Skoči na vsebino

Ostalo & Traparije


KRUH

Recommended Posts

Ja motor ima v bistvu 3 komore, in nekateri bi radi seštel prostornino vseh treh, kar se meni zdi bedarija. delo opravlja samo ena. To je nekak tko, kt da bi za 125 zweitakta reku, da je v bistvu 250cc, ker ima eksplozijo vsak obrat gredi...

Uredil - terga
Link to post
  • Odgovori 2,9k
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Pozabil prilimat še mal RL vozikanja med prazniki. Po dveh letih sem se končno spet spravil in je bil že skrajni čas ker sem že fejst pogrešal in pozabil kolk fun je to ne glede na to kaj voziš ! Za

Posted Images

pred 46 minutami, MihAE je napisal:

Kje si pa to slišal? Nisem nikoli zasledil drugega podatka kot 1.3l. 

Pač marsikaj ne veš o vankel motorju :D Ta mazda je zelo velik požeruh,rada pije olje in posledično dokaj velik problem narediti tehničnega. Ko pa se motor 1x po domače povedano "znuca",ko pride v teh komorah do zračnosti je pa problem zelo velik,kot sem že napisal. Za to pa se ti avti prodajajo po nizkih cenah,ker se jih ne morejo znebiti. Je pa res,da je registracija majhna,pospeški in lega na cesti pa zelo,zelo dobri. Avto je naravnost fino peljati.

Uredil - silicijeva dolina
Link to post

Pri nas je vse možno ja. Pa ta avto je dober,če delaš dolge relacije,ker ga z*ebejo toplotni šoki pri ohlajanju in segrevanju enako kot turbina pri avtu. Če pa delaš dolge relacije in na koncu vožnje malce dvigneš obrate,da se očistijo kanali in na to še "štangas" nekaj časa,da se motor lepo ohladi in lahko narediš z njim 300.000 km ali več. Samo,kdo pri vragu bo pa kupil tak avto za dolge ture :D  Jebat ga,tukaj ga je Mazda malce posračkala z tem vanklom.

Link to post
pred 46 minutami, silicijeva dolina je napisal:

Pač marsikaj ne veš o vankel motorju :D Ta mazda je zelo velik požeruh,rada pije olje in posledično dokaj velik problem narediti tehničnega. Ko pa se motor 1x po domače povedano "znuca",ko pride v teh komorah do zračnosti je pa problem zelo velik,kot sem že napisal. Za to pa se ti avti prodajajo po nizkih cenah,ker se jih ne morejo znebiti. Je pa res,da je registracija majhna,pospeški in lega na cesti pa zelo,zelo dobri. Avto je naravnost fino peljati.

Očitno ti osnov wankla ne veš, seveda pije olje, ker je tako narejen motor, nekaj olja vbrizga v "cilinder" ter nekaj ga gre na podmazovalna mesta poleg "običajnega" povratnega mazanja. In tako kot je terga rekel, motorj je po dizajnu 1.3l, razne nagrade za najboljši motor v višjih prostorninah pa ravno zaradi definicije:

Quote

The Renesis won International Engine of the Year and Best New Engine awards 2003 and also holds the "2.5 to 3 liter"
(note that the engine is designated as a 1.3 liter by Mazda) size award for 2003 and 2004, where it is considered a 2.6 L engine,
but only for the matter of giving awards. It only actually displaces 1.3 liters. This is because a 1,3L 2-rotor wankel has the same number of/equivalent
power cycles in one rotation as that of a 2.6L four-stroke piston engine. Finally, it was on the Ward's 10 Best Engines list for 2004 and 2005.

 

Link to post
Pred eno uro, silicijeva dolina je napisal:

Pri nas je vse možno ja. Pa ta avto je dober,če delaš dolge relacije,ker ga z*ebejo toplotni šoki pri ohlajanju in segrevanju enako kot turbina pri avtu. Če pa delaš dolge relacije in na koncu vožnje malce dvigneš obrate,da se očistijo kanali in na to še "štangas" nekaj časa,da se motor lepo ohladi in lahko narediš z njim 300.000 km ali več. Samo,kdo pri vragu bo pa kupil tak avto za dolge ture :D  Jebat ga,tukaj ga je Mazda malce posračkala z tem vanklom.

Spet ne veš kaj govoriš, motor se v prostem teku ravno segreva in ne ohlaja. počasna vožnja pred koncem je pravni način. In pa način ugašanja je tak da dvigneš obrate motorja in spustiš plin in ko padajo obrati ugasneš motor, razlog je, da se pokuri odvečno gorivo v motorju.

Uredil - MihAE
Link to post
3 hours ago, Matjaž Murn said:

To že, samo če je preširok pa tudi ni fajn ...

Širina tud pomaga pri nižjem težišču :D. Form follows function Murn, form follows function...

@silicijeva dolina batzajla je tak največji strošek pri wanklovih motorjih, olje je tukaj zanemarljivo.

Link to post
Pred 4 urami , MihAE je napisal:

Očitno ti osnov wankla ne veš, seveda pije olje, ker je tako narejen motor, nekaj olja vbrizga v "cilinder" ter nekaj ga gre na podmazovalna mesta poleg "običajnega" povratnega mazanja. In tako kot je terga rekel, motorj je po dizajnu 1.3l, razne nagrade za najboljši motor v višjih prostorninah pa ravno zaradi definicije:

 

Do sedaj kar si natipkal je bil ta stavek in citiranje v angleščini,ki pa si jo kopiral in prilepil sem :D Zgleda,da se ne spoznaš ravno na motorje in njihovo delovanje,tako kot se kekec ne spozna na vožnjo z avtom. 

Link to post
Pred 8 urami , terga je napisal:

Širina tud pomaga pri nižjem težišču :D. Form follows function Murn, form follows function...

@silicijeva dolina batzajla je tak največji strošek pri wanklovih motorjih, olje je tukaj zanemarljivo.

Širina ne pomaga pri težišču. Idealno bi bilo, če bi bila vsa masa v eni točki na sredini, ampak še niso naredil motorja, ki bi bil točka :) 

Link to post
Pred 8 urami , silicijeva dolina je napisal:

Do sedaj kar si natipkal je bil ta stavek in citiranje v angleščini,ki pa si jo kopiral in prilepil sem :D Zgleda,da se ne spoznaš ravno na motorje in njihovo delovanje,tako kot se kekec ne spozna na vožnjo z avtom. 

Potem si ti kekec? Svojega znanja o avtomehaniki ne rabim tebi dokazovati, sem ga že profesorjem ;) In ti bom naslednjič prevedel literaturo, če ti angleščina dela probleme.

Uredil - MihAE
Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...