Skoči na vsebino

Sezona 4 [2010/11]


Recommended Posts

  • Odgovori 3,7k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Na začetku sezone si zagotovo vedel, ali boš lahko tekmoval ali ne, prav tako si tudi vedel, kdaj so dirke. Odločitev je bila tvoja. Če ne moreš sodelovati na dirkah, je vsaj tvoja moralna obveza, da

Jebemtiš....sm mislu da sem odgovoril s prvim postom za tvojim. Bom še enkrat probal. A se ti upaš trditi, da še nikoli nisi nobenga ruknu in ga s tem oškodoval? Pa če je blo to ponesreči al pa zanala

n00b

Posted Images

po četrtkovi tekmi na Okayami še vedno trdim da Volvo ne gre nič hitreje kot TDI.

A pol še vedno ostaja da bomo/bodo imeli Volvo +20 kg?

uradnega odgovora od SimBina nisem še dobil glede specifikacij avtomobilov, tako da vam točnih in uradni podatkov ne morem podat. in se sklicevat na njih, torej...

Marko Mejak,

js do teh failov ne morm dostopat, ker so vsi zapakirani v enega odkar je bil nov download snet iz neta (po mojem formatiranju), tako da ti tud ne morm odgovorit na vprašanje....

kar si tudi sam ugotovil je, da fajla od Chevyja niso spreminjali, je pa res, da so ti podatki ki jih navajaš komentarji, ki pa čisto nič ne doprinesejo k realni situaciji, saj bi lahko tam pisalo 1000HP, pa bi jih avto imel vseeno "samo" 200.

// File last edited on: 11th July 2007

zanima me pa, koliko se razlikuje STCC in WTCC Volvo, po samih časih testiranja na isti progi in po specifikacijah, do katerih imaš tudi sam dostop?

ker, če ste testirali samo WTCC Volva, STCC pa ne, pol sploh ne veste, ali gre STCC manj ali ne? je res?

če še komu kaj ne paše, si naj pogleda replay testne dirke v curitibi, ko iz zaveterja TDIja niti ne dohajam (seveda z 20kg več kot TDI) kar se mi zdi skrajno nekonkurenčno!

in se mi še vedno zdi nesmiselno teh 20kg gor...

Link to post

Ja v curutibi sem testiral volvo wtcc, wtcc+20kg in stcc, vse z istim setupom (ne default) in sem bil z brez kil konstanto na 1:20.1 (best je bil skoraj pod 1:20), s +20kg na max +0.2s počasnejši, enako z stcc. Poleg tega sem opazu, da pri wtcc brez kg občutno manj pobira gume kot pri stcc in wtcc+20kg, pri teh dveh je bil vedno najbolji čas v 2. ali 3. krogu kasneje pa vedno poačsneje, brez kil sem lahko več krogov delal konstantne čase. In približno take čase kot sem delal z stcc sem tudi z obemi leoni in hondo, z bmw pa še malo slabše zaradi tiste kombinacije levo-desno po hairpinu, ki jo lahko z vsakim fwd odpeljem občutno hitreje. Vse to sem večkrat ponovil in vedno so bli enaki rezultati (na LAN practice in Q).

Drgač pa so fileti igre zapakirani v gcf, ki ga odpakiraš z gcfscape, tej fileti ki so not pa so zaklenjeni in jih odkleneš z wtcced. Podatki o teži in inerciji niso komentarji, s tistim, da je v komentarju še vedno Chevy pa sm hotu sam povedat kolk so površni pri simbinu. Ko sem težo in inercijo iz volvo wtcc prepisal v bmw fiziko sem bil takoj 0.2s hitrejši in bolj konstanten.

Glede zavetrja, mene tudi Mirko Novak s hondo ni dohiteval na ravnini, hkrati pa jaz nisem dohiteval Prosena. A lani pa je blo vse kul, ko ste se mi še oddaljevali, ko sem komu v zavetrju vozu, enako Glavaču...

V glavnem, vse kar sem probal in podatki v fizikah kažejo na to, da wtcc volvo je lažji od vseh ostalih :wink:

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to post

Razlika v tisti 1 "šikani" v sekanju/nesekanju je 0.4 - 0.5sec pr men kokr sm vidu po parih krogih... Tko da ne vrjamem da bo kdo lezu na Q v 1:19...

Link to post

Razlika v tisti 1 "šikani" v sekanju/nesekanju je 0.4 - 0.5sec pr men kokr sm vidu po parih krogih... Tko da ne vrjamem da bo kdo lezu na Q v 1:19...

Da je toliko?

Kako se pa drgač KG naštima sam sebi, če naredim LAN? Ker bi rad Volvota probal s +20kg. Ne vem, če se pač isto pozna kot z 20 l bencina. Tako da zdaj vozim ves čas s 50l bencina :)

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...