Skoči na vsebino

DiRT Rally 2.0


branebrane

Recommended Posts

Pred 9 urami , bubina je napisal:

Jaz sem poskusil tudi spreminjati jakost FFB (wheel&tyre friction ter suspension) pa sploh ni nobene razlike al daš 150% ali 0...nobenega odziva...vedno kot da bi se vozil po gladkem. Upam da bojo mojstri to čimprej popravili. Sicer sem še premalo igral da bi lahko dokončno sodil vendar se mi zdijo proge precej manj razgibane in bolj dolgočasne kot v prvem delu.

Drugače je pa fino špilat nov material in uživam, čeprav zaenkrat še z malo mešanimi občutki 😁

na ps4 tgtju če vozim na 50 do 100 je volan čist soiliden , če vozim vse na 150 , odpeljem 10min sm zmatran kot hudič, ne vem...pravim mnenja sem, da je špil le toliko sfaljen, da avto nekako  kr sam pade v ovinek, (sicer to je bilo enako že na dirt 1 delu, na 4 čist porazno, .... ga porine, čutiš da ima neko idelano zamišljeno linijo, ne vem ne znam opisat, to me moti, pa žal kar vozim je le asvalt, za drugje niti ne znam dati komentarja..., aja pa toliko je močan ffb da je na 350mm volanu, reč zelo  težka za vozit....

Link to post
  • Odgovori 405
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Danes se mi je ratal pa dvakrat pofockat na Daily eventu...woohoo   Fulvia pa Fordek s katerim sem glidal pa NZ sem tole lovljenje ritke se posnel  

Glede na to, da ne bo dolgo trajalo... Ker mi je dokaj všeč avto in proga, sem si danes popoldne vzel čas, da malo natreniram. Naj uživam dokler traja :D.

Žal bom zaradi velikih premetavanj na Poljskem po posvetu z zdravnikom, moral tale rally preskočit (v resnici sem bil na operaciji, odstranjevali aterom na lopatici). Za zdaj še ni znano, kdaj se bom

Posted Images

jah, taka grafika in spodobna fizika pač ne gresta skup. še na sodobnih PC-ji ne, kamoli na konzolah. take franšize tud ne bojo šle v nek sofisticiran tyre model. za dirt gumo še gre skoz, kjer se da veliko skrit skoz neke generične ffb efekte, na asfaltu pa mora stvar štimat, ker večina ima reference, kako naj bi se avto obnašal v simulacijskem softveru. resni studiji razvijajo svoj road tyre model po več let, normalno, da pri codemastersu kaj takega ni za pričakovat, ne glede na njihov PR in marketing, ki se ga grejo ob vsakem izzidu :)

Link to post
Pred 2 urama , play je napisal:

na ps4 tgtju če vozim na 50 do 100 je volan čist soiliden , če vozim vse na 150 , odpeljem 10min sm zmatran kot hudič, ne vem...pravim mnenja sem, da je špil le toliko sfaljen, da avto nekako  kr sam pade v ovinek, (sicer to je bilo enako že na dirt 1 delu, na 4 čist porazno, .... ga porine, čutiš da ima neko idelano zamišljeno linijo, ne vem ne znam opisat, to me moti, pa žal kar vozim je le asvalt, za drugje niti ne znam dati komentarja..., aja pa toliko je močan ffb da je na 350mm volanu, reč zelo  težka za vozit.... 

Ma dobro no, a maš volan namesto fitnesa ali kaj? 😀

Jst govorim o tem da igra ne daje NOBENE informacije po tem po podlagi kateri voziš pa tudi od vzmetenja ne dobiš na volan nič oz.skoraj nič...zanimivo mi pa je kako v Novi Zelandiji zatrese ko greš čez železne rešetke...prav čudno v primerjavi z ostalim. V DR1 so bile te stvari drugače porihtane, si sploh igral enko?  

