Skoči na vsebino

Formula Armaroli [2011]


Recommended Posts

TC se zelo pozna pri teh mrcinah :D Vse pomoči si izklopi, bo še najboljše, pa volan si prilagodi formulam, če se ti da.. (meni je to zelo pomagalo). Z default setupom si pa ponavadi tukaj počasnejši za kakšno sekundo, kot s top setupom, ampak glede nato da je tokrat Monza na sporedu, ti priporočam, da poleg benza, spustiš se krilca za top speed. Sicer pa, da se neboš zezal s tem, imaš tukaj en u izi setup. Drugače je narejen za Long Beach, s tem da sem mu spremenil krilca... Sem pa odpelal s tem setupom prej 8 krogecov, čas pa je bil nizkih 1.31 :wink:

Link to post
  • Odgovori 1,2k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

mah.. nevem kaj eni ustvarjate na startu..pa drugič izberite mod, ne to s****.

Video Long Beach

Video Kyalami:

Posted Images

Adri hvala... Sem izklopil TC in naložil tale setup. Edino pritisk v gumah sem zvišal na 155. Po dolgem matranju mi je ratalo končno spravit skup par hitrih krogov in odpeljal sem 1.30.9xx. Problem je edino to, ker ni konstantnosti. Komaj spravim dva ali tri hitre kroge zapored, vse ostalo delam piruete :) Svaka čast vam, ki lahko tole eno uro skup vozte.

Še to me zanima - če grem v rFactor pod testing ali pa če grem pod Race Weekend ... A je kakšna razlika v časih (oprijem proge)? V Race seriji je npr. razlika v časih, ki jih delaš na Practice in časih, ki jih dosežeš na Qualification... V Practice ima proga manj oprijema.

Link to post

Spredaj naj bi bil visok zaradi boljšega zračnega pretoka do difuzorja. Je pa brawn povedal, da so veliko reskirali s samim dizajnom in pa da vzporedno še delajo B-verzijo dirkalnika, ki ga bodo pripeljali na 3. testiranja. Komaj čakam, da se že začne vse skupaj...bo zanimivo letos..

Link to post

Dvignjen nos? Mislim, da je bistvo tega predvsem razporeditev teže. Vsak dirkalnik mora namreč prestati test vzdržljivosti. Če je nos nižji to pomeni tudi, da mora biti nos kompaktnejši (predstavljajte si ravno želesno palico ali pa ukrivljeno) in posledično tudi težji ter neokreten prednji konec. Zaradi novih, ožjih sprednjih gum to lahko vodi v precej neprijetno podkrmarjenje, kar pa vemo da predvsem Schumiju nikoli ni dišalo. Dejstvo pa je, da je imel lani Red Bull poleg Mclarna najvišji nos, in logičen korak konkurence je da kopirajo najhitrejše. Drugače pa ja.. lep avto, upam da bo tudi hiter :)

Link to post

Zanima me, do kere meje lahko greš ostro v ovinek(tu mislim predvsem prvi 2 šikani v monzi)? Ker nekateri kar konkretno sečejo ti dve šikani. Kje je meja? Da moreš biti vsaj z 2 kolesoma na stezi? Ker če greš lepo naokroglo skozi, si vsaj 0,6sec počasnejši, kot pa da greš ostro in pri tem greš z enim prednjim kolesom po travi....

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...