Skoči na vsebino

Ostalo & Traparije


KRUH

Recommended Posts

  • Odgovori 2,9k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Pozabil prilimat še mal RL vozikanja med prazniki. Po dveh letih sem se končno spet spravil in je bil že skrajni čas ker sem že fejst pogrešal in pozabil kolk fun je to ne glede na to kaj voziš ! Za

Posted Images

V 90 ih so avtomobili supra ,skyline, rx7, nsx katere danes nezanesenjaki in nepoznavalci označujejo za počasne avtomobile s svojimi "280" pod "gentlemens agrement" japonske vlade konji katere jih je vecina za dosti presegala tovarniško, veljali za hitre in tehnološko zelo napredne športne serijsko proizvajane avtomobile ki so ornik konkurirali ostalim svetovnim znankam. Za danšnji čas pa je logično da so to v stock formi počasni avtomobili ko imajo hot hatchi isto ali pa več konjev, da ne govorimo o napredku podvozij, struktur karoserij in marsicesa kar v danasnjih casih pomeni 2+ tone tezek in obenem hiter avto ne samo naravnost.

Link to post
46 minutes ago, silicijeva dolina said:

Ja in ta nov model bo spet podrl vse stereotipe :) 

Upam da bo nekej posebnega ja. Ni pa nujno,  Dolga doba po začetku 20 stoletja je bila do par let nazaj nazaj. Ko so se japonci vrnili po tem ko so v tem času prenehali skrbeti za ljudi ki se ne samo prevažajo ampak radi vozijo. 

Link to post

Toyot Supra je v Slo toliko, da jih lahko na roke prešteješ. Za enega prekmurca vem, da jo je imel (ne vem, če jo še ima), ker sem spremljal predelavo, ki je objavljal na eni strani.

Že osnovna različica recimo  A80 z  3l motorjem, dvema turbinama, znamenitim spojlerjem zadaj, odlično lego na cesti je bil za  90. leta sinonim in  zraven ostalih tekmecev(Honda,Mazda,Nissan)  kot si že napisal zgoraj so drugi capljali daleč zadaj ( VW,Opel, BMW,...).  Že Supra MkII iz leta 1982 je bila z takratno tehnologijo, aero dinamiko pravi stroj. 

O vzdržljivosti pa je ravno pričalo to dejatvo, da se je dalo te avte noro dobro spedinati in iztisniti  že iz osnovnega motorja ogromno moč.

Jaz osebno se zares ne bi branil, sploh pa ne sramoval že osnovne različice, kot je ta na posnetku. Marsikateri nov avto nima šans proti tej ikoni.

Z nekaj vložka v avto pa imaš za malo denarja zeeeelo zmogljiv avto, in tudi dosti bolj luksuzni avti mu ne sežejo niti do kolen

 

Link to post

Tako je. Ti motorji govorimo za supro oz. 2jz agregat, ob predelavoz stock internalsi prenesejo tudi 500+ konjev in bodo še zmeraj s tem delali dlje kot le en trackday naprimer. Nisannovi rb26dett mogoče capljajo en mičken vzadi pa še zmeraj so zavidanja vredni.

Uredil - Grebenc Gašper
Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...