mAxL 1 106 Napisano January 8, 2008 Avtor Share Napisano January 8, 2008 če izračunam glede na rezultate prvega dneva, če bi se (teoretično) rezultati ponavljali....bi po četrtem dnevu (pred Brno) imeli 1,2,3,4 in 5 obtežitev +70kg, 6,7 in 8 pa +60kg...ni nobenega odštevanja!? Tudi jest sm se to spraševal ...kilogrami bodo hitro na najvišji točki :? bo naš McBajs razložil..upam Link to post
mAxL 1 106 Napisano January 8, 2008 Avtor Share Napisano January 8, 2008 Sama igra ma sledeči način (če igraš prvenstvo): 1. +35 2. +30 3,4,5,6. +20 7,8,9. +15 Najvišja teža je 100kg...sepravi...tud tukaj je zlo podobna zadeva...po 3 dirkah si lahko že zlo blizu omejitve Link to post
igi 51 Napisano January 8, 2008 Share Napisano January 8, 2008 Fak no, vi že vsi postavljate hitre kroge jaz se moram pa še progo naučit :? Me prav zanima, kako bo v nedeljo Link to post
Killer_B 87 Napisano January 8, 2008 Share Napisano January 8, 2008 Matr....dons sm u sluzbi prebral skor cel setup forum na uradni strani. Se mi zdej malce svetlika, kaj bi lahko naredil. VpraĹĄanje je samo, Äe bo dovolj Äasa za testiranje. Nekje do polovice sezone, se bom upam Ĺže nauÄil te setupe rihtat Do takrat bom pa na vsakem drugem ovinku travo jedu. Link to post
mAxL 1 106 Napisano January 8, 2008 Avtor Share Napisano January 8, 2008 2008 Letošnja utežitev (vir: superspecial.si) Organizatorji prvenstva WTCC so spremenili sistem obtežitve avtomobilov za prihajajočo sezono. Novi sistem je že potrdil pristojni organ svetovne krovne avtomobilistične organizacije FIA. V novi sezoni bo sistem obteževanja glede na uspešnost temeljil na dveh kriterijh: točkah v prvenstvu in rezultatu na dirkah. Najuspešnejši vozniki bodo imeli vozila obtežena glede na seštevek pridobljenih točk na obeh dirkah, ki tvorita en dirkaški vikend in sicer po naslednji formuli. 1. mesto +30 kg 2. mesto +25 kg 3. mesto +20 kg 4. mesto +15 kg 5. mesto +10 kg 6. mesto +5 kg Dodatne uteži bodo razdeljene glede na točke v prvenstvu. 1 kilogram bo dodan za vsako osvojeno točko v prvenstvu. Po vsakem dirkaškem vikendu se bo obtežitev izračunala na novo. Po novih pravili bo tako maximalni balast 70 kilogramov, namesto 60-ih letos. Vozniki, ki bodo vstopili v prvenstvo med sezono, bodo dobili 30 kilogramov uteži v njihovem prvem nastopu. Link to post
Mai 134 Napisano January 8, 2008 Share Napisano January 8, 2008 NajviĹĄja teĹža je 100kg...sepravi...tud tukaj je zlo podobna zadeva...po 3 dirkah si lahko Ĺže zlo blizu omejitve sj ni problem max obteĹžitev... vpraĹĄanje je kako priti do nje, in od nje zopet oditi (oz zmanjĹĄati obteĹžitev) ps: vozit avto z dodatnimi kilogrami je hudiÄevo teĹžko, ĹĄe posebaj Äe je to veÄ kot 15,20 kg... po parih krogih je panika z gumami, da se o bremzanju in pospeĹĄevanju sploh ne pogovarjamo [ĹĄe posebaj kaka zaprta proga npr zandvoort, pau, macau, ...] Link to post
Mai 134 Napisano January 8, 2008 Share Napisano January 8, 2008 Matr....dons sm u sluzbi prebral skor cel setup forum na uradni strani. Se mi zdej malce svetlika, kaj bi lahko naredil. VpraĹĄanje je samo, Äe bo dovolj Äasa za testiranje. Nekje do polovice sezone, se bom upam Ĺže nauÄil te setupe rihtat Do takrat bom pa na vsakem drugem ovinku travo jedu. setup bi mogu bit nastavljen glede na voznika, ĹĄele potem glede na progo... poiĹĄÄi kje kak setup za tvojga konjiÄka, in ga zaÄni malo ĹĄtelat.... drugaÄe pa si pomagaj s tem http://www.race2play.com/forum/articles oz predvsem z tem http://www.race2play.com/forum/list_posts/4303 zanimiva reÄ, pomaga ps: najprej progo spoznat, linijo se nauÄiĹĄ z ghost car-om od nekoga iz neta, snameĹĄ v sami igri iz interneta posnetek in se greĹĄ preganjat z(a) njim =D good luck igi... ti kr poÄasi, morĹĄ ĹĄe mal ostalim pustit prit do toÄk [denzy ze trenira na polno par dni... ] upam da ne bo preveÄ agresivnosti pol v nedeljo, jao, scheivlak je Äist teĹžko odlepat Link to post
