Skoči na vsebino

Sezona 4 [2010/11]


Recommended Posts

Mene si nasadu. Jst ponavadi vedno malček prej bremzam da imam lepšo izhodno linijo. Samo mislim da si bil ti vseeno prepozen 8)

jah sorry sem gledal malo v spegl pa ko sem te zagledal da bremzas sem bil prepozen [smoke]

"Sm mislil, da je rookijem jasno, da se umakneš, če zaostajaš za krog in se ne vmešavaš v boje boljših voznikov!"

No ti profesionalec pa ti meni povej kam se naj umaknem v ovinkih ,na travo?????? še boljse ce me sploh tam nebi bilo

takoj ko je bilo mozno sem se umaknil skrajno desno izven linije

Link to post
  • Odgovori 3,7k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Na začetku sezone si zagotovo vedel, ali boš lahko tekmoval ali ne, prav tako si tudi vedel, kdaj so dirke. Odločitev je bila tvoja. Če ne moreš sodelovati na dirkah, je vsaj tvoja moralna obveza, da

Jebemtiš....sm mislu da sem odgovoril s prvim postom za tvojim. Bom še enkrat probal. A se ti upaš trditi, da še nikoli nisi nobenga ruknu in ga s tem oškodoval? Pa če je blo to ponesreči al pa zanala

n00b

Posted Images

No letošnja Curitiba se je zame razpletla nad vsemi pričakovanji...lani in predlani sem namreč končal brez točk [Jel2]

Q: 1x se mi je posrečlo odpeljat prvo šikano na robu sekanja in to je blo dovolj za 8 mesto

R1: pred dirko nekaj last second sprememb na setupu, ki so se pokazale kot dobre, ker mi ni pobralo gum pred polovico dirke :D Štartal odlično in pridobil 5 mest ampak več kot 2 kroga mi ni uspelo držat za sabo Apata. Za mano so se znašle 2 hondi, proti katerim sem izgubljal predvsem v zadnjem ovinku (tudi po 3+ desetinke :blink:) zato me je Šoster prehitel, Murna pa mi je, še sam ne vem kako, uspelo zadržat za sabo zadnjih 5 krogov...mislim, da je bil zame to najbl napet zaključek dirke od kar vozim to prvenstvo [dance].

R2: Še en dober štart, prišu na 1. mesto, tokrat mi je avto začel bistveno prej understeerat in sem po hitrem postopku zgubil 2 mesti proti Apatu in Murnu. V drugi polovici dirke mi je za vrat začel dihat Novak z lado, ki me je 2 kroga pred koncem prehitel, to pa je izkoristu tudi Glavač, ki mu je tudi ratalo pridet mimo :) Še eno 5. mesto in prvič točke v curitibi.

Potem pa počasi dohajal voznike pred seboj' date=' dokler nisem prišel do Mejaka. Mejak je pravi profi v zapiranju, saj je celo dirko samo to delal. Ti BMWji prou prosijo, da jih nekdo rukne. No to je le dirkanje in tukaj prihaja do zapiranja[/quote']

Če že ne morem bit hiter na tej progi s temi jajci od bmw-ja, mi je vsaj zapirat uspelo, upam, da je blo v mejah normale :oops:

Link to post

Q: kljub nekaj uram treninga v preteklih 2 tednih mi ni prevec šlo, s 40 kg pa tudi ni bilo nič lažje.

zopet kot zakleto najhitrejši krog v zadnjih sekundah a mi je zmanjkalo za dolžino od mosta do ciljne da bi se popravil.

konal sem na P4 kar je bilo dokaj zadovoljivo.

R1: štartal zelo dobro a se nisem niti poskušal kosati za Markom Mejak, ko je smuknil mimo. Uspelo mi je prehiteti Marka Novak že v štartu in Murna še pred šikano oz zarvrščanjem v njo. Sledil sem Mejaku ki je vozil za Glavačem in Kraljem.

V izteku prvega kroga sem lovil Mejaka, ki sem ga dohitel do konca ravnine, in strpno sledil čez šikano, v naslednjem ovinku pa poizkušal mimo, kar se je skoraj izkazalo za katastrofo, saj sem komaj obdržal avto na cesti. Stvari se je bilo potrebno lotit drugače, pa še posebaj previdno, saj ti BMWji kot je rekel Marko Novak kar prosijo da se jih dotakneš :) No, potrpežljivost se je izplačala in že kar naslednji krog prav v istem ovinku mi je uspelo izbremzati Mejaka, in peljati vzštric v ovinek pred hairpinom, malo se me je dotaknil, in zapeljal na travo kar pa ni uplivalo na iztek dirke. Sledil sem Kralju, katerega sem v zadnjih nekaj krogih dohajal, a je bilo še kar nekaj krogov premalo da bi ga uspel dohitet in cel prehitet. končal na P3 in zadovoljen, ter brez incidentov zaključil prvo driko sezone.

