Skoči na vsebino

Sezona 4 [2010/11]


Recommended Posts

Mah, če vodiš od 5. kroga do 13.... pol te pa prehti nekdo.. ne morš bit lih ful zadovoljen. [krniki]

Ayrton Senna : "Being second is to be the first of the ones who lose."

Link to post
  • Odgovori 3,7k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Na začetku sezone si zagotovo vedel, ali boš lahko tekmoval ali ne, prav tako si tudi vedel, kdaj so dirke. Odločitev je bila tvoja. Če ne moreš sodelovati na dirkah, je vsaj tvoja moralna obveza, da

Jebemtiš....sm mislu da sem odgovoril s prvim postom za tvojim. Bom še enkrat probal. A se ti upaš trditi, da še nikoli nisi nobenga ruknu in ga s tem oškodoval? Pa če je blo to ponesreči al pa zanala

n00b

Posted Images

Q: odpeljem moj PB, prvič pod 1:34 in zaključim na P15 in četrti med privatniki. Toliko bolj presenečen ker nisem priklopil volana od prejšnje nedelje.

R1: Startam previdno kot vedno in na ta račun izgubim nekaj mest. Vmes parkrat potrokira slika, najbrž zato ker se vozimo v skupini in je zadeva "pretežka" za server, prvič doživel da mi med dirko napiše Synchronizing game [buzara] Še enkrat opravičila Jermanu in Križniku. Je bila pa cela dirka napeta ker smo bli na kupu in si moral resnično pazit da nisi koga shakljal pa da nisi napake naredil ker si takoj izgubil mesto ali več. Precej časa vozil tudi na prvem mestu med privatniki vendar po 10 krogu sem začel pazitna gume in na vožnjo, tako da sem končal na P16 oz na petem mestu med privatnimi piloti.

R2: Zopet previden start, a na račun nesreče v T1 pridobim nekaj mest. Spet lepa dirka a ne gre in ne gre mimo Selčana. Pomoje je več nazaj v špegu gledal kot naprej [jezik12] , na meji legalnega a fer. Vmes zgubim živce in probam tam kjer se ni dalo in ga nabašem, med čakanjem zgubiva oba par mest. Še dobro da se tudi tej ki so nas prehiteli, kasneje "pokoljejo" in sva spet tam kjer sva bla pred nesrečo. Zobet bitke z Tomažem, a kaj ko je širok čez ramena. Probam še v zadnjem ovinku a na žalost v pesek in na koncu P12 oz. p4 med privatniki.

Link to post

Q sem pričakoval da bom bolj spredaj ampak sem bil skoz 5 na koncu me prehiti se oden od Mejakov in p6 čeprav sem imel še kar nekaj fore vedno ene -0.200 ampak nisem zdržal do konca kroga.

R1 štart bolj slab saj sem 1 mesto izgubil in potem borba z Marko Mejakom in Apatom. Veliko prehitevanj 1x si me lepo zrino v travo Apat mogoče je blo malo jeze v tebi še iz prejšnih dirk. No potem sem te prehitel na koncu pa še Vedrana ki je naredil kar nekaj napak in sem končal na p3 saj sta bila prva dva prehitra.

R2 Štart dober dokler me Novak ne zavrti in padem na p8 in za Škrabo. V zadnjem ovinku se spredaj zaštrikajo tako kot tudi midva s Škrabo(pustil si prostor za prehitevanje fraj potem si pa kar naenkrat zabremzal in se je zgodilo podobno kot v Curitibi Glavaču.)

Zadji krogi so minili v sledenju Glavaču in sem ga po napaki tudi prehitel in zmagal.

Link to post

Q:Kar vredu,mislem da drugo mesto med privatniki...

R1: Malo živčnosti in gužve na štartu..Ampak kmalu me SPET nažge Eržen in

zgubim ponovno par mest..Očitno bo treba gume dat na odbijač,da bo blažilo

njegove udarce..:)

R2: Doder štart,ampak v prvem ovinku enga zadel iz strani in mi kar napisalo

polomljeno vzmetenje in dirko skoraj sam odpeljal do konca...

Čestitke zmagovalcem!

Link to post

SPET nažge Eržen

Če govoriva o corkscrewu, si zamešal avte. Če govoriva o zadnjem ovinku pa ne vem, kako te lahko jaz bočno nasadim in to ko držim ravno linijo. Očitno bo treba oni plugin, ki kriči kje na progi je kdo.

btw, piši prijavo če je kaj narobe :wink:

Link to post

Q: Vedel sem, da s tako malo treninga ne bo mogoče spraviti skupaj dobrega časa. V tistih 30 minutah sem vseeno uspel nekako nastavit avto in doseči P13.

R1: Štart uspe, vendar v L1 v zavoju Corkscrew naredim napako in zato zgubim nekaj mest. Nato mi uspe po napakah drugih pridobiti nekaj mest, pridem na P10. Nekaj krogov mi za vrat diha timski kolega, sam pa živčno pogledujem na količino goriva, povprečno porabo in število krogov do konca. Na srečo se razlika poveča in lahko avto malo manj priganjam. V zadnjih krogih naredi Mejak napako, pridem na P9 in z 0,7 litra goriva prevozim ciljno črto. [dance]

R2: Tokrat nalijem dva litra več goriva - za vsak slučaj. Štartam dobro, po masakru spredaj pridem na P6, nakar me Šoster v zadnjem zavoju nabaše (ne mislim pisati prijave, že sam veš, kaj si naredil narobe :wink: ) in padem na P9. Po nekaj tesnih bojih (M. Novak, prehitevati na ravnini se da tudi brez namernega butanja v bok, če pa ne znaš volana držati naravnost, pa drugič odloži čips ali kokice, medtem ko voziš) pridobim nekaj mest in v nadaljevanju mi za sabo uspe zadržati timskega kolega, zaključim na P7.

Zadovoljen z rezultatom.

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...