Skoči na vsebino

Sezona 4 [2010/11]


Recommended Posts

  • Odgovori 3,7k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Na začetku sezone si zagotovo vedel, ali boš lahko tekmoval ali ne, prav tako si tudi vedel, kdaj so dirke. Odločitev je bila tvoja. Če ne moreš sodelovati na dirkah, je vsaj tvoja moralna obveza, da

Jebemtiš....sm mislu da sem odgovoril s prvim postom za tvojim. Bom še enkrat probal. A se ti upaš trditi, da še nikoli nisi nobenga ruknu in ga s tem oškodoval? Pa če je blo to ponesreči al pa zanala

n00b

Posted Images

Q: Še kar u redu čas...P4

R1: Štartal dobro in pridobil mesto ali dve nato pa napaka na močnem zaviranju na koncu ravnine. Zapeljal naravnost, kjer me je zadel še Vedran, ki je naredu enako napako. Pa še par takih je blo...Pol mi je do konca dirke uspel prilest do P6. Mogoče bi lahko pridobil še kakšno mest, če mi nebi comp. zaštekal za kakšne 2 sek. To me je stalo še dveh mest, pa še v ograjo sem priletel in polomil podvozje. Pa še grafika je bila pol neki čudna...kr eni kvadratki namesto številk, pa ful čudne barve...kr neki!

R2: Z tretjega mesta sem tokrat štartal slabo in izgubil dve mesti. Eno sem hitro pridobil nazaj, nato pa, ko sem ujel Mejaka, se je začel hud boj v katerega sta se vmešala še Janko in Mark. Tko smo vozil nekaj krogov, pol pa nama je z Mejakom uspelo narest kakšni 2 sek. razlike. Po moji napaki me je Janko ujel in kakšen krog kasneje tudi prehitel. V zadnjem krogu pa sem na koncu ravnine spet malo prepozno zaviral in butnil Glavača, ki se je odpeljal v ovinku naravnost. Do konca kroga in dirke sem ga počakal, ker pa je on med tem predse spustil še Apata sem ga moral še jaz in tako sem v zadnjem krogu padel z P3 na P5.

Moram priznat, da sem si od zadnjih dveh dirk obetal več in sem kar malo jezen sam nase, ker sem naredil veliko preveč napak. [wall] Brez teh bi se v obeh dirkah brez težav boril za prva tri mesta.

Prvenstvo je bilo super. Čestitke Jankotu za osvojen naslov prvaka...spet! [champ]

Komaj čakam STCC! [dance]

Link to post

Q še sam nevem kako mi je uspel krog pod 2:30. :) Sem potem opazoval še zadnji krog Novaka, ki je bil ravno tam nekje s časom kot jaz, a mu je zmanjkalo nekaj sekund in igra se je prestavila na RACE.

R1 štartal zadovoljivo in samo probal obdržati 1. mesto, da bi s tem pridobil točke proti Šoštru. Na mojo srečo Šošter naredi napako v ovinku in uniči podvozje (ali gumo) in tako samo umirjeno peljem do konca, ker sem vedel, da mi bo po vsej vrjetnosti 1-3. mesto prineslo naslov ze pred R2. Avto se je super obnašal in brez napak ostanem na 1. mestu.

R2 sproščeno štartam, od štarta do 4. ovinka borba z Novakom. V enem od ovinkov ne popusti noben, ko voziva vštric, ampak ker sem na notranji strani sem mislil da bo popustil on. :) Vendar ni, prostora tam pa je bilo premalo za oba in nastradal je Novak. Potem borba z Markom Apatom, Mejakom in Kurentom. Uspem priti na 3. mesto, a kurent pobremza nekoliko prepozno za tisti ovinek po dolgi ravnini, tako da mi odleti odbijač. Na koncu me spusti predse, pa Apata tudi. [iz]

