Skoči na vsebino

Sezona 4 [2010/11]


Recommended Posts

mAxL, spet bom jaz težil...

Nikjer ni noben nič napisal kakšne čase ste delal z Lado, ko ste testiral.

Jaz sem se v Curitibi komaj 1x spustil po 1.21. Sej setup ni še čist dodelan, sam dost lufta pa ni več.

Mislim, da je Lada po konkurenčnosti daleč za vsemi...

Prosim, da to potestirate in ukrepate!

Link to post
  • Odgovori 3,7k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Na začetku sezone si zagotovo vedel, ali boš lahko tekmoval ali ne, prav tako si tudi vedel, kdaj so dirke. Odločitev je bila tvoja. Če ne moreš sodelovati na dirkah, je vsaj tvoja moralna obveza, da

Jebemtiš....sm mislu da sem odgovoril s prvim postom za tvojim. Bom še enkrat probal. A se ti upaš trditi, da še nikoli nisi nobenga ruknu in ga s tem oškodoval? Pa če je blo to ponesreči al pa zanala

n00b

Posted Images

Volvo je s 20kg preveč obtežen!

Honda smukne mimo iz mojega zavetrja, sam pa se tudi v zaveterju nisem uspel priblizevat hondi (vprašaj Murna in Novaka)

razen če je pred mano vozeči naredil na izhodu ovinka napako in sem imel tako lepši izhod,

pa še takrat je bilo nemogoče prit mimo, kar je pa totalno sporno glede maxlove "konkurenčnosti".

tako da, maxl, teh 20kg je kr neki

zmanjšaj zadevo vsaj na pol, če ste vsi tko prepričani da mora biti volvo obtežen....

Marko ne dvomim v tvoje sposobnosti vožnje, a težko se je peljat konstantno par krogov z avtomobili, ki jih ponavadi ne voziš,

sploh pa na Curitibi kjer lahko v prvi šikani pridobiš ali zgubiš pol sekunde.

potestiraj zadevo v recimo macau, kjer nisi odvisen od šikan, robnikov.

Lani, ko ste bli vi tisti, ki jim ni noben sledil v zavetrju, vi pa ste komot mimo prišli je pa blo vse v redu... takrat ste pač vi meli boljši izhod iz ovinka... tudi, ko sem večkrat vprašal, če lahko ponovite čas z bilokerim drugim avtom je blo vse tiho [iz]

V macau je še težje peljat konstantno, ker je še daljši krog pa 1x mal pobožaš kje ograjo in si ob vsaj pol sekunde.

Pa tvojega moštvenega očitno ne moti preveč teh 20kg, še pohvalu je, da se dobro pelje proti koncu dirke, kar potrdi moje ugotovitve o pobiranju gum :)

Link to post

Morda ne bi bilo slabo, če bi za prve predkvalifikacije razpisali več terminov, da nas ne bo v nedeljo več kot 25. Potem bo pa problem...

Glede šikane: V R1 sem bil out po dveh ovinkih in sem potem gledal dirko. Veliko se je sekalo prvo šikano, predvsem pa se mi ne zdi fer, če nekdo preseka prvo šikano povsem po pesku, potem pa napade na naslednji ravnini - jasno da ima za kakih 10km/h višjo hitrost, če je imel toliko širši vhod v zadnji ovinek šikane...

Link to post

Ja, mal nas je takih poštenjakov... točno to sem naredil včeraj, ob 19 ko nas je bilo le 5. Mal smo dirkal za foro in sem odletel čez šikano, potem pa spustil gas ker če ne bi ga prehitel brez problemov. Samo ne vidim kje je smisel takega prehitevanja... pač zato so prijave in sodniki, ni druge.

Link to post

Jap....jst sm gledal celo dirko....Čolak je zbil Apata na pesek v prvi šikani in ga nato takoj, ko je prišel iz peska začel prehitevat. Dost nefer poteza. Ampak bo na dirki to zihr malce bolj fer zgledalo, ker se bodo ljudje mal kazni bali.....al pa ne.

Link to post

upam tudi, da VSI vozite z vklopljenim vzvratnim ogledalom (tipka 1 po defaultu) ker je to nuja za občutek v okolju

Upam da nism edini ,ki ga nimam, zakaj pa?Ker me špegu nervira, sreča da ima g25 2 tipki eno za sklopko, eno imam za pogled nazaj, in le to tipko uporabljam, mene resnično nervira če vedno koga gledam za sabo.Tako sem se navadil, pa mi je zelo vredu!

Link to post

Še mojih par besed kot novinec...

Toliko je govora o "novih" in "starih", da sem kot "novinec" skoraj malo razočaran... Saj še ne vem kdo na progi je kdo, sem pa pričakoval mogoče malenkost več.

Res pa je, da sem odpeljal samo practice na začetku in nekaj krogov v kvalifikacijah (čas me je spodil) in upam, da bom utegnil enkrat odpeljat tudi kakšno dirko za vajo, tudi če me na prvi dirki ni.