Link to post
Pred 7 urami , bubina je napisal:

zanimivo mi pa je kako v Novi Zelandiji zatrese ko greš čez železne rešetke

Ja točno to. Torej je to v špilu ampak dela samo na rešetkah :D 

Link to post

dejstvo je da informacij iz ceste ni na volanu. Razlike med peskom in asfaltom ne cutis kot v DR1, je le razlika kako prej bo guma zagrabla. To morajo vsekakor popravit oz. priblizat Dr1. Se pa neverjento dobro cuti prenos teze in inercija bolida v ovinek. Avto drzat na meji pred zdrstom je epic in tudi ko ti odnese konec se zelo dobro dobi informacijo kako pokompenzirati stvar.

OK, vem da kot zaprisezen prasinar nisem objektiven, samo tole od vsega do sedaj kar sem probal od rally spilov je zame najbolje kar je mozno dobiti! Pustmo zdej ob strani kako bi FFB lahko bil boljsi. Spil ima tisti X faktor, kjer sta zbalansirana rizik in nagrada. Vsec mi je da ni popustliv, da so tezave z vidljivostjo, ko vozis po mokri progi proti soncu in vse blesci, ko zapeljes v temen gozd in za trenutek nic ne vidis, da so zanalasc postavljene pasti, za tisti, ki si upajo prevec in da te vse potencialne napake konkretno kostajo tako v casu kot v denarju.

 V Argentini sem v R5 klaso na weekley zmetal skoraj tolk v popravila kot je dirkalnik stal :D

To kako so bolidi med seboj razlicni drzi kot pribito. V navezi s progami imas nesteto kombinacij, ko v enacbo pristejes se tuning in nadgradnje avta, pa se to se poveca. Moznosti za zajeb je polno.

 

Jaz sem zaljubljen...zaljubljen v to da se moram ponovno uciti vozit vsak tip dirlanika posebej ter testirati mejo poguma. PuniM je dobil novo dimenzijo. Spet me je strah vozit :D

 

Link to post
On 1. 3. 2019 at 11:45, bubina je napisal:

Ma dobro no, a maš volan namesto fitnesa ali kaj? 😀

Jst govorim o tem da igra ne daje NOBENE informacije po tem po podlagi kateri voziš pa tudi od vzmetenja ne dobiš na volan nič oz.skoraj nič...zanimivo mi pa je kako v Novi Zelandiji zatrese ko greš čez železne rešetke...prav čudno v primerjavi z ostalim. V DR1 so bile te stvari drugače porihtane, si sploh igral enko?  

ja realno ja...zakaj bi v fitnes hodu in zapravljal??

 

Čist te kapiram, moj prvi post je bil, špil v ovnik sam pade, pomnei da ffb povratni odziv nek ni glih ok, mlahov volan, je pa po domače težko premikat levo desno če ga imaš na polno, se pravi je močan, ali je to ffb ali kaj je, neki je močno, žal pa nima neke info ko te odnese obrne, da ti ga po domače špona nazaj.....žal nism doktar ne poznam teh fraz, povem po domače....

Link to post

Nekaj je, da maš močen FFB, čisto nekaj drugega pa da imaš na volanu informacije, ki ti pomagajo avto vozit. Kaj ti pomaga, če je motor skos na 100% v eno ali drugo smer in ti skos reže tiste tapomembne informacije. Nikol ni bil in nikol ne bo fora v tem kako je FFB močen... Tudi DD volani niso zarad tega tako pridobili na popularnosti, ker bi bili močni, ampak zato, ker so zelo odzivni.

Link to post

Sm odzivnost anredi špil, kako so naredil optimizacijo špila, lahk imaš nevem kakšen volan, zato sm prvič omenil, ffb močan, špil pa apde sam v ovinek, se pravi ni to to kar bi moglo biti, sej ni slabo, ampka ni to to, če bodo izboljšal ne rečem, sicer me pa cross mal preseneča, vozila 600hp, meni se zdi da v crossu dost bolj filing sdobiš na volan, kot za rallye itd...ne vem no...