R2: dokaj dober štart, a ne dovolj dober saj sem prehitel le Šostra. Vodil je Marko Mejak, za njim Matej Mejak in pa Murn ter Marko Novak. Občutno sta nas zadrževala a dokaj uspešno držala vse za sabo. Gužvo in boje pred sabo sem izkoristil in dohitel Marka Novak, pri izhodu iz haripina pa sem imel boljšo pozicijo in višjo hitrost, predvsem pa me je spoštljivo spustil mimo in lov na stopničke se je nadaljeval. Murn je uspel prehiteti še Mateja Mejak, sam pa sem smuknil mimo z enakim manevrom kot mimo Novaka. Pri zasledovanju sem naredil podobno napako kot v R1, isti ovinek in skoraj končal na travi, potrebna je bila koncentracija če sem hotel napredovati. Murn je prehitel še Marka Mejak, in tudi sam sem se trudil kar nekaj časa da bi prišel mimo, kar mi je v 2/3 dirke tudi uspelo. vesel nad P2 in dobrim zaključkom dneva.

strežnik je delal super, zatikov in laga nisem imel, niti mi ni nihče skakal,

edino kar sem opazil je, da BMW Plesničarja ni imel skina.

dobra dirka, po pregledu replaya sem zalo zadovoljen.

se vidimo kmalu :)

Link to post

Evo pa še fail šimenca in lagg..

Za lagg sem verjetno kriv oz. računalnik kar sam ampak ne vem zakaj, ker ga nekateri niso imeli. :roll: ..

js mislim, da je tu krepko prepozno bremzal... in posledice so bile pričakovane...

žal že v prvem ovinku prvega kroga, pa še to v teammate-a... :/

Link to post

Q je šel uredu in dobil sm pole.

R1 tudi brez težav in sem se vozil na 1. mestu.

R2 slab štart in kmalu padel na P9. Se zataknil parkrat z Vedranom in tam izgubil dragocene sekunde in tut kakšno mesto kdaj,... enostavno nisem mogu prit mimo, in parkrat komaj ostal na asfaltu... No tolažilo me je to da ostali niso predaleč saj sem vedel da jih bojo BMWji spredaj upočasnili. Potem sm se zaletel še v Šošterja v zloglasni šikani in odneslo ga je v pesek. Sm se mučil na vse pretege da ga ne bi zadel ampak tisti 2. del šikane je odpeljal 25kmh počasneje kot v ostalih krogih. Nisem ga mislil prehitevati saj sm bil par avtomobilov zadaj, še vseen pa ne dovolj da bi lahko dovolj pobremzal... No od tu najprej je šlo vse navzgor in dobil sem še par mest in končal na P3.

Zadovoljen z začetkom.

Link to post

Sem si pogledal oba incidenta z Murnom in Slaparjem. Ka pa vem...če bi kdo res hotu lahko prijavo napiše, sam men se je zdelo da v obeh primerih nisem bil samo jst kriv. Slapar je sicr to že napisal. Res je, da je bilo blizu ampak te je zaneslo proti meni ko si zapeljal na travo in nisem mogel ničesar narediti. Murn je pa overbrakov prvi ovinek šikane in se mi nato nastavil direktno pred nos in potem takoj še zabremzal, tako da je bila nesreča neizogibna. Ne vem no...mogoče bi lahko bolj bremzal iz previdnosti, ampak zadeve zihr niso 100% moja krivda. Se pa opravičujem vseeno za izgubo mest. :S

Link to post

Q: Glede na čase iz predkvalifikacij, kar pričakovano 3. mesto, čeprav tega sigurno ne bi mogel trditi kakih 14 dni nazaj...

R1: Slab štart in po prvi šikani sem padel na 5. mesto. Nato sem se cel krog uspel tukaj zadržati. Na začetku drugega kroga malce zamudil bremzanje in zamudil apex prvega desnega ovinka. Nato sem šel nazaj na linijo, da nisem posekal drugega levega ovinka - ob tem pa malce pozabil Mareta, ki mi je bil tik za ritjo. Pred tretjim delom šikane - zadnji desni ovinek - pa se me je Mare le uspel malenkost dotakniti, kar je pomenilo izlet na travo in padec na 10. mesto. V tretjem krogu mi je uspelo pridobiti prvo mesto nazaj, prehitel sem Mateja Mejaka na izhodu iz hairpina oz. pred naslednjima S ovinkoma. V naslednjem krogu je nadzor izgubil moštveni kolega Retelj, s tem sem pridobil novo mesto. V začetku petega kroga pa sta imela kontakt Mare in Slapar - tako sva z Janijem pridobila dve mesti. Nato sem se ga držal kot klop, dokler ni v desetem krogu uspel prehiteti Markota Mejaka. Kljub temu, da je bil Marko občutno počasnejši, nikakor nisem mogel mimo, saj kot je že Mare Novak povedal, je Marko Mejak pravi profi v defenzivni vožnji. Svaka čast!!