Pa mogoče o ogledalu...jaz ga imam vklopljenega, je pa čuden občutek, ker preveč približa in potem (dokler se ne navadiš) zgleda, kot da maš nekoga na riti. Je pa tudi pogled nazaj več kot dovolj za mene... konec koncev sem pa ene par krogov tudi slišal dizla pa je bil vsaj 20 metrov za mano :)

Link to post

Prva dirka..nekaj zanimivih trenutkov [smoke]

gut.

sicer sm opazu da so tvoji avti na steroidih,

če je namenoma ne vem,

če pa ni je pa zato, ker, ko snemaš video v igri, moraš vedno, ko nehaš "previjat posnegka naprej/nazaj" prtisnat "0" na numerični (vsaj js mam tko nastavljeno)

da ti da na 100% hitrost, drugače gre vse malenkost hitreje... :)

večina tega sploh ne bo opazla (štartali smo kot "naviti") :)

Link to post

Lani, ko ste bli vi tisti, ki jim ni noben sledil v zavetrju, vi pa ste komot mimo prišli je pa blo vse v redu... takrat ste pač vi meli boljši izhod iz ovinka... tudi, ko sem večkrat vprašal, če lahko ponovite čas z bilokerim drugim avtom je blo vse tiho [iz]

V macau je še težje peljat konstantno, ker je še daljši krog pa 1x mal pobožaš kje ograjo in si ob vsaj pol sekunde.

Pa tvojega moštvenega očitno ne moti preveč teh 20kg, še pohvalu je, da se dobro pelje proti koncu dirke, kar potrdi moje ugotovitve o pobiranju gum :)

vse se da, če se hoče, in če nastaviš avto temu primerno.

kot že 1000x rečeno, default setup na volvu je res najhitrejši od vseh default setupov

ravm zarad tega, ker moraš konstantno peljat in predvsem, ker si omejen z ograjo je ta proga veliko primernejša za testiranje kot pa npr, curitiba, imola, monza,...

spredaj je res lahko vozit ko se ni treba borit z nikomer, temu primerno tud gume "zdržijo"

sicer pa, Glavač bi še s piciklom pelu 1.20.3 :P

Aja, pa kdo mi je dal teh 20kg? nism niti vidu kdaj se je spremenilo ko se je server restartal... a ste pogruntal slučajno kako skripto, da ti automatsko kg dodaja ko prideš na server? :)

aja, pa sezono bomo začeli po reglcih... tj vsi wtcc z 20kg začetnega balasta, tako da se pripravi na 40kg v curitibi, ko boš nastavljal avto...

če ne bo prišlo do sprememb

predlog glede qualy:

ker sm opazu, da bo veliko tistih, ki bodo kvalifikacije opravljali v nedeljo, pred dirko, kar pa pomeni da vsi čakate ali boste sploh vozli ali ne (nemogoče splanirat svoj, prosti vikend za kaj drugega)menim, da je morda bol primerno, da se qualy naredijo od torka do četrtka,se v petek sporoči final standing in se tudi v petek najkasneje v soboto sporoči koga ne bo v nedeljo, da nas VEDNO vozi 25 na serverju.

prosim komentar...

Link to post

Kilogrami pri Volvotu definitivno ostanejo. Včeraj sem videl, da se iz zavetrja da marsikaj narediti, nasploh pa je honda tako ali tako znana, da je hitra na ravnini. Ravno tako, si se tudi ti meni postavil ob bok, če si bil v zavetrju in tukaj resnično ne vidim spornosti. Dokaz za to, da je Volvo z 20kg čisto konkurenčen je njegov včerajšnji Q čas, zmaga na prvi dirki in drugo mesto na drugi.

Tudi glede Lade sem že razmišljal, Ale :) Sem zadnjič nekaj krogov odpeljal in nisem nobenega konkurenčnega časa mogu odpeljat. Bomo malce podebatirali pa sporočimo, če bomo kaj ukrepali.

Glede kvalifikacij pa je tako - glede na to, da imamo sedaj dedicated server samo za WTCC, ne vidim težav, da kvalifikacije ne bi mogle biti večkrat. Zato smo se odločili takole:

- ob četrtkih bodo kvalifikacije eno uro (60 minut), začnejo pa se ob 20.00. V tem času se bo lahko več ljudi zvrstilo kot v pol ure

- v nedeljo se začnejo kvalifikacije ob 19.30, ravno tako pa bodo trajale eno uro.

V primeru, da bo v nedeljo strežnik popolnoma zaseden, svojega kvalifikacijskega časa v nedeljo ne bo možno izboljševati. Torej - kdor lahko, naj pride že v četrtek in oddela svoje. Če strežnik ne bo zaseden pa boste lahko svoje čase tudi izboljševali.

Predvidevam, da bo tak sistem le za naslednje 3-4 vikende, nato pa bo, tako kot vsako leto, udeležba padla in predkvalifikacije ne bodo potrebne.

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...