Skoči na vsebino

Sezona 1 [2008]


Recommended Posts

če izračunam glede na rezultate prvega dneva,

če bi se (teoretično) rezultati ponavljali....bi po četrtem dnevu (pred Brno) imeli 1,2,3,4 in 5 obtežitev +70kg, 6,7 in 8 pa +60kg...ni nobenega odštevanja!?

Tudi jest sm se to spraševal :P...kilogrami bodo hitro na najvišji točki :? bo naš McBajs razložil..upam :D

Link to post
  • Odgovori 3,6k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Prva dirka in moj testni filmček

evo malo sem se poigral pa sem naredil en mali intro za wtcc ligo

Frišno iz pečice...se še kadi :wink: Predstavljam vam video za SloRacing WTCC prvenstvo - Zolder 2011/2012 Posnetek prve dirke! Enjoy the roaring sounds!

Sama igra ma sledeči način (če igraš prvenstvo):

1. +35

2. +30

3,4,5,6. +20

7,8,9. +15

Najvišja teža je 100kg...sepravi...tud tukaj je zlo podobna zadeva...po 3 dirkah si lahko že zlo blizu omejitve

Link to post

Matr....dons sm u sluzbi prebral skor cel setup forum na uradni strani. Se mi zdej malce svetlika, kaj bi lahko naredil. VpraĹĄanje je samo, Äe bo dovolj Äasa za testiranje.

Nekje do polovice sezone, se bom upam Ĺže nauÄil te setupe rihtat :P Do takrat bom pa na vsakem drugem ovinku travo jedu.

Link to post

2008 Letošnja utežitev (vir: superspecial.si)

Organizatorji prvenstva WTCC so spremenili sistem obtežitve avtomobilov za prihajajočo sezono. Novi sistem je že potrdil pristojni organ svetovne krovne avtomobilistične organizacije FIA.

V novi sezoni bo sistem obteževanja glede na uspešnost temeljil na dveh kriterijh: točkah v prvenstvu in rezultatu na dirkah. Najuspešnejši vozniki bodo imeli vozila obtežena glede na seštevek pridobljenih točk na obeh dirkah, ki tvorita en dirkaški vikend in sicer po naslednji formuli.

1. mesto +30 kg

2. mesto +25 kg

3. mesto +20 kg

4. mesto +15 kg

5. mesto +10 kg

6. mesto +5 kg

Dodatne uteži bodo razdeljene glede na točke v prvenstvu. 1 kilogram bo dodan za vsako osvojeno točko v prvenstvu. Po vsakem dirkaškem vikendu se bo obtežitev izračunala na novo. Po novih pravili bo tako maximalni balast 70 kilogramov, namesto 60-ih letos. Vozniki, ki bodo vstopili v prvenstvo med sezono, bodo dobili 30 kilogramov uteži v njihovem prvem nastopu.

Link to post

NajviĹĄja teĹža je 100kg...sepravi...tud tukaj je zlo podobna zadeva...po 3 dirkah si lahko Ĺže zlo blizu omejitve

sj ni problem max obteĹžitev... vpraĹĄanje je kako priti do nje, in od nje zopet oditi (oz zmanjĹĄati obteĹžitev)

ps: vozit avto z dodatnimi kilogrami je hudiÄevo teĹžko, ĹĄe posebaj Äe je to veÄ kot 15,20 kg...

po parih krogih je panika z gumami, da se o bremzanju in pospeĹĄevanju sploh ne pogovarjamo [ĹĄe posebaj kaka zaprta proga npr zandvoort, pau, macau, ...]

Link to post
Matr....dons sm u sluzbi prebral skor cel setup forum na uradni strani. Se mi zdej malce svetlika, kaj bi lahko naredil. VpraĹĄanje je samo, Äe bo dovolj Äasa za testiranje.

Nekje do polovice sezone, se bom upam Ĺže nauÄil te setupe rihtat :P Do takrat bom pa na vsakem drugem ovinku travo jedu.

setup bi mogu bit nastavljen glede na voznika, ĹĄele potem glede na progo...

poiĹĄÄi kje kak setup za tvojga konjiÄka, in ga zaÄni malo ĹĄtelat....

drugaÄe pa si pomagaj s tem

http://www.race2play.com/forum/articles

oz predvsem z tem

http://www.race2play.com/forum/list_posts/4303

zanimiva reÄ, pomaga :D

ps: najprej progo spoznat, linijo se nauÄiĹĄ z ghost car-om od nekoga iz neta, snameĹĄ v sami igri iz interneta posnetek in se greĹĄ preganjat z(a) njim

=D

good luck

igi... ti kr poÄasi, morĹĄ ĹĄe mal ostalim pustit prit do toÄk :P [denzy ze trenira na polno par dni... ]

upam da ne bo preveÄ agresivnosti pol v nedeljo,

jao, scheivlak je Äist teĹžko odlepat

:oops:

Link to post

Sej v resnici mislim da se kg tudi ne zmanjšajo če nisi 9,10,etc...

