Skoči na vsebino

Formula 1


bremzy

Recommended Posts

Jah lej sej kukr koli pogledaš je bil red bull na večini dirk najhitrejši. V Bahrainu bi mogu vettel zmagat pa je biu 4 zarad okvare svečke, prav tako je meu kr lepo prednost tudi v avstraliji, pa je odstopu zaradi okvare zavore. Se pravi da bi dejansko red bull dobil 4 od 5 dirk brez vettlovih tehničnih težav.

Link to post
  • Odgovori 2,5k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Williams Martini Racing uradno    

Posted Images

Tudi drži, vendar vse večinoma zaradi pola.

Če mene vprašaš, če bi imeli tudi na dirki toliko hitrejši dirkalnik, potem bi po logiki si naredili vsaj neko prednost (po 2,3 destinke na krog ne bi bilo nič posebnega) pa tudi tega nisem nikjer videl. Vedno jih je lahko Ferrari ali McLaren držal za rep.

Sedaj se baje špekulira da naj bi nekonvencionalna postavitev auspuha pripomogla k taki prednosti... to be continued

Link to post

Ja sej so bli hitrejši tut na dirki. V Bahrainu si je v prvih krogih Vettel pridelal okoli 5s prednosti in jih potem vzdrževal, ker jih več itak ni potreboval. V Avstraliji je bila ta prednost po okoli 20ih krogih že blizu 15s (to pomeni skoraj 1s na krog), v Barceloni je tudi Webber v prvih krogih naredil manjšo razliko in jo potem vzdrževal. Pomoje bi lahko Red Bull preljal precej hitreje tudi na dirki, vendar jim enostavno ni treba (Razen mogoče Vettel v Barceloni, ki je ostal za Hamiltonom po postankih).

Pomoje da bo v Monacu precej močen Ferrari, ker naj bi jim ustrezale bolj zaprte proge. To smo videli lahko že letos na testiranjih v Valenciji, vendar je potrebno povdariti, da takrat Red Bull še ni začel s testiranjem.

Torej da strnem moje misli :) Red Bull je trenutno najhitrejši tudi na dirkah. Mogoče je prednost manjša kot na kvalifikacijah, vsekakor pa večja kot mogoče to izgleda na prvi pogled ob gledanju dirke.

Lp!

Link to post

pyq--47434.jpg

Po petih odpeljanih dirkah je za nami nekaj več, kot četrtina F1 sezone, zato je nastopil čas za prve analize poteka sezone v pravi F1 in naši virtualni sezoni.

Prava F1 2010 sezona

V pravi F1 sezoni po petih odpeljanih dirkah vodi Jenson Button v Mclarnu, kateremu sledi Fernando Alonso v Ferrariju. V prvi četrtini sezone smo videli, kar nekaj zanimivih dirk, ki so bile predvsem posledica spremenljivih vremenskih razmer.

Eden največjih osmoljencev začetka sezone je prav gotovo Sebastian Vettel, ki je imel na petih dirkah kar na treh tehnične težave, brez katerih bi prav gotovo vodil v prvenstvu voznikov. Podoben osmoljenec je verjetno tudi Hamilton, kar pa nebi mogli trditi za njegovega moštvenega kolega Buttona, ki je zmagal na obeh dežnih dirkah, za kar vsi vemo, da je potrebno tudi nekaj sreče z izbiro taktike. Več se je prav gotovo pričakovalo tudi od povratnika v Formulo ena Michaela Schumacherja, ki pa je na zadnji dirki v Španiji vendarle pokazal nekoliko boljšo formo.

Red Bull:

Kot sem opisal že v uvodu, je dirkalnik neverjetno hiter z izredno dobro aerodinamiko, vendar dirkalnik ni ravno sinonim za besedo zanesljivost, saj imajo veliko tehničnih težav. V dosedanjih petih kvalifikacijah so osvojili prav vse pole-positione, kar prav gotovo priča o njihi surovi hitrosti, ki jo imajo.

Mclaren:

Njihov dirkalnik je zaenkrat dokaj zanesljiv vendar imajo težave predvsem na kvalifikacijah, kjer jim probleme delajo gume, ki jih ne morejo ogreti na pravo delovno temperaturo. Zaostanek iz kvalifikacij se potem na dirkah ponavadi precej zmanjša, vendar še vedno nekoliko zaostajajo za Red Bullom.

