Skoči na vsebino

Sezona 4 [2010/11]


Recommended Posts

Štart 3. dirke

capture2009-10-1412-04-0.jpg

capture2009-10-1412-04-1.jpg

tisti bmw je mel v momentu, ko prevzameš kontrolo večjo hitrost in je komot šel še mimo seata, poleg tega bi mogu bit že v štartu pred mano, ne pa da me prehiti, ko nas še računalnik vodi...lani sm tako še pred štartom zgubil 2 mesti v valenciji.

Če bi že imeli leteči štart potem bi raj en krog dirke žrtvoval za to... na r2p dirki gtr2 v deževnem doningtonu s 20+ vozniki ni blo nobenega problema :D

Link to post
  • Odgovori 3,7k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Na začetku sezone si zagotovo vedel, ali boš lahko tekmoval ali ne, prav tako si tudi vedel, kdaj so dirke. Odločitev je bila tvoja. Če ne moreš sodelovati na dirkah, je vsaj tvoja moralna obveza, da

Jebemtiš....sm mislu da sem odgovoril s prvim postom za tvojim. Bom še enkrat probal. A se ti upaš trditi, da še nikoli nisi nobenga ruknu in ga s tem oškodoval? Pa če je blo to ponesreči al pa zanala

n00b

Posted Images

Jst tud mislm da bi blo dobr da naredimo manual formation lap...sej ga pri rfactorju skos vozmo pa še ogrevamo gume zravn pa gre vedno vse v redu. Kdor se pa zjebe v tem krogu pa sploh ni za dirkat, če ne zna enga počasnga kroga odpelat.

Link to post

Tudi jaz ne vidim ovire zakaj nebi mogel biti manual formation lap, edino kar me malo bega je kako bo nekdo od zadaj vedel kdaj lahko potegne (kdaj je prvi čez štartno črto).

Link to post

Ja manual formation lap je najbolš in sm za to idejo že od prejšnje sezone. Najbol je da se dirka začne v izvozu iz zadnjega zavoja. Res se na zacetku nardijo večje razlike ampak je**t ga, boljš je kot da BMW pride iz 8 na 1. mesto 2x na standing startu. ;)

Link to post

Mah sploh ne vem kaj tok rinete v ta leteči štart ker je totalno dolgocajtn... Edin zarad tistih par BMw-jev bi bilo mogoče ml bolj fer ( ampak so pa zato med dirko bolj ranljivi, sploh če je dežtongue.gif ).

No ja, kakor se boste zmenil, zarad mene se lahko tud en počasen krog odpelje, sam bi mogl pa pod nujno imet vsaj ene 5 treningov prej da bi se mal spoznal :idea:

Link to post

Sej potegneš lahko že prej ... samo prehitevat se ne sme, dokler ne prečkaš startno ciljne črte.

Kdaj se bo pa potegnilo pa odloča tisti, ki ima pole... V WTCC ne šponajo pred zadnjim ovinkom ponavad, ker se mora še Safety car spelat v boxe. Tko da predlagam, da tud pr nas nebi gasiral pred zadnjim ovinkom - od tam naprej pa bi prepustu vajeti vodilnemu.

Tisti iz ozadja pa bojo pač potegnil takrat, ko bojo tisti pred njim potegnil in nič prej...

Link to post

In kaj bo potem, ko se bo vodilni odločil, da je prehitro potegnil in bo spustil gas, za njim pa bo verižno trčenje?

Liga WTCC/STCC/BTCC je bila do zdaj zato tako dobra, ker je bila enostavna. Dokazano je, da se hitro zalomi, če se začne komplicirati. Poglejte samo primerjavo F1 in WTCC: pri F1 je veliko bolj pomemben setup, potem imaš postanke in dirkalniki se takoj zlomijo. Pri WTCC pa samo prideš in voziš, dirkalniki prenesejo veliko dotikov itd.

Zato sem proti manualnemu formation krogu. Mislim, da bo več težav kot koristi. Ko bo toliko avtov vozilo tako skupaj, je tudi lag veliko pogostejši in že to je dovolj, da pride do nesreče.

Tako da bodimo pametni in dobro premislimo, preden kaj spreminjamo.

Sicer ne vozim BMW-ja, ampak vsak ga ima možnost izbrat. Boljša trakcija na štartu, vendar več možnosti, da se boš kdaj pa kdaj zavrtel pri kakšnem pospeševanju...

Link to post

Tukaj se bojo zbirali skini za skinpack. V odgovor prilepite kakšno slikco skina in pa download link, da bomo lahko vse skine zbrali in dali v skinpack še pred začetkom sezone.

Link to post
Guest
Odgovarjanje v tej temi je do nadaljnjega onemogočeno.
  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...