi pravili. Zagotovo bo F1 vedno tudi tekmovanje tehnologij, vrhunec avtomobilske industrije v danih razmerah, v nobenem primeru pa ne sme biti samo to, ker potem dirkanje in tekmovanje kot tako nima smisla, nima pomena. Ne rabimo dirkanja potem, da podjeje dokaže da imajo najhitrejše prevozno sredstvo na zemlji.

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...