Skoči na vsebino

Formula Armaroli [2011]


Recommended Posts

8/40 krilca se mi zdi.

Tiste kombinacije ovinkov pa lahko priletiš ali z zelo visoko 1. in paziš kako pospešuješ ali pa z zelo nizko 2. in lahko zato malo bolj pohodiš gas.

Jaz včasih s 1. včasih z 2. se še nisem odločil kaj bo :D predvidevam pa da dolgoročno je boljše z 2.

Link to post
  • Odgovori 1,2k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

mah.. nevem kaj eni ustvarjate na startu..pa drugič izberite mod, ne to s****.

Video Long Beach

Video Kyalami:

Posted Images

Tisti prvi ovinki morajo iti vsi z drugo, oziroma vsaj jaz jih peljem z drugo. V prvo dam samo v tistem hairpinu po ravnini. Krilca imam 10/44, končna mislim da je 288. Marko zase poglej če ti pedal za gas prepozna do konca ter poglej da nimaš premehkih vzmeti (spring) ali višine avta in ti posledično zaradi tega naseda.

Link to post

mah, obupal sem...vse sem probaval, od 129/101 do 111/93 (spring), višino avta, krilca, in dlje ko do 284 km/h nisem prišel. Sicer sem s časom prišel do 1.20,0 (o,2 sem pustil še v 1. sektorju), ampak je to maksimum kaj lahko izstisnem iz tega. Kak mate kaj sektorje? jas 26.9/22.8/30,0. Nevem niti, kje izgublam koliko.

Link to post

284 je prepočas, nvem kaka krila maš to. Spredi ti nau nasedalo, zadi pa lahko, če maš pod 5 cm npr... Izgubljaš velik v srednjem in zadnjem sektorju, v prvem neki pa izgubljaš neki srednjega.

Link to post

TC low...sicer se že kr navajam na brez, ampak zaradi konstantnosti mam rajše low. Ampak po moje ni problem v TC, tud v f1 sem ga uporabljal. Nekaj delam narobe pri nastavitvah. Krilca mam 10/44...nevem...bo že...

Link to post

mal krila spust ane, če hočeš več speeda, s pametnimi spremembami pri nastavitvah boš pa še našu malček mehanskega gripa, da boš prbližn na istem kot z višjimi krili.

Link to post

js že zdajle sporočam , da me 22.12.2010 na dirki verjetno bo, ker ni časa za trening in s tem bi verjetno delal probleme :P

Če pa bom imel kaj časa bom pa malo povadil potem pa videl kakšna bo zadeva, sicer pa me po vsej verjetnosti ne bo...

Uredil - sennas
A GUMBA UREDI PA NI?
Link to post

RepecA: glede na to, da sem prišel zadnji, bi moral jaz med rezerviste ... Me pa v sredo ne bo, ker moram odpeljati še zadnjo dirko Megan Trophy v ligi R2P, tako da ti z veseljem prepustim dirkalnik št. 8.

Za drugo leto boste pa povedali ... če bo kakšno mesto prosto ok, če pa ne bo pa tudi ni panike.

Link to post

Sej tudi, če si rezervni dirkač lahko v miru dirkaš tudi na dirkah, v kolikor ni prisotnih vseh 26 dirkačev kar se pa tako ali tako nikoli nebo zgodilo, saj se vedno pri nekomu najde kakšna stvar, ki mu onemogoči nastop... Morda edina malce neprijetna stvar je ta, da neveste točno v katerem dirkalniku boste vozili, saj to zvete tik pred dirko ko se vidi kdo manjka (pa tudi to ni nevem kako huda stvar, saj so vsi dirkalniki enako hitri). Tako da rezervni dirkači, pred dirko bodite na serveru in potem boste zvedeli če lahko na dirki nastopite, kar pa bo skoraj zagotovo odgovor vedno pritrdilen. RepecA tebe je pa potrebno še ''preveriti'' ker si popolnoma nov in noben ne pozna tvojih kvalitet (bog ne daj da si kamikaza :) ), tako da ti predlagam da se enkrat ko nas bo več na serveru oglasiš gor (v naslednih 2 dneh proti večeru okoli 7 ali 8 ure, bo bilo na serveru verjetno kar dosti ljudi). To je to... :)

Link to post

Adri, ne drži,da si lahko rezervni dirkači izbrejo oz. vskočijo v dirkalnik nekoga drugega.

Rezervni dirkači imajo OBVEZNO originalni dirkalnik oz. skin (tako da ne skačete iz moštva v moštvo ampak mate original formulo armaroli). RepecA dali te bomo med rezervne, vendar se moraš prej kaj pokazati na serverju da si pošten dirkač (ni važno kako hiter).

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...