Skoči na vsebino

Sezona 1 [2008]


Recommended Posts

  • Odgovori 3,6k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Prva dirka in moj testni filmček

evo malo sem se poigral pa sem naredil en mali intro za wtcc ligo

Frišno iz pečice...se še kadi :wink: Predstavljam vam video za SloRacing WTCC prvenstvo - Zolder 2011/2012 Posnetek prve dirke! Enjoy the roaring sounds!

Sej Äe pogledaĹĄ replaye vidĹĄ da ni nekih dvomljivih situacij. Izgovori kot so: joj si kar naenkrat na ravnini zabremzal pa nism mel kej nardit so brezveze. V realnem Ĺživljenju je vedno kriv voznik zadaj (lastne izkuĹĄnje)icon_evil.gif

PritoĹžit se pa nekateri noÄejo, da ne bi izpadli "ĹĄpeckahle". Je pa to Äist njihov problem. Äe se ti zdi, da se je zgodila krivica se pritoĹži, Äe ne si pa tiho.

Link to post

A ti veš da so u formuli 1 preverjali tudi telemetrijo zaradi trkov? In ni bil vedno kriv voznik zadaj! Ker če voznik spredaj enkrat bremza na 100m, drugič na istem ovinku, 70m, pol 50m, 60m, 70m, pol pa kr naenkrat 120m pred ovinkom je to samo zaradi tega da bi zbegal voznika za sabo.

Da ne govorimo o lumparijah ki se dogajajo na izhodih iz ovinkov....

Za drugi del se pa strinjam, če se ti je zgodila krivica prijavi, če ne pa bodi tiho; pa tudi na naslednji dirki ti ni treba vračat....

Link to post

Dokler bojo slovenski sodniki take zadeve dopuščali niso kompetentni....

Malo je manjkalo da bi bla katastrofa.... Mislim na Bužgo.

Sploh pa sodnik nima kompetenc za razsojanje. Ampak žirija!

Link to post

Jst mislim, da je treba samo to dosežt, da ne bo prihajalo do prehitevanja---"z glavo skozi zid"- torej, ko si za nekom in malo hitrejši hočeš magar sred dolgega ovinka mimo in rukneš itd---to sem jst naredu na zadnjem treningu, čeprav nisem niti vedel da sem ga ruknil :D Ko si zadej ne smeš stalno ofenzive špilat---seveda to gre dokler so vsi dokaj izenačeni in žlajfajo na približno istih mestih----seveda je možno tudi malo provocirat z žlajfanjem ampak tuki odpade žlajfanje na mrtvo sred ravnine---tekrat je kriv un odspredaj? To se najbrž vidi na replayu---v glavnem---vsi bi se morali malo naučiti držati varnostno razdaljo, in se odločati za prehitevanje na primernih mestih--in to so na švedskem?

Link to post

Se pa strinjam z JeZn-im, da ni vedno kriv tisti ki je zadaj. Äe je tisti ki prehiteva z zaÄetkom avta mimo polovice avta (stebriÄek vrat) prehitevanega ga mora le ta spustiti mimo.

Res je tudi to, da Äe sem jaz vpleten v nesreÄo ne morem sodelovati v Ĺžiriji.

Link to post

Ĺ e predno sem vidu posnetek sem vedu kateri dogodek maĹĄ v mislih.

Na tej dirki sem bil pomoÄnik direktorja dirke, vem pa da se je tuki narobe odloÄil sam jest sem bil sam njegov pomoÄnik. Direktor je bil o nesreÄi obveĹĄÄen takoj ko se je zgodila (sem slisal po radio vezi), koker pa lahko vidiĹĄ v 2.10 minuti sodnik maha z DVEMA RUMENIMA ZASTAVAMA, tko da se ga BuĹžga sploh nebi smel tko pripelat.

No pa pustmo zdej to, PEJMO RAJE DIRKAT :D

Link to post

Predlagam, da si vsi vsaj eno pravo dirko WTCC pogledate pa boste vidli kaj se to pravi previdna vožnja. Sej vem, da se tut js velik preveč dotikam, samo se trudim trkom izognit, a včasih je res neizogibno.

Link to post

Se strinjam z igorjem. Vsi bomo morali malce bolj z glavo vozit. Tudi jaz podpiram idejo o bolj strogih kaznih. Za vse voznike.

Imam pa občutek, da nesreče povzročamo predvsem mi, manj izkušeni vozniki, izkušenejši le redko.

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...