Hvala za super pervenstvo, čestitke vsem še posebej Šoštru, ki me je prikoval pred volan zadnjih nekaj vikendov... Se je blo treba zelo potrudit, da sem ostal pred njim.

macau.jpg

Link to post

Soliden zaključek zame sicer zelo slabe sezone :)

Q: Vzel setup iz Lagune s katerim sicer nisem bil ravno hiter, mi pa za razliko od lanskega ni pobralo gum po dveh krogih. Čas naredil v prvi četrtini Q, kasneje pa nisem več uspel sestavit celega kroga...če bi mi to nekak ratalo bi šlo kako sekundo nižje tko pa je blo to dovolj samo za p6.

R1: Sem pričakoval, da mi bo avto zamoril na štartu, pa mi ni in sem zato mal "pomagal" Kurentu štartat :oops:. No na prvem bremzanju jih je nekaj odletelo ravno, zato sem prišel na p4. Pred mano so bli hitrejši zato se nisem niti trudu kaj preveč napadat, Apata za sabo sem pa držal na ~3s....dokler nisem v 5. al 6. krogu zaspal in prepozno bremzal po dolgi ravnini in bočno prletu v zid [Joj] Do konca dirke z napol voznim avtom branu pozicijo, kar mi je tudi uspelo..komaj

R2: Štart uspel, iz p5 prišel na p2 in ga držal do konca dirke

Naslednjo sezono, če seveda bo, bom najbrž vozu kaj drugega, ker s tem sem postal čist prepočasen in 5-st menjalnik je nightmare vozit na progah z dolgimi ravninami, sploh tukaj v klanc ga čist zamori :|

Link to post

Matr....Macau je finale WTCCja .... najboljša dirka.....vi pa ne pridete, ker mate opravke, tenis, menstro, itd. Pussiji!

Takole nekako... med privatniki zmaga zagotovljena, ekipno sva s teammatom tudi prva. Edino, kar se je dalo doseči, je da pride Vito na P2 skupno - če ni bilo incidentov, je to tudi uspelo in jaz nisem mogel nič narediti pri temu.

Na tv je pa bil finale med mojim ljubljencem in trenutno najbolj vročim igralcem sveta... pač me tenis zanima.

Me pa zanima, zakaj je tenis za babe. Še bolje... če je tenis za babe, kam spada badminton? Svoj čas sem ga igral z dosti dobrimi babami (dobrimi predvsem vizualno) in sem se mel zelo fajn [krniki]

Link to post

Q: 7

Race 1: Solidno 5 mjesto

Race 2: DQ

Cestitke Glavacu za osvojenu titulu,odlicno je vozio cijele sezone.

Za mene je ova sezona bila losa iz razloga sto sam izabrao los auto,tako da vec od polovine sezone nisam imao zelju da vozim taj auto,cak sta vise grozno ga je bilo i voziti.Ali sto je tu je,idemo dalje i cekam novi STCC2 Sampionat ali ovog puta sa pravim autom [ok] BMW 320 seq.

Cestitke svim na odlicnoj organizaciji prvenstva.

Pozdrav

Link to post

Takole nekako... med privatniki zmaga zagotovljena, ekipno sva s teammatom tudi prva. Edino, kar se je dalo doseči, je da pride Vito na P2 skupno - če ni bilo incidentov, je to tudi uspelo in jaz nisem mogel nič narediti pri temu.

Na tv je pa bil finale med mojim ljubljencem in trenutno najbolj vročim igralcem sveta... pač me tenis zanima.

Me pa zanima, zakaj je tenis za babe. Še bolje... če je tenis za babe, kam spada badminton? Svoj čas sem ga igral z dosti dobrimi babami (dobrimi predvsem vizualno) in sem se mel zelo fajn [krniki]

Vito je na drugem mestu, ker Prezelja sploh ni blo na zadnjih dveh dirkah. Pred Macaom je bil pa sam 2 piki zadej. Tako da sta 1. in 2. letos, midva pa 3. in 4.; po tem ko sem jst včeraj prilezel na P4.

