skopusnik 1 374 Napisano January 30, 2018 Share Napisano January 30, 2018 Kako pa nastavim kaj naredi na pitstopu? Citiraj Link to post Deli na drugih straneh
edgeslo 1 162 Napisano January 30, 2018 Avtor Share Napisano January 30, 2018 Ko si v avtu si prižgeš blackbox (f4 če se ne motim), potem lahko z miško naklikaš da gredo stran kljukice iz menjave gum.. Citiraj Link to post Deli na drugih straneh
skopusnik 1 374 Napisano January 30, 2018 Share Napisano January 30, 2018 Pred 21 urami , edgeslo je napisal: Če nisi nič spreminjal tipk potem ALT + T. Drugače pa imaš vse shortcut-e tle : http://www.iracing.com/keyboard-shortcuts/ ALT+L si mislil Citiraj Link to post Deli na drugih straneh
edgeslo 1 162 Napisano January 30, 2018 Avtor Share Napisano January 30, 2018 Ja Citiraj Link to post Deli na drugih straneh
edgeslo 1 162 Napisano January 30, 2018 Avtor Share Napisano January 30, 2018 Pred 17 urami , markop je napisal: Evo odpilil 47 krogov sedaj. Hja. GT3 so problem iz dveh razlogov. Nekateri ne razumejo, da voziš svojo dirko in skušajo mimo na delih kjer ne gre. Karkoli, ko jih začneš spuščat mimo zgubiš tudi po 1s. S stališča časa jih je še najbolje spustit mimo na kratki ravnici na gori, če se ti zalepi. Ravnica je kratka in zgubiš malo. Če jih spustiš mimo na ravnicah pod goro zgubiš več, ker so daljše. Reskiraš pa manj. Gor na gori je P911 skozi survival mode. Nekako zdi, da so nove gume vredne nekje 1s, vendar samo prve kroge. Pol ne več. Se pa bolše počutim z novimi gumami med zidovi. Zgleda tudi, da trpi je camber na levi strani prevelik, vendar ne vem, če bi šel delat nek asimetrični set. Kot pravim lahko tle pilimo, vendar najmanjša napaka ali gt3 prehitevanje pomeni več kot vse te številke. Težka bo ta. Bom še jutri malo potreniral solo in opazoval telemetrijo. Definitivno jih je pametno spuščat naprej tam kjer najmanj izgubiš, čeprav upam da na dirki ne bodo tako silili naprej . Z gumami jaz ne občutim neke bistvene razlike ali so stare ali nove, bolj me tepejo čisto rahli dotiki kjer je zadnji spojler takoj zvit in potem gre na vsaki ravnini slaba sekunda. Asimetrični setup bi mogoče mal pomagal na obrabi, samo je velika verjetnost da bo avto postal ob določenih situacijah truga na kolesih Boljš da ostane tako kot je Jaz imam tudi namen danes naredit še kakšen stint ali dva. Več ko vozim manj imam preglavic in več rešitev za določene situacije. Citiraj Link to post Deli na drugih straneh
edgeslo 1 162 Napisano January 30, 2018 Avtor Share Napisano January 30, 2018 Se moram popravit... drži tisto od @markop da nove gume dajo 1 sec. Poizkusil sem prvih par krogov na full odpeljat in čas, ki ga lahko dobiš v prvih krogih ga potem več ne moreš. Se pa da očitno s polnim tankom odpeljat 2.08.0xx Citiraj Link to post Deli na drugih straneh
skopusnik 1 374 Napisano January 30, 2018 Share Napisano January 30, 2018 Jaz krožim tam na visokih 2:11, 2:12 s polnim tankom Vidim pa da bo kar problem s temi GT3. Mojster me prehiti na začetku tadolge ravnine, pred ovinkom ga jaz nazaj, potem se mi pa v rit zapiči in začne renčat zakaj z 911 "dragam" z njim k vem da sem počasnejši. Ja, najboljše da 12h vsak krog spuščam gas ker ti biser ne znaš na zaviranju prehitet. Se bojim da bo takih veliko. Dejansko če se ne umaknem in spustim gas, me več kot pol kroga nima kje prehitet. Citiraj Link to post Deli na drugih straneh
mancSLO 1 945 Napisano January 30, 2018 Share Napisano January 30, 2018 (urejeno) Izkušnja iz 24h ni tako katastrofa: 60% spustijo, 30% najprej nebi, pa se v zadnjem hipu premislijo (ti jih imaš takrat že v mrtvem kotu tako da je vseeno za pazit), 10% bejž od njih... Uredil January 30, 2018 - mancSLO Citiraj Link to post Deli na drugih straneh