Tko da mislim da pač je tko kt je....sej to je point da tisti ki so v minusu lovijo one najboljše ki majo max. težo. Verjetn je mišleno tako da se ne dela velika razlika med skupino dobrih in skupino slabih...

Link to post
2008 LetoĹĄnja uteĹžitev (vir: superspecial.si)

....

1. mesto +30 kg

2. mesto +25 kg

3. mesto +20 kg

4. mesto +15 kg

5. mesto +10 kg

6. mesto +5 kg

Dodatne uteĹži bodo razdeljene glede na toÄke v prvenstvu. 1 kilogram bo dodan za vsako osvojeno toÄko v prvenstvu. Po vsakem dirkaĹĄkem vikendu se bo obteĹžitev izraÄunala na novo. Po novih pravili bo tako maximalni balast 70 kilogramov, namesto 60-ih letos. Vozniki, ki bodo vstopili v prvenstvo med sezono, bodo dobili 30 kilogramov uteĹži v njihovem prvem nastopu...

bom dal kr primer,...

a to pomeni da nekdo

po prvem vikendu z 20 toÄkami v prvenstvu (recimo vodilni), pridobi +20kg zaradi 20toÄk (do sm vse jasno) +30kg zato ker je skupno zmagal vikend.

gre v drugi vikend z + 50kg

doseĹže 3 mesto skupno in se mu doda +20kg + vsaka dobljena toÄka (reÄmo da jih je 10) => zdj ima skupno 30 toÄk = 30kg (osnovne obteĹžitve) <- to mi je Ĺ E jasno

k Äemu se dodajajo obteĹžitve iz drugega vikend? [oz kakĹĄna je obteĹžitev pred tretjim vikendom]

a) k 50kg (iz prvega vikenda) > se doda +10kg(toÄke)+20kg(tretje mesto) = 80kg |max je 70, torej 70kg

ali

b) k 20kg (tukaj so samo kg za vsako toÄko v svetovnem prvenstvu) > se doda +10kg(toÄke)+20kg(tretje mesto) = 50kg

kdaj in kako izgubljaĹĄ dodatno obteĹžitev?

Sej v resnici mislim da se kg tudi ne zmanjĹĄajo Äe nisi 9,10,etc...

Tko da mislim da paÄ je tko kt je....sej to je point da tisti ki so v minusu lovijo one najboljĹĄe ki majo max. teĹžo. Verjetn je miĹĄleno tako da se ne dela velika razlika med skupino dobrih in skupino slabih...

pri nas se po zdajĹĄnjih pravilih sploh ne zmanjĹĄujejo, pa ali si 9,10 ali pa 22 :D

ker nekak bi se mogli zmajĹĄevat Äe paÄ ne doseĹžeĹĄ (pre)dobrega rezultata...

skuĹĄam si samo razloĹžit zadevo, da mi bo jasno kot beli dan [in ne kot danes v LJ ko smo komaj vidli Äez cesto, taka megla je bla]

Link to post

Če je rečmo v resničnem WTCCju--primer: Alan Menu vedno top 8...se mu kg nikoli ne odštejejo...kar pa v praksi skoraj ni izvedljivo....isto bi lahko rekel za naše prvenstvo

Link to post

Lejte, če bi se stvar odštevala, potem ne bi nikol pršu na +70kg maximuma. Ko si enkrat tam si pač tam. In ko te(če te) vsi ostali ujamejo na tej številki potem se lahko komot gre nazaj na nulo. Ker pa domnevam da jih bo veliko(ne pa vsi) prišlo na podobno maksimalno obtežitev kot najboljši, bodo potem tako ali tako zelo podobne razmere za vse, s tem da bojo tisti najslabši še imeli upanje na kake točke. Men je to čist logično, tega pri rallyju al pa formuli recimo ni in vsi vidite kake so posledice - določeni posamezniki dominirajo celo sezono.

Lohk pa zarad mene kdo pošlje vprašanje na FIA, al pa na AMZS če hoče :wink:

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...