Link to post

Zdej sem tudi jaz že kar precej ur odvozil in me zanima če imam samo jaz take občutke ali še kdo.

-degradacija in izbira gum...sam osebno še nisem zaznal nekega posebnega učinka teh dveh stvari...zaenkrat vozim sicer samo carrer mode + eventi in nimam občutka da bi razen vizualno zaradi teksture na podlagi občutil razliko v vožnji, glede gum pa tudi ne občutim razlike (z izjemo dežnih gum po asfaltu)...že po 2 krajših brzincih so itak uničene do konca pa naj izbereš soft ali hard...vmes pa tud ne zaznam razlike ali so nove ali že obrabljene.

-za moj okus proge so precej manj razgibane tako glede ovinkov in tudi same podlage (Poljska, NZ, Avstralija, Usa - se vozijo precej podobno)....v predhodniku je bilo vse skupaj bolj tehnično pa tudi sama podlaga je bila bolj razgibana-tu je zdaj vse skoraj ravno...proge so verjetno tako kot v prvem delu prenešene iz pravih lokacij tako da verjetno take pač so.

-zelo me zanima kako se bojo vozile stare proge v novi igri ko pridejo DLCji...ob (trenutni) odsotnosti FFB glede podlage, zablurani grafiki ki ni ostra in (vsaj na PS4 nimam možnosti kakšnih nastavitev, tako da ne vem kako je na PCju)...takrat se bo zares videlo v kakšno smer je skrenil DR2.

 

Link to post

Jaz imam zdej po 50 urah za sabo in v karieri osvojen PRO naslov z GrpA Imprezo tudi ze nekaj vtisov, tako da podam se svoje mnenje na tvoje opazke.

 

-gume: Res je da kot je trenutno zasnovan tyre management nima nekega hudega vpliva, saj vedno vzames soft ali wet ce so na voljo. V karieri namrec vedno po dveh odvozenih pprogah menjas tudi gume in to brez kakega casovnega pribitka. Torej zakaj bi vzel hard? Unicenost gum se sicer kar konkretno ppozna, saj mi je enkrat uspelo da sem pozabil na servisnem intervalu jih menjat in sem vozil stiri proge z unicenimi soft. Avto je na suhem v ovinke sel kot na mokri cesti. Bojda imas s soft gumo vecje sanse da jo predres, kako tale puncture sistem dela, pa se nisem dojel...pomoje je cist random Sem jo predrl cisto novo v USA, ko sem bocno prvic priletel v omejek, mi je pa zdrzala ista guma po Argentini dve voznje s tem, da sem tiste ostre skale kar konkretno jahal okol. Tukaj bi lahko stvari naredili malo bolj zanimive, da bi se gume splacalo izbrati se kaksne druge. Je kdo kdaj uporabil hard?

-degradacija proge. Tudi sam nisem zaznal razlike ali vozim prvi ali 100-ti, predvidevam pa, da bi se to poznalo na finih FFB efektih, ki jih (trenutno) ni. Nisem bil pozoren ali te voznja po kolesnicah kjer se je nabrala voda tudi kaj upocasni, kar bi bilo smiselno, bi pa za to rabil neposredno primerjat dobro in razrukano progo. Tega kot jaz vem, se pa v time trial ne da narediti ali pac?

-Proge so meni kar vsec. Vsaka ima namrec nek svoj car in pasti. KAr se razgibanosti tice je kar ok, sem se bal da bo tako flat kot je D4. Morda ne obcutis toliko, ker avti sedaj dejansko vec ne letijo toliko po luftu kot v DR1 je pa pri hitrih bolidih kombinacija skokov v Avstraliji ali na Poljskem lahko usodna pri nesposrecenem pristanku. Argentina je zanimiva, ker te dejansko konstantno drzi v pozornosti. NZ pa je en tak dokaj hiter pescen dirkalisce, kjer je pesek cisto drugacen kot v Avstraliji...ne vem no moj obcutek je da bolj grabi.