Ferrari:

Ferrari je na kvalifikacijah verjetno drugi najhitrejši dirkalni, kar nakazujejo dobri rezultati Fernanda, kar pa ne moremo trditi za Felipeja Masso, ki je do sedaj za Fernandom zaostajal na praktično vseh stezah. Težave z motorji, ki so jih imeli na prvih treh dirkah so z majhnimi korekcijami očitno popravili, saj se je zanesljivost Ferrarija precej dvignila.

Mercedes GP:

Mercedes je verjetno za veliko število navijačev največje razočaranje pričetka sezone, saj Michaelu Schumacherju na začetku nikakor ni uspelo držati stik z moštvenim kolegom Rosbergom. Po zadnji večji predelavi dirkalnika pred VN Španije se je Michael le prebudil in si privozil najboljše mesto letos, kar pa ne moremo trditi za Rosberga, ki se očitno še ni ujel z močno predelanim dirkalnikom.

Renault & Force India:

Renault se predvsem zaradi odličnih predstav poljaka Roberta Kubice trenutno nahaja na 5. mestu med konstruktorji. Pri Renaultu so očitno čez zimo delali dobro in lahko pričakujemo, da bojo predvsem na počasnejših stezah še posegali po dobrih rezultatih. Pri Force Indiji so trenutno na 6. mestu s katerim so očitno zadovoljni, saj je njihov šef pred VN Španije dejal, da se sedaj pripravljajo na branjenje te pozicije.

Ostali:

Od ostalih se je največ pričakovalo od Saubra, vendar jim več kot 8. mesto na kvalifikacijah v Barceloni ni uspelo. Tri nove ekipe v F1 so po pričakovanjih še vedno precej v zaostanku, saj morajo njihovi avtomobili najprej končati dirke, kar večini z izjemo Lotuse ne uspeva najbolje.

Zaključek:

Trenutno je verjetno najhitrejši dirkalnik Red Bulla, vendar imajo težave z zanesljivostjo, takoj za njimi se trenutno nahajajo pri Mclarnu, Ferrariju in Mercedesu katri so sklenili pakt proti Red Bullu in obljubljajo, da jih bojo prej kot slej tudi ujeli. Takoj za prvo četverico se nahaja Renault, ki bo svoje priložnosti iskal predvsem na počasnejših stezah, ter Force Indija na hitrejših.

SloRacing F1 2010 sezona

Mercedes GP:

Pri Mercedesu trenutno vlada dobra volja saj trenutno vodijo v obeh prvenstvih in nič ne kaže, da bi jih katera ekipa lahko letos resneje ogrozila, saj se je po začetnih težavah prebudil tudi Andrej Mesarič, ki je dobil zadnjo dirko v Španiji.

Mclaren:

Trenutno se nahajajo na drugem mestu v točkovanju, kamor jih je pripeljala neverjetna vzdržjivost, saj dirkača praktično nimata težav z vzdržjivostjo dirkalnika in pridno nabirata točke, po hitrosti pa je Mclaren verjetno tretji najhitrejši dirkalnik v polju.

Ferrari:

Ferrari je trenutno druga najhitrejša ekipa predvsem po zaslugi Tima Godlarja, ki zadnje čase dviguje svojo formo in le še vprašanje časa je, kdaj se bo vmešal v boj za zmage z Mercedesovima dirkačema. Njihova slabost je vzdržjivost, saj še nobene dirke nista končala oba dirkača.

Renault:

Ekipa lanskih prvakov je verjetno eno glavnih razočaranj letošnje sezone, kar je verjetno posledica izgube veliko sponzorjev, kar je povzročilo veliko manj testnih kilometrov, ki so v Formuli 1 še kako pomembni.

Ostale ekipe:

Trenutno sta v sredini lestvice bratski ekipi Red Bull ter Torro Rosso. Pri starejšem bratu se že kaže napredek v hitrosti vendar jih tarejo napake med samimi dirkami. Priključek za ekipami še vedno loviti ekipi Force Indija, ki se trenutno nahaja na 8. mestu v prvenstvu, vendar si tudi pri njih lahko obetajo malo boljše čase, saj so imeli na uvodnih dirkah nemalo težav z zanesljivostjo.

Naslednja dirka v obeh prvenstvih je vedno nepredvidljivi Monako, od katere si vsi obetajo dobre rezultate.