Mai 134 Napisano January 8, 2008 Share Napisano January 8, 2008 PEK: +30kg boĹĄ imel :wink: js mislim da bo kr na +40 kg ostalo Link to post
mAxL 1 106 Napisano January 8, 2008 Avtor Share Napisano January 8, 2008 Sej v resnici mislim da se kg tudi ne zmanjšajo če nisi 9,10,etc... Tko da mislim da pač je tko kt je....sej to je point da tisti ki so v minusu lovijo one najboljše ki majo max. težo. Verjetn je mišleno tako da se ne dela velika razlika med skupino dobrih in skupino slabih... Link to post
mAxL 1 106 Napisano January 8, 2008 Avtor Share Napisano January 8, 2008 Kazen je prehodna...če torej manjka naslednjo dirko je v Španiji več nima...bo pač rekel, da mu avto ni vžgal Link to post
Mai 134 Napisano January 8, 2008 Share Napisano January 8, 2008 2008 LetoĹĄnja uteĹžitev (vir: superspecial.si) .... 1. mesto +30 kg 2. mesto +25 kg 3. mesto +20 kg 4. mesto +15 kg 5. mesto +10 kg 6. mesto +5 kg Dodatne uteĹži bodo razdeljene glede na toÄke v prvenstvu. 1 kilogram bo dodan za vsako osvojeno toÄko v prvenstvu. Po vsakem dirkaĹĄkem vikendu se bo obteĹžitev izraÄunala na novo. Po novih pravili bo tako maximalni balast 70 kilogramov, namesto 60-ih letos. Vozniki, ki bodo vstopili v prvenstvo med sezono, bodo dobili 30 kilogramov uteĹži v njihovem prvem nastopu... bom dal kr primer,... a to pomeni da nekdo po prvem vikendu z 20 toÄkami v prvenstvu (recimo vodilni), pridobi +20kg zaradi 20toÄk (do sm vse jasno) +30kg zato ker je skupno zmagal vikend. gre v drugi vikend z + 50kg doseĹže 3 mesto skupno in se mu doda +20kg + vsaka dobljena toÄka (reÄmo da jih je 10) => zdj ima skupno 30 toÄk = 30kg (osnovne obteĹžitve) <- to mi je Ĺ E jasno k Äemu se dodajajo obteĹžitve iz drugega vikend? [oz kakĹĄna je obteĹžitev pred tretjim vikendom] a) k 50kg (iz prvega vikenda) > se doda +10kg(toÄke)+20kg(tretje mesto) = 80kg |max je 70, torej 70kg ali b) k 20kg (tukaj so samo kg za vsako toÄko v svetovnem prvenstvu) > se doda +10kg(toÄke)+20kg(tretje mesto) = 50kg kdaj in kako izgubljaĹĄ dodatno obteĹžitev? Sej v resnici mislim da se kg tudi ne zmanjĹĄajo Äe nisi 9,10,etc... Tko da mislim da paÄ je tko kt je....sej to je point da tisti ki so v minusu lovijo one najboljĹĄe ki majo max. teĹžo. Verjetn je miĹĄleno tako da se ne dela velika razlika med skupino dobrih in skupino slabih... pri nas se po zdajĹĄnjih pravilih sploh ne zmanjĹĄujejo, pa ali si 9,10 ali pa 22 ker nekak bi se mogli zmajĹĄevat Äe paÄ ne doseĹžeĹĄ (pre)dobrega rezultata... skuĹĄam si samo razloĹžit zadevo, da mi bo jasno kot beli dan [in ne kot danes v LJ ko smo komaj vidli Äez cesto, taka megla je bla] Link to post
Mai 134 Napisano January 8, 2008 Share Napisano January 8, 2008 Kazen je prehodna...Äe torej manjka naslednjo dirko je v Ĺ paniji veÄ nima...bo paÄ rekel, da mu avto ni vĹžgal velja Link to post
mAxL 1 106 Napisano January 8, 2008 Avtor Share Napisano January 8, 2008 Če je rečmo v resničnem WTCCju--primer: Alan Menu vedno top 8...se mu kg nikoli ne odštejejo...kar pa v praksi skoraj ni izvedljivo....isto bi lahko rekel za naše prvenstvo Link to post
KRUH 5 Napisano January 8, 2008 Share Napisano January 8, 2008 Kar reče mAxL je zlato. :!: Tako reče ena naša učiteljca športne. Link to post
McBajs 8 Napisano January 8, 2008 Share Napisano January 8, 2008 Lejte, če bi se stvar odštevala, potem ne bi nikol pršu na +70kg maximuma. Ko si enkrat tam si pač tam. In ko te(če te) vsi ostali ujamejo na tej številki potem se lahko komot gre nazaj na nulo. Ker pa domnevam da jih bo veliko(ne pa vsi) prišlo na podobno maksimalno obtežitev kot najboljši, bodo potem tako ali tako zelo podobne razmere za vse, s tem da bojo tisti najslabši še imeli upanje na kake točke. Men je to čist logično, tega pri rallyju al pa formuli recimo ni in vsi vidite kake so posledice - določeni posamezniki dominirajo celo sezono. Lohk pa zarad mene kdo pošlje vprašanje na FIA, al pa na AMZS če hoče :wink: Link to post
Recommended Posts