R2: Uspel mi je zelo dober štart s tretjega mesta, prehitel sem Markota Novaka, mene pa je seveda z eksplozivnim BMW startom prehitel Marko Mejak. Za obema Mejakoma sem nato vozil prvi krog in nato v drugem krogu z isto potezo zopet prehitel Mateja. Takrat je imel Marko že sekundo in pol prednosti, vendar sem ga do šestega kroga dohitel in ga uspel prehiteti s poznim zaviranjem v naslednjem ovinku za šikano. Nato sem se le še odpeljal do cilja in prva zmaga po zelo dolgem času! Zelo hudi boji, ko bi imeli vsaj še kakšno tako napeto dirko!!

Zdj pa replaye pregledovat kok ste kej sekal ;)

Link to post

Q: Na kvalifikacijah me je malo presenetlo kolk balast vpliva na avto, saj sem se komej prvleku do 1.22.0, kar je bilo dovolj za 20. mesto

R1: Štartal sem kar dobro in s tem pridobil ene dvem mesti in mi je prvi krog kar dobro šlo, saj sem bil med 17. in 15. mestom, potem pa je prišlo do kontaktov zaradi katerih je mene obrnilo in sem pal na predzadnje mesto, od tam pa sem se počasi povzpenjal gor, ampak sem v zadnjem krogu naredil napako, ko mi je ena od hond zastirala pogled zato sem zaviral prepozno in zletel po travi v zid in uničil avto.

R2: Spet sem imel dober štart, tudi tokrat je prišlo do kantaktov, vendar brez vrtenja, sem pa dobil opozorilo za suspension problem. V drugi dirki ni bilo neke večje drame zame, na koncu sem pa končal na 17. mestu!

Skupno sem končal na 20. mestu, čeprav mi je v igri napisalo da sem 15. Nevem kje je fora da je razlika, mi je pa bilo v veselje vozit, in ni bilo nekih večjih komplikacij kot na trening dirki!

Link to post

Q: Nikakor mi ni ratalo odpeljat boljš kot 1:21:2. Kakšne dve desetinki boljši čas bi pomenilo precej boljše izhodišče za dirko.

Štartal z mislim da P:10.

R1: Izbral napačen setup, in še pred polovico dirke totalno uniču gume in se zavrtel s steze. Zaradi velike hitrosti sm drsel kr lep čas

in se ustavil ravno v zadnjem zavoju ter tako nažalost povzročil še nesrečo.

R2: Štart iz P25. Štartal solidno. V prvem krogu pridobil 6 mest predvsem zaradi nesreč drugih. Do konca dirke prehitel še nekaj dirkačev

ter končal na P:13.

Pred dirko sem pričakoval vsaj kakšno točko, tako da zadovoljen ravno ne morem biti. Mi pa Curitiba nekako ni najbolj pri srcu.

Lp do naslednjič!

Link to post

Kvalifikacije ste usi uspešno brez sekanja odpelal hiter krog.

R1:

Mitja Šeruga: 309,392,478,822

Damjan Šimenc: 479,1155

Jure Škraba: 482,606

Dino Florjančič: 482

Jure Zupan: 985,1225

Matej Plesničar: 573,827

Tomaž Selčan: 849,1069

Vito Križnik: 433

Rok Prosen: 733

Sašo Prosen: 809

Davorin Zorko: 872

Andrej Trošt: 981

Janko Glavač: 1029

Marko Novak: 1044

Sandi Jerman: 1241

R2:

Marko Novak: 782,1113,1196

Andrej Trošt: 875,1214

Sandi Jerman: 376,1149

Dušan Retelj: 380

Jure Škraba: 382,549

Jure Zupan: 382,549

Mitja Šeruga: 480,569,911

Sašo Prosen: 784,872,1207

Mark Apat: 615

Mirko Novak: 706

Janko Glavač: 784

Rok Prosen: 868

Šimenc Damjan: 1054

Aleš Kurent: 1121

Matej Mejak: 1198

Vedran Kralj: 1198

Matej Plesničar: 1223

Tisti, ki imate dva ali manj incidenta, ste brez kazni. Ostale bomo pa še obravnavali in ustrezno sankcinorali. Za R1 je to Šeruga, v R2 pa so to Marko Novak, Mitja Šeruga in Sašo prosen.

Kaznovali bomo tako, kot se "cut track" kaznuje v igri:

1 incident - opozorilo

2 incidenta - opozorilo

3 incidenti - 10s (stop&go)

4 incidenti - 20s (2xstop&go)

Več o kaznih bo znano naslednje dni...

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...