Q: Najprej bi me skor infarkt, ko sem videl oblačno. Ko sem pogledal stanje proge sem videl da je steza samo DAMP; spremenil sem malenkost setup in se takoj odpravil na progo. Probal odpeljati vsaj en registriran čas, ker sem mislil da se bo kasneje samo poslabšalo in bo tako nemogče popravljat. Nebo se je odprlo, proga sušila, jst sem pa vozil vedno slabše in vedno več napak. Je že tko da najboljši čas postavim ko ne pritiskam na polno. Na koncu P10 med privatniki pa drugo mesto za Golobicem. Tko al tko ni igrala nobene vloge ta pozicija na startu ker sta bila za mano samo še dva avta, Golobic bi pa z BMWjem tko al tko šel mimo tudi če bi zadnji startal.

R1: Hvala bogu suho. Start uspel super, taktično sem vozil malo bližje notranji strani ovinka, ker se mi je zdelo da bo na koncu ravnine katastrofa in da če mi uspe "zgrešit" tole bom prišel do lepe pozicije. Dolgo časa sem se vozil na P5, a sta me potem ko sem začel "cruizat" in delat napake ulovila in prehitela Vedran in Ale. Neverjetno koliko napak začneš delat če voziš počasneje (ne v dirkaškem ritmu) in paziš da ne bi razbil - sem parkrat skoraj odstopil [Joj] Na koncu P7, med privatniki pa prvo mesto. Mislim da sem bil celo edini od privatnikov ki je videl karirasto.

R2: Startam iz P2 in se na koncu tadolge ravnine zbremzam. Padem na P12, pa cel čas sem se spraševal kako bi to "ruljo tovarniških" spustil mimo; evo pa mi je nehote uspelo "spustit" vse [wall] Počasi, počasi prehitim vse privatnike in vozim na p1, ko pa pred mano odstopi par tovarniških pilotov pridem na P6 oz. p1 med privatniki.

Za konec: Čestitke vsem zmagovalcem, Jankotu in Rocket Racing v tovarniški konkurenci ter Tomažu in Dark Horse Racing med privatniki.

Link to post

Cestitke Jankotu za osvojeno prvenstvo in Marku za P3 ter za ekipno zmago.

Jaz se uceraj nisem mogel udelezit dirke, ker itak nisem odpelal nobenga kroga pa se napihal bi, ce bi me ustavl :)

Hvala za super prvensvo vsem udelezenim in organizatorjem, komaj cakam naslednje pvenstvo!

Link to post

Cestitke Jankotu za osvojeno prvenstvo [champ]

Hvala za super prvensvo vsem udelezenim in organizatorjem, komaj cakam naslednje pvenstvo! [dance]

Link to post

Hm... kaj napisat.

Q: Po pričakovanjih, zaostanek me je razočaral...P9.

R1: Sam sebi se smejem, kako je tole zgledalo...na polno po ravnini vštric s še enim, mislim, da je bil Vedran, ko kar naenkrat pred sabo zagledam rdeče bel zid. Seveda, se nas je tam ustavilo kar nekaj, eni v izletni coni, drugi v zidu. Kot nekakšen drag race. S prebiti gumo sem križaril do konca, dvakrat šel v bokse in poizkusil zamenjat pnevmatike. Brez učinka, ker še vedno nisem nastavil komande za sprehod po meniju (butc). Uglavnem počasi z dvema krogoma zaostanka prišel v cilj. Upam, da nisem komu zapiral idealne linije, umikal sem se kot se je le dalo, prtiskal sem v ograjo, da sem jo verjetno premalnil za pol metra [dance]. Končno P10.

R2: Uspel mi je boljši štart, a kaj, ko nisem mogel mimo, na ravnini je bilo pred mano vštric 4 ali 5 avtov. Kot, da bi vozil po avtocesti za plugom. No na koncu pa le P8.

