JeZn 120 Napisano September 23, 2008 Share Napisano September 23, 2008 Drugi trening zapored k jih "fašem" že prva dva ovinka po startu. Link to post
Ale 472 Napisano September 23, 2008 Share Napisano September 23, 2008 Se opravičujem vsem, ki sem jim zagrenil večer. Sam pojma nimam kaj je blo to. Do zdej nism mel še nikol takih problemov. Nimaš kej, se zgodi Bonča, sej sem vedu da si norc, sam tole je pa...Vsaka čast S obema vožnjama sem zadovoljen. Na qual. sem se matrau s setupom, pa ni in ni šlo. Še dobr, da ponavadi dirke bolje odpeljem Bilo je veliko dobrih, tesnih borb in prehitevanj. Nekateri res zelo lepo vozite in gledate na nasprotnike. Drugače bo pa še treba delati na dirkaški etiki. :!: Se vidmo na naslednlem treningu Link to post
play 502 Napisano September 23, 2008 Share Napisano September 23, 2008 Kdor 2x enga ven zrine, gre v STCC :mrgreen: Link to post
mAxL 1 106 Napisano September 23, 2008 Share Napisano September 23, 2008 OK...jutri je nov dan in z vsakim treningom bo boljš Se vidmo jutri na Švedskem Link to post
Emilo 1 Napisano September 23, 2008 Share Napisano September 23, 2008 Se vidmo jutri na Švedskem To delaj! Zdaj pa ni izgovorov za zaletavanje!! Aja STCC... Link to post
Ale 472 Napisano September 23, 2008 Share Napisano September 23, 2008 Po dirki v nedeljo bom osebno pregledal onboard posnetek štarta vsakega dirkača...neverjetno kaj se zgodi v prvih ovinkih...kazni bodo temu VISOKO primerne! Se strinjam, da bo treba strogo kaznovat :!: mAxL, a pol grem jaz lahko v penzijo, če boš ti pregledoval posnetke :?: Link to post
mm46 11 Napisano September 23, 2008 Share Napisano September 23, 2008 Sem pa prvč vozu to progo, je kr zanimiva s temi avti. Misliš prvič s temi avti Kr ne verjamem, da v tvoji dolgoletni dirkaški karieri nisi nikoli vozu magny cours. Link to post
igor 0 Napisano September 23, 2008 Share Napisano September 23, 2008 Ja ni glih fajn za motivacijo, če te kdo porine s steze kot kuglo. Link to post
mAxL 1 106 Napisano September 23, 2008 Share Napisano September 23, 2008 En primer: Dekleva(kamera), Maxelj(Leon Monroe), Marko Novak(Honda črna)...najebala sva ga seveda z Novakom...kazen bo lahko tudi kakšna prepoved dirke! Glej hitrost na slikah...da bi vsaj malo spustil gas? Link to post
KRUH 5 Napisano September 24, 2008 Share Napisano September 24, 2008 Po dirki v nedeljo bom osebno pregledal onboard posnetek štarta vsakega dirkača...neverjetno kaj se zgodi v prvih ovinkih...kazni bodo temu VISOKO primerne! Se strinjam, da bo treba strogo kaznovat :!: mAxL, a pol grem jaz lahko v penzijo, če boš ti pregledoval posnetke :?: Ne. maxl bo pomagav. Link to post
Mitja Bonča 583 Napisano September 24, 2008 Share Napisano September 24, 2008 Kdor 2x enga ven zrine, gre v STCC :mrgreen: Ne samo to, kdor 2x zaporedoma kogar koli zrine, gre v STCC! pazi zdej... Kdor pa v STCC ponovi isto napako, gre pa v RBR! (tam itak en bo mogu več nobenega zriniti) Pošteno Aja, VSI bi si morali iRacing nabaviti, potem bi se zelo kmalu navadili na vsa dirkaška pravila (tudi nenapisana). btw, thx fanjte za pohvale, ma je bilo par napakic, se še da malo popravit. Link to post
play 502 Napisano September 24, 2008 Share Napisano September 24, 2008 Kdor 2x enga ven zrine, gre v STCC :mrgreen: Ne samo to, kdor 2x zaporedoma kogar koli zrine, gre v STCC! pazi zdej... Kdor pa v STCC ponovi isto napako, gre pa v RBR! (tam itak en bo mogu več nobenega zriniti) Pošteno Aja, VSI bi si morali iRacing nabaviti, potem bi se zelo kmalu navadili na vsa dirkaška pravila (tudi nenapisana). btw, thx fanjte za pohvale, ma je bilo par napakic, se še da malo popravit. Mal za šalo sem mislil, sm res treba bo oz. tudi sam nism čist nedolžen, res lepo voziti, pa kdor reče da so min dotiki primerni, bi jaz raje rekel, naj bo minimalno od odbijača, ne rit na nosu, raje par centi manj in ni nesreče, imaš maneverski prostor itd. bonča če imam prav ti lepo sam nastaviš avto za določeno progo, imaš te nastavitve že od prej al redno novo narediš, ko si na treningu?Ker krogov si kr neki naredil in nisi mel glih velik časa za spremninanje, tako da mislim da jih imaš že svoje narejene, ker še kr mi en gre v glavo tak čas?Dej mal povej.... :mrgreen: Link to post
