Skoči na vsebino

Sezona 4 [2010/11]


Recommended Posts

Sam glej js sm pržgal pit limiter že 20 metrov pred semaforjem tak da me je nekdo skor nažgal od uzadi, sam zarat tega ker sm že 2 dirke na takle način zasral in spet kazn. Ko prideš v bokse ti pa itak avtomatsko vozi pa ugasne limiter, tak da po mojem mnenju je to bila sabotaža. [smoke]

Link to post
  • Odgovori 3,7k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Na začetku sezone si zagotovo vedel, ali boš lahko tekmoval ali ne, prav tako si tudi vedel, kdaj so dirke. Odločitev je bila tvoja. Če ne moreš sodelovati na dirkah, je vsaj tvoja moralna obveza, da

Jebemtiš....sm mislu da sem odgovoril s prvim postom za tvojim. Bom še enkrat probal. A se ti upaš trditi, da še nikoli nisi nobenga ruknu in ga s tem oškodoval? Pa če je blo to ponesreči al pa zanala

n00b

Posted Images

Men je pa jasn, za stop and go sm kriv sam. Za to ker mi ni zamenjal gum je verjetn krivo to, da jih res nism še nkol, za blue flag za prehitevanje na ravnini pa je blo krivo to, da sem pri vstopu na ravnino zapeljal s kompletnim avtom na zeleni del (sicer tko kot vsak krog, pa tud na treningu mi ni na ta način javlo nikol), ampak očitno ni blo ok.

Tko da za slabe rezultate ne krivim tega (ker sem v dežju oziroma na delno suhi stezi itak zmeraj slab), sam mi je pa vse skup precej vzelo koncentracijo oz. voljo.

Link to post

Za STOP&GO sm tut js sam kriv, ker nisem vedel, kje točno se začnejo boksi. Sicer sem vklopil pit limiter, vendar sem se v bokse pripeljal precej prehitro z okoli 150km/h :D Zdj sm šel replay pogledat in vidim, kje se šele začnejo boksi in kok sm js prpelal. No, ko sem šel odslužit STOP&GO, sem mel pit limiter vklopljen praktično takoj, ko sem iz steze zapeljal na desno.

Za blue flag pa ne bo to krivo, kar praviš ti Dušan. Js se nism nikjer po ničemur zelenim fural in mi je že čist takoj na začetku javilo blue flag, kot da zaostajam krog za Vedranom. Ravno sem dobil final warning v drugem ovinku, je Vedran prišel vzporedno z mano, je zastava izginila, a sem prišel spet naprej in se je zopet pojavila in po parih sekundah izginila. Tako, da to včasih neki igra zašuštra. Se spomnim, da smo enkrat imeli v Magny Cours take probleme, če se ne motim. Štartal iz 5. mesta, prikazalo mi je pa da sem na 23. (zadnji). Po polovice kroga pa je začelo prikazovat pravilno...

Link to post

Q : Glede na malo treninga odličen 6 čas, pa še bi se dalo, samo če mi otroc nebi okol skakal ;)

R1 : Vzel gume za suho, pa ne ker bi taktiziral ampak, ker sem enostavno pozabil da tole ni rFactor in obstaja tudi dež [Jel2]

Že na štartu sem padel ulala mest (mislim da na 14. mesto) a sem do konca dirke glede na to da je bilo dežja hitro konec splezal nazaj na 7 mesto.

R2 : Spet gume za suho kar pa se tokrat ni obrestoval... Po parih krogih sem nabral že par izletov iz piste, potem menjava gum, tako kot večini še nagrada stop&go in na koncu komaj 8 mesto.

Lahko bi bilo bolje glede na to da mi pista leži, samo to spremenljivo vreme mi je čist uničlo vikend.