edgeslo 1 162 Napisano January 30, 2018 Avtor Share Napisano January 30, 2018 Če te na zaviranju GT3 ne "poje" potem škoda da vozi GT3. Kako si počasnejši če si ga prehitel ? Drugič mu povej, da naj on neha "dragat". Eni so res nervozni za popizdit.. najraje mam tiste ki blendajo ko zmešani , takemu najraje uničim veselje in sicer se mu čez goro postavljam tako, da nima kje mimo, na dolgi ravnini ga še pustim malo zadaj, potem pa me pač na zaviranju "dobi". Bo pa tudi par stvari na dirki drugačnih. GT3 ne bodo tolk na kupu in upam da imajo toliko soli da ne bodo počel kar počnejo sedaj. Citiraj Link to post Deli na drugih straneh
edgeslo 1 162 Napisano January 30, 2018 Avtor Share Napisano January 30, 2018 (urejeno) pred 2 minutama, mancSLO je napisal: Izkušnja iz 24h ni tako katastrofa. 60%spustijo, 30% najprej nebi pa se v zadnjem hipu premislijo (ti jih imaš takrat že v mrtvem kotu tako da je vseeno za pazit), 10% bejž od njih... Hja, tam smo bili mi ta "hudi", tle smo pa tisti ..... manj "hudi" By the rules je tako, ti pelješ svojo linijo oni morajo najti pot okol... če jo ne... njihov problem. Tisti, ki so vešči multiclass dirkanja jim je to jasno, tisti par pilotov, ki pa tega ne vejo ali ne upoštevajo.... upam da se sesipajo preden nas ujamejo za krog Uredil January 30, 2018 - edgeslo 1 Citiraj Link to post Deli na drugih straneh
skopusnik 1 374 Napisano January 30, 2018 Share Napisano January 30, 2018 Daytona je drugo - tukaj če ne pride na ravnini za prvim ovinkom mimo, oz. do začetka pravega klanca, potem nima kje do naslednje tadolge ravnine, pa še tam ga nazaj spečem Problem je ta proga, 911 in ostali GT3 imajo pa premalo razlike - če bi bila razlika večja ne bi bilo takega problema. Zdej pa jaz nekje iz linije zapeljem pa gas spustim da gre mimo, pa zgubim več kot sekundo. Citiraj Link to post Deli na drugih straneh
edgeslo 1 162 Napisano January 30, 2018 Avtor Share Napisano January 30, 2018 U bistvu ta hitri GT3 že zdaj niso problem...vsaj jaz še nisem naletel na probleme z njimi. So cca 5-6 sec hitrejši tako, da komot prehitijo kolikor toliko normalno. Bolj kot ne so težava tisti, ki se v GT3 vozijo bolj zadaj. Sicer imajo v rokah dominanten avto , samo kaj ko tega ne znajo izkoristit ali pa mislijo, da ko jih zagledaš se moraš ustavit in jih spustit naprej. Citiraj Link to post Deli na drugih straneh
skopusnik 1 374 Napisano January 30, 2018 Share Napisano January 30, 2018 Koliko je min in max voznikov za en avto? Citiraj Link to post Deli na drugih straneh
edgeslo 1 162 Napisano January 30, 2018 Avtor Share Napisano January 30, 2018 Min 2, max pa mislim da 8 ?Mogoče @markop ve za ziher kolk je max ? Citiraj Link to post Deli na drugih straneh
markop 702 Napisano January 31, 2018 Share Napisano January 31, 2018 17 hours ago, edgeslo said: Če te na zaviranju GT3 ne "poje" potem škoda da vozi GT3. Kako si počasnejši če si ga prehitel ? Res, na zaviranju bi te moral pogoltat. Jaz se celo bojim, da se mi v rit ne zalepi, ker moram toliko prej bremzat. 17 hours ago, skopusnik said: Daytona je drugo - tukaj če ne pride na ravnini za prvim ovinkom mimo, oz. do začetka pravega klanca, potem nima kje do naslednje tadolge ravnine, pa še tam ga nazaj spečem Problem je ta proga, 911 in ostali GT3 imajo pa premalo razlike - če bi bila razlika večja ne bi bilo takega problema. Zdej pa jaz nekje iz linije zapeljem pa gas spustim da gre mimo, pa zgubim več kot sekundo. Točno to. Se bojim, da bo štala. 17 hours ago, skopusnik said: Koliko je min in max voznikov za en avto? http://faq.iracing.com/article.php?id=216 Tukaj je vse opisano. Na kratko se za vsako dirko lahko to nastavi in ne vem koliko je za tole. Lahko pa je 8 team memberjev hkrati na serverju, max število ljudi v teamu pa je 64. Ste vidli, ki so dali uradno izjavo glede serverjev na Daytoni ? http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3590762.page 1 Citiraj Link to post Deli na drugih straneh
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.