Mitja Bonča 583 Napisano September 24, 2008 Share Napisano September 24, 2008 Ponavadi jih imam dosti, ma v WTCC-ju jih nimam. Po pravici povedano, sem uzel enega od Curitibe, in ga na brzino prilagodil Magny Coursu. Pač poznam dirkališče, in glede na to sem potem nastavil avto. Ampak ne v prvem šusu. Je bilo treba kar nekaj krogov, da so bile nastavitve kolikor toliko uredu. Če bi gledal moje čase, sem začel z visoko 1.48-ko, in se v 12 krogih spustil dol do sredine 1.46. 3x sem vmes popravljal setup, ampak bi se ga še dalo, ma je zmanjkalo časa. Zato je res treba poznati nastavitve, da veš točno kaj spremeniti v tako kratkem času. Pomoje, če bise še malo igral, bi šel pod 1.46 sigurno, pa tudi linije še nisem dobro naštudiral, so sigurno še rezerve - pa med sezono Ampak, zapomni si, ključen ni setup, sigurno je bolj pomembno kako si zapomniš progo, kje se pelje s kakšno prestavo, kje si zaviralne točke, kje se pospešuje in kje se menja v višjo. Ni malo dela, ampak to je potrebno za dober čas! Pa še vaja dela mojstra - to si sigurno velja zapomniti. Link to post
Mai 134 Napisano September 24, 2008 Share Napisano September 24, 2008 fantje.. kulkr berem tole.. je bilo spet kar nekaj destruction derbija... čist odkrito povem.. če se mislite tko agresivno obnašat na tekmah... pol je res škoda da sploh pridem vozit... vozit na limitu 12-14-16 krogov je eno.. vozit na limito 1krog ali pa še to prvih nekaj ovinkov in bit porinjen vn od nekoga je res žalostno (kot se mi je zgodilo lani v zandvoortu)... tako da.. ne se zgovarjat kako niste trenirali in vozili celo poletje itd... če vidiš avto pred sabo in si 0.3s za njim.. ne boš kr tko enostavno prišu mimo.. še posebaj pa agresivni nastopi v prvem krogu (ovinku) nisi kaj prida zaželjeni.. je pa res, da mi ne prhajat z izjavami kot so "nism vedu kje si" ali pa "nimam vkloplenega ogledala" itd... vsak ima dolžnost če je že prilezu do sm da spremlja promet in ve kako in kaj se dogaja okrog njega. in PIKA! da ne bo pol podobnih izpadov kot je bilo v Imoli med Huff-om in Thompsonom... napake se zgodijo. ne rečem,.. ampak če se dogajajo je pa problem... in ne, ni kriva neaktivnost, ampak razmišlanje in način vožnje. zato,... kakorkoli že.. upam da bo v nedeljo res clean race & da se bomo kvalitetno preganjali &good luck vsem Link to post
play 502 Napisano September 24, 2008 Share Napisano September 24, 2008 Ponavadi jih imam dosti, ma v WTCC-ju jih nimam. Po pravici povedano, sem uzel enega od Curitibe, in ga na brzino prilagodil Magny Coursu. Pač poznam dirkališče, in glede na to sem potem nastavil avto. Ampak ne v prvem šusu. Je bilo treba kar nekaj krogov, da so bile nastavitve kolikor toliko uredu. Če bi gledal moje čase, sem začel z visoko 1.48-ko, in se v 12 krogih spustil dol do sredine 1.46. 3x sem vmes popravljal setup, ampak bi se ga še dalo, ma je zmanjkalo časa. Zato je res treba poznati nastavitve, da veš točno kaj spremeniti v tako kratkem času. Pomoje, če bise še malo igral, bi šel pod 1.46 sigurno, pa tudi linije še nisem dobro naštudiral, so sigurno še rezerve - pa med sezono Ampak, zapomni si, ključen ni setup, sigurno je bolj pomembno kako si zapomniš progo, kje se pelje s kakšno prestavo, kje si zaviralne točke, kje se pospešuje in kje se menja v višjo. Ni malo dela, ampak to je potrebno za dober čas! Pa še vaja dela mojstra - to si sigurno velja zapomniti. Lepo povedano napisano! Evo moj problem pa je, sicer 10x hura za opis o nastavitvi vozila, morm si kopirat in lepo na vikendu v miri prebrati, pač sam sem tudi avtomehanik, pa vseen ne vem vsega in tuki imam mali problem, določene stvari sploh ne nastavljam, a določene kot se mi zdi da je prav, lahko tudi da ni.... tako da Play veselo branje spisanega setupa.. Link to post
Recommended Posts