Skoči na vsebino

Bathurst 12h (10. - 11.2.2018)


Recommended Posts

  • Odgovori 264
  • Created
  • Zadnji odgovor

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Evo še en special event oziroma endurance je za nami. Kaj naj rečem. Spet je bilo top, tako kot je bilo top na Daytoni. Na to dirko smo šli z praktično novo ekipo ljudi, kar ni bila štartna ideja

Evo, na željo @skopusnik  , če pa še komu prav pride pa še toliko bolje    

Ko po uspešno zaključeni dirki v Daytoni delavci čistilnega servisa še pobirajo ostanke našega Ferrarija  se mi že zbiramo za naslednji iRacing special event. Naslednja endurance dirka se bo odvijala

Posted Images

Set z 100l. Malo popravljen toe in prednji ARB. Se mi zdi da je bolj odziven skozi ovinke na gori. Zaradi večje teže spredaj je breake bias pomaknjen bolj naprej. Ko se bo zmanjševal bancin, vsake ~7 krogov recimo je dobro dat en klik nazaj, da ne bodo prednje gume zacele blokirat.

Drugače rabi 2.95 litra na krog.

Bo pa smešnica. Tale P911 komot drzi gt3 na ravnici. Malo slabši gt3 vozniki bodo imeli tezave s prehitevanjem.

Bathurst 2018.sto

Link to post
Deli na drugih straneh

Meni se zdi še malo hitrejši od GT3 klase na ravnini, če nisem spustil gasa ni še noben mimo prišel od ovinka do zaviranja. Tam pa (vsaj mimo mene) padejo mimo, ne vem pa ali je 911 toliko slabši na zaviranju al jst tolk prehitr zaviram :)

Link to post
Deli na drugih straneh
pred 1 minuto, skopusnik je napisal:

Meni se zdi še malo hitrejši od GT3 klase na ravnini, če nisem spustil gasa ni še noben mimo prišel od ovinka do zaviranja. Tam pa (vsaj mimo mene) padejo mimo, ne vem pa ali je 911 toliko slabši na zaviranju al jst tolk prehitr zaviram :)

Prvo, Porsche je brez ABS-a. Je pa res ,da napram konkurenci lahko veliko dobiš na zaviranju ;)

 

Link to post
Deli na drugih straneh

@skopusnik: 911 je v priemrjavi z GT3 bistveno slabši v zaviranju. Ne samo, da nima ABS, tudi same zaviralne lastnosti avta so slabše. Apex hitrost pa je dosti manjša od GT3 zaradi downforce in distrubucije teže. Menda ga je Porsche nalašč naredil tako težkega za vozitin velja kot selekcijski avto.

@edgeslo je hotel povedat, da lahko napram drugim 911 delaš razliko ravno na zaviranju.

Uredil - markop
Link to post
Deli na drugih straneh

Evo, končno odvozil en cel stint in sicer na test, ker drugače se vedno kdo kje zavrti in me pobere. :D

S polnim tankom se naredi se 32 krogov, na cel stint pa se da najbrž še podaljšat za kakšen krog, sam mal je treba varčevat z benzinom. Zanalašč sem si nastavil da ima steza 42 stopinj, da vidim koliko je bolj zajebano vozit.... in je kar. Avto dost več drsi, še manj ima želje po zavijanju, kljub temu da sem povečal rake . Z ARB-jem se nisem igral nič.

Sem po cca polovici stinta sam mal oplazil steno in časi so bili takoj še sekundo slabši... Koliko je to malo , evo , toliko :)

Spet se bo ponovila Daytona očitno,kdor zadrži cel avto bo lahko zelo visoko. Pa sej ,to sem tudi pričakoval :)

 

Link to post
Deli na drugih straneh

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Odgovori na to temo...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Povezava je bila samodejno vdelana.   Raje prikaži samo povezavo

×   Your previous content has been restored.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Temo prebirajo   0 uporabnikov

    Te strani si ne ogleduje noben registriran uporabnik

×
×
  • Ustvari novo...