Link to post

Nova dvojna zmaga za Red Bull

Dirkači formule 1 so se pomerili na šesti dirki sezone, ki je potekala v Monte Carlu. Zmagal je Mark Webber, pred moštvenim kolegom Sebastianom Vettlom in Robertom Kubico.

Rezultati po koncu dirke za VN Monaka:

1. Webber Red Bull-Renault 1h50:00.000

2. Vettel Red Bull-Renault + 0.448

3. Kubica Renault + 1.600

4. Massa Ferrari + 2.600

5. Hamilton McLaren-Mercedes + 4.300

6. Schumacher Mercedes + 5.700

7. Alonso Ferrari + 6.300

8. Rosberg Mercedes + 6.600

9. Sutil Force India-Mercedes + 6.900

10. Liuzzi Force India-Mercedes + 7.300

11. Buemi Toro Rosso-Ferrari + 8.100

12. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari + 9.100

13. Petrov Renault + 4 krogi

p6q-604579.jpg

Link to post

Schumacher je pošolal Alonsa v zadnjem zavoju! [champ]:shock:[dance] vendar so mu komisarji pribili kazen 20sek [buzara] ker naj bi prehiteval pod varnostnim avtom, ki pa je že zavil v bokse in sta oba dirkača že prepeljala črto "safety car 1". [guns] Banda [Jaoo][opa]

Link to post

Kot naj bi bil nekje citiran Brawn je pisalo, da lahko prehitevajo po črti "safety car 1", ki je v monaku tam, kjer je vhod v bokse [iz] V citatu šefa ferrarija je pa pisalo, da naj ne bi prehitevali, če se dirka konča za SC, vendar je ta odpeljal v bokse, na zaslonih se je pokazalo obvestilo "safety car in this lap" ter pri moštvih in dirkačih "stage clear". [Joj] seveda so tud mahali z zelenimi zastavami.... [ok] mislm da bodo morali najprej pravila razčistit [it]

Link to post

Fora je v tem, ker je letos novo pravilo da se lahko prehiteva že pri boskih ko gre SC not, RAZEN v primeru da je to zadnji krog...

Zdaj McLaren in Ferrari sta znala prebrat pravilo, Mercedes zgleda ne.

Link to post

Jest tudi ne razumem, zakaj je vedno "če" pa "razen" te besede se lahko zelo različno razlagajo ...

Včasih je bilo da se sme prehitevati (ko se SC umakne) šele čez štartno ciljno črto ... sedaj so baje

zakoplicirali in naredili zmedo ... sploh ne vem, zakaj se je pol SC umaknil ... zakaj ni naredil še tistih par

100 metrov in bi bilo vse OK ... enostavno se ponavadi sami komisarji ujemajo v lastne pogoje, trpijo pa

tisti, kereri reskirajo svoje življenje za dirkanje in tisti, kateri vlagajo miljone v ta šport ...

pol te pa doleti neki, kar si je zamislil en "gospod" v nekem udobnem naslonjaču ... kr neki.

Link to post

SC se je umaknil ker je letos pravilo, da če je na stezi tudi zadnji krog, se umakne v bokse in ne gre čez cilj, še vedno se pa ne prehiteva kljub temu, da se "razobesijo" zelene zastave, kar pa zahteva pravilo napisano pod točko ki govori o umiku SC s steze...

Tako narejeno je bilo vse po reklcih, samo kretensko pa zgleda, da mahajo z zelenimi zastavami, to je čist res... Torej popravijo naj določilo, ki naj govori da če se to zgodi v zadnjem krogu se do cilja maha z rumenimi zastavami...

Link to post

Ah.. dejstvo je, da je bilo to najlepše prehitevanje na včerajšnji dirki. Pravila so napisana dosti dvoumno.. Po enem pravilu, je imel Schumacher prav, po drugi si je kazen zaslužil. Komisarji so izbrali drugo odločitev in tako pač je. Vsekakor bedasta odločitev, da je varnostni avto sploh zapeljal v bokse, še bolj trapasto je pa to, da so mahali z zelenimi zastavami, kljub temu da naj bi bila prehitevanja prepovedana..

Pravila bo treba spremeniti, do te mere, da bojo napisana razumljivo in ne da v prvem pravilu negiranjo drugega.

LP!

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...