Uh, končno je konec sezone. Prvenstvo je bilo odlično. Zmotila me je začetna selekcija dirkačev in dodatne kvalifikacije. Upam na boljšo rešitev za naslednjo sezono, vsaj za nas, ki smo se konstantno udeleževali dirk oz. dirkaških vikendov, pa čeprav smo malo ali veliko slabši ter počasnejši od drugih. Ekipo ART čaka velik razmislek glede naslednje sezone. Proračun je potrjen, avto je še vprašaj. Čeprav se bi z BMW-ejem končalo dveletno sodelovanje, je želja po zadnjem pogonu še prisotna. Žal je konkurenca premočna in kot je povedal že Mejak, pet stopenjski menjalnik ne sledi razvoju ostalih. Skozi sezono so bile težave z vidom prevelike za prvega voznika, ki je izpustil vse dirke razen ene. Skupni seštevek točk bi tako lahko bil večji. Za sezono 2001/12 upam na najboljše in da bo imela ekipa ART dva avta na štartni vrsti.

Čestitke prvaku, pokazal je fenomenalno in konstantno formo. Prav tako čestitke novemu prvaku med privatniki. Pokali gredo zasluženo pravim v roke. Čestitke tudi ostalim v prvenstvu. Na koncu pa ne smem pozabiti tudi organizatorje lige. Fntje vsa čast! Upam, da drugo leto spet štartamo.

Link to post

Tudi jaz čestitam Jankotu, zmaga v prvenstvu je bila čista ko solza in nisi imel (preveč) resnega tekmeca.

Zame se je sezona kočala z ne-štartom, ker imam spet računalnik na servisu. Se opravičujem ker nisem nič javil.

Vsega skupaj mi je uspelo le par dirk, pa še to na tistih dirkališčih, ki nisem pričakoval da bom kaj dober. Na mojih najljubših (Brno, Valencia) sem imel rač na servisu, tako da tudi nisem štartal. Skratka, nisem zadovoljen. Upam da bo naslednja sezona, če se bo seveda odvila, kaj boljša.

Se pa zdaj, po že nekaj prevoženih sezonah vidi napredek vseh, je pravi užitek dirkat, tudi če nisi med prvimi tremi [champ] Bravo vsem!

Link to post

Zdej pa samo upat, da bo kakšen rfactor2 al pa gtr3 dovolj hitro vn prišel, da ne bomo več podpirali teh oderuških simbinovcev :D

Druga opcija (meni še najbolj všeč), je pa da nardimo Jetta al pa Mazda prvenstvo v iRacingu. Tam bi bili šele boji!

Link to post

To iRacing... evo če se dogovorite si takoj nazaj sklenim naročnino, sam je po moje boljš, da se naredi z Mazdo, ker Jetto treba nabavit Mazda pa je v start package :)

Sicer ne vem kako je z privat ligam, ker jetta je že višja klasa, tako da bi moral čakat, da tisti ki bi bili novi zlezejo čez Rookie klaso.

Link to post

Ja Mazda je verjetno bolj logična. Je že v rookie paketu, odpušča veliko napak in je zelo zabavna za vozt. Dejansko so vozniki na dirkah nonstop bumper to bumper.

Zakupi se lahko dirke.....če imamo v prvenstvu rečmo 12 dirk, je to par dolarjev na dirko ($3 ali $5), torej za celo sezono pride okoli $60, ki jih pač zberemo prijavljeni, Če nas bo 20 je to drobiž za vsakega (po par centov na dirko).

Potem bi se lahko tudi glede incidentov lažje dogovarjali saj igra beleži prav vsak prekršek.....vsi ti prekrški so potem v končnem poročilu dirke, in vsak, ki bi imel določeno število prekrškov dobi tako pa tako kazen. Edino obtežitve dirkalnikov ni, vsaj takrat ko sem še dirkal je ni bilo.

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...