Sam pike so pa vseeno [dance]

Link to post

Sam glej js sm pržgal pit limiter že 20 metrov pred semaforjem tak da me je nekdo skor nažgal od uzadi, sam zarat tega ker sm že 2 dirke na takle način zasral in spet kazn. Ko prideš v bokse ti pa itak avtomatsko vozi pa ugasne limiter, tak da po mojem mnenju je to bila sabotaža. [smoke]

hja, če se ti prpeleš več kt 60 v boxe, je res da ti pol avtomatsko PRIŽGE pit limiter, ampak vseeno dobiš stop & go...

v boxih je treba pri luči(oz tam kjer se boxi začnejo) pripeljat s dovolj nizko hitrostjo...

sj bo... vaja vaja vaja :P

Link to post

Q:Dokaj uredu sam upam de bom kmalu zgubu ene par teh kilogramov..

R1: Že skoraj šel na štartno mesto,zagledam da je dež! V 15sek.naštelam avto kar neki na hitro in štartam..

Po parih krogih nisem mogel verjet,da je nehalo deževati..ustrajam zgumami za dež in se mi obrestuje za

zmago :).

R2: Končno suha steza....a spet črni oblaki in dež! Spet ustrajam iz gumami za suho stezo,saj so tudi

dirkači pred mano kar vozili...ampak zadnjih par krogov katastrofa...kot da bi vozu po snegu..ampak ok se

je dalo pridet do cilja..Čestitke Vedranu za hudo borbo zadnje tri kroge..:) je šlo dobr na nož!

Čestitke prvim trem in še več takih napetih dirk!

Link to post

Nekaj mi je pravilo, da bo dež in prav sem imel. Da pa bo tako svinjsko vreme (R1: dež, sonce, R2: sonce, nevihta), si pa nisem mislil.

Q: Pred dirko nisem opravil niti enega treninga, zato izberem trotl-zihr setup, grem na progo in pridem na P10. Padem počasi nazaj na P14, grem še enkrat malo bolj resno in mi uspe priti na P7. Ni slabo.

R1: Vidim, da je mokro in da je napoved dež, zato obujem Wet. Štartam zelo slabo in po prerivanju v T1 takoj padem na P11. Ko dež pojenja, nekaj časa še vztrajam na Wet, nato vidim, da jih nekaj odpelje v bokse in poskusim srečo še sam. Pripeljem v bokse, menjava traja celo večnost, zgubljam pozicijo eno za drugo, odpeljem iz boksov in fašem STOP&GO. Po nekaj krogih ugotovim, da je bila odločitev za Slicks pravilna, saj lepo pridobivam mesta, vendar vem, da moram odslužiti še kazen. Pripeljem v bokse, tokrat bolj previdno, zaviram prej, pred semaforjem - očitno ne dovolj prej, odpeljem iz boksov in še en STOP&GO. V predzadnjem krogu še enkrat pripeljem v bokse, tokrat kot po jajcih, kazen odslužim in zaključim na P13.

R2: Spet preverjam pogoje na progi, vidim, da je suho, obujem Slicks. Tokrat je štart boljši, tudi časi so spodobni, pridobim precej mest, medtem ko drugi spet menjavajo gume. Upam, da bo, podobno kot v R1, nevihta mimo, da bo posijalo sonce in mi bojo Slicks prišle prav, saj mi uspe priti na P5, kar pomeni lepo število točk, vendar je do konca še 5 krogov. Dežuje vedno bolj, gume ne primejo niti pod razno, zaviram skoraj samo z motorjem in se borim ostati na progi in obdržati pozicijo. Seveda pametni, ki so menjali gume, padejo mimo in tako v zadnjih nekaj krogih zgubim štiri mesta - končam na P9.

Treba bo delati na strategiji, bolj temeljito preverjati vreme in trenirati postanke v boksih.

Čestitke vsem za osvojene točke in dobro dirko.

Link to post

Q: Odpeljal soliden čas in si privozil dobro 12. mesto.

R1: Na srečo me je Tomaž opozoril, da je deževno tako, da sem si dal dežne gume gor.

Kljub temu sem naredil že v prvem krogu grdo napako - zapeljal preveč na široko in posledično zletel v ograjo - poškodovano vzmetenje ter počena sprednja leva guma.

Da pa še to ni bilo dovolj sem moral pa še v zadnjem ovinku zaradi te počene gume ponovno zleteti v ograjo, da mi je še desna guma počila, pol pa nisem več prišel na progo - konec dirke :S

R2: Nič posebnega - sem že vajen, da delam napake :D Nato pa tema :o kr naenrkat slabo vreme in dež...

Prva resna dirka po mokrem (če odštejem polovico prvega kroga prve dirke :P). Nikakor ni šlo kot bi moralo pa še predolgo sem vztrajal na slicks gumah...

Končni rezultat pa vseeno dobro 10. mesto.

Link to post

Hm ... očitno ta Valencia ne deluje pravilno, oziroma ima neke buge. Vidim, da je vsak, ki je šel v boxe dobil stop&go, pa še z modrimi zastavami so nekateri imeli probleme.

problem je da se boksi pri valenciji zacnejo pri semaforju in ne pri črti! Semafor pa je kar dosti pred črto [smoke]

Link to post

No q spet tako kot zmeraj na sredini tokrat p9

R1 Vidim dež in čakam skoraj do konca ampak nimam telemetrije tako kot Kralj in dal gor dežne vsaj mislim da sem dal ker sem tolikokrat menjal da je možno da sem ali sprednje ali zadnje mel celo sliks ne vem. Štartal spet fenomenalno in do prvega ovinka prehitel 3 komada in potem do sredine 1 kroga še dva in ostal nekaj časa za Glavačem Potem me je prehitel Mirko. Potem je švignil mimo Murn. Nakar se je začela borba Mirko Glavač in Jaz. Najboljše sem odvlekel jaz in p3 je bil moj.

R2 Štart nič posebnega sem si mislil da bo enako kot v r1 ampak smo vsi štartali ok.

Potem pa spet vožnja za Glavačem in borba z Mirkom. Nekje v 11 krogu sem prišel do vodstva ampak sem nekje slutil da je nekdo menjel gume in skoz gledal kako so časi padali na ciljni ravnini.

V zadnjem krogu me prehiti Apat na dežnih gumah in kar približa Murn ampak cilj je bil hitrejši in sem ostal na p2.

Link to post

Kljub pospešenem treningu mi ni uspel preseči časa 1.42.5xx,tko je tudi ostal na uradnih qualy.

Res bi bil čas lahko malenkost boljši,vendar mi ni uspel skup spravit enega res dobrega kroga ali po moji napaki ali zaradi izhoda ostalih na progo,vseeno zadovoljen.

R1: Tudi jaz manipuliram in čakam do konca pred dirko z izbiro gum ,no si mislim bom tako kot večina(me je izučilo hazardiranje z gumami v Britaniji),in spremljam kdaj se bojo začeli postanki z menjavo gum,pa nič,glejga zlomka,čeprav sem vedu da bo sprememba vremena se ni nihče od prvih odloču za menjavo(vsaj jaz nisem opazu),po 7 krogu pa sem preštudiral,da se ne izplača več,no mogoče bi se, vendar kar je je in zadovoljen z 5. mestom,čeprav mi je Glavač precej živcev požrl z njegovo zapiralno tehniko.

R2: Spet sem imel slab občutek glede vremena in res že po nekaj prvih krogih sem videl kako prestavi oblake in dež bolj počas ampak vztrajno vedno bolj,tako da v zadnjih krogih bolj borba z samim seboj kakor pa z drugimi na stezi,v predzadnjem krogu sem bil celo prvi,ko po ciljni ravnini gre kr naravnost v pesek,pa ni pomagala nobena tehnika samo v pesek je rinu ta zmešan avto,pa kaj čmo sej smo bli vsi na istem bi pa gume menjal kaj sem pa čakal,prav mi je.

Z izkupičkom točk zadovoljen tako kot posamično in kot ekipno z vedno boljšim Šosterjem. :wink:

Link to post

Q: Kaj je naj rečem. Brez zadostne mere treninga in nezmožnosti popolne koncentracije zaradi glavobola sem uspel doseči zavidljivo P22 ali lažje razumljivo zadnje mesto v nedeljski karavani. :roll:

R1: Po še kar dobrem štartu v dežju sem pridobil nekaj mest. Zaradi dežja in mokre steze sem bolj pazil na druge, kot nase. Tako sem izgubil nekaj mest. Ko je nehalo deževati in ko se je idealna linija pričela sušiti, sem seveda zavil v bokse. In kaj se je zgodilo...nič. Pri nastavljanju tipk oz. komand na volanu in tipkovnici sem očitno pozabil konfigurirat tipko za sprehod po meniju v boksu. Zakaj ni delalo, mi še danes ni znano. Vse se mi je porušilo, ko sem moral na novo poinštalirat volan in špil. OK...uglavnem končal dirko na dežnih gumah, končno P16.

R2: Štart soliden, napaka v prvem krogu v enem izmed ovinkov me je stala nekaj mest. Nisem si želel spet dežja, ampak kar je je. Nekaj voznikov je šlo na menjavo gum v bokse. Nadaljeval sem na gumah za suho stezo, ker se nisem upal v bokse. Ali se mi je obrestovalo ne vem, zaključil sem na P14. Zadnji trije krogi so bili pa bolj boj za preživetje kot karkoli drugega. Tudi na štartno-ciljni ravnini sem lovil avto, ker je nenehno vrtelo v prazno. V ovinke pa drift; nekaj jih je kar ratalo.

Zaključek: Če sem slučajno komu zapiral pot, ko ste me dohiteli za krog, se opravičujem, ker je bilo nehote. Avto je bil totalno nevozen in sem se komaj umaknil na stran, da me nebi zavrtelo ali da bi se po neumnosti zabremzal. Drugače pa sem zadovoljen zaradi novih točk ter kot edini predstavnik BMW-ja na cilju. Nočem pa več dežja...ali so to samo želje? [Jel2]

Link to post

Sem skor pozabil na povzetek...

Q: Kot že večkrat to sezono je čas zadostoval za sredino štartne vrste, P11

R1: Takoj opazil, da je začel dež in prilagodil setup. Dobro odpeljal dirko in do cilja prilezel na P6. [ok]

R2: Štart je uspel dobro in kmalu sem prišel na P2. Pol se je pa začel...DEŽ. Nisem vedu kaj naj naredim in odločil sem se napačno. Celo dirko odpeljal na gumah za suho.

Takoj ko je začelo deževati mi je za kakšno sekundo celo uspelo prevzet vodstvo pol sem pa zapeljal v pesek in zgubil nekaj mest. Po nekaj krogih sem dojel, da bi moral zamenjati gume, sam zdej je blo že prepozno. V zadnjem krogu so mimo mene prileteli še Apat, Murn in Zorko tako, da sem končal na P7.

Link to post

JAP.gif Okayama

Ime: Okayama International Circuit

Lokacija: Okayama, Japan

Dolžina kroga: 3.703km (2 x 14 krogov)

Dirka

23.1.2011; 21:00

Lanski rezultati

Dirka 1

Dirka 2

okayama.png

Predkvalifikacije bodo:

- v četrtek, 20.1.2011 ob 21.00

- v nedeljo, 23.1.2011 ob 19.00

Na dirko so uvrščeni:

  1. Janko Glavac
  2. Jani Soster
  3. Matjaz Murn
  4. Mark Apat
  5. Vedran Kralj
  6. Mirko Novak
  7. Igor Slapar
  8. Ales Kurent
  9. Marko Mejak
  10. Matej Mejak
  11. Saso Prosen
  12. Marin Colak
  13. Rok Prosen
  14. Davorin Zorko
  15. Dusan Retelj - 1.36.699
  16. Jure Skraba - 1.37.755
  17. Vito Kriznik - 1.37.760
  18. Tomaz Erzen - 1.38.075
  19. Sandi Jerman - 1.38.107
  20. Dino Florjancic - 1.38.228
  21. Jure Zupan - 1.38.400
  22. Mitja Prezelj - 1.38.573
  23. Denis Baselj - 1.38.946
  24. Samo Golobic - 1.39.237
  25. Damjan Simenc - 1.39.315

Na dirko niso uvrščeni:

Mitja Seruga - 1.43.199

Odsotnost so sporočili:

Goran Obid

Marko Novak

Tomaz Selcan

Odsotnosti niso sporočili:

Denis Senker

Matej Plesnicar

Uredil - Matjaž Murn
Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...