 

Zdej se odlocam s cim vozit Elite klaso v karieri. H1 FWD , H2 RWD , R2 in GrpA sem  ze odvozil zdej pa ne vem ce ne bo GrpB mal prehuda za Elite :D Sicer na PRO ni bilo problem zmagat in na koncu vsakega stage imeti 2 min prednosti je pa dosti manj odpustljiv tale GrpB jaz pa nekak nocem restartov delat....se celo rezervne gumo dam stran da privarcujem na tezi ;)

Kaksen predlog tisti ki ste Elite klaso ze odpeljali?

P.S: Racent tezav jaz nimam vec, igra deluje brez zatikanja, ko sem par stvari izklopil je zadovoljivih okoli 90fps na 1440p, grafika pa je zame cudovita na PC, sploh pa stvari, ki voznjo naredijo nepredvidljivo. Na nocni, ko sesujes sprednji del se po skokih luci za trenutek kar ugasnejo in samo mojis boga, ko po progi naprej pomizkavajo, da bodo zdrzale do konca EPIC :P

 

Uredil - AliBuggy
Link to post

Že 50 ur...eni ste res hardcore 😂

Jst probam vse dailije odpeljat, pa še še kako dirko v karieri in bolj počasi napredujem. Kako ti gre vožnja Forda Escorta MK2? Sprva mi ni šlo nikakor potem po slabih 500km sem ga že kar suvereno teral, vendar je tako nepredvidljiv da se še kar prevečkrat zavrtim :) Z njim sem probal eno sezono (mislim da sem v PRO) in mi nikakor ni šlo, skoraj ni blo clean stagea, zdej sem eno dirko odpeljal s škodo in je lažje. Sem pa opazil, da težavnost nasprotnikov precej niha glede na to katero klaso izbereš...bom probal tudi z group B.

Koliko si pa proge po tolikih urah zapomniš? Jih ekstra voziš v trial da imaš tako dobre rezultate? Jst mam sicer mogče 20 ur za sabo pa ko se mi proga ponovi je še vedno kot bi jo prvič vozil, tako da delam neumnosti...posebej ker na določenih delih sovoznik slabo govori in se mi na istih delih ponavljajo izleti s steze.

 

Link to post

Ena od dobrih ali slabih, kot se vzame, lastnosti biti star prdec je da si ze tezko zapomnis stvari ...ves koliko novih filmov je kar naenkrat :D

Cisto posteno se jih niti ne zelim zapomniti in v USA vedno znova preklinjam tisti kamen na levo 3, ki ga vedno pojaham in razbijem avto ali gumo, pa sem rekel da si moram vsaj to zapomnit. Isto vedno falim tisti mosticek v Avstraliji. Ko kopilot rece "narrow bridge" je ze prepozno, ker sem ze v slide-u  in grem mal maline pobrat in istocasno se oprat, saj skrbim za zdravje ;)

Dailyje in weekleye tudi jaz odpeljem, saj so dober prinasalec denarja, ker popravila so res draga, potem imas pa se na visjih klasah upgrade in tuninge ki so lahko skupaj 2x cene avta.

MK2 je meni zakon avtek. Lahek kot pero in mocen kot swinja. da ga drzis v lepem slideu pa res rabis nekaj casa, pa se potem te hitro preseneti kaksna nepredvidljiva situacija. DR2 me je prisilil da sem zacel gledati in rihtati malo tudi setup tako da zaenkrat se poigravam in ucim z diferencial nastavitvam, brzinam in amortizerji. Na Mk2 mislim da sem ga dal mal  dal diff mal na open na ovinkastih progah pa z gasom moras res "lizat" ker ga samo mal prevec pritisnes in se lahko ze zavrtis.

Trial grem probat samo nov avto ki ga vzamem za kariero tako da kaj ekstra time trial jaz ne vozim, ga pa bom zacel malo bolj resno sedaj ko je setup avta postal dost pomemben, ce mene